home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Hvem vinder EM2012?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vinder EM2012?  (Læst 20165 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #15: 06 Jun 2012, 17:46 »

Jeg tror på England, fordi ingen andre gør! Peace

Der er lidt Richard Møller Nielsen over Roy Hodgson...så måske løfter England et trofæ igen  Wink
Logged

YNWA

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #16: 06 Jun 2012, 17:51 »

Irland tager den i år!
Logged

Thaurat al Shabab

motormule
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #17: 06 Jun 2012, 19:53 »

tror frankrig endelig tager sig sammen og vinder
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #18: 06 Jun 2012, 20:31 »

Tyskland Smiley

Hvilket jeg ikke engang gider argumentere for da deres hold taler for sig selv Thumbs Up.. DEUTSCHLAND! Djævel Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #19: 08 Jun 2012, 03:12 »

Italien vinder pga. uro op til slutrunden, Tyskland vinder fordi de altid vinder efter en tabt finale fire år før, Holland vinder fordi...

Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #20: 15 Jun 2012, 18:48 »

Nu er slutrunde ved at være godt i gang, og vi har fået set holdene lidt mere end bare gætterier. Har I ændret syn på hvem I tror der løber med trofæet?

Jeg tror stadigvæk på at Tyskland vinder den i og med de har en nemmere vej til finalen, og samtidig har flere strenge at spille på. Desuden kan de egentlig godt spare spillere i kampen mod Danmark. Spanien spiller en fremragende omgang fodbold, men jeg føler ikke at de har mødt en rigtig svær modstander endnu. Det regner jeg ikke Italien for, da de ikke har nogen speciel god angriber eller fløje der kan true gang på gang som fx Tyskland og Frankrig har det.

Tyskland kommer til at møde Tjekkiet, Polen eller Grækenland - mens Spanien formegentlig kommer til at møde England eller Frankrig i kampen efter gruppespillet. Jeg tror bare Tyskland er bedre stillet og deres spillere har bedre form.

Hvad tror I andre?
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #21: 15 Jun 2012, 18:54 »

Jeg tror stadigvæk Spanien, begrundelse behøves ikke med det hold.. Smiley
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #22: 15 Jun 2012, 18:58 »

Jeg sagde til at starte med Frankrig eller Italien. Det holder jeg stadig fast i. Jeg synes bestemt ikke Tyskland har imponeret mig. De har ikke skuffet, men jeg synes mange af deres spillere ser trætte ud. Det er utroligt man kan sige det, efter de har slået favoritter som Holland og Portugal. Spanien har spillet fint, men trods kampen igår, så har de altså svært ved at bryde igennem. De er farlige, men jeg synes Italien havde godt fat i dem i den første kamp.

Frankrig leverede ikke nogen stor indsats mod England, men omvendt fik de et fint resultat. De har spillerne, og jeg tror faktisk de overrasker og napper pokalen hjem til Paris. Italien er jeg dog også vilde med. De spiller offensivt, men jeg syns samtidig de har en super defensiv. De spillede ikke nogen stor kamp mod Kroatien, men de skal nok gå videre. Jeg mener dog stadig de skal have gang i Balotelli.

Så skal man selvfølgelig heller ikke afvise hold som Rusland og Portugal, som sagtens kan være favoritdræberne og gå hele vejen. Smiley
Logged

Hala Madrid!

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #23: 15 Jun 2012, 19:18 »

Jeg har i mange måneder været overbevist om at Tyskland ville vinde. Det hold er simpelthen en maskine der på et eller andet tidspunkt kører modstanderen over, og selv hvis der skulle komme lidt træthed ind, så har de en mega bred og kvalificeret trup. Oddsede også på dem som vindere inden turneringen.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #24: 15 Jun 2012, 19:22 »

Jeg tror stadigvæk Spanien, begrundelse behøves ikke med det hold.. Smiley

Vil du ikke være flink at komme med en begrundelse? Et indlæg som det overstående jeg har citeret har jo ingen nytte på et debatforum på nogen måde. Den ville måske gå på Arto, men ikke på et debatforum som FmFreaks'.

Jeg har i mange måneder været overbevist om at Tyskland ville vinde. Det hold er simpelthen en maskine der på et eller andet tidspunkt kører modstanderen over, og selv hvis der skulle komme lidt træthed ind, så har de en mega bred og kvalificeret trup. Oddsede også på dem som vindere inden turneringen.

Jeg er helt enig. Der er klasse spillere på alle positioner, og deres kort de kan spille er helt vildt sindssyge! Har de ikke en Gomez der er varm, kan de sætte en spiller som Klose ind. Er Özil og Podolski dårligt spillende kan de sætte Reus eller Götze ind. To helt ekstremt gode reserver at have, og jeg vil til hver en tid hellere have Reus og Götze som reserver end Cazorla og Navás eksempelvis.

Jeg er fuldt og fast sikker på at Tyskland vinder. De har sat sig selv i en fantastisk position ved at vinde de to første kampe mod gruppens to sværeste modstandere, og nu kan de med stor sandsynlighed få to lidt 'nemmere' kampe i streg.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #25: 15 Jun 2012, 19:23 »

Jeg sagde til at starte med Frankrig eller Italien. Det holder jeg stadig fast i. Jeg synes bestemt ikke Tyskland har imponeret mig. De har ikke skuffet, men jeg synes mange af deres spillere ser trætte ud. Det er utroligt man kan sige det, efter de har slået favoritter som Holland og Portugal. Spanien har spillet fint, men trods kampen igår, så har de altså svært ved at bryde igennem. De er farlige, men jeg synes Italien havde godt fat i dem i den første kamp.

Frankrig leverede ikke nogen stor indsats mod England, men omvendt fik de et fint resultat. De har spillerne, og jeg tror faktisk de overrasker og napper pokalen hjem til Paris. Italien er jeg dog også vilde med. De spiller offensivt, men jeg syns samtidig de har en super defensiv. De spillede ikke nogen stor kamp mod Kroatien, men de skal nok gå videre. Jeg mener dog stadig de skal have gang i Balotelli.

Så skal man selvfølgelig heller ikke afvise hold som Rusland og Portugal, som sagtens kan være favoritdræberne og gå hele vejen. Smiley

Jeg må erklære mig fuldstændig enig (:
Jeg spåede også Frankrig og især Italien til at være rigtig farlige i år, og selvom deres spil ikke har været prangende, så skal de nok komme videre til kvartfinalerne, og så bliver resultat-mindede hold som Frankrig og Italien rigtig farlige.

Rusland har imponeret mig meget, omend det måske er på en anelse billig baggrund - glæder mig til at se dem videre. Jeg er ligeledes enig omkring Portugal, omend de lige skal kvalificere sig videre først - og snupper Danmark den plads, så kunne jeg faktisk godt spå dem til at overtage Portugals rolle som favoritdræber og kommer ganske langt.
Logged

Vuelve la ilusión

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #26: 15 Jun 2012, 19:32 »

Jeg må erklære mig fuldstændig enig (:
Jeg spåede også Frankrig og især Italien til at være rigtig farlige i år, og selvom deres spil ikke har været prangende, så skal de nok komme videre til kvartfinalerne, og så bliver resultat-mindede hold som Frankrig og Italien rigtig farlige.

Rusland har imponeret mig meget, omend det måske er på en anelse billig baggrund - glæder mig til at se dem videre. Jeg er ligeledes enig omkring Portugal, omend de lige skal kvalificere sig videre først - og snupper Danmark den plads, så kunne jeg faktisk godt spå dem til at overtage Portugals rolle som favoritdræber og kommer ganske langt.

Jeg har også Frankrig som outsider til dette års slutrunde - glæder mig til se om de snart får scoret i den igangværende kamp. Men hvad er grunden til Italien?

Hvad synes du er så skræmmende ved dem? Jeg føler personligt at de trænger til nyt blod, det kan godt være at de har ændret spilkoncept til noget lidt mere offensivt og Pirlo er i storform. Jeg føler dog De Rossi er malplaceret og Chiellini ikke virker helt oppe på dupperne i de to første kampe her. Jeg tror bare det vil blive straffet imod en bedre modstander. De kommer vel til at møde Frankrig med stor sandsynlighed, hvis Frankrig vinder i dag og får 1. pladsen.

Italien mangler i mine øjne en angriber der hamrer dem ind. Di Natale gør det, men han er ikke fast mand for dem. Balotelli er typen der kan gøre det, men han virker ikke så skarp på nuværende tidspunkt i turneringen - det kan dog ændre sig. Cassano ser jeg ikke som målscorer, men mere som en bevægelig angriber.

Frankrig ser jeg dog som en god outsider.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #27: 15 Jun 2012, 19:43 »

Jeg har også Frankrig som outsider til dette års slutrunde - glæder mig til se om de snart får scoret i den igangværende kamp. Men hvad er grunden til Italien?

Hvad synes du er så skræmmende ved dem? Jeg føler personligt at de trænger til nyt blod, det kan godt være at de har ændret spilkoncept til noget lidt mere offensivt og Pirlo er i storform. Jeg føler dog De Rossi er malplaceret og Chiellini ikke virker helt oppe på dupperne i de to første kampe her. Jeg tror bare det vil blive straffet imod en bedre modstander. De kommer vel til at møde Frankrig med stor sandsynlighed, hvis Frankrig vinder i dag og får 1. pladsen.

Italien mangler i mine øjne en angriber der hamrer dem ind. Di Natale gør det, men han er ikke fast mand for dem. Balotelli er typen der kan gøre det, men han virker ikke så skarp på nuværende tidspunkt i turneringen - det kan dog ændre sig. Cassano ser jeg ikke som målscorer, men mere som en bevægelig angriber.

Frankrig ser jeg dog som en god outsider.

Jeg skal ikke spå om hvorvidt de vil blive straffet hvis de møder Frankrig, men de blev ikke straffet af Spanien, og spillede i mine øjne lige op med dem.
Det skræmmende jeg ser ved Italien er egentlig at de ikke ser så skræmmende ud. De har klasse nok til at snige sig videre fra gruppespillet, og derfra er Italien med en solid defensiv farlige. De mangler bestemt en til at banke den ind, men en topscorer som sådan synes jeg mere er vigtig over en lang sæson, end en slutrunde på få kampe. Det ville da bestemt ikke være skidt for dem hvis Balotelli gad at tage sig sammen, men jeg ser det ikke som livsnødvendigt for at de kan gøre det godt.

Derudover er jeg enig i at Det er Balotelli - eller egentlig Di Natale - der skal hamre boldene ind, i modsætning til Cassano.
Logged

Vuelve la ilusión

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #28: 15 Jun 2012, 19:52 »

Jeg skal ikke spå om hvorvidt de vil blive straffet hvis de møder Frankrig, men de blev ikke straffet af Spanien, og spillede i mine øjne lige op med dem.
Det skræmmende jeg ser ved Italien er egentlig at de ikke ser så skræmmende ud. De har klasse nok til at snige sig videre fra gruppespillet, og derfra er Italien med en solid defensiv farlige. De mangler bestemt en til at banke den ind, men en topscorer som sådan synes jeg mere er vigtig over en lang sæson, end en slutrunde på få kampe. Det ville da bestemt ikke være skidt for dem hvis Balotelli gad at tage sig sammen, men jeg ser det ikke som livsnødvendigt for at de kan gøre det godt.

Derudover er jeg enig i at Det er Balotelli - eller egentlig Di Natale - der skal hamre boldene ind, i modsætning til Cassano.

Helt enig med at de spillede lige op med Spanien! Men jeg ser ikke Spanien som videre skræmmende - jeg ville hellere have bekymringer mod Frankrig, da de spiller mere direkte end Spanien gør, og de lidt tunge ældre italienere kan blive udstillet en smule..

Jeg er enig med dig i, at det ikke kræver en bomber en helt sæson, men en der bomber under slutrunden. Jeg ser dog ikke nogen af de italienske angribere som værende i forrygende form som fx en Gomez virker til at være det. Balotelli virker ligeglad og Cassano er som sagt ikke en decideret målscorer. Jeg tror at grunden til Di Natale ikke er med fra start er, at han er træt efter en lang sæson. Jeg tror virkelig ikke de har angriberne til at gå videre. Pirlo er vel på sin vis også den eneste rigtig målfarlige midtbane spiller de har.

Jeg tror de scorer for lidt - uanset om de så har en god defensiv eller ej.

Imod Spanien havde de ikke nogen decideret angriber at slås med, og da Torres kom på banen fik de lige pludselig mange chancer. Benzema og Torres minder en del om hinanden, og trækker de sig for langt tilbage bliver hullet mellem forsvaret og angrebet ren guf og Ribéry og Nasri, der er mere direkte i deres spil end fx Silva og Iniesta er det.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vinder EM2012?
« Svar #29: 19 Jun 2012, 15:17 »

Tyskland Smiley

Hvilket jeg ikke engang gider argumentere for da deres hold taler for sig selv Thumbs Up.. DEUTSCHLAND! Djævel Opstemt
VK jeg tror der er nogle stavefejl Wink det du gad skrive var sikkert "Deutschland Deutschland alles ist forbei" Opstemt
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010