home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 694 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58656 gange)
Alfster
Blogmester

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #195: 10 Aug 2012, 11:25 »

Kunne sgu ikke nære mig, da endnu et jobtilbud kom ind...

Stilling i Suppen

Lidt vemodigt dog at forlade Viking efter signing af bla. Fall og Helinius..plus udsigt til CHL.. Men valgte dog at forsøge at genrejse FCK..

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Alfster
Blogmester

« Svar #196: 10 Aug 2012, 20:53 »

Meget afgørende kamp

Stilling efter 32 runder

Slutstilling

ET DANSK MESTERSKAB TIL TROFÆSKABET...  (Lidt heldigt)

Der var minus på 70mio på balancen da jeg kom til FC...

Har ikke kunne købe nogle spillere indtil videre. Har fået solgt Grintehvalen til Blackburn for 30mio + 50%.. Men nu kommer der jo CHL indtægter, så mon ikke vi kommer i plus inden længe.

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager

« Svar #197: 10 Aug 2012, 23:34 »

Flotte flotte resultater Alfster Thumbs Up Bliver spændende hvad det kan blive til med FCK Wink Jeg er dog lidt jaloux over at du kunne komme så hurtigt til de "store" klubber.. Tunge Hvilket tidligere erfaring er du startet med?  Peace

EDIT: Minus 70.000.000 kroner? Har de bare sejlet rindet på transfermarkedet eller hvad er der sket?
EDIT2: Fedt at vi er to i FCK Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

PyRm8
Lilleputspiller
*

« Svar #198: 11 Aug 2012, 12:12 »

Så hev jeg pokalen hjem for andet år i træk og det kan vist godt kaldes en walk-over  Wink

Alfster
Blogmester

« Svar #199: 11 Aug 2012, 12:31 »

Flotte flotte resultater Alfster Thumbs Up Bliver spændende hvad det kan blive til med FCK Wink Jeg er dog lidt jaloux over at du kunne komme så hurtigt til de "store" klubber.. Tunge Hvilket tidligere erfaring er du startet med?  Peace

EDIT: Minus 70.000.000 kroner? Har de bare sejlet rindet på transfermarkedet eller hvad er der sket?
EDIT2: Fedt at vi er to i FCK Thumbs Up

HAr valgt professionel fodbold spiller..  Kunne heller ikke helt fatte at viking sagde ja til at starte med ..Men alle ledige klubber tilbød mig job. 

FCK har ikke engang købt noget sønderligt.. Kun Juelsgaard til 6,75mio.. SÅ forstår ikke det store minus.   Men balancen er da kommet i plus nu, men har ikke helt fået lov til at spendere de penge som jeg gerne vil..

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #200: 11 Aug 2012, 14:04 »

Så er der 30 point mere til kontoen.

Mesterskab + pokal og gruppespil i Euro League.

JimmyGP
Manager

« Svar #201: 11 Aug 2012, 14:41 »

Så hev jeg pokalen hjem for andet år i træk og det kan vist godt kaldes en walk-over  Wink

Tillykke Thumbs Up

HAr valgt professionel fodbold spiller..  Kunne heller ikke helt fatte at viking sagde ja til at starte med ..Men alle ledige klubber tilbød mig job. 

FCK har ikke engang købt noget sønderligt.. Kun Juelsgaard til 6,75mio.. SÅ forstår ikke det store minus.   Men balancen er da kommet i plus nu, men har ikke helt fået lov til at spendere de penge som jeg gerne vil..

Cool.. Jeg skulle selv ansøge alle jobs og blev afslået af Viking - to gange.. Men fuck Viking... havde det skide sjovt i Sverige og Norge inden det blev til FCK for mit vedkommende Thumbs Up

Oki.. ja det var da underligt.. det er måske gælden, der gør det? Missede de CL eller EL?

Så er der 30 point mere til kontoen.

Mesterskab + pokal og gruppespil i Euro League.

WAUW.. Tillykke med "the Treble" Thumbs Up Hvem har du trukket i gruppespillet? Wink

CESC: Skal du ikke snart opdatere stillingen? Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #202: 11 Aug 2012, 16:15 »

Får man også point for EL gruppespil? Troede kun det var CL

Manchester United just arrogant, not better

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #203: 11 Aug 2012, 16:15 »

Jeg har PSG, Anderlecht & Hapoel Tel Aviv... Egentlig en god lodtrækning men desværre endte den sådan her:

Jeg er mega skuffet - skulle bare have 1 point i den sidste kamp. Anderlecht hjemme - som man kan se vandt jeg 4-1 ude mod dem. Så jeg troede virkelig på at gå videre.

Får man også point for EL gruppespil? Troede kun det var CL
Så vidt jeg har forstået skal man "bare" i et europæisk gruppespil.

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #204: 11 Aug 2012, 16:19 »

Jeg har PSG, Anderlecht & Hapoel Tel Aviv... Egentlig en god lodtrækning men desværre endte den sådan her:

Jeg er mega skuffet - skulle bare have 1 point i den sidste kamp. Anderlecht hjemme - som man kan se vandt jeg 4-1 ude mod dem. Så jeg troede virkelig på at gå videre.
Så vidt jeg har forstået skal man "bare" i et europæisk gruppespil.

Nå ok så har jeg da lidt ekstra point

Manchester United just arrogant, not better

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #205: 11 Aug 2012, 16:32 »

Nå ok så har jeg da lidt ekstra point

Hehe... Ja det er bare med at få smidt et SS op Thumbs Up

PyRm8
Lilleputspiller
*

« Svar #206: 11 Aug 2012, 20:33 »

Efter at have slået Bilbao 1-0 hjemme og spillet 0-0 ude, så står den på Europa League :-)

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #207: 12 Aug 2012, 00:33 »

Har brug for lidt hjælp her.

Jeg er manager for Rosenborg, og har vundet det meste, der giver point i Norge. De eneste point jeg mangler med mit Rosenborg-hold, skulle være hvis jeg gik videre fra gruppespillet i CHL. Jeg ligger overraskende nummer 1 i min gruppe, foran hold som Inter, Sevilla og Sporting Lissabon.

Men nu har jeg også modtaget et jobtilbud fra Malmö, og er derfor kommet i tvivl om jeg skal blive for, at se om jeg kan gå videre, eller skal jeg tag jobbet i Malmö nu???

JimmyGP
Manager

« Svar #208: 12 Aug 2012, 01:48 »

Har brug for lidt hjælp her.

Jeg er manager for Rosenborg, og har vundet det meste, der giver point i Norge. De eneste point jeg mangler med mit Rosenborg-hold, skulle være hvis jeg gik videre fra gruppespillet i CHL. Jeg ligger overraskende nummer 1 i min gruppe, foran hold som Inter, Sevilla og Sporting Lissabon.

Men nu har jeg også modtaget et jobtilbud fra Malmö, og er derfor kommet i tvivl om jeg skal blive for, at se om jeg kan gå videre, eller skal jeg tag jobbet i Malmö nu???

Tough one.. kan du evt. udsætte jobtilbudet fra Malmø så længe at du kan færdiggøre gruppespillet? Ellers ville jeg mærke efter en ekstra gang.. Skal det være Trondheim eller Malmø? Wink

FUCKING VIDERE I EL!!! YEARH!!!

Stuttgart 2:1 FCK
FCK 3:0 Slovan Bratislava
FCK 3:0 Galatasaray

Galatasaray 1:1 FCK
FCK 2:0 Stuttgart
Slovan Bratislava 1:3 FCK

FCK versus HSV i første knockout og Red Bull Salzburg/Werder Bremen i anden Smiley

EDIT: Giver det point at få et skandinavisk landshold til EM/VM?
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 01:55 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #209: 12 Aug 2012, 12:25 »

Januar 2016

UD
Det har været undervejs siden jeg købte ham og allerede efter de første par træningspas bød Arsenal sig til med en check på små 55.000.000 kroner. Vi takkede pænt "nej tak" og hvilken beslutning. Thomas Drage har været én af mine bedste spillere siden ankomsten til FCK og han var nøglen bag vores succes i Europa League. Drage fortalte at han havde ambitioner om noget mere end at spille i den danske SuperLiga og vi valgte at imødekomme hans krav. Vi havde bud på små 80.000.000 kroner fra Everton og Ajax, men han valgte at skifte til Liverpool for "sølle" 57.500.000 kroner, hvilket er det dobbelte af hvad vi selv betalte for ham. Ydermere har vi sagt farvel til Pierre Bengtsson og Miiko Albornez, mens det ellers er reserver der har takket af.

IND
En svagt besat venstreside er blevet besat af Emir Bajrami og Tinguinha, som jeg tænker er to gode afløsere for Drage, mens at Jesper Juelsgaard er kommet ind i stedet for Albornez. Ellers er det blevet til et indkøb af forsvarstalentet Rodrigo, mens FCK har gjort sig hadet i Nordjylland efter at have købt en utilfreds Lucas Andersen på tilbud til 23.000.000 kroner. Sidst, men ikke mindst har jeg sikret mig Sylvester Igboun på en fri transfer og de sidste to sæsoners topscorer skifter altså til københavnerne til sommer. Jeg ville også gerne have haft fat i Jelle Vossen på en fri, men han ville desværre ikke til FCK.

Alle transfers

Resten af savet
Superliga: 3'er med 29 point (OB fører med 46 point, mens oprykkerne fra Vejle-Kolding er nummer to med 43 point)
Pokal: Møder FC Roskilde i semifinalen
EL: Møder HSV i første knockout

EDIT:

Samme slags spiller som Lionel Messi:   Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 12:39 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010