home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  All-Star hold EM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: All-Star hold EM  (Læst 11745 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #15: 30 Jun 2012, 20:23 »

Miguel Veloso:
Jeg blev så glad, da jeg så, at Swizz havde ham med på sit hold. Stærkt undervurderet spiller der får alt for lidt ros, fordi det hele handler om Ronaldo. Jeg synes, Veloso er komplet. Han er en god ankermand, der samtidig har en glimrende teknik til at fordele boldene og spille sig ud af svære situationer. Synd han ikke får mere ros.

Er på ingen måde uenig i, at han godt kunne komme på, men jeg valgte kun én def. midtbane - og derfor kom Miguel ikke på holdet. Han har været en rigtig god spiller for det portugisiske landshold. Og jeg tror vi ser ham i en større klub indenfor dette transfervindue.

Citat
Claudio Marchisio:
Okay, der er nok mange, der står af her. Fair nok. Men jeg synes, at Marchisios spil og vigtighed for Italien i denne slutrunde har været så betydningsfuld som noget kan blive. Manden var fremragende i gruppespillet og mod Tyskland, hvor han var smidt på kanten grundet sin alsidighed lukkede han en af verdens bedste backs i Philipp Lahm ned. Pirlo og Balotelli har taget opmærksomheden, og det er forståeligt nok, men Marchisio har været fantastisk for Italien. Det ved Prandelli godt, og derfor spiller han også hver gang fuld tid.


Han har været en af Italiens allerbedste spillere, men kunne simpelthen ikke huske hvad han hed. Så jeg er helt enig i, at han godt kunne fortjene en plads på holdet. En fantastisk all-round spiller.

Citat
Antonio Cassano:
Og vi slutter af med endnu en italiener, som jeg også mener har været det bedste hold under EM. Cassano har spillet forrygende. Han har scoret, men de ting han har lavet som har gjort Pirlo, Marchisio og Balotelli gode er uundværlige. Dybdeløb der får Pirlo til at se god ud, indlæg lige i skallen på Balotelli osv osv. Jeg har foretrukket Cassano fremfor spillere som Gomez og Ronaldo, da jeg synes, at Gomez har været elendig til EM, hvis vi ser på det spillemæssige. Jaja, han har lavet 3 mål, og mål er det vigtigste for en angriber, men manden har ikke kunne tæmme en bold under hele turneringen. Det kommer man ikke på mit hold af. Ronaldo har brændt for meget. Han bruger vel 15-20 afslutninger på at lave et mål. Det kommer man heller ikke på holdet af. Derfor har jeg valgt en mand, som ingen mål har lavet, men som til gengæld har været forrygende i sin rolle som en 10'er. Vi er heldigvis så forskellige.

Med to angribere, så er det vel heller ikke dumt med to italienere? Men ja, han har været god. Desværre kan han pt. ikke holde til en hel kamp efter sin hjerteoperation. Netop operationen gør også hans præstation endnu større, da ingen, jeg mener ingen, havde regnet med, at han kunne spille til denne slutrunde!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #16: 02 Jul 2012, 17:43 »

Her er EMs bedste hold:

Målmænd: Gianluigi Buffon (Ita), Iker Casillas (Spa), Manuel Neuer (Ger).

Forsvar: Gerard Pique (Spa), Fabio Coentrao (Por), Philipp Lahm (Ger), Pepe (Por), Sergio Ramos (Spa), Jordi Alba (Spa).

Midtbane: Daniele De Rossi (Ita), Steven Gerrard (Eng), Xavi (Spa), Andres Iniesta (Spa), Sami Khedira (Ger), Sergio Busquets (Spa), Mesut Ozil (Ger), Andrea Pirlo (Ita), Xabi Alonso (Spa).

Angreb: Mario Balotelli (Ita), Cesc Fabregas (Spa), Cristiano Ronaldo (Por), Zlatan Ibrahimovic (Swe), David Silva (Spa).




Ovenstående liste er den, som UEFA har sendt ud som EMs bedste hold. Jeg må sige, at jeg synes der nogle mangler, men synes også der er nogle spillere, som jeg slet ikke forstår hvad de laver på holdet.

På målmandsposten er der ikke meget at komme efter. Det har været turneringens 3 bedste keepere.

Forsvaret synes jeg der mangler enten Matt Debuchy eller Joao Pereira, ligesom jeg undres over, at der hverken er blevet plads til Bonucci eller Hummels. Dog vil jeg samtidig ikke sætte en finger på de spillere, som er taget med, så er det dem man mener, så er det vel fair nok.

På midtbanen forstår jeg på ingen måde valgte af Gerrard. Jeg synes ikke han spillede en stor turnering. Stod bare tilbage på kanten af feltet med resten af holdet og gjorde ellers ikke meget væsen af sig. Ved godt, at han stod for nogle assist, men jeg mener som sagt ikke, at han burde have været inde omkring dette hold. En spiller som Miguel Veloso fra Portugal havde fortjent pladsen i stedet - eller russiske Dzagoev.

Angrebet er vel fair nok!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

mikestorbank
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #17: 02 Jul 2012, 19:01 »

Syntes klart at en Mandzukic mangler på den liste, syntes han går forud for en Balotelli.
Logged

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #18: 02 Jul 2012, 19:19 »

Nej nej nej, folk må simpelthen holde igen med Dzagoev og Mandzukic. Dzagoev spillede godt i 1½ kamp i den absolut letteste gruppe, og Mandzukic scorede på en forsvarsfejl af Chiellini, og målet mod Irland var et klokkeklart selvmål af Shay Given. Det sidste var dog meget godt headet ind. Selv Bendtner var bedre end Mandzukic.

Ellers ville mit hold se nogenlunde således ud:
Casillas

Selassie - Bonucci - Ramos - Alba

Pirlo

Xavi - Alonso

Silva - Iniesta

Gomez

Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #19: 02 Jul 2012, 19:42 »

Mit:                                 

                               Iker Casillas

Fabio Coentrao - Sergio Ramos - Mats Hummels - Jordi Alba

                                 Miguel Veloso

         Xavi Hernandez - Andrea Pirlo - Andrés Iniesta

                        Cesc Fàbregas - D.Silva

Bedste spiller: Lionel Messi.... Hov, dårlig vane Opstemt Sergio Ramos.

Bedste mål: http://www.youtube.com/v/6hyf8Uzk_RU
« Seneste Redigering: 02 Jul 2012, 20:20 af Messi1987 » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: All-Star hold EM
« Svar #20: 05 Jul 2012, 17:09 »

Så skiftede Miguel Veloso klub, men noget overraskende går skiftet til Dinamo Kiev i Ukraine... Et mærkeligt skifte efter min mening, det må klart have noget med penge at gøre - og ikke ambitioner om at prøve sig af i de bedste ligaer

http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/officielt-miguel-veloso-skifter-til-dynamo-kiev
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010