home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Cesc' Scandinavia Challenge
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Cesc' Scandinavia Challenge  (Læst 58700 gange)
Anfield Road
Manager

Sv: Cesc' Scandinavia Challenge
« Svar #75: 06 Jul 2012, 20:37 »

så har jeg fundet manden der skal bombe Vimmerby til oprykning(eller måske få sin angrebsmakker til at bombe). ved godt at han kun har 8 i afslutninger men det kan jeg leve med når hans mentale stats ser sådan ud   Opstemt

han bliver min klart dyreste spiller. han trækker 1.800 om ugen mens min næstdyreste trækker 450  Grin

og gæt engang hvor jeg fandt ham! Valby Fremad!  Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #76: 08 Jul 2012, 12:05 »

Jeg vandt ganske overlegent EM-u21 med Englandm og valgte derefter at sige mit job op. Jeg blev i medierne kædet sammen med både AC Horsens og AGF, men de valgte andre trænere. Allerede under EM havde jeg fået et tilbud fra Viborg. Dette udskudte jeg til efter EM, og da der ikke var bedre alternativer, valgte jeg så Viborg.

Det er gået kanon, har fået samlet en stærk trup og er ubesejret de første 10 kampe i 1.divisionen. Alt andet end oprykning vil være en fiasko!

JimmyGP
Manager

« Svar #77: 09 Jul 2012, 09:04 »

Update:  Djurgården IF

Efter seks kampe lå vi håbløst  i bunden og rodede. Vi lagde ud med en 5-1 snitter af Falkensberg, hvor vi faktisk spillede pissegodt, men var vanvittigt ineffektive. Efter et systemsskifte kom der pludselig gang i maskineriet og vi er inde i en stime, hvor vi ikke har tabt i tretten-fjorten kampe i træk. Vi topper ligaen med fire point ned til nummer to og der er ti runder tilbage, hvoraf det primært er "svagere" hold vi mangler at møde. Alt i alt ser ud til at blive en god sæson, selvom jeg synes at jeg mangler en rigtig bomber. Jeg har handlet et par store navne, som jeg ser frem til at de er med til at holde vores momentum resten af sæsonen ud.

Speaking of Momentum; Vi er kongerne af den svenske pokalturnering. Vi har smadret alt og alle indtil videre, men nu står vi over for sæsonens største udfordring. Vi møder Malmø oå udebane i semifinalen, men selvom vi er underdogs har jeg en idé om at vi kan hive en 2-1 sejr hjem.

De herrer; Det lugter sgu lidt af en double  Thumbs Up Vi skrives om tolv kampe Thumbs Up

EDIT: Ti ligakampe + semifinale + finale
EDIT: Jeg kommer med SS af transfers senere

- Veni, vidi, vici -

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 10 Jul 2012, 15:54 »

Op til tredje sæson, blev Danmarks u/19 manager fyret, og jeg tænkte at det var nok en god i det at blive endnu mere kendt i Danmark. Så jeg ansøgte om jobbet. Jeg fik det så ved siden af FC Fredericia var jeg også u/19 manager.

Den 9. Oktober 2013 valgte jeg så at sige op i Fredericia, efter at vi lå på en skuffende 8. plads, og det så ikke ud som om det var ændret, så nu er hele mit fokus på Danmark u/19, og det kommende EM Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 10 Jul 2012, 23:20 »

Efter at jeg skuffende røg ud af EM's 2. kvalifikations runde valgte jeg at sige op hos Danmark u/19

Op til fjerde sæson var Viborg rykket ned, og de havde fyret deres manager, jeg så det som en god mulighed for at få noget succes.

Efter 6 kampe ligger jeg nummer 1 med 13 point og en score på 17-7.

Dem der skal bære holdet de næste mange år:

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

JimmyGP
Manager

« Svar #80: 11 Jul 2012, 00:42 »

Så er der SS af transfers:

Hold kæft en sæson.. Det startede jo som bekendt med røv og albuer, men det endte med at holdet spillede sit yderste og sikrede en imponerende rekord på 28 kampe i træk uden nederlag!!!! Det blev til en fortjent ligatitel i Superettan, men jeg er langt mere tilfreds med vores pokaltruimf - den havde jeg sgu ikke set komme. Vi leverede den ene kongeindsats efter den anden og finalen så ud til at blive "a way in the park", da vi trak ligakonkurrenterne fra Östers. Men Östers spillede altså bedst, men til trods for dominans og forlænget spilletid endte det hele med en tragedie for vores modstandere. Chilenske Zentero blev den store helt, da han først efter hjørnespark, tæmmede en returbold og klaskede den i kassen til 1-0 i første halvleg. I den forlængende spilletid spillede han targetman og her kunne Peter Nyman endnu engang servicere med en flot assist. Jeg takker Zentero, Nyman og Noring for dette trofæ  Thumbs Up

Svenska Cupen:
2. runde: Piteå 1:3 Djurgården
3. runde: Djurgården 4:2 Mjällby
4. runde: Djurgården 2:0 Kalmar FF
Kvartfinale: Djurgården 3:0 Åtvidasberg
Semifinale: Malmø FF 2:2 (6:7) Djurgården
Finale: Östers IF 1:2 (fs) Djurgården

Nu sidder jeg lidt tilbage med en følelse at holdet har "toppet" på bare en sæson. Jeg hælder derfor mest til at jeg opsiger min stilling per 31-12-12 og starter det nye år som jobsøgende. Det er dog lige blevet ændret, da jeg har mulighed for at komme til både Helsingborg og AGF. Så nu må vi se om det bliver til noget - tak for denne gang Djurgården Thumbs Up

Vinder af Superettan + Svenska Cupen = 15 points til Pappa Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #81: 11 Jul 2012, 01:13 »

Kære dagbog;

Helsingborg valgte at satse på Henrik Larsson og jeg sagde "nej tak" til AGF. Holdet tiltalte mig ikke synderligt og der var et minus på lønbudgettet, der svarede til mit transferbeløb. Jeg bliver som det ser ud stadig i Djurgården, men jeg tror der er gode muligheder for at komme til enten Superligaen eller Tippeligaen - er pt. lidt træt af Sverige..

Vi skrives ved senere crazy

- Veni, vidi, vici -

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #82: 11 Jul 2012, 01:25 »

Der er sket en masse siden jeg sidst skrev i denne tråd!

Jeg fik tilbudt et job i Brøndby som på daværende tidspunkt lå nummer 11 i superligaen, det accepterede jeg. Startede godt ud med med kun et nederlag i de første fire kampe, og var dermed over stregen. Men disse fire kampe skulle dog også blive de sidste! For efter blot en måned i jobbet så jeg, at Rosenborg havde fyret deres træner med 2 runder tilbage af sæsonen (Rosenborg lå nummer 10), så jeg ansøgte og blev ansat.

Her i min første rigtige sæson går det dog kanon! Jeg er ubesejret i de første 13 kampe, og har i truppen profiler som; Matias Fernandez, Romario, Henriksen, Bakenga, Dockal, Jonas Svensson ( bare for at nævne nogle af dem Wink ). Specielt Matias Fernandez, som blev hentet på fri transfer, har gjort det sublimt og har et snit på 8,03 efter de første 13 kampe.

Det skulle undre mig meget, hvis ikke det lykkedes for mig i denne sæson, at hente mit første skandinaviske trofæ Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jul 2012, 01:28 af ulle94 » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #83: 11 Jul 2012, 01:47 »

Lyder satme som et godt hold Thumbs Up Bør være muligt at hente flere point til kontoen Thumbs Up

hvordan har en spiller som Henriksen udviklet sig?

- Veni, vidi, vici -

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #84: 11 Jul 2012, 02:12 »

Lyder satme som et godt hold Thumbs Up Bør være muligt at hente flere point til kontoen Thumbs Up

hvordan har en spiller som Henriksen udviklet sig?

Mener at have set ham bedre, men han har vel udviklet sig okay?  (Han er nu ikke en spiller jeg køber så meget i andre saves) Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #85: 11 Jul 2012, 08:56 »

Hvor lang tid går der ca. før folk får et job? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #86: 11 Jul 2012, 10:22 »

Mener at have set ham bedre, men han har vel udviklet sig okay?  (Han er nu ikke en spiller jeg køber så meget i andre saves) Smiley

Mener jeg også at have set ham bedre, men han ser da stadig rigtig god ud. Jeg tror faktisk aldrig jeg har haft ham.. men det kommer vel nok på et tidspunkt Thumbs Up

Hvor lang tid går der ca. før folk får et job? Smiley

Du skal selv søge alt hvad du finder interessant.. synes lige det tager en sæson eller to for de fleste klubber kaster jobtilbud efter dig  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

bobbefar
Gæst

« Svar #87: 11 Jul 2012, 10:35 »

Tror jeg starter på det her senere i dag ! lyder rigtig spændene Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #88: 11 Jul 2012, 18:14 »

Tror jeg starter på det her senere i dag ! lyder rigtig spændene Smiley

Bliver spændende Thumbs Up

Jeg er muligvis på vej til Malmø i mit spil.. de har fyret træneren efter en "skuffende" femteplads og nederlaget i Svenska Cupen til mit Djurgården-hold..

Så det står pt. mellem Brann, Malmø og Djurgården.. Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

bobbefar
Gæst

« Svar #89: 11 Jul 2012, 19:28 »

Så er jeg også gået i gang.
Har allerede fået mit første job som er i Vimmerby IF.

Bliver spændene og se om jeg kan rykke op da deres medieplacering siger en 5. plads. I vil høre mere fra mig når jeg har spillet lidt.

EDIT: også opdager jeg at ligaen allerede er i gang. Vimmerby IF ligger lige nu på en 8. plads med 10 point op til førstepladsen og 7 point ned til sidste pladsen med 12 kampe igen.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2012, 19:37 af bobbefar » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010