home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58676 gange)
Cesc
Landsholdsspiller

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #180: 04 Aug 2012, 09:40 »

Jeg opdaterer snart stillingen igen!!

Lækkert at se der stadig er mange som er i gang med udfordringen!!

Og Jimmy - snup det job!!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #181: 04 Aug 2012, 12:34 »

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager

« Svar #182: 05 Aug 2012, 00:55 »

Jeg tog jobbet Thumbs Up

December 2014

Frit fald i København

Mægtige FC København sluttede et forfærdeligt efterår af ved at besejre SV Mattersburg i Europa League, men de tre point sikrede blot københavnerne en skuffende tredjeplads i gruppespillet. I pokalturneringen har man levet højt på heldige lodtrækninger og skuffende spil, hvilket indtil videre har sikret to semifinaler mod upåagtede Otterup. Pokalturneringen ligner efterhånden FC Københavns eneste chance for oprejsning i hvad, der kan gå hen og blive klubbens dårligste sæson siden klubbens fødsel i 1992. I ligaen lå man længe omkring tredjepladsen, men så faldt man helt sammen og efterårssæsonen endte med en skuffende ottendeplads.

I kølvandet på de mange skuffelser har flere profiler såsom Pierre Bengtsson, Dame N’Doye og Claudemir anmodet om at blive solgt. Resten af spillertruppen hænger med mulen og træner Carsten V. Jensen er efter længere tids spekulationer blevet fyret. ”CV” har selv efterfølgende udtrykt sin forståelse for klubbens beslutning og han har takket for sin tid i FC København. Bestyrelsen har kigget mod nord for at finde klubbens nye profil og man har tilbudt mestertræneren Jimmy Poulsen jobbet. Poulsen har igennem de seneste sæsoner været en sand kong Midas og alt hvad han har rørt ved er blevet til guld. Den unge træner har gjort kometkarriere i IK Sirus, Djurgården, Malmø og senest har Rosenborg nydt godt af hans evner. Det er indtil videre blevet til oprykning med IK Sirius og Djurgården, pokaltruimfer med Djurgården og Malmø, mens det senest er blevet til et svensk mesterskab med Malmø og for nyligt et norsk mesterskab med Rosenborg.

Unge Poulsen overtager et hold i sand krise og det kræver hårdt arbejde at rette den synkende skude op igen. Der skal motiveres, købes, sælges og skabes vindermentalitet. De rådne bær skal væk og alle, der ikke ønsker at yde 110% for FC København er fortid – uanset stjernestatus, popularitet og markedsværdi. Bunden er nået og der er kun en vej. OP!

Velkommen til FC København – Byens ”tidligere” stolthed!

- Veni, vidi, vici -

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #183: 05 Aug 2012, 01:05 »

Jeg tog jobbet Thumbs Up

December 2014

Frit fald i København

Mægtige FC København sluttede et forfærdeligt efterår af ved at besejre SV Mattersburg i Europa League, men de tre point sikrede blot københavnerne en skuffende tredjeplads i gruppespillet. I pokalturneringen har man levet højt på heldige lodtrækninger og skuffende spil, hvilket indtil videre har sikret to semifinaler mod upåagtede Otterup. Pokalturneringen ligner efterhånden FC Københavns eneste chance for oprejsning i hvad, der kan gå hen og blive klubbens dårligste sæson siden klubbens fødsel i 1992. I ligaen lå man længe omkring tredjepladsen, men så faldt man helt sammen og efterårssæsonen endte med en skuffende ottendeplads.

I kølvandet på de mange skuffelser har flere profiler såsom Pierre Bengtsson, Dame N’Doye og Claudemir anmodet om at blive solgt. Resten af spillertruppen hænger med mulen og træner Carsten V. Jensen er efter længere tids spekulationer blevet fyret. ”CV” har selv efterfølgende udtrykt sin forståelse for klubbens beslutning og han har takket for sin tid i FC København. Bestyrelsen har kigget mod nord for at finde klubbens nye profil og man har tilbudt mestertræneren Jimmy Poulsen jobbet. Poulsen har igennem de seneste sæsoner været en sand kong Midas og alt hvad han har rørt ved er blevet til guld. Den unge træner har gjort kometkarriere i IK Sirus, Djurgården, Malmø og senest har Rosenborg nydt godt af hans evner. Det er indtil videre blevet til oprykning med IK Sirius og Djurgården, pokaltruimfer med Djurgården og Malmø, mens det senest er blevet til et svensk mesterskab med Malmø og for nyligt et norsk mesterskab med Rosenborg.

Unge Poulsen overtager et hold i sand krise og det kræver hårdt arbejde at rette den synkende skude op igen. Der skal motiveres, købes, sælges og skabes vindermentalitet. De rådne bær skal væk og alle, der ikke ønsker at yde 110% for FC København er fortid – uanset stjernestatus, popularitet og markedsværdi. Bunden er nået og der er kun en vej. OP!

Velkommen til FC København – Byens ”tidligere” stolthed!

Exciting!

Hala Madrid!

JimmyGP
Manager

« Svar #184: 05 Aug 2012, 01:25 »

Exciting!

Thumbs Up

Ligaen

Truppen

Transfers

For satan det er svært at få lov til at hente de "store" navne.. Jeg er satme nød til at kæmpe holdet tilbage i toppen så jeg må hente de sjove spillere Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Heckmann
Reserveholdsspiller

« Svar #185: 05 Aug 2012, 11:08 »

Så er jeg også startet op. Kunne sgu ikke lade være. Smiley

Lige nu venter jeg på at der bliver en fyring i en interessant klub så jeg kan komme rigtigt i gang.
I hører mere fra mig til den tid.

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

Heckmann
Reserveholdsspiller

« Svar #186: 05 Aug 2012, 12:21 »

Den 14 November 2012 blev datoen hvor jeg fik mit første job. Det blev i AaB. De ligger på 11 pladsen i Superligaen hvorfor de forståeligt valgte at fyre Kent Nielsen.

Glæder mig til at komme i gang, og jeg er sikker at jeg med AaB kan skrabe de første mange point sammen. Smiley

"Don't fuck with mediocrity eliminate it"

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #187: 05 Aug 2012, 20:22 »

Så kom der en pokal sejr og en 3. plads i ligaen.

Nu skal der et mesterskab i hus næste sæson

JimmyGP
Manager

« Svar #188: 07 Aug 2012, 05:16 »

Så er der yderligere 16 point til mig Cool Thumbs Up

Vinder af pokalturneringen i DK

Bronzemedaljer i Superligaen

Kampe

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester

« Svar #189: 07 Aug 2012, 08:44 »

Jeg tror sgu også jeg vil prøve denne challenge.

Er kørt en anelse træt i andre saves, så mon ikke det hjælper med et nyt..

Skal nok vende tilbage med info om det første job.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

PyRm8
Lilleputspiller
*

« Svar #190: 07 Aug 2012, 14:48 »

Jeg har også givet mig i kast med denne challenge og indtil videre er følgende "triumfer" kommet i hus:

Oprykning til Superligaen via. 2.plads -

Vinder af pokal -

Bedrifter -

Selvom det blev til oprykning, er jeg langt fra tilfreds med spillet på banen, med det store budget og den økonomi i forhold til de andre hold, så burde jeg have snuppet 1.pladsen.. Nu står den dog på Superliga og Europa, så ser frem til en spændende sæson  Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #191: 09 Aug 2012, 10:17 »

Fik Viking fra den bedste norske række. Kunne vælge og vrage mellem alle ledige jobs stort set.

Vinder af Tippeligaen

Vinder af Pokalturneringen

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager

« Svar #192: 09 Aug 2012, 13:41 »

Superfedt at dette er månedens tråd  Thumbs Up

Jeg vil gerne sætte lidt mere på min konto med FCK Thumbs Up

FCK 2:0 Elfsborg

Elfsborg 4:2 FCK

Thumbs Up

EDIT: kom i gruppe med Galatasaray, Stuttgart og Slovan Bratislava Peace
« Seneste Redigering: 09 Aug 2012, 13:43 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Anfield Road
Manager

« Svar #193: 09 Aug 2012, 13:44 »

Fik Viking fra den bedste norske række. Kunne vælge og vrage mellem alle ledige jobs stort set.

Vinder af Tippeligaen

Vinder af Pokalturneringen

hvordan kunne du få det job til at starte med? jeg fik det ikke

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Alfster
Blogmester

« Svar #194: 10 Aug 2012, 09:27 »

Ansøgte alle ledige jobs og fik tilbudt dem alle..  andet gjorde jeg ikke :-)

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010