home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 54407 gange)
ogasogas
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #240: 18 Aug 2012, 20:59 »

Thumbs Up

Er vi enige om at det er 10 point for at komme i gruppespillet og 15 point for at komme videre fra gruppespillet med Rosenborg?

Ja det er vi, men jeg er faktisk lidt forvirret over nogle af reglerne. Så vidt jeg har forstået så kan man kun få point for en bedrift en gang, men hvad hvis det er i de to forskellige turneringer, altså får man både point for at være med i Europa League gruppespil, og så gangen efter point for at være med i Champions League gruppespil?
Logged

Manchester United just arrogant, not better

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #241: 19 Aug 2012, 17:43 »

Jeg synes at det burde tilføres, at får point for at kvalificere sig til EM og VM, da det er altså ikke er så nemt med DK, NO og SE. Det kunne tages op til overvejelse Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #242: 20 Aug 2012, 10:58 »


Jeg fik 2. pladsen og rykkede op Smiley Jeg har senere sagt op, taget over det danske landshold samt FCK.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #243: 28 Aug 2012, 22:04 »

Træls, træls, træls det her er gået i stå ticked off
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #244: 29 Aug 2012, 02:49 »

Ja det er vi, men jeg er faktisk lidt forvirret over nogle af reglerne. Så vidt jeg har forstået så kan man kun få point for en bedrift en gang, men hvad hvis det er i de to forskellige turneringer, altså får man både point for at være med i Europa League gruppespil, og så gangen efter point for at være med i Champions League gruppespil?

Oki.. Thumbs Up Jamen sådan som jeg har forstået det - kan man godt få point for den samme bedrift -> hvis det er med forskellige hold vel og mærke.. og det giver point for både gruppespillet i CL og EL Thumbs Up

Træls, træls, træls det her er gået i stå ticked off

Tråden eller?
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #245: 29 Aug 2012, 03:04 »

Listen er hermed opdatereret med ogasogas & jokke's præstationer Thumbs Up

edit: jeg burde faktisk også tage mig sammen og spille videre med FCK.. har kun spillet den første ligakamp, hvor vi klaskede Vejle med 4-1 i PARKEN - burde have vundet 6-0, men det er sku en okay åbningskamp taget i betragtning at VBK fik 4 point mod os i sidste sæson. Næste kamp er en tur til heden og MCH Arena for at møde Midtjylland. Jeg er dog bare pt. mere fristet af et ældre Barcelona save, hvor jeg har gang i at hente spillere med Barca-DNA eller bare kun spanske spillere. Og ellers står den på Diablo 3, når der skal games. Men hvad fanden.. jeg skal se om jeg ikke kan få sat ti point mere på kontoen i form af et Champions League gruppespil.. GO GO GO Thumbs Up
« Seneste Redigering: 29 Aug 2012, 03:50 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #246: 29 Aug 2012, 07:27 »

Tråden eller?
Jeps, det er fuld forståeligt, at listen ikke hele tiden kan opdateres, men den fede dialog der var mellem spillerne var fed førhen, men spørgsmålet er hvor mange der egentligt stadig spiller?
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #247: 29 Aug 2012, 07:31 »





Jeg har været i FCK i de sidste to sæsoner, og det er blevet til to mesterskaber. Årets manager i den sidste sæson også.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #248: 29 Aug 2012, 07:37 »





Jeg har først lige nu fundet ud af, at der point for at spille sig i de europæiske turneringer, så her kommer to screens efter sæsonen. Jeg ved godt det er nogle dårlige beviser, men det er det bedste jeg kan finde frem til.. Det første viser min deltagelse i gruppespillet i Champions Leauge, efter kvalifikationen. Og mit andet viser, at kom videre til Europa Leauge via en 3. plads. Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #249: 29 Aug 2012, 08:04 »

Så vil jeg da give mig i kast med denne udfordring. Har efter at kigget 12 tilbud igennem sagt ja tak til en 1 årig aftale med Thisted FC i 2. div vest.
Logged


jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #250: 29 Aug 2012, 18:25 »

Så vil jeg da give mig i kast med denne udfordring. Har efter at kigget 12 tilbud igennem sagt ja tak til en 1 årig aftale med Thisted FC i 2. div vest.
Godt valg Wink Jeg havde to fantastiske sæsoner med dem.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #251: 29 Aug 2012, 18:25 »

Ja nu må vi se hvordan det kommer til at gå.. har lige vundet 3-2 over FCM i en træningskamp
Logged


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #252: 29 Aug 2012, 21:20 »

Jeg tror faktisk lig jeg graver, mit scandinavian save frem igen, efter næsten at være blevet helt glemt. siden sidst jeg skrev har jeg vist ikke rigtigt vundet noget, men det kommer nok snart. Som det ser ud nu er jeg i foråret 2014, hvor jeg er i gang i Brøndby. Det har været en lidt blandet fornøjelse og jeg ligger efter 23 kampe nummer seks. I landspokalturnering en, er jeg ude så point bliver det nok ikke til i denne omgang.

Truppen i Brøndby er særdeles ringe. Der er blevet lavet nogle håbløse transfers (deriblandt min egen af Bjarne Fuglsang). Frederik Holst, Mike Jensen, Jan Federiksen og Anders Randrup ud på fri?  Ind har man derimod købt Mads Fenger og Ulrik Vinzent? Nå men jeg ser om jeg kan få skuden på ret køl  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #253: 30 Aug 2012, 02:40 »

Jokke: Så har jeg opdateret dig med dine point.. er lidt i tvivl om du skal have point for at gå videre til EL, som nummer tre i din pulje, men det må trådstarter svarer på Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #254: 30 Aug 2012, 16:30 »

Hey,, Således spiller man sig i Champion League Cool DØ RANGERS Thumbs Up



Gruppen
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010