home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 264 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Frankrig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Frankrig  (Læst 18568 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #15: 01 Jun 2012, 00:23 »

http://www.bold.dk/nyt/Profil-skadet-i-fransk-sejr
Nej, nej og nej! Havde glædet mig sådan til at se ham og så sker dette!
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #16: 01 Jun 2012, 00:30 »

http://www.bold.dk/nyt/Profil-skadet-i-fransk-sejr
Nej, nej og nej! Havde glædet mig sådan til at se ham og så sker dette!

Røv. Røv, røv, røv.
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #17: 01 Jun 2012, 19:13 »

Woop woop.
http://www.goal.com/en-gb/news/3284/euro-2012/2012/06/01/3141710/i-cried-because-i-thought-my-euro-2012-dream-was-over
Det er bare professionelt spin fra den franske EM lejr! Der snyder de os godt nok :-D
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #18: 03 Jun 2012, 12:31 »

Laurent Blanc har været på hårdt arbejde, men det virker som om han har fået et spændende hold sat sammen som måske endda kan samarbejde.

Personligt glæder jeg mig til at se et hold der sædvanligvis spiller flot teknisk og offensivt fodbold og jeg tror Frankrig vil overraske mange under EM.

Karim Benzema, har haft hans bedste sæson nogensinde og hvis han ellers er i form så kan de fleste forsvar slå sig på ham.
Benzema bliver dog afhængig af at få noget at arbejde med og her mener jeg stadig at en Ribery er en nøgle figur, problemet med Ribery er dog at han indimellem får en hjerneblødning og glemmer at fodbold er et holdspil hvor det hjælper på resultatet hvis man støtter hinanden.
Udover det så har han mange bataljer i en kamp og med den dommerlinje omkring brok der er meldt ud af UEFA så risikerer han rødt.

Forsvaret er måske Frankrig svageste led, men Laurent Koscielny er af Arsenal fan blevet rost meget og han kan måske vise sig at få sit gennembrud....sker det vil jeg love ikke at kritisere ham i næste sæson...men jeg har min tvivl.



Yohan Cabaye glæder jeg mig vildt til at se spille - kan han være med på højeste niveau ?
Samir Nasri er en sublim spiller, men skiftet til Man City har vel ikke helt været den succes som man forventede og er han mentalt der hvor han skal være ?

Yann Mvila har jeg hørt meget om, men reelt kun set spille lidt håber han bliver klar og kan erobre den franske midtbane.


Logged

YNWA

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #19: 07 Jun 2012, 14:17 »

Jeg er meget i tvivl om Yohan Cabaye. Tror i han spiller fra start?
Han startede jo mod Estland så sent som i går, mener jeg det var, men er det en god indikator for hvem han satser på?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #20: 07 Jun 2012, 14:23 »

Ja det tror jeg. Han har gjort det fabelagtigt for Newcastle i denne sæson, så jeg kan ikke se nogen grund til ikke at gøre. nu har Blanc også sorteret Gourcuff  fra så jeg tænker at det må være en indikation af at han spiller fra start
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #21: 07 Jun 2012, 14:26 »

Jeg er meget i tvivl om Yohan Cabaye. Tror i han spiller fra start?
Han startede jo mod Estland så sent som i går, mener jeg det var, men er det en god indikator for hvem han satser på?


Cabaye starter med næsten 100% sikkerhed inde. Han er gået hen og blevet en rigtig stor profil på Frankrigs midtbane det sidste år så der skal nok en skade til før han ryger ud.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #22: 08 Jun 2012, 11:11 »

Hvordan så den franske forsvarskæde ud mod Estland i deres 4-0 kamp ?
Tænker især på hvem de havde på højre back, om det ikke godt nok var Debuchy ? Smiley
Logged

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #23: 08 Jun 2012, 11:28 »

Debuchy- Mexes- Rami- Evra
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #24: 09 Jun 2012, 03:31 »

Åh hvor har jeg glædet mig til denne turnering fra Les Bleus' side!

Jeg ser frem til mandag, hvor Frankrig banker England 3-0!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #25: 11 Jun 2012, 19:55 »

Åh hvor har jeg glædet mig til denne turnering fra Les Bleus' side!

Jeg ser frem til mandag, hvor Frankrig banker England 3-0!
Sådan gik det så ikke lige. Øv bøv.

Nå, der var da positive elementer fra denne kamp. Holdet virker sammenspillet og Debuchy er fandme sej! Fandme sløjt, at Blanc først skifter så sent ind. Derudover er jeg heller ikke enig med, at Benzema skulle have alle 90 minutter. Jeg havde godt nok hellere set et lidt mere ensrettet spil mod mål istedet for Nasri, Benzema og Ribérys konstante flagren. Det var IKKE måden, at lirke op for Woys England der har adopteret Chelseas Park The Bus-taktik fra foråret. Med succes.

Mon ikke, det nok skal gå altsammen. Jeg er stadig optimist. Smiley
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Frankrig
« Svar #26: 11 Jun 2012, 20:23 »

Jeg forstår ikke Laurent Blanc's approach til denne kamp. Han ved, at England vil gå forsigtigt til tingene og spille defensivt. Et engelsk hold, der først og fremmest sikrer sig, at organisationen er i orden, hvilket de også har gode spillere til at gøre.

Jeg er godt nok Chelsea-fan, men jeg er virkelig uforstående overfor det faktum, at Malouda skal starte inde. Jeg mener simpelthen ikke han tilfører Frankrig nok. Derudover har han slet ikke fundet formen for Chelsea i år.

Havde jeg været Blanc ville jeg have stillet op sådan:
4-2-3-1
Identisk bagkælde fra dagens kamp
Cabaye - Diarra
Ben Arfa/Menez - Nasri - Ribery
Benzema

Med Benzema som klassisk poacher.

Eller en 4-2-2-2
Identisk bagkæde fra dagens kamp
              Cabaye - Diarra
Nasri                               Ribery 
         Benzema - Giroud

Med Benzema som en deep-lying-forward, der gik ned i banen og med en Giroud liggende i boksen - klar til at tage slagsmål med Terry/Lescott. Og med en Nasri, der har massere af bevægelsesfrihed til at spille forholdsvis centralt, for at skabe plads til Debuchy.

I begge formationer skulle Frankrig, no matter what, forsøge sig med en mere direkte spillestil og en mindre flakkende frontkæde. Forstår ikke hvorfor Frankrig ikke forsøger at simulere Bayern Münchens venstreside. Evra/Ribery ville kunne skabe problemer for ethvert forsvar.
Logged

jones-gf
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Frankrig
« Svar #27: 11 Jun 2012, 20:29 »

Nogen der ved om M'vila er skadet siden han ikke kom ind i kampen?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #28: 11 Jun 2012, 20:35 »

Han blev skadet i deres sidste træningskamp mod Island.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #29: 11 Jun 2012, 21:20 »

Korzika, jeg er enig i din disposition. Især andet bud på en opstilling ser utrolig stærk ud, og ville sagtens kunne slå England. Jeg ved ikke om Blanc spillede forsigtighedskortet siden han ikke valgte to angribere, men det har jo nok noget at gøre med at han ikke ville risikere at tabe første kamp.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010