home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Frankrig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Frankrig  (Læst 18565 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #30: 11 Jun 2012, 21:32 »

Jeg synes nu, Frankrig gjorde noget af det rigtige. England må vel sammen med Frankrig anses som det bedste hold i gruppen, og Blanc er klar over, at EM ikke vindes på første kamp. England kan nok være mest tilfredse med 1-1, men det er skam ingen katastrofe, at man spiller 1-1 mod den bedste modstander i gruppen udover en selv.

Jeg tror, Frankrig når langt i den her turnering. Sammen med Italien forresten.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Frankrig
« Svar #31: 11 Jun 2012, 21:50 »

Jeg synes nu, Frankrig gjorde noget af det rigtige. England må vel sammen med Frankrig anses som det bedste hold i gruppen, og Blanc er klar over, at EM ikke vindes på første kamp. England kan nok være mest tilfredse med 1-1, men det er skam ingen katastrofe, at man spiller 1-1 mod den bedste modstander i gruppen udover en selv.

Jeg tror, Frankrig når langt i den her turnering. Sammen med Italien forresten.
Men som de spillede i dag, var de jo vanvittigt ufarlige. De havde jo ikke skyggen af en spiller, der kunne stå inde i boksen og sparke bolden ind. Mod hold med gode organisationer, så bliver det altså svært for Frankrig med dagens spillestil. Hvis Ukraine og Sverige spiller Frankrig med en defensiv approach, så får de i mine øjne svært ved at komme til målchancer, hvis de spiller som i dag. Frankrig spillede reelt uden en rigtig angriber, hvilket meget få hold mestrer. Og jeg syntes ikke Frankrig er et sådant hold. Så skal de i hvert fald til at blive skarpere og hurtigere pasningsmæssigt. Og ja, jeg ved godt Benzema er en angriber, men hans rolle var ikke noget, der kunne minde om en klassisk angriber.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #32: 11 Jun 2012, 23:49 »

Benzema lå alt for meget ude for boksen. Det virkede forkert, og det var bl.a. med til at tømme feltet. Jeg tror en indskiftning af store stærke Giroud til at slås med Terry og Lescott havde kunne gøre en stor forskel, også håber jeg at se en lidt mere boksorienteret Benzema næste kamp. Ellers får Frankrig det svært. Det er kun Spanien der kan spille sådan, og Benzema er nu engang en målscorer. ALLEZ LES BLEUS!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #33: 12 Jun 2012, 07:58 »

Frankrig havde en meget blandet kamp igår. De spillede til tider forrygende fodbold, hvor både Ribery og Na$ri kombinerede flot, samtidig gav det pote nogen gange at Benzema, trak ud for boksen. Og hold kæft hvor Debuchy havde en god kamp også Opstemt Han var virkelig en fare for alt alle der kom fra den eller anden side. Jeg sad og kiggede lidt da blev ved med at sætte Cole. Benzema spillede ikke specielt prangende og han skal som sagt af andre brugere, søge ind i boksen, ellers så skal han bruges på en fløj plads. for Frankrig ville være bedre tjent med en spiller til at ligge i boksen og samle alt op.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Frankrig
« Svar #34: 12 Jun 2012, 20:33 »

Frankrig havde en meget blandet kamp igår. De spillede til tider forrygende fodbold, hvor både Ribery og Na$ri kombinerede flot, samtidig gav det pote nogen gange at Benzema, trak ud for boksen. Og hold kæft hvor Debuchy havde en god kamp også Opstemt Han var virkelig en fare for alt alle der kom fra den eller anden side. Jeg sad og kiggede lidt da blev ved med at sætte Cole. Benzema spillede ikke specielt prangende og han skal som sagt af andre brugere, søge ind i boksen, ellers så skal han bruges på en fløj plads. for Frankrig ville være bedre tjent med en spiller til at ligge i boksen og samle alt op.
Jeg ved ikke hvor du så den forrygende fodbold. Det så jeg ikke. Jovist der var flere gange optræk til noget rigtig pænt, især da Nasri spillede Benzema fri, men Ribérys kombinationer med Nasri så jeg ikke. Begge to varmede bolden alt for meget uden at gøre noget med den, og det var kun få gange det overhovedet blev bare halvfarligt. De skuffede ihvertfald mig, jeg håber lidt det var varmen der gjorde det så stillestående. Som nævnt, Benzema skal søge boksen mere og der skal noget mere fart. Også skal de sidste afleveringer lige være lidt mere præcise, for når Frankrig endeligt havde nogle gode kombinationer, så fejlede den sidste aflevering. Generelt var der faktisk bare mange dumme småfejl mod England, men det gjaldt så også begge hold.

Jeg er stadig optimistisk på Frankrigs vegne på fredag, men der skal simpelthen noget mere fart i spillet. Så kan det bestemt blive lovende. Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010