Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Dec 2024, 22:25
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23477
0 Brugere, 835 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
rune.saksager
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
FM2012
Kategori: Blogs
[11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Forfatter
Emne: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) (Læst 22360 gange)
El-Pistolero
Reserveholdsspiller
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
«
Svar #45:
24 Maj 2012, 21:46 »
Hjernedød angrebs-trio! Håber for dig at de er spillet så godt sammen, at de fungere optimalt.
Damse1994
Landsholdsspiller
«
Svar #46:
24 Maj 2012, 21:51 »
Citat af: TripleX9 24 Maj 2012, 21:40
Jeg er i hvert fald ret godt tilfreds, highbury skal jo spille 6-3-1 for at kunne holde de angribere fra fadet
Det ser da ikke ud som en seriøs opstilling fra Chelsea, den må da nærmere hedde 9-1-0
Spøg til side.
Flot og velskrevet blog, synes dog som er nævnt tidligere at det er underligt at du ikke bruger Parker, og så roterer med Sandro på den defensive del af midten
Kan dog slet ikke forstå hvorfor du ikke har hentet en ny keeper!!!
Fortsæt det gode arbejde det er yderst spænende læsning.
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #47:
24 Maj 2012, 21:56 »
Citat af: Robberman 24 Maj 2012, 21:46
Hehe
- Frygter dog lidt at Podolski bliver et fejlkøb, eftersom at hans angrebsmakkere i mine karrierer har tendens til at bombe helt vildt, og vil overståle ham.
BTW - Hvad har du gjort af Adebayor?
Har aldrig haft Podolski, men ved Highbury havde ham i Bremen.... så prøver lykken med ham
Arrrgh damn.. Adebayor er der skam endnu.... har 5 jeg vil bruge til angrebet.. defoe og Adebayor og de fem nye
Citat af: El-Pistolero 24 Maj 2012, 21:46
Hjernedød angrebs-trio! Håber for dig at de er spillet så godt sammen, at de fungere optimalt.
Ja håber det bliver sindsygt godt, når de er spillet sammen... nu må vi se... taktikken er rimeligt ny for mig selv, kun testet i mit leeds spil 1 sæson
Citat af: Damse1994 24 Maj 2012, 21:51
Det ser da ikke ud som en seriøs opstilling fra Chelsea, den må da nærmere hedde 9-1-0
Spøg til side.
Flot og velskrevet blog, synes dog som er nævnt tidligere at det er underligt at du ikke bruger Parker, og så roterer med Sandro på den defensive del af midten
Kan dog slet ikke forstå hvorfor du ikke har hentet en ny keeper!!!
Fortsæt det gode arbejde det er yderst spænende læsning.
Sandro er langtidsskadet fra spillets start, så han er vist væk 4 mdr. Så lige pt er det ikke muligt...
9-1-0 ... tror du har ret Damse
Gomes gør det so far rigtigt godt... , så har ikke fundet det nødvendigt so far
Vi skal gøre vores bedste til at fortsætte i god stil, jeg smutter dog til Hamburg 3 dage imorgen tidligt, ned og se brasserbold
The Road Back To Anfield
U-4-E
Manager
«
Svar #48:
24 Maj 2012, 21:57 »
Rigtig gode indkøb, og du burde være en seriøs bejler til mesterskabet. Jeg ville dog have brugt nogle af pengene på en ny målmand, da jeg ikke ville føle mig tryg ved Gomes.
Jeg har selv leget lidt med en lignende taktik, dog med de to backs en tand frem, altså som wing-backs, og den ene angriber ned på den offensive midtbane. Der bliver skabt masser af chancer på den måde, hvor især de to backs kommer frem til masser af indlæg, og ikke mindst afslutninger.
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #49:
25 Maj 2012, 13:31 »
Work to do
Med det brændende ønske om at blive indehaver af Pokalen med de store øre, så skal man også have et mandskab der kan leve op til disse store forventninger. Der skal være stjerner på alle pladser og gerne flere. The Blues er bestemt i besiddelse af stjernespillere. Med spillere som Terry, Lampard og Drogba har klubben en solid, men aldrende grundstamme af stjerner. Rutine er selvfølgelig rart, men der skal også være unge sultne spillere til stede på holdet, hvilket der for tiden bedst ses i spillere som Ramires og Juan Mata. Holdet mangler dog nogle forstærkninger for at kunne håndtere mere end en turnering.
Især højresiden kunne godt bruge nogle forstærkninger, og derfor er det også hertil at der er blevet hentet flest spillere. Den højre side er blevet forstærket med Vrsajlko, Sidney Sam og Lavezzi. Kalou er smuttet den anden vej, da han ikke længere er en del af planerne efter ankomsten af de førnævnte forstærkninger. Til forsvaret er det også blevet til et par yngre ansigter, i form af Vertonghen og Shawcross, der gerne hurtigt skulle kunne gøres til seriøse konkurrenter til spillerne i centralforsvaret. På midtbanen har Lampard og Co. fået følgeskab af Hamsik og Badelj, der begge kan spille flere forskellige placeringer. Hamsik er dog den spiller der er udset til at tage over efter Lampard, men som indtil videre kan danne en farlig duo på midtbanen. Til angrebet og kanterne er der kun blevet hentet en enkelt spiller, men hvilken en. Den grønne superhelt fra Porto har sluttet sig til truppen, og vil dermed komme til at agere på samme positioner som Lavezzi, Torres, Drogba, Lukaku og Mata.
Transfers
Kampe
Taktikken bunder i en filosofi om at med en solid defensiv, kan der skabes arbejdsro til angrebet, som derved kan score masse mål. Defensiven bliver sikret ved at benytte en dybtstående firbackskæde beståede af Vrsajlko, Terry, Vertonghen/Luiz og Cole. Midt på banen skal Lampard stå for at fordele spillet imens folk som Mireles og Ramires skal stå for de lidt mere defensive pligter, nu da midtbanens resterende folk befinder sig lidt længere fremme. For der skal nemlig benyttes kanter. På venstresiden skal Mata og Malouda konkurrere om pladsen, imens højresiden deles af Lavezzi og Sam. Oppe foran vil der blive vekslet en del mellem enkelt eller to-personers angreb. Ved enkeltmandsangreb vil den 'anden' angriber agere ekstra midtbanemand.
Træningskampene har ikke været præget af de sædvanlige små mandskaber. Nej der har været mange store modstandere hvoraf sejren på 4 – 2 over Ajax nok var den bedste imens nederlaget på 1 – 0 til Marseille nok var den værste (assistenten spillede kampene). Alt i alt en meget blandet optaktsfase, som nu skal afsluttes med en test imod Tottenham, og deres nye manager Koeman.
- Det bliver en spændende kamp, ingen tvivl om det. Det vil selvfølgelig give spillerne et moralsk boost at vinde over rivalerne så kort før sæsonstart. Men jeg ser nu hellere at vi bruger kampen til at teste vores arbejde på træningsbanen af, og så slår dem når der er point indblandet. Og med henblik på Koemans seneste kommentar, så regnede jeg godt med at Tottenham havde økonomiske kvaler, men jeg vidste ikke at de var så griske at de kun kunne flyve på første klasse. Go' tur hjem Koeman! - Gullit.
xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
Sv: Chelsea Transfers - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
«
Svar #50:
26 Maj 2012, 09:37 »
Fremragende transfers af jer begge
Hala Madrid!
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: Chelsea Transfers - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
«
Svar #51:
26 Maj 2012, 14:15 »
Citat af: xxbikbokxx 26 Maj 2012, 09:37
Takker
Så må vi jo se hvordan det forløber, for der er bestemt forskel på vores prioriteter mht. transfers. Men jeg regner med at et angreb med Drogba, Lukaku og Torres burde være målfarlige
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #52:
26 Maj 2012, 18:08 »
The First Clash
De to nye managers i henholdsvis Chelsea og Tottenham, har noget utraditionelt valgt at lade de to hold tørne sammen i den sidste træningskamp inden sæsonstarten. Noget af et vovestykke fra de to managers side, men uden tvivl en lækkerbisken for alle os fodboldelskere.
Interessen for opgøret er massiv, for allerede en uge før var samtlige 50.000 billetter solgt, og Stamford Bridge ser ud til at blive fyldt til bristepunktet. Sortbørspriserne er skyhøje, for fansene vil ikke gå glip af dette opgør, som blot er en træningskamp. Det beviser at rivaliseringen mellem klubberne ikke er aftaget, og det samme gælder fangruperingerne.
Holdene har tilsyneladende ikke valgt at spare nogen spillere til kampen. Tidligere har Koeman også udtalt, at denne kamp godt nok er en træningskamp, men også en kamp, der vil give et lille billede af, hvem der kan gå hen og blive dominerende i den kommende sæson. Gullit har fordelen af at spille på hjemmebane, spørgsmålet er om det er giver nogen fordele. Der er dog ingen tvivl om at begge managers glæder sig til at teste deres mandskabers kvaliteter, mod et hold af samme kvalitet.
Kampen
Med 50.000 forventningsfulde tilskuere var presset både på spillerne men i særdeles også på de to managers. Begge hold stillede med deres største stjerne, og ville for alt i verden undgå at tabe første sammenstød mellem de to klubber.
Chelsea startede fantastisk ud, og bragte sig foran indenfor de første 10 minutter på et mål af Hulk. En chokstart, som bestemt måtte være meget fjernt fra det som Koeman havde forventet. Noget som tottenhamspillerne specielt skulle ryste af sig.
Men lige så langsomt overtog Tottenham mere og mere af initiativet, og lagde et gevaldigt pres på Chelsea. De tre angribere fra Tottenham, så ud til at befinde sig rigtigt godt omkring chelseamålet. Fodret med afleveringer fra Modric vendte Tottenham kampen til en sejr på 3-1.
Resultatet viser måske ikke helt styrkeforholdet mellem klubberne. Kampen kunne lige så godt have endt 3-2 eller mere. Men det må samtidigt give Tottenham et dejligt rygstød at man på udebane overvandt et ellers fornuftigt spillende chelseamandskab.
Chelsealejren kan heller ikke være helt utilfredse med kampen. Holdet kæmpede godt, og fik sig prøvet af mod rivalerne fra Tottenham. Uheldigvis blev chancerne ikke udnyttet i samme grad som af Tottenhams angribere.
Efter kampen
Jeg er meget stolt af drengene. Jeg synes vi spillede en fantastisk kamp efter at vi kom i gang. Det var lidt af et chok, da Hulk scorede efter kort tid. Vi kæmpede os dog tilbage, og fik en meget fortjent sejr. Det er skønt at slå rivalerne i deres egen hule, og mon ikke det kunne blive kendetegnende for sæsonen, Chelsea hele tiden 1 meter efter Tottenham. Chelseas russerdrenge kan dog også være stolte af kampen, de gav fin modstand, på trods af de mødte en bedre modstander
– Ronald Koeman efter kampen.
Det var ikke vores bedste kamp set over 90 minutter. Faktisk var det kun kampens start der gik som planlagt, da Hulk bragte os foran. Desværre så spillerne ud til at tro at de blot kunne hvile på laurbærene efter denne scoring, hvorved vi fik lukket Tottenham tilbage i opgøret. Men det kan man ikke, og bestemt ikke mod et så velspillende angreb som Tottenhams. Det har jeg også gjort klart for spillerne, at de skal være glade for at dette kun var en træningskamp. Tillykke til Koeman, han er nået længst med at spille holdet sammen, her i optaktsfasen, men vi vil bestemt ikke være lige så gæstfrie når vi mødes i ligaen.
- Ruud Gullit efter kampen.
«
Seneste Redigering: 26 Maj 2012, 18:19 af Highbury
»
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #53:
28 Maj 2012, 00:04 »
Citat af: U-4-E 24 Maj 2012, 21:57
Rigtig gode indkøb, og du burde være en seriøs bejler til mesterskabet. Jeg ville dog have brugt nogle af pengene på en ny målmand, da jeg ikke ville føle mig tryg ved Gomes.
Jeg har selv leget lidt med en lignende taktik, dog med de to backs en tand frem, altså som wing-backs, og den ene angriber ned på den offensive midtbane. Der bliver skabt masser af chancer på den måde, hvor især de to backs kommer frem til masser af indlæg, og ikke mindst afslutninger.
Aldrig prøvet Gomes før... så han fik chancen, men skal da ikke udelukke at han bliver solgt
Ja er kun for nylig jeg er startet med den her taktik, og i mit test save gik det pænt godt... de med backerne kan jeg godt følge dig i, men lige nu bruger jeg angriberne til at trække godt ned, i og med jeg har tre, er der altid en fremme alligevel
Citat af: xxbikbokxx 26 Maj 2012, 09:37
Takker, så håber jeg bare at de kan leve op til det spillerene, i hvert fald mine
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #54:
29 Maj 2012, 20:03 »
November 27
th
I sommers ansatte Chelsea Ruud Gullit som manager. Det har indtil videre vist sig at være en godkendt beslutning. For Gullit har ført Chelsea til 9 sejre og 4 uafgjorte og 0 nederlag i Premier League. Kun United og Tottenham har klaret sig bedre.
Frygten blandt nogle af klubbens fans er dog at Gullits arrogance overfor de mindre hold, kan føre til endnu flere pointtab end det allerede har gjort. For de uafgjorte resultater er ikke kommet imod de sædvanlige tophold. Både United, Arsenal og Liverpool har måttet afstå alle tre point til Gullit, men da han valgte at stille med et mere uerfarent hold imod Stoke, Everton, Villa og Wigan er holdet blevet presset til et remis. Stimen ser dog ud til at være vendt, da de seneste fem opgør er blevet vundet.
I Champions League har Chelsea været anderledes sikkert spillende på trods af en svær gruppe bestående af Napoli, Zenit og Lyon. Chelsea har indtil videre kun sat point til en gang, hvilket var ude imod Lyon i tredje runde. Nu en runde før gruppespillet er færdigspillet er Chelsea sikkert videre med 13 point. Spørgsmålet er nu, hvem vil blive modstanderen der skal besejres i knock-out fasen, og vil Chelsea være stærke nok til at gå hele vejen?
Stillingen
Kampe
Da jeg spurgte Gullit om hans vurdering af hans første tid tilbage i Chelsea svarede han således:
Det er rart at være tilbage hos The Blues. Det bibringer en helt speciel glæde. Men også æren af at arbejde sammen med de mange dygtige spillere som er her i klubben. Vores hovedfokus er på Champions League og Premier League, og derfor er det da også beklageligt at vi har tabt point i ligaen, når nu vi har slået alle de store konkurrenter til titlen. Men det er også vigtigt at se på det positive som er, at vi indtil videre er ubesejret i Ligaen, en egenskab som kun Koemans mandskab deler med os. Det har været en tilfredsstillende start, men vi må oppe os lidt i ligaen, således at vi stadigvæk er med i kapløbet når sæsonen er ved at være til ende. -
Ruud Gullit
.
Chris Pikeman - Sky Sports
«
Seneste Redigering: 29 Maj 2012, 20:16 af Highbury
»
TripleX9
Landsholdsspiller
The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [7]
«
Svar #55:
29 Maj 2012, 20:54 »
Amazing Spurs
Ronald Koeman har fået en helt forrygende start på sin karriere i Tottenham. Her 1. December er der spillet 13 kampe i ligaen, og kun en enkelt uafgjort har brudt en fantastisk stime på lutter sejre til Tottenham. Tottenham spillede 1-1 mod Liverpool på Anfield. 42-9 lyder målscoren på for Koeman og Tottenham, og som de spiller lige nu ser de ud til at være ret ustoppelige. Det bliver dog spændende at se, hvordan de næste par måneder går, hvor programmet for alvor bliver hårdt i Premier League.
I Champions League havnede Tottenham i pulje med Porto, Trabzonspor og FC København. På papiret en ganske overkommelig pulje, men første opgør ude mod Trabzonspor, endte med det første og eneste nederlag til Tottenham i denne sæson indtil videre. Trabzonspor havde held til at vinde 1-0 hjemme, mod et ikke synderligt godt spillende engelsk mandskab. Siden er det dog blevet til ene sejre, og Tottenham mangler kun FCP på udebane.
Ligacuppens kvartfinale bød på et spændende opgør mellem Tottenham og Chelsea. Første alvorlige møde mellem de to rivaler i denne sæson, og slaget skulle finde sted på White Hart Lane. Der gik et jag gennem Tottenhams supportere, da Fellaini fik direkte rødt efter kun 5 minutter. Opgøret tydede nu på en lang kamp som forsvarende hold. Koeman overraskede dog alle, og nok også Gullit, da han valgte at bevare 3-mandsangrebet, og ofre en central midbane istedet. Til fans af Tottenham, var det en dejlig overraskelse, for Tottenham gik hen og vandt opgøre med 4-2, trods en mand i undertal det meste af kampen.
Det er stadig tidligt på sæsonen, men lige nu er jeg sikker på at mange Spurs fans er godt tilfredse med valget af Koeman. Der er dog en lang sæson endnu, og Koeman har jo lovet trofæer i første sæson, og opfylder han ikke det, er jeg ret sikker på at en god sæsonstart er glemt til sommer, hvis man står uden nogen form for trofæer.
Det lykkedes mig at fange Koeman kort efter Ligacup-kvartfinalen, så vi kunne få en udtalelse omkring den første tid i Tottenham.
Som man kan se på resultaterne, er drengene, klubben og jeg fundet ind i et fantastisk samarbejde. Indtil videre er alt gået op i en højere enhed. Jeg kan kun takke alle involverede i klubben og ikke mindst de fantastiske fans, for den modtagelse jeg har fået i min korte tid i klubben. Sæsonen er dog lang endnu, men vi har fået en rigtig god start i samtlige turneringer. Fokus ligger på PRL. og CHL., men man vil vel altid gerne vinde alle de turneringer man er med i, ikke sandt? Vi er nu ikke de eneste der har fået en god start på sæsonen, Manchester United og Chelsea bliver helt sikkert to vanskelige klubber at holde bag os, og derfor er jeg da også ekstra glad efter at vi i dag har slået Chelsea i Ligacuppen. Jeg er dog ikke i tvivl om at Ruud Gullit, glæder sig til vi kommer til Stamford Bridge, hvor han vil gøre alt for at hævne dagens nederlag
. - Ronald Koeman
Dan Peacock - Sky Sports
KAMPE
LIGACUP KVARTFINALE
The Road Back To Anfield
Boxx
Landsholdsspiller
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [8]
«
Svar #56:
29 Maj 2012, 22:32 »
Syntes det er sjovt at se hvordan TripleX beskriver ligacuppen, mens Highbury bare har "Glemt" den
Forresten.. er det muligt at få nogle SS af statistikker, holdudtagelser osv ?
P.s. Fantastisk blog!
Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #57:
29 Maj 2012, 22:54 »
Citat af: boxx0775 29 Maj 2012, 22:32
Syntes det er sjovt at se hvordan TripleX beskriver ligacuppen, mens Highbury bare har "Glemt" den
Forresten.. er det muligt at få nogle SS af statistikker, holdudtagelser osv ?
P.s. Fantastisk blog!
Har ikke glemt den... min update er den 27. vi spillede den først nogle dage senere... nytter ikke vi beskriver det hele begge to...
men tak for rosen...
og nej glemmer den ikke... det gør altid ondt at tabe til spurs... også selvom man spiller for den russiske djævel...
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #58:
29 Maj 2012, 23:22 »
Super velskrevet blog, og ikke mindst fedt med noget rivalisering!
Kunne man være så heldig at høre noget om hvem der har været de drivende stjerner på holdet? Der er lidt for lidt fokus på den del i min optik, i sær når I nu har købt så stort ind som i har.
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #59:
29 Maj 2012, 23:33 »
Citat af: Oli 29 Maj 2012, 23:22
Super velskrevet blog, og ikke mindst fedt med noget rivalisering!
Kunne man være så heldig at høre noget om hvem der har været de drivende stjerner på holdet? Der er lidt for lidt fokus på den del i min optik, i sær når I nu har købt så stort ind som i har.
Det tror jeg da vi vil tage med i næste update.. både du og Boxx er jo interesseret i lidt statistik og hvem, der har gjort det super på div hold..
.. Dejligt med noget respons af både ros og efterlysninger af ting
Det er dog lidt bevidst vi ikke har haft det med endnu, da vi ikke har spillet så meget, men det kommer
The Road Back To Anfield
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »