home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 663 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58555 gange)
JimmyGP
Manager

Opdateret stilling
« Svar #225: 14 Aug 2012, 04:14 »

STILLINGEN
1. JimmyGP - 107 point
(1. plads; Division 1. Norra), (1. plads; Superettan), (1. plads; Svensk Pokalturnering), (1. plads; Allsvenskan), (1. plads; Svensk Pokalturnering), (1. plads; Tippeligaen), (1. plads; Danske Pokal Turnering), ,(3. plads; Superligaen), (Kval til Euro League gruppespil), (Avancement fra Euro League gruppespil), (2. plads, Superliga), (Kval til Champions League gruppespillet),

2. Alfster - 70 point
(1. plads; Tippeligaen), (1. plads; Norske Pokal Turnering), (1. plads; Superliga), (Kvalifikation til Champions League Gruppespil, (Avancement fra Champions League Gruppespil), (1. plads, Danske Pokal Turnering), (Årets Træner DK),

3. ulle94 - 55 point
(1. plads; Tippeligaen), (1. plads; Norsk Pokalturnering), (Årets Manager Norge) (Kval; CL gruppespil), (1. plads; Allsvenskan), (1. plads; Svenske Pokal Turnering),

4. ogasogas - 54 point
(2. plads; Danske Pokal Turnering), (2. plads; Danske 1. Division),(1. plads: Tippeligaen), (Kval til Euro League gruppespil (Viking Stavanger), (Kval til Euro League gruppespil (Rosenborg), (Avancement fra Euro League gruppespil) (Rosenborg)

5. ksaper-and - 46 point
(1. plads; Svensk 1. division), (1. plads; Svensk 2. division), (1. plads; Svensk 1. Elite Division), (3. plads; Allsvenskan + 1. plads; Svenske Pokal Turnering), (1. plads; Allsvenskan), (Kval til Euro League gruppespil),

6. jokke - 36 point
(1. plads,; Danske Første Division), (2. plads; Daske Pokal Turnering), (2. plads; Danske Første Division), (1. plads; Superliga), (Årets manager i DK), (Kval til CL gruppespillet),

7. ulle48 - 33 point
(1. plads; Norske 2. Division Gruppe 2), (2. plads; Danske Første Division), (2. plads; Danske Pokal Turnering), (2. plads; Tippeligaen), (1. plads; Tippeligaen),

8. PyRm8 - 24 point
(2. plads i Danske 1. Division), (1. plads i Danske Pokal Turnering), (Kval til Euro League gruppespil),

9. brøndby zupras - 5 point
(1. plads; Danske 1. Division),

10. Anfield Road - 5 point
(1. plads; Danske Første Division),

11. Jharn - 3 point
(1. plads; Svenske Division 1. Nord),

12. blomvikings - 3 point
(1. plads; Svenske Division 1. Nord),

13. LukasPodolski - 2 point
(1. plads; Danske 2. Division Vest),

....

Jeg kunne ikke dy mig - håber det passer.. ellers skal jeg nok rette det til Thumbs Up

EDIT: Bør man ikke få x antal point for at blive 2'er i Champions League, Europa League, VM eller EM finalen? evt. point for at komme i en semifinale (det er immervæk noget af en præstation med et skadinavisk hold?) Peace bare en tanke Peace
« Seneste Redigering: 30 Aug 2012, 16:31 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #226: 15 Aug 2012, 08:22 »

Superliga - Sølvmedaljer (OB var ustoppelige!!) -> 8 point

Pokal - fortjent sejr over BIF (de var først med i kampen, da Lucas Andersen blev skadet og var 11 mod 10) -> ingen point - bare blær Grin

- Veni, vidi, vici -

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #227: 15 Aug 2012, 16:38 »

Jeg kommer 7 point til stillingen efter en sæson med Thisted Smiley Billeder på vej

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #228: 15 Aug 2012, 18:20 »

Wink Ahh okaty.. ja så må du på arbejdsformidlingen .. er der noget at komme efter? Peace

Ja jeg er nu hos Viking  Thumbs Up

JimmyGP
Manager

« Svar #229: 16 Aug 2012, 01:23 »

Jeg kommer 7 point til stillingen efter en sæson med Thisted Smiley Billeder på vej

Cool Thumbs Up

Ja jeg er nu hos Viking Thumbs Up

Cool Thumbs Up Hvordan går det så? Cool

- Veni, vidi, vici -

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #230: 16 Aug 2012, 07:24 »

JimmyGP
Manager

« Svar #231: 17 Aug 2012, 01:12 »

To års hårdt arbejde endte med en uventet semifinale ved Europamesterskabern e i fodbold, der blev afholdt i Frankrig. Det er dog bittert at vi havde en gylden mulighed for at afgøre det og at Schmeichel endnu engang levere en pragtkamp. Vi mødte desværre bare overmagten! Italien tabte i øvrigt finalen til Rusland med 2-1 i forlænget spilletid og Rusland kom i finalen via en 1-0 sejr over Wales. Jeg har efter to år valgte at stoppe som dansk landstræner og er i stedet blevet spansk landstræner Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #232: 17 Aug 2012, 01:29 »

Holdet + transfers

Jeg går efter en dansk double og efter at komme i Champions League - Vi har trukket Sporting Lissabon Peace

- Veni, vidi, vici -

Swizz CataR
Manager

« Svar #233: 17 Aug 2012, 19:11 »

På vejene af crewet vil jeg blot lige sige, at det er fedt at se I sådan holder gejsten oppe!

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #234: 17 Aug 2012, 21:23 »

Holdet + transfers

Jeg går efter en dansk double og efter at komme i Champions League - Vi har trukket Sporting Lissabon Peace

Jimmy du er for vild - Det bliver sgu svært at hente dig. Kan du ikke rykke til BIF??? Vestegnen trænger til et mesterskab  Opstemt

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #235: 17 Aug 2012, 22:23 »

Jeg har efter 2 sæsoner sagt op i Thisted. Det blev i første sæson til oprykning til 1. division, og en flot 4. fjerdeplads i 2. sæson med en medieprognose på 11. pladsen Smiley Jeg blev tilbudt et Brøndby job, og jeg sagde ja.. selvom det gør lidt ondt ticked off
De er dog rykket ned i 1. division, og økonomien er fantastisk dårlig.. lad os se hvad det bringer Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #236: 18 Aug 2012, 00:34 »

På vejene af crewet vil jeg blot lige sige, at det er fedt at se I sådan holder gejsten oppe!

Cool Thumbs Up

Jimmy du er for vild - Det bliver sgu svært at hente dig. Kan du ikke rykke til BIF??? Vestegnen trænger til et mesterskab  Opstemt

Takker Thumbs Up Hehe.. Det er jo bare at blive ved.. satme ærgerligt at det ikke blev til EM guld.. Tunge Men nej.. Brøndby er pt. ude og skide i mit save.. de blev godt nok nummer 3 i sidste sæson, men ellers har de spillet som et hold der er på vej i første division.. så ellers tak..  Cool

Jeg har efter 2 sæsoner sagt op i Thisted. Det blev i første sæson til oprykning til 1. division, og en flot 4. fjerdeplads i 2. sæson med en medieprognose på 11. pladsen Smiley Jeg blev tilbudt et Brøndby job, og jeg sagde ja.. selvom det gør lidt ondt ticked off
De er dog rykket ned i 1. division, og økonomien er fantastisk dårlig.. lad os se hvad det bringer Smiley

Det lyder da ellers som en god tid i Thisted.. flot fjerdeplads mm.. Thumbs Up Spændende hvad du kan udrette i BIF.. Du kan evt. revolutionere holdet og satse på klubbens egne talenter.. og losse alle de dyre spillere ud.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #237: 18 Aug 2012, 01:02 »

Som jeg før har skrevet så vidste jeg ikke at man fik point for Europa League kval, så havde ikke skrevet det med, men her kommer beviset for at jeg har været i Europa League. http://s866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/?action=view&current=Bevis-2.jpg

Manchester United just arrogant, not better

JimmyGP
Manager

« Svar #238: 18 Aug 2012, 12:11 »

Som jeg før har skrevet så vidste jeg ikke at man fik point for Europa League kval, så havde ikke skrevet det med, men her kommer beviset for at jeg har været i Europa League. http://s866.photobucket.com/albums/ab228/ogasogas/?action=view&current=Bevis-2.jpg

Thumbs Up

Er vi enige om at det er 10 point for at komme i gruppespillet og 15 point for at komme videre fra gruppespillet med Rosenborg?

- Veni, vidi, vici -

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #239: 18 Aug 2012, 15:54 »

Det lyder da ellers som en god tid i Thisted.. flot fjerdeplads mm.. Thumbs Up Spændende hvad du kan udrette i BIF.. Du kan evt. revolutionere holdet og satse på klubbens egne talenter.. og losse alle de dyre spillere ud.. Thumbs Up
Det var det bestemt også, rigtig fedt og underholdende Opstemt Men jeg havde tænkt, at jeg ikke kunne rykke op allerede i år og derfor ville jeg forsøge mig med noget nyt, og Brøndby dukkede op. Og ja, jeg satser også meget på talenterne og har forsøgt at skyde nogle af de løntunge af sted - heriblandt røg Mikkel Thygesen for 6,25 mio. til FCK Smiley Jeg har dog hentet Martin Ørnskov for 900k, da jeg spiller 4-5-1 og manglede en god DM.  Thumbs Up

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010