home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  All-Star hold EM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: All-Star hold EM  (Læst 11746 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
All-Star hold EM
« : 30 Jun 2012, 11:24 »

Så er EM ved at være færdigt Skuffet .... Det afføder selvfølgelig også, at der skal kåres et all-star hold, så hvad er jeres bud på et all-star hold under slutrunden?




Flemming Toft kommer med følgende bud;
ALL STAR-HOLDET: 4-1-3-2
Mål: Iker Casillas, Spanien

Forsvar: Joao Pereira, Portugal, Leonardo Bonucci, Italien, Mats Hummels, Tyskland, Jordi Alba, Spanien

Defensiv midtbane: Andre Pirlo, Italien

Midtbanen: Mesut Özil, Xabi Alonso, Spanien, Andres Iniesta, Spanien

Angreb: Cristiano Ronaldo, Portugal, Mario Balotelli, Italien

Bænken: Gianluigi Buffon, Italien - Pepe, Portugal, Sergio Ramos, Spanien - Riccardo Montolivo, Italien - Mario Mandzukic, Kroatien

Træner: Cesare Prandelli, Italien




Jeg kommer her med mit eget bud.. Også i en 4-1-3-2 opstilling

Gianluigi Buffon(Italien) - Har haft flere store redninger gennem turneringen, specielt i kampen mod England hev han et par gevaldige redninger op af lommen. En stor turnering af en stor målmand.

Matt Debuchy(Frankrig) - Har imponeret på højrebacken, hvor der ellers var stor tvivl omkring situationen efter Arsenals Bacary Sagna brækkede benet. Spillede Frankrigs sidste kamp på højrekanten, hvor han ikke viste helt samme kvaliteter.

Mats Hummels(Tyskland) - Har styret det tyske landshold godt nedefra forsvaret, og er samtidig dygtig i det opbyggende spil. Han har spillet en rigtig flot turnering, hvilket naturlig nok har affødt stor interesse fra flere af verdens største klubber, men forhåbentlig bliver han i Dortmund.

Sergio Ramos(Spanien) - Har sammen med Pique udgjort et stærkt forsvar, som ikke giver sine modstandere mange chancer. Han er hurtig, kropsstærk og læser spillet super godt. Kandidere vel til en af turneringens bedste spillere. Har ikke haft nogle hjerneblødninger i denne turnering.

Jordi Alba(Spanien) - Turneringens klart bedste venstreback. Påpasselig i defensiven og stærk i offensiven. Virkelig et godt køb Barcelona har gjort her, og så til kun 100 millioner.

Andrea Pirlo(Italien) - Gammel og færdig. Den har jeg hørt før om Pirlo, men han har i denne sæson vist sig som alt andet. Styrede Juventus mod mesterskabet og er nu ved at lede sit land til triumf. En stor turnering af en stor spiller/personlighed. Turneringens bedste spiller!

Luka Modric(Kroatien) - Tottenhams midtbanedirigent ledede den kroatiske offensiv. Desværre var det kun Mandzukic der for alvor havde husket skarpheden. Ellers kunne det sagtens have været dem der var kommet videre i stedet for Spanien i gruppens sidste kamp.

Alan Dzagoev(Rusland) - En af turneringens helt store positive overraskelser. Målfarlig og god i kombinationerne. Flot turnering af den unge russer, som helt sikkert fik placeret sit navn på adskillige store klubbers blok.

Andrés Iniesta(Spanien) - Sagde inden turneringen, at han var i topform. Det har han i den grad bevist. En flot turnering af Iniesta, som har været manden bag flere mål.

Cristiano Ronaldo(Portugal) - Har spillet en god turneringen. Han har vel egentlig ikke været dårlig i nogle kampe, men tilgengæld været uskarp. Men med ham på banen, så tages en masse fokus væk fra andre spillere. Det var Portugal ved at udnytte. Samtidig scorede han selv nogle vigtige mål. Det kan dog undre, hvorfor Bento ville have ham til at sparke sidst mod Spanien, hvilket så endte med, at han ikke skulle sparke.

Mario Mandzukic(Kroatien) - Utrolig skarp. Virkede som et farligt våben for Kroatien, desværre viste han sig også som den eneste skarpe afslutter!

Bænken: Iker Casillas(Spanien), Leonardo Bonucci(Italien), Joao Pereira(Portugal), Danielle De Rossi(Italien), Mario Balotelli(Italien)

Cesare Prandelli(Italien) - Manden har ført et italiensk landshold i finalen, som inden turneringen igen var ramt af skandaler. Men det er åbenbart det der skal til for at de præsterer. I hvert fald har Italien været garant for alt andet end defensiv fodbold i denne turnering, og det må også tilskrives Prandelli. Flot turnering, som forhåbentlig krones med fortjente medaljer af den smukkeste karat.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #1: 30 Jun 2012, 12:13 »

Gigi Buffon

Lars Jacobsen - Mats Hummels - Sergio Ramos - Philipp Lahm

Andrea Pirlo

David Silva - Alan Dzagoev - Cristiano Ronaldo

Mario Balotelli
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #2: 30 Jun 2012, 13:48 »

Ganske gode bud. Mit er en smule anderledes:

Buffon

Lahm/Abate     De Rossi     Ramos     Alba

Pirlo     Veloso

Iniesta

Özil                                              Ronaldo

Balotelli


Træner: Cesare Prandelli

Bænken: Casilias, Bruno Alves, Hummels, Coentrao, Alonso, Moutinho, Dzagoev, Cassano, Gomez.

Mine bud er taget lidt anderledes, og ikke nødvendigvis der hvor spillerne har spillet i denne turneringen, men dog på positioner som spillerne normalt kan spille.
På målmandsposten kunne det ligeså vel være Casilias som Buffon, men jeg synes Buffon er blevet testet lidt flere gange.

På højrebacken synes jeg ikke at nogen af holdene har været vildt stærke. Italien har været dygtige i form af Abate, mens Maggio også har gjort det udmærket. Deburchy er et andet bud, men i og med at Frankrig ikke nåede semifinalen kommer han ikke med på mit hold. Lahm har været blandt Tysklands bedste, og han er i mine øjne absolut en af verdens aller bedste backs. Han kan normalt spille bedst til højre, og derfor er han med som førstevalg på min højreback. At han så bare har spillet sublimt på venstreback i denne turnering er bare et plus i min bog. Centralt har der været mange gode. Jeg mindes at De Rossi spillede i forsvaret til start, hvorfor han får en plads her hos mig. Han har været yderst sublim, og det er et under, at han endnu ikke er blevet hentet videre fra altid skuffende Roma. Sergio Ramos har været slutrundens bedste centrale forsvarsspiller. Han har i mange år skullet høre på utrolig meget kritik fra min side, mest af alt fordi jeg ikke mente at han var blandt verdens bedste forsvarsspillere - det har han modbevist over for mig i denne turneringen. Nøøj hvor har han været god. På venstreback er Alba uden tvivl den mest synlige, omend Lahm og Coentrao giver god konkurrence.

Jeg har valgt to defensive midtbanespillere. Pirlo har været sublim og fortjener stor hæder. Hvis Schweinsteiger bliver rost for sin evne til at styre kampenes tempo, så må Pirlo være hans overmand. Ved siden af ham har jeg placeret Veloso. Som han har spillet i denne turnering er han langt bedre end en klub som Genoa. Han har været vigtig for Portugal. Foran dem ligger Iniesta, der har spillet en god turnering, men som dog i min bog er blevet lidt farvet af det 'kedelige' spanske spil. Spanien er i finalen ja, men jeg synes ikke de har været det sjoveste hold at følge på nogen måde. I forhold til tidligere er de ikke i samme gear - men de vinder stadig, og det skyldes især Iniesta.

På kanterne synes jeg ikke der er så meget tvivl. Ronaldo er omsider trådt frem som Portugals sande leder, også via sit spil på landsholdet. Han er derfor selvskrevet til holdet. Jeg har valgt Özil som hans makker. Tyskeren har været en af sit holds bedste, og trods den megen kritik der har været af ham, så er jeg slet ikke enig. Jeg synes han har været dygtig hele vejen igennem, og uden ham havde holdet slet ikke været så kreativt som vi har set det.

Som frontløber har jeg valgt Balotelli. Andre som Gomez, Mandzukic og andre startede turneringen stærkt, men jeg synes Balotelli har holdt den kørerende. Bortset fra en dum fejl mod Spanien, så mener jeg ikke at han har lavet mange fejl i denne turnering. Modsat tror jeg aldrig jeg har set ham så menneskelig før. Han smiler efter sine mål og nyder den hyldest han modtager hos sine medspillere og fans. Det er fedt at se, i stedet for hans eller altid mørke side.

Der er mange boblere til holdet. Dem må I selv bedømme om I er enige i Wink
« Seneste Redigering: 30 Jun 2012, 13:50 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #3: 30 Jun 2012, 14:52 »

Casillas-Joao Pereira-Bonucci-Pepe-Lahm-Khedira-Pirlo-Iniesta-Ozil-Ronaldo-Balotelli

Jeg tror alle er enige om, at de to bedste målmænd har været Casillas og Buffon. Jeg vælger Casillas, da han også er manden der har lukket mindst mål ind. Han har samtidig haft flere vigtige redninger, som fx mod Kroatien, men ellers har han også bare været en sikker sidste skanse. Han har på ingen måde virket usikker, hvilket Buffon virkede flere gange mod Tyskland.

Jeg synes bestemt heller ikke der var nogle nævneværdige højrebacks. Joao Pereira har dog alligevel vist nogle flotte offensive takter, hvilket jeg belønner med en plads på højreback. Midterforsvaret består af to hårde hunde. Bonucci har jeg sjældent set spille, men under dette EM har han virkelig overrasket mig positivt. Italiens forsvar har stået godt, og det kan man især takke Bonucci for. Pepe kender jeg meget til fra Real Madrid, men han har så sandelig vist hele verden, hvor god en forsvarsspiller han egentlig er, i stedet for det svin han også kan være. Han havde en skidt kamp mod DK, men der fik han så scoret et mål. Ellers han har været meget solid, og jeg synes faktisk han var deres bedste mand mod Spanien. Venstreback giver jeg til Lahm. Jordi Alba har bestemt også gjort det godt, men synes nu bare Lahm har virket stensikker, selvom han har spillet overfor spillere som Robben og Nani. Her mener jeg ikke Alba har mødt samme modstand.

Khedira har overrasket mig positivt. Jeg synes ofte han virker tung, når han spiller for Real Madrid, men i denne turnering har han været en af Tysklands bedste. Han vinder stort set alle dueller, men samtidig formår han også ofte at skille jeg fint af med bolden. Han får også lige lavet et perlemål som prikken over i'et. Pirlo behøver ikke rigtig nogen begrundelse. Fantastisk spiller!

De tre offensive pladser bag angriberen overlader jeg til Ronaldo, Ozil og Iniesta. Denne position handler om, at skabe chancer, og her synes jeg disse tre spillere har været bedst. Det er dem der åbner forsvarene op, og jeg synes de har været med afstand de bedste. De næste i rækken skulle nok være Modric eller Montolivo.

Angriberen er selvfølgelig Balotelli. Jeg er en af dem, der synes han har været god gennem hele turneringen, selvom han måske har virket lidt sløset i de første kampe. Han er så brølstærk, men samtidig han har også denne formidable teknik. At han så også lige går ud og afgører semifinalen, gør det bestemt også lettere at sætte ham på holdet.
Logged

Hala Madrid!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #4: 30 Jun 2012, 15:08 »

Casillias
Lahm - Ramos - Agger - Alba
Khedira - Pirlo
Dzagoev - Gerrard - Ronaldo
Gomez
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #5: 30 Jun 2012, 16:54 »

Buffon
Lahm - Bonucci - Agger - Alba
Pirlo - De Rossi
Dzagoev - Ronaldo - Iniesta
Balotelli

Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #6: 30 Jun 2012, 18:31 »

Gianluigi Buffon: Veteranen har virkelig gjort en god figur under dette EM og er blevet testet en del gange, hvor han har vist den ene flotte redning fremfor den anden. En nøglespiller på landsholdet, og generelt en legende i italiensk fodbold.

João Pereira: Der kunne sagtens være andre alternativer end lige netop portugiseren her. En Debuchy, som faktisk har leveret en ganske udmærket præstation efter Sagnas frygtelige skade, men Periera har virkelig overrasket mig med hans offensive løb og indlæg, og det er det jeg godt kan lide at se fra en back.

Sergio Ramos: Verdensklasse forsvarsspiller. God fysik, sublimt hovedspil og nu korthåret. Taler for sig selv.

Pepe: Pepe har været solid under dette EM og indgrebene hos ham har været knap så svinske som han til tider kan være på en fodboldbane. Sikker skanse i det portugisiske forsvar.

Jordi Alba: Ligesom Periera. Med i opspillet, og interessen for ham har været stor inden EM begyndte. Nu er interessen da for alvor steget, og det er vel ikke overraskende, at han er blevet solgt til en storklub. Spændende fremtid.
 
Andrea Pirlo: Hold da op. Denne mand er bare i en klasse for sig. Virkelig en fantastisk midtbanespiller. Verdensklasse blik for spillet, krydrer den ene flotte aflevering efter den anden og er også med i det defensive. Av, han har gjort ondt på modstanderne!

Mesut Özil: Igen en fantastisk midtbanespiller. Har virkelig været dominerende på det tyske hold, og har også et fantastisk overblik, og vil hele tiden have bolden. Dejlig playmaker fra Madrid af.

Cristiano Ronaldo: Oplagt spiller på dette hold. Glimrende EM slutrunde han har haft, og har fået gang i målscoringen. Verdensklasse spiller. Han har virkelig formået at splitte et forsvar som han plejer og vi har også set eksempler på hans fantastiske sparketeknik.

Andres Iniesta: Intet spansk landshold uden Iniesta. Fantastisk fodboldspiller. Har virkelig udført nogle lækre afleveringer og har generelt bare spillet sig i mange fodboldfans hjerter. Han scorede i VM finalen 2010 – jeg tror han scorer i morgen!

Mario Gomez: Trods et tidligt tysk exit end mange havde regnet med så har ”Super Mario” vist klassen ved at score nogle flotte kasser.

Mario Balotelli: ”Super Mario v.2” vil mange nok kalde ham, men trods en del ballade både på, og udenfor banen har Balotelli vist sig, at være målfarlig og scorede to flotte kasser mod Tyskland, der sendte dem hjem fra EM.

Boblere: Iker Casillas, Debuchy, Chiellini, Hummels, Cassano, Veloso, Moutinho.

Opstilling: 4-1-2-1-2           
Logged

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #7: 30 Jun 2012, 18:37 »

Gigi Buffon

Lars Jacobsen - Mats Hummels - Sergio Ramos - Philipp Lahm

Andrea Pirlo

David Silva - Alan Dzagoev - Cristiano Ronaldo

Mario Balotelli

Lars Jacobsen?!  Shockeret
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #8: 30 Jun 2012, 19:01 »

Lars Jacobsen?!  Shockeret
Ja, Lars Jacobsen. Manden mødte uden sammenligning den hårdeste modstand i gruppespillet og gjordet det i min optik mere end fremragende.
Jovist, Joao Pereira har da også gjort det flot, men ikke godt nok til at snuppe pladsen.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #9: 30 Jun 2012, 19:01 »

Casillias
Lahm - Ramos - Agger - Alba
Khedira - Pirlo
Dzagoev - Gerrard - Ronaldo
Gomez

Kan jeg få en begrundelse for, at man kan vælge Gerrard fremfor Iniesta og Ozil??

Manden har spillet for det mest defensive hold, hvor deres offensiv stort set intet skabte. Han lagde flot op til Carrolls mål mod Sverige, men hvad mere?
Logged

Hala Madrid!

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #10: 30 Jun 2012, 19:07 »

3 assist, kæmpe løbearbejde, ejede midtbanen i alle tre gruppekampe + flere vigtige defensive aktioner.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #11: 30 Jun 2012, 19:12 »

3 assist, kæmpe løbearbejde, ejede midtbanen i alle tre gruppekampe + flere vigtige defensive aktioner.

Okay, hver sin mening. Jeg mener ikke man kan eje midtbanen, når midtbanen står som en mur foran ens straffesparksfelt i 90 minutter. At han har nogle fine assist, kan selvfølgelig gøre ham berettiget, men spillere som Ozil og Iniesta der offensivt har styret sine hold længere frem i turneringen, synes jeg klart fortjener det.
Logged

Hala Madrid!

Hallihallo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #12: 30 Jun 2012, 19:19 »

Helt skævt hvis man ikke har Iniesta med. Det er jo helt klart ham og Pirlo der har været de bedste spillere ved EM.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #13: 30 Jun 2012, 20:07 »

Jeg vil da også give mit bud. Jeg stiller holdet op i en 4-1-2-1-2 (smal diamant). Det vil altså sige uden decideret kantspillere.
 
Gianluigi Buffon:
Jeg bliver nødt til at vælge den oplagte kandidat her. Han har været forrygende i kassen for Italien og er en stor person og leder for holdet. Han viser, at han stadig er blandt verdens bedste målmænd. Måske løfter han trofæet søndag aften.

Fabio Coentrao:
Jeg synes, Coentrao har været uhyggelig velspillende i denne slutrunde. Han er stærk offensiv, men har også lukket glimrende af bagi. Portugals bedste spiller i denne slutrunde sammen med Veloso.

Sergio Ramos:
Okay, jeg bliver nødt til at sige noget om Ramos. Jeg synes, han er verdens bedste forsvarsspiller. Han er vanvittig god med bolden, bomstærk, hurtig og velfungerende. Han indeholder alt, hvad en god fodsvarsspiller skal have. Han var vist sig frem under EM, og han fortjener en plads på dette hold. Han får Pique til at ligne en boldmongol med bolden. Så glem ham, glem Agger, glem alle andre. Sergio Ramos er verdens bedste spillede forsvarsspiller.

Mats Hummels:
Det er måske den spiller, jeg har været mest overrasket over. Han har styret det tyske hold fantastisk, og jeg har set utrolig mange gode indgreb fra ham under slutrunden. Han så meget skidt ud ved Italiens 1-0-mål forleden, men det er den eneste fejl, jeg har talt fra Hummels under slutrunden. Han er vildt god.

Mathieu Debuchy:
Et lidt ubeskrevet blad, som har grebet chancen og spillet rigtig solidt for franskmændene. Han var vel reelt deres bedste spiller på et hold spækket med stjerner. God slutrunde af Lille-spillere, som nok har solgt sig selv godt i disse uger.

Miguel Veloso:
Jeg blev så glad, da jeg så, at Swizz havde ham med på sit hold. Stærkt undervurderet spiller der får alt for lidt ros, fordi det hele handler om Ronaldo. Jeg synes, Veloso er komplet. Han er en god ankermand, der samtidig har en glimrende teknik til at fordele boldene og spille sig ud af svære situationer. Synd han ikke får mere ros.

Andrea Pirlo:
Ham kommer vi ikke udenom. Har fundet sin anden ungdom i disse uger og har været turneringens bedste spiller. Italiens vigtigste mand og en spiller, som har overstrålet alle andre i denne turnering.

Claudio Marchisio:
Okay, der er nok mange, der står af her. Fair nok. Men jeg synes, at Marchisios spil og vigtighed for Italien i denne slutrunde har været så betydningsfuld som noget kan blive. Manden var fremragende i gruppespillet og mod Tyskland, hvor han var smidt på kanten grundet sin alsidighed lukkede han en af verdens bedste backs i Philipp Lahm ned. Pirlo og Balotelli har taget opmærksomheden, og det er forståeligt nok, men Marchisio har været fantastisk for Italien. Det ved Prandelli godt, og derfor spiller han også hver gang fuld tid.

Andrés Iniesta:
Fremragende spiller. En af de bedste i verden. Også bedre end Ronaldo hvis man spurgte mig. Men det er en anden sag. Han har slået til under EM og har skilt sig ud på et hold med 11 verdensstjerner på holdkortet. Så er man god. En af de allerbedste i turneringen.

Mario Balotelli:
Jeg er enig med Swizz i, at det er en lidt anden Balotelli, vi har set under EM. En meget mere menneskelig udgave. 3 mål i turneringen indtil videre, og manden der sendte Italien i finalen. Han fortjener en plads på holdet i en turnering, hvor jeg ikke synes, at der har været så mange forfærdelig gode angribere.

Antonio Cassano:
Og vi slutter af med endnu en italiener, som jeg også mener har været det bedste hold under EM. Cassano har spillet forrygende. Han har scoret, men de ting han har lavet som har gjort Pirlo, Marchisio og Balotelli gode er uundværlige. Dybdeløb der får Pirlo til at se god ud, indlæg lige i skallen på Balotelli osv osv. Jeg har foretrukket Cassano fremfor spillere som Gomez og Ronaldo, da jeg synes, at Gomez har været elendig til EM, hvis vi ser på det spillemæssige. Jaja, han har lavet 3 mål, og mål er det vigtigste for en angriber, men manden har ikke kunne tæmme en bold under hele turneringen. Det kommer man ikke på mit hold af. Ronaldo har brændt for meget. Han bruger vel 15-20 afslutninger på at lave et mål. Det kommer man heller ikke på holdet af. Derfor har jeg valgt en mand, som ingen mål har lavet, men som til gengæld har været forrygende i sin rolle som en 10'er. Vi er heldigvis så forskellige.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2012, 20:19 af Jakob E » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #14: 30 Jun 2012, 20:23 »

Jeg vil da også give mit bud. Jeg stiller holdet op i en 4-1-2-1-2 (smal diamant). Det vil altså sige uden decideret kantspillere.
 
Gianluigi Buffon:
Jeg bliver nødt til at vælge den oplagte kandidat her. Han har været forrygende i kassen for Italien og er en stor person og leder for holdet. Han viser, at han stadig er blandt verdens bedste målmænd. Måske løfter han trofæet søndag aften.

Fabio Coentrao:
Jeg synes, Coentrao har været uhyggelig velspillende i denne slutrunde. Han er stærk offensiv, men har også lukket glimrende af bagi. Portugals bedste spiller i denne slutrunde sammen med Veloso.

Sergio Ramos:
Okay, jeg bliver nødt til at sige noget om Ramos. Jeg synes, han er verdens bedste forsvarsspiller. Han er vanvittig god med bolden, bomstærk, hurtig og velfungerende. Han indeholder alt, hvad en god fodsvarsspiller skal have. Han var vist sig frem under EM, og han fortjener en plads på dette hold. Han får Pique til at ligne en boldmongol med bolden. Så glem ham, glem Agger, glem alle andre. Sergio Ramos er verdens bedste spillede forsvarsspiller.

Mats Hummels:
Det er måske den spiller, jeg har været mest overrasket over. Han har styret det tyske hold fantastisk, og jeg har set utrolig mange gode indgreb fra ham under slutrunden. Han så meget skidt ud ved Italiens 1-0-mål forleden, men det er den eneste fejl, jeg har talt fra Hummels under slutrunden. Han er vildt god.

Mathieu Debuchy:
Et lidt ubeskrevet blad, som har grebet chancen og spillet rigtig solidt for franskmændene. Han var vel reelt deres bedste spiller på et hold spækket med stjerner. God slutrunde af Lille-spillere, som nok har solgt sig selv godt i disse uger.

Miguel Veloso:
Jeg blev så glad, da jeg så, at Swizz havde ham med på sit hold. Stærkt undervurderet spiller der får alt for lidt ros, fordi det hele handler om Ronaldo. Jeg synes, Veloso er komplet. Han er en god ankermand, der samtidig har en glimrende teknik til at fordele boldene og spille sig ud af svære situationer. Synd han ikke får mere ros.

Andrea Pirlo:
Ham kommer vi ikke udenom. Har fundet sin anden ungdom i disse uger og har været turneringens bedste spiller. Italiens vigtigste mand og en spiller, som har overstrålet alle andre i denne turnering.

Claudio Marchisio:
Okay, der er nok mange, der står af her. Fair nok. Men jeg synes, at Marchisios spil og vigtighed for Italien i denne slutrunde har været så betydningsfuld som noget kan blive. Manden var fremragende i gruppespillet og mod Tyskland, hvor han var smidt på kanten grundet sin alsidighed lukkede han en af verdens bedste backs i Philipp Lahm ned. Pirlo og Balotelli har taget opmærksomheden, og det er forståeligt nok, men Marchisio har været fantastisk for Italien. Det ved Prandelli godt, og derfor spiller han også hver gang fuld tid.

Andrés Iniesta:
Fremragende spiller. En af de bedste i verden. Også bedre end Ronaldo hvis man spurgte mig. Men det er en anden sag. Han har slået til under EM og har skilt sig ud på et hold med 11 verdensstjerner på holdkortet. Så er man god. En af de allerbedste i turneringen.

Mario Balotelli:
Jeg er enig med Swizz i, at det er en lidt anden Balotelli, vi har set under EM. En meget mere menneskelig udgave. 3 mål i turneringen indtil videre, og manden der sendte Italien i finalen. Han fortjener en plads på i en turnering, hvis jeg ikke synes, at der har været så mange forfærdelig gode angribere.

Antonio Cassano:
Og vi slutter af med endnu en italiener, som jeg også mener har været det bedste hold under EM. Cassano har spillet forrygende. Han har scoret, men de ting han har lavet som har gjort Pirlo, Marchisio og Balotelli gode er uundværlige. Dybdeløb der får Pirlo til at se god ud, indlæg lige i skallen på Balotelli osv osv. Jeg har foretrukket Cassano fremfor spillere som Gomez og Ronaldo, da jeg synes, at Gomez har været elendig til EM, hvis vi ser på det spillemæssige. Jaja, han har lavet 3 mål, og mål er det vigtigste for en angriber, men manden har ikke kunne tæmme en bold under hele turneringen. Det kommer man ikke på mit hold af. Ronaldo har brændt for meget. Han bruger vel 15-20 afslutninger på at lave et mål. Det kommer man heller ikke på holdet af. Derfor har jeg valgt en mand, som ingen mål har lavet, men som til gengæld har været forrygende i sin rolle som en 10'er. Vi er heldigvis så forskellige.

Skræmmende enig med dig Jakob. Dog ville jeg skifte Khedira ud med Veloso men måske spiller mit halve tyske hjerte ind der. Men ellers rammer du det sgu meget godt, og dine forklaringer er gode Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010