home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Frankrig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Frankrig  (Læst 18564 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Frankrig
« : 24 Maj 2012, 14:43 »



Præsentation:
”Les Bleus” kommer til de østlige lande med fornyet tro efter skandalen i Sydafrika i 2010. Laurent Blanc er den nye mand i spidsen efter den mystiske Raymond Domenech, som på forunderlig vis havde formået at holde jobbet efter EM 2008 som også endte som en skandale for franskmændene.

Blanc har dog skabt fornyet håb for det fodboldglade land. Man kom videre som 1’er i gruppe D, selvom man skulle op mod flere af de østeuropæiske lande som Bosnien, Rumænien, Hviderusland og Albanien. Blanc tør dog samtidig også satse på de unge kometer, som skal tegne fremtiden for de blå. Spillere som Benzema og Nasri har båret holdet frem, spillere som end ikke var udtaget til VM 2010 af den famøse Domenech.

Gruppe:
Frankrig er havnet i gruppe D. Her skal de dyste mod England, Sverige og værtsnationen Ukraine. Alle tre hold der bestemt kan volde problemer for franskmændene. England siger sig selv. Et verdensklasse mandskab. Sverige er også et rigtig godt mandskab og en mand som Ibrahimovic kan sagtens volde problemer for det franske forsvar. Ukraine er på hjemmebane, hvilket selvfølgelig gør dem til en favoritdræber. Måske går det ud over Les Bleus.

Kampprogram:
11. juni 2012
19:00 UTC+3
Frankrig vs England
Kamp 7    
Donbass Arena, Donetsk
            

15 June 2012
21:45 UTC+3
Ukraine vs Frankrig
Kamp 16    
Donbass Arena, Donetsk
            

19. juni 2012
21:45 UTC+3
Sverige vs Frankrig
Kamp 24    
Olympiske Stadion, Kiev
            


Truppen:
Målmænd:
Hugo Lloris (Olympique Lyon)
Steve Mandanda (Olympique Marseille)
Cedric Carrasso (Girondins Bordeaux)

Forsvar:
Gael Clichy (Manchester City)
Patrice Evra (Manchester United)
Laurent Koscielny (Arsenal)
Philippe Mexes (AC Milan)
Adil Rami (Valencia)
Mathieu Debuchy (Lille)
Anthony Reveillere (Olympique Lyon)

Midtbane:
Yohan Cabaye (Newcastle United)
Florent Malouda (Chelsea)
Samir Nasri (Manchester City)
Alou Diarra (Olympique Marseille)
Yann Mvila (Stade Rennes)
Marvin Martin (Sochaux)
Blaise Matuidi (Paris St Germain)

Angreb:
Hatem Ben Arfa (Newcastle United)
Karim Benzema (Real Madrid)
Franck Ribery (Bayern München)
Olivier Giroud (Montpellier)
Jeremy Menez (Paris St Germain)
Mathieu Valbuena (Olympique Marseille)

Forventet opstilling:
H. Lloris – A. Reveillere, A. Rami, L. Koscielny, G. Clichy – Y. Cabaye, Y. M’villa, F. Malouda – S. Nasri, F. Ribery – K. Benzema

Dette er egentlig mest taget ud fra kampen mod Serbien, hvor man må regne med, at Blanc stillede med nogenlunde stærkeste.

Profiler:
Hugo Lloris: Jeg vil sige indenfor top 3 af verdens bedste målmand. Hans reflekser er helt umenneskelige og skal Frankrig have succes, jamen så skal Lloris have succes. Her snakker vi ikke bare om straffesparkskonkur rence, men i det hele taget. Frankrig har ikke Europas bedste forsvar, men hvis det viser sig, at de har Europas bedste målmand, så kan de nå langt.

Samir Nasri: Jeg synes bestemt ikke han har været fantastisk for Manchester City i denne sæson, men det er nu han skal vise klassen. Han er en af disse unge håb for Frankrigs nye generation, men det er bestemt også ved at være på tide, at han viser det. Jeg tror dog også på ham og på sine bedste dage, der kan han vise sig at være forskellen på succes og fiasko.

Karim Benzema: Manden har haft en fantastisk sæson i Real Madrid. Han er knivskarp foran mål, men udover det, er han også en fantastisk fodboldspiller. Jeg mener mange undervurderer, hvor fantastisk han egentlig er, fordi Ronaldo tager spotlightet i Madrid, men jeg tror dette kan blive hans slutrunde, hvor han kan vise, at han er i den absolutte top af verdens angribere.


Forventninger:
Forventningerne er som altid skyhøje i Frankrig. Der er dog samtidig langt større sympati for dette hold, da det består af unge spillere i forhold til æraen med Henry, Vieira og Gallas, hvor franskmændene blev vant til at vinde. Man forventer meget af holdet, men Blanc har også sikret sin egen position ved at udtale, at man altså først vil se topniveauet til VM 2014 i Brasilien.

Jeg tror dog vi skal holde rigtig godt øje med disse franskmænd. Der har ikke været alt den snak om dem som der plejer. I år handler det mest om Spanien og Tyskland som favoritter. Italien har taget alt opmærksomhed der ikke handler om fodbold. Noget Frankrig ellers påtog sig i Sydafrika. Men i år har de holdt sig i skindet. Deres offensiv er skræmmende og med lidt held, så tør jeg faktisk godt sætte penge på dem som endelig vinder. 

SKREVET AF MICHAELK
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 11:26 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #1: 29 Maj 2012, 16:18 »

Nogen, der ved, hvordan Blanc har tænkt sig at stille op i bagereste kæde ? Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #2: 29 Maj 2012, 16:19 »

Det ligner Evra - Mexes - Rami - Debuchy
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #3: 29 Maj 2012, 16:24 »

Det er jeg nemlig også tilhænger af, studsede bare over Debuchy var klart billigste mand på diverse EM-manager hold, så var i tvivl om der var noget jeg havde misset Wink hah
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #4: 29 Maj 2012, 16:25 »

Det er jeg nemlig også tilhænger af, studsede bare over Debuchy var klart billigste mand på diverse EM-manager hold, så var i tvivl om der var noget jeg havde misset Wink hah
Haha, ja, det lagde jeg også mærke til, og han er et sikkert køb Wink
Logged


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #5: 29 Maj 2012, 16:26 »

Præcis ! Smiley

Håber og regner også meget med Cabaye spiller, dog lidt mere usikkert ! Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #6: 29 Maj 2012, 16:29 »

Præcis ! Smiley

Håber og regner også meget med Cabaye spiller, dog lidt mere usikkert ! Smiley
Ham satser jeg også på starter inde, og det blev kun bedre, efter Gourcuff blev seedet fra i dag. Håber det bliver noget ala:

Benzema/Giroud(har ham på holdet også)
Ribery - Nasri - Arfa
M'vila - Cabaye
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #7: 29 Maj 2012, 16:31 »

Det er jeg nemlig også tilhænger af, studsede bare over Debuchy var klart billigste mand på diverse EM-manager hold, så var i tvivl om der var noget jeg havde misset Wink hah
Hvor spiller du EM-manager? På holdet.dk?
Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #8: 29 Maj 2012, 16:33 »

Jeps det gør jeg, og så det guldhold, der koster 69 kroner Opstemt
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #9: 29 Maj 2012, 16:38 »

Jeps det gør jeg, og så det guldhold, der koster 69 kroner Opstemt
Okay tak. Ledte efter et sted hvor man ikke skal ofte penge, på noget der plejer at være gratis.
Logged

welbz is dat guy

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #10: 29 Maj 2012, 16:43 »

Du kan godt stille et gratis hold på holdet.dk også, hvis det er det trækker mere Opstemt
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #11: 29 Maj 2012, 16:47 »

Du kan godt stille et gratis hold på holdet.dk også, hvis det er det trækker mere Opstemt
Ja men så har man kun 3 udskiftninger til hele runden. Nå det var et sidespor, tilbage til emnet.
Logged

welbz is dat guy

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #12: 29 Maj 2012, 21:34 »

Der er btw lavet en lige til FMF på holdet.dk Smiley og SÅ tilbage til emnet Wink
Logged

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #13: 29 Maj 2012, 22:05 »

Personligt er Frankrig et af de hold jeg glæder mig allermest til at se til EM, da 2010 jo endte som det rene cirkus for dem, med spillere som ikke ville aflevere til hinanden osv.
Nu har Laurent Blanc fået genopbygget et solidt fransk hold som kun tabte deres, og Blancs, første kamp i kvalifikationen til Hviderusland. Med en stamme bestående af spillere som Rami og M'Vila + Lloris som nyudnævnt kaptajn, er jeg meget spændt på at se hvor stærke de reelt er. De er i en tricky gruppe sammen med England, Sverige og Ukraine, og deltagelse efter gruppespillet er overhovedet ikke givet på forhånd, selvom de nok ender med at gå videre.

- Og til deres bagkæde, så vil jeg sige at Evra faktisk var grunden til at Island scorede to mål imod dem i søndags. Mexes så dog heller ikke alt for godt ud, men det var primært Evra som så skidt ud ved målene.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #14: 30 Maj 2012, 16:17 »

Helt enig, Rasmus Sidelmann.

Jeg glæder mig ekstremt meget til at se Frankrig til sommer, da jeg altid har haft en lille kærlighed for landsholdet pga. Henry og til dels pga. Zidane. Jeg tror virkelig også de kan overraske positivt i år med en stærkspillede Benzema, og en rigtig skarp defensiv samt en meget kreativ og boldstærk midtbane. Jeg tror på at de kan overraske rigtig meget, og det ville være fantastisk at se dem mod Tyskland i finalen hvis det er muligt. Lloris er tilmed en suveræn målmand, og det er en fantastisk sidste skanse at have!

Jeg har Tyskland som favorit til at vinde, men jeg ser Frankrig som outsider sammen med Spanien.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010