home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Grækenland
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Grækenland  (Læst 20252 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #15: 08 Jun 2012, 20:43 »

Vildt at Grækenland fik noget med oven på sådan en første halvleg....
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #16: 08 Jun 2012, 20:47 »

Helt enig blmovikings, især efter den uretfærdige røde kort de fik. Det så sort ud, men de rejste sig og gav ikke op. Respekt..

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #17: 11 Jun 2012, 22:13 »

Tjekkiet venter i morgen, og det er alt andet end en god optakt man har fået sig trods det ene, velfortjente, point mod Polen i åbningskampen. Det var ventet at de ti spillere der var på banen, da der blev fløjtet af også skulle starte ind mod tjekkerne, og så med Fokatis på midtbanen. Men nu er han blevet skadet, og ifl. Vassiliki Papantonopoulou, der følger holdet må tage Plan C i brug.

Skal man tage hans ord for gode varer, vil man enten smide Katsouranis i forsvaret og Makos på midtbanen, eller Katsouranis på midtbanen og Malezas på backen. Makos har mere rutine på landsholdet end Malezas, så jeg kunne forestille mig, at det bliver ham, Santos vælger.
I øvrigt er Avraam Papadopoulos ude i resten af turneringen, og måske op imod resten af kalenderåret. Skuffet

Ikke destro mindre forventer jeg mig intet mindre end tre point. Det føler jeg også ret sikker på vil ske.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #18: 11 Jun 2012, 22:15 »

Føler mig faktisk rimelig sikker på at Grækerne vinder. Jeg synes Tjekkiet har turneringens dårligste hold, og Grækenland viste udemærket spil i kampen mod Polen.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #19: 12 Jun 2012, 10:11 »

Føler mig faktisk rimelig sikker på at Grækerne vinder. Jeg synes Tjekkiet har turneringens dårligste hold, og Grækenland viste udemærket spil i kampen mod Polen.
Helt enig med både dig og Zone  Thumbs Up
Grækerne var ganske givet nervøse og presset i bund i starten af åbningskampen, hvilket i mine øjne er helt naturligt mod værtsnationen som kommer med en kæmpe energi. Da den energi lagde sig, kom Grækenland fantastisk godt med, og indskiftningen af Salpingidis gjorde i mine øjne en stor forskel.

Tjekkiet havde ganske enkelt intet forsvar, og Cech virkede lidt som om han havde glemt niveauet hjemme i London. En græsk sejr her virker mulig, og det har jeg da også tænkt mig at smide lidt kroner på Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #20: 12 Jun 2012, 11:22 »

Jeg tror at det bliver et kryds i dag, synes bare ikke at jeg kan sige at grækerne vinder, det ligger bare ikke i min natur, plus jeg elsker Tjekkiet og jeg aner ikke hvorfor! Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #21: 12 Jun 2012, 17:35 »

Fotakis er blevet klar, og han starter inde. Der er ingen overraskelser i den startopstilling, Uefa nævner på deres hjemmeside.

Chalkias
Torosidis - Kyriagos - Katsouranis - Holebas
Fotakis - Maniatis - Karagounis
Salpingidis - Samaras - Fortounis

Mon ikke det bliver til en klassisk, græsk et-målssejr ;-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


a-fonne
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Grækenland
« Svar #22: 12 Jun 2012, 18:06 »

bagud 2-0..
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #23: 12 Jun 2012, 18:52 »

Forfærdelig start, jeg er stadigvæk chokeret over de første seks minutter. Det må bare ikke ske. Nuvel, grækerne kom stille og roligt ind i kampen igen, og jeg tror stadigvæk på at man kan hente point. Men det kræver en del ændringer i pausen, ligeledes skal Santos op med en tale lig den mod Polen. Apopos den kamp, så synes jeg den første halvleg i dag mindede meget om dittoen mod Polen:

- Bagud tidligt.
- Få en skadet spiller.
- Få et par vanvittige kendelser imod sig.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #24: 12 Jun 2012, 18:54 »

Det er så fremragende at grækerne ser ud til at tabe! Jeg har intet til overs for den spillestil som de normalt praktiserer, så de skal bare ud af EM og det kan kun gå for langsomt! Jeg har i øvrigt ikke set 1. halvleg men snakker på baggrund af hvad de ellers har præsteret i EM og kvalen Tunge
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #25: 12 Jun 2012, 20:24 »

Grækenland kom ud til dagens kamp med en sædvanlig defensiv attitude - og det blev straffet.

Jeg mener ikke det har noget at byde på og jeg forstår ikke deres tilgang til fodbold - de har jo spillere med tekniske kvaliteter når de spiller for diverse klubhold så hvorfor det altid ender med negativ fodbold er IMO dumt.



Logged

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #26: 16 Jun 2012, 22:02 »

Der er egentlig et land, der har fattet, hvad det her går ud på. Klasse Grækenland!
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Grækenland
« Svar #27: 16 Jun 2012, 22:41 »

Grækenland kom ud til dagens kamp med en sædvanlig defensiv attitude - og det blev straffet.

Jeg mener ikke det har noget at byde på og jeg forstår ikke deres tilgang til fodbold - de har jo spillere med tekniske kvaliteter når de spiller for diverse klubhold så hvorfor det altid ender med negativ fodbold er IMO dumt.


Og det ledte så til en kvartfinale Wink
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #28: 16 Jun 2012, 22:57 »

Respekt til grækerne. Jeg synes det er det mest kedelige hold at se på, men de kæmper sgu for det, og det er bestemt også vigtigt i fodbold. Jeg ærgrer mig dog bare over, at sådan noget fodbold igen giver resultater. Enhver neutral fodboldfan må man jo have foretrukket Rusland. Men igen, tillykke til Grækenland.
Logged

Hala Madrid!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Grækenland
« Svar #29: 16 Jun 2012, 23:32 »

Respekt til grækerne. Jeg synes det er det mest kedelige hold at se på, men de kæmper sgu for det, og det er bestemt også vigtigt i fodbold. Jeg ærgrer mig dog bare over, at sådan noget fodbold igen giver resultater. Enhver neutral fodboldfan må man jo have foretrukket Rusland. Men igen, tillykke til Grækenland.
Helt fundamentalt uenig.

Jeg er neutral fodboldfan i aften, og jeg synes faktisk, at det er dejligt at se en så disciplineret og taktisk indstilling, samt fight. Skønt at det bliver belønnet, nok en gang. River mig i håret over folks snak om "anti-fodbold". Synes personligt, at det er så unuanceret og ensporet syn på det smukke spil. Jeg elsker at kunne se på en taktisk betonet kamp, hvor spillerne samtidig kæmper en hvis del ud af bukserne.

Fodbold handler ikke om at holde i bolden længere end modstanderen. Det handler heller ikke om at spille med hål og tå. Jeg synes, at fodbold handler om så meget mere end blot dét. Jeg er dybt beundret af fodboldspillets taktiske facetter. Jovist, jeg elsker at se sprudlende fodbold og som halv spanier følger jeg da også det spanske landshold med et smil på læben. Det er satme flot fodbold. Lækre pasninger og teknisk overlegenhed.

Men fodbold handler jo helt grundlæggende om at score flere mål end modstanderen og det er tilladt at tage alle midler i brug. At parkere bussen som Chelsea gjorde det mod catalerne, var jeg selv meget beundret af. Det siger jeg som rødglødende United-fan og Chelsea-hater af rang. Den organisatoriske mur, hvor intet kan trænge igennem er simpelthen så anerkendelsesværdig t i min bog. Chelsea har nogle fantastiske individualister og en del af deres spillermateriale er da også langt bedre med bolden og på modstanderens banehalvdel, men når man så møder et hold, der er stærkere med bolden, så finder jeg det beundringsværdigt at spille på det udgangspunkt. Det kræver så satans meget og jeg væmmes ved folk, som kommer med postulatet; "Alle hold kan stille sig ned foran eget mål og losse bolden væk." Faktum er, nej, det kan alle hold ikke. Faktisk næsten ingen, hvis vi skal være helt præcise.

Alt det her bunder i, at uvidende fodboldseeres syn er så indskrænket og stift, så det slet ikke er til at holde ud for mig. Mange snakker om den smukke del ved fodbold. Det synes jeg mange har misforsået. I min optik er det taktiske aspekt mindst lige så smukt som de smuk tekniske finesser.

Det her er slet ikke personligt henvendt til dig, Michael, men jeg prøver at ramme en stor målgruppe, som har ovenstående syn og som jeg personligt finder forkert. Jeg måtte lige komme ud med det, selvom jeg sikkert har ytret noget lignende på siden her før. 
« Seneste Redigering: 16 Jun 2012, 23:35 af Daniel Nordentoft » Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010