home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Hvem vinder EM2012?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hvem vinder EM2012?  (Læst 20192 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #30: 19 Jun 2012, 19:23 »

Jeg føler mig stadig overbevist om, at Tyskland tager den. Dog har Portugal overrasket mig, ind til videre. De er altså virkelig giftige i omstillingerne. De sidder ikke ret meget på bolden, men de kommer sgu frem til mange afslutninger på deres effektive omstillinger.

Jeg håber lidt på Italien, nu hvor Danmark ikke er med, men jeg tror mest på Tyskland, med Portugal som en outsider. Italiens defensiv er ikke længere hvad den har været, så de skal klare sig på det offensive. Det kan de også mod de fleste hold, men jeg tror desværre, deres defensiv kommer til kort, om ikke før, så når de møder enten effektive Tyskland, eller Portugals giftige omstillinger.

Spanien er ikke så imponerende, når de er oppe imod et hold, nogenlunde på samme niveau, som tør spille fodbold med dem. De er ekstremt ueffektive i deres afslutninger, så kommer de op mod en effektiv maskine som Tyskland, så er det slut for dem. Portugal kunne også godt drille dem, de er bedøvende ligeglade med, om Spanien har bolden 70% af tiden, de skal alligevel bare bruge den, til hurtigst muligt at komme op i den anden ende af banen, og få afsluttet.

Så Tyskland eller Portugal, hvis de får revanche i semifinalen, hvilket jeg ikke ser som helt urealistisk.
« Seneste Redigering: 19 Jun 2012, 19:27 af DNE » Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #31: 19 Jun 2012, 19:27 »

Tyskland, Portugal eller England.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #32: 19 Jun 2012, 19:35 »

Jeg tror bestemt tyskerne tager den.
Dog håber jeg at Italien vinder. Men kun fordi Buffon er awesome.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #33: 20 Jun 2012, 17:12 »

Sådan som kvart- og semifinalerne har fordelt sig, er jeg ikke i tvivl om at Spanien så godt som har det ene ben i finalen. Jeg er ikke den store fan af dem, og jeg er heller ikke faldet bagover mens de har spillet. Men de har et fantatisk hold, indidualister i verdensklasse og ikke mindst en - på papiret - forhåndsvis nem vej til finalen, i Frankrig og så Portugal/Tjekkiet. Det er dog vidst ikke så længe siden igen, at Portugal slog Spanien med 4-0, godt nok i en træningskamp, men et fint bevis på at de kan overraske, og forhåbenlig gør de også det, hvis ikke Frankrig slår dem ud (7-9-13, bank under bordet osv)

Tyskland bør også være at finde i finalen. Grækenland burde være som en dag i et tivoli for dem, alt respekt for grækerne, men uden deres anfører og største profil, Karagounis, er deres mission så godt som umulig. Jeg har svært ved at se, hvem der ellers skal skabe deres fremadrettede spil. Så venter enten England eller Italien, her bør tyskerne være stærkere, men jeg tror vi her får den bedste kamp ved slutrunden, hvad enten kamp vil hedde Tyskland - England eller Tyskland - Italien. Jeg håber dog lidt på Tyskland - England her, både på baggrund af det historiske had, men også fordi en 4-1 gentagelse meget vel kan ligge og lure. Hævet Øjenbryn

Som jeg skrev i mit indlæg på side 1, så har haft ret i, at turneringeren - i større eller mindre grad - har været uforsigelig og hvor meget kan ske, på godt og ondt. Så selvom det stinker langt væk af en gentagelse af finalen fra slutrunden ved 2008 i Schweiz og Østrig, så tror jeg ikke den sidste overraskelse er set. Jeg vil ikke blive overrasket hvis vi ser enten Portugal, Frankrig eller Italien i finalen.
Nu hvor Danmark er ude, og Grækenland så godt som dette samme, så er jeg på den tyske vogn. Fodbolden dernede har udviklet sig i en positiv grad de senere år, og står i dag som en af de fedeste fodbold nationer, landshold som klubhold. De mangler bare en pokal til at sætte prikken over i'et, Tyskland fejlede i '08, Bayern i '10 og '12 - forhåbenlig bliver fjerde gang, lykkens gang.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #34: 20 Jun 2012, 21:07 »

Hov, jeg troede Portugal og Tyskland ville møde hinanden i semifinalen, hvis de begge to gik videre, for at undgå, at to hold, der allerede har mødt hinanden, skulle møde hinanden igen i finalen. Men kan se, at finalen godt kan blive Portugal - Tyskland. Så det bliver mit bud, og så tror jeg, at Portugal vil få revanche for nederlaget i gruppespillet. De virker uhyggeligt stærke i deres omstillingsspil, og Tyskerne havde vanskeligheder med dem, allerede i den første kamp.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #35: 01 Jul 2012, 19:07 »

Meget sjovt, at se svarene nu her. Mange troede selvfølgelig på Tyskland, men de leverede det altså ikke.

Jeg spåede Frankrig og Italien. Frankrig, som faktisk var dem jeg troede mest på, skuffede gevaldigt, men Italien har til gengæld været denne turnerings overraskelse. De har ikke bare spillet defensivt fodbold og derfor kommet i finalen. Nej, de har spillet offensivt og seværdigt fodbold, og jeg synes de var langt bedre end tyskerne i semifinalen. Jeg har aldrig holdt med italienerne under slutrunder, fordi deres spil har været så satans kedeligt, men i år synes jeg de har fortjent titlen.

Spanien var der selvfølgelige også mange der regnede med. De har gjort det, som jeg havde forventet. Uden rigtig at imponere, men deres system fungerer jo fint, og så har de nogle af verdens bedste spillere. Ikke nogen dårlig kombi, og de har vel aldrig rigtig været i problemer. De har måske ikke spillet så seværdigt, men der er jo heller ikke rigtig nogen hold, der tør spille op mod dem. Det har faktisk kun været Italien, og det var en af turneringens bedste kampe.

Jeg tror det bliver langt mere taktisk i aften. Spanien vil være bange for Italiens kontraspil, så de vil gå mere op i at have bolden, end at søge målet. Det tror jeg italienerne er godt tilfredse med. Så en taktisk affære med en 1-0 sejr til Italien på mål af Mario Balotelli.
Logged

Hala Madrid!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #36: 01 Jul 2012, 19:45 »

 Peace Italien havde jeg ikke troet ville komme i Finalen - nu ved vi at det er sket og jeg mener de står med gode muligheder for at vinde.

Balotelli og hans mentale tilstand er afgørende - det var som at se Argentina i gamle dage med en Maradona... var han fit og i form så kunne alt ske.

Spanien spiller som Spanien spiller, men netop mod italien tror jeg de får det svært og jeg vil ikke undre mig hvis kampen går i ekstratid og at det er Italien der vinder straffespark konkurrencen.

God kamp til alle
Logged

YNWA

Sir Kunak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #37: 01 Jul 2012, 20:42 »

Tror også Italien vinder på straffe til sidst.   Peace
Logged


FC BLOD PÅ TRØJEN

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #38: 01 Jul 2012, 22:54 »

Så tror jeg på Danmark vinder det hele, fordi de er så mega dårlig Opstemt

Ej Spanien vinder nok, kan ikke se hvem der skulle kunne slå dem, ud over Italien måske, eller et anden meget godt defensivt land. Men kan ikke slå dem via offensivt fodbold, der til er de simpelthen for gode.
Bare lyt til mig Opstemt
Logged

El-Pistolero
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #39: 01 Jul 2012, 22:58 »

Balotelli og hans mentale tilstand er afgørende - det var som at se Argentina i gamle dage med en Maradona... var han fit og i form så kunne alt ske.



Du overvurdere Balo utroligt meget.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010