home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: EM 2012
| | | |-+  Danmark
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Danmark  (Læst 81237 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Danmark
« Svar #135: 14 Jun 2012, 15:13 »

den er forkert. som vi allerede har været inde på så går Danmark videre hvis Holland slår Portugal med 1-0 og vi kun taber 0-1 til Tyskland.  Smiley
Desværre ikke. Indbyrdes tæller først - en regelændring fra marts i år. Danmark skal have point, og kan kun nøjes med 1 point, hvis Portugal samtidig taber.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #136: 14 Jun 2012, 15:23 »

Desværre ikke. Indbyrdes tæller først - en regelændring fra marts i år. Danmark skal have point, og kan kun nøjes med 1 point, hvis Portugal samtidig taber.

Ja, men det er jo indbyrdes mellem 3 hold. Indbyrdes har alle hold tre points. Så må man tage måldifferencen, som i dette tilfælde vil være 0 for alle tre hold. Så er det flest scorede mål. Her ligger Portugal og DK så lige med 3 mål hver. Af de to hold ligger Danmark så højst på UEFA's koefficient liste. Smiley   

Hala Madrid!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #137: 14 Jun 2012, 15:25 »

Rigtigt, men regelændringen siger at hvis Portugal og DK ligger med 3 mål hver og Holland med 2, skal Holland så udelukkes fra regnestykket, og så tæller de forfra med indbyrdes opgør, hvor Portugal jo vandt.

Vuelve la ilusión

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #138: 14 Jun 2012, 15:31 »

den er forkert. som vi allerede har været inde på så går Danmark videre hvis Holland slår Portugal med 1-0 og vi kun taber 0-1 til Tyskland.  Smiley

HVIS JEG FORSTÅR DET KORREKT, SÅ...

I den situation vil både Danmark, Holland og Portugal have 3 point, og de indbyrdes kampe de 3 hold imellem ser sådan ud:

Portugal 3 point, 3-3 i målscore
Danmark 3 point, 3-3 i målscore
Holland 3 point, 1-1 i målscore

Dermed er Holland ude, mens Danmark og Portugal er lige. Vi er nu nået til punkt 4 i nedenstående regler:

Danmark har 3-4 i målscore i alle gruppekampe, Portugal har 3-4 i målscore i alle gruppekampe. Dermed skal vi helt ned til punkt 6 - hvor Portugal er nummer 8 og Danmark nummer 12 (http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/competitions/General/01/64/07/71/1640771_DOWNLOAD.pdf). Altså er Portugal videre.

1.higher number of points obtained in the matches among the teams in question;
 2.superior goal difference in the matches among the teams in question (if more than two teams finish equal on points);
 3.higher number of goals scored in the matches among the teams in question (if more than two teams finish equal on points);
 4.superior goal difference in all the group matches;
 5.higher number of goals scored in all the group matches;
 6.position in the UEFA national team coefficient ranking system;
 7.fair play conduct of the teams (final tournament);
 8.drawing of lots.

EDIT: Hmm, måske en outdated liste jeg har fundet der? Er Danmark pt. foran Portugal?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #139: 14 Jun 2012, 15:34 »

Nemlig. Holland bliver udelukket fra det regnestykke. Og hvis Holland i teorien går op og vinder 2 eller 3-0, så tror jeg det er noget med koefficienterne for, hvordan holdene har klaret sig internationalt de sidste mange år. Danmark SKAL have point.

U-4-E
Manager

« Svar #140: 14 Jun 2012, 15:37 »

Det er denne liste der bliver brugt, så vidt jeg har forstået, hvor vi har 0,003 flere point end Portugal.. Tunge

http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient#Final_ranking_in_2011

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #141: 14 Jun 2012, 15:38 »

HVIS JEG FORSTÅR DET KORREKT, SÅ...

I den situation vil både Danmark, Holland og Portugal have 3 point, og de indbyrdes kampe de 3 hold imellem ser sådan ud:

Portugal 3 point, 3-3 i målscore
Danmark 3 point, 3-3 i målscore
Holland 3 point, 1-1 i målscore

Dermed er Holland ude, mens Danmark og Portugal er lige. Vi er nu nået til punkt 4 i nedenstående regler:

Danmark har 3-4 i målscore i alle gruppekampe, Portugal har 3-4 i målscore i alle gruppekampe. Dermed skal vi helt ned til punkt 6 - hvor Portugal er nummer 8 og Danmark nummer 12 (http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/competitions/General/01/64/07/71/1640771_DOWNLOAD.pdf). Altså er Portugal videre.

1.higher number of points obtained in the matches among the teams in question;
 2.superior goal difference in the matches among the teams in question (if more than two teams finish equal on points);
 3.higher number of goals scored in the matches among the teams in question (if more than two teams finish equal on points);
 4.superior goal difference in all the group matches;
 5.higher number of goals scored in all the group matches;
 6.position in the UEFA national team coefficient ranking system;
 7.fair play conduct of the teams (final tournament);
 8.drawing of lots.

EDIT: Hmm, måske en outdated liste jeg har fundet der? Er Danmark pt. foran Portugal?

Når Hollan bliver udelukket fra regnestykekt tæller punkt 1-3, hvis igen og så ligger Portugal jo bedre end os indbyrdes, da de jo vandt over os. Det er meget simpelt det hele:

Danmark SKAL ende med flere point end Portugal. Så simpelt er det.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #142: 14 Jun 2012, 15:39 »

Når Hollan bliver udelukket fra regnestykekt tæller punkt 1-3, hvis igen og så ligger Portugal jo bedre end os indbyrdes, da de jo vandt over os. Det er meget simpelt det hele:

Enig, sådan forstår jeg det også der hvor jeg har læst det (:

Vuelve la ilusión

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #143: 14 Jun 2012, 15:41 »

Enig, sådan forstår jeg det også der hvor jeg har læst det (:
Den er 100% sikker. Sorry to say so.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #144: 14 Jun 2012, 15:41 »

Det er denne liste der bliver brugt, så vidt jeg har forstået, hvor vi har 0,003 flere point end Portugal.. Tunge

http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_coefficient#Final_ranking_in_2011

Hvad så med denne, som skulle være baseret på de samme resultater? (Euro 2008 + kval, VM 2010 + kval samt Euro 2012 kval)

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #145: 14 Jun 2012, 15:43 »

Hvad så med denne, som skulle være baseret på de samme resultater? (Euro 2008 + kval, VM 2010 + kval samt Euro 2012 kval)
Jamen vi kan under ingen omstændigheder blive bedre end Portugal, eller lige så gode som dem, indbyrdes, og dermed vil koeficientlisterne slet ikke komme i brug. Kun indbyrdes, hvor Holland som sagt bliver udelukket og Portugal dermed er bedre end DK.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #146: 14 Jun 2012, 15:43 »

Er det givet at punkterne starter forfra? Ikke at jeg nødvendigvis tror det er forkert, synes bare ikke jeg har set det nogen steder i de officielle regler.

U-4-E
Manager

« Svar #147: 14 Jun 2012, 15:44 »

http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/competitions/Regulations/91/48/36/914836_DOWNLOAD.pdf

Det med at man "tæller forfra" var kun i kvalifikationen tror jeg (side seks), og gælder ikke ved selve slutrunden (side ni)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #148: 14 Jun 2012, 15:44 »

Jamen vi kan under ingen omstændigheder blive bedre end Portugal, eller lige så gode som dem, indbyrdes, og dermed vil koeficientlisterne slet ikke komme i brug. Kun indbyrdes, hvor Holland som sagt bliver udelukket og Portugal dermed er bedre end DK.

Den liste jeg fandt har os også under Portugal alligevel, jeg undrede mig bare over at de ikke var ens.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #149: 14 Jun 2012, 15:46 »

Den liste jeg fandt har os også under Portugal alligevel, jeg undrede mig bare over at de ikke var ens.
Wikipedia...

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010