home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23319
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aj1493774
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)  (Læst 21129 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [8]
« Svar #60: 30 Maj 2012, 01:16 »

Super velskrevet blog, og ikke mindst fedt med noget rivalisering! Thumbs Up

Kunne man være så heldig at høre noget om hvem der har været de drivende stjerner på holdet? Der er lidt for lidt fokus på den del i min optik, i sær når I nu har købt så stort ind som i har. Smiley

Ja som Triple skriver, så snupper vi det med i næste update... Og rivalisering er der massere af... både i bloggen og mellem os når vi spiller på savet... men man hepper jo også på hinanden så går vel li op Wink

Og ja det er super rart med noget respons på det vi skriver... bliv endelig ved Smiley konstruktiv er altid velkommen Grin

Edit: Blog titel og liste over updates ført up to date.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2012, 01:19 af Highbury » Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [8]
« Svar #61: 30 Maj 2012, 08:01 »

Ja som Triple skriver, så snupper vi det med i næste update... Og rivalisering er der massere af... både i bloggen og mellem os når vi spiller på savet... men man hepper jo også på hinanden så går vel li op Wink

Og ja det er super rart med noget respons på det vi skriver... bliv endelig ved konstruktiv er altid velkommen Grin

Edit: Blog titel og liste over updates ført up to date.
Smiley
Det tror jeg da vi vil tage med i næste update.. både du og Boxx er jo interesseret i lidt statistik og hvem, der har gjort det super på div hold.. Smiley .. Dejligt med noget respons af både ros og efterlysninger af ting Wink

Det er dog lidt bevidst vi ikke har haft det med endnu, da vi ikke har spillet så meget, men det kommer Wink

Super, super drenge Smiley

Når nu der bliver nævnt at Tottenhams målscore er 42-9, så kunne man jo godt lige tænke sig at høre hvem der nu er gået hen og bombet Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #62: 30 Maj 2012, 09:05 »

Kom nu Highbury, du kan ikke lade Shittingham vinde mesterskabet!!!!

Det er ellers flot af dig Triple Wink

Men mit Arsenal hjerte gør ondt Smiley
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #63: 30 Maj 2012, 11:15 »

Edinson Cavani, Lukas Podolski og Leandro Damiao på samme hold?!?!

Det er jo latterligt Opstemt
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [8]
« Svar #64: 30 Maj 2012, 11:59 »

Smiley
Super, super drenge Smiley

Når nu der bliver nævnt at Tottenhams målscore er 42-9, så kunne man jo godt lige tænke sig at høre hvem der nu er gået hen og bombet Smiley

Tja, TripleX9 har jo hentet 3 af de folk der bomber mest i FM, så gæt et par gange og så har du dem...

Edinson Cavani, Lukas Podolski og Leandro Damiao på samme hold?!?!

Det er jo latterligt Opstemt

Heeh ja Wink studehandler er noget gøgemøg...

Kom nu Highbury, du kan ikke lade Shittingham vinde mesterskabet!!!!

Det er ellers flot af dig Triple Wink

Men mit Arsenal hjerte gør ondt Smiley

Nej det heller ikk med min gode vilje det ser sådan ud... Men Triple gør det rigtig godt, og hans angreb hjælper ham en hel del.

Gør mit Arsenal hjerte også, men gjorde det også da jeg sagde ja til at overtage Chelsea...  Overvejer jeg skal se om mit save med Arsenal kan hentes igen, så jeg kan få lavet lidt mere på Mr. Arsenal bloggen også, når jeg ikke gamer på dette save...  Så kan Arsenal nå tilbage til toppen Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #65: 30 Maj 2012, 13:42 »

Edinson Cavani, Lukas Podolski og Leandro Damiao på samme hold?!?!

Det er jo latterligt Opstemt

Latterligt effektivt  funny ....

Kom nu Highbury, du kan ikke lade Shittingham vinde mesterskabet!!!!

Det er ellers flot af dig Triple Wink

Men mit Arsenal hjerte gør ondt Smiley

Takker Tornbo er også ok tilfreds so far, Ligacuppen mod Mr. Highbury bliver ikke glemt foreløbigt heller Peace

Citat
Når nu der bliver nævnt at Tottenhams målscore er 42-9, så kunne man jo godt lige tænke sig at høre hvem der nu er gået hen og bombet

Som highbury siger... Cavani, Damiao og Podolski gør det godt, men også Defoe er godt med, mine angribere ligger nogenlunde lige, Hvor Subotic faktisk er lige i hælene på dem, som en giftig herre på hjørnespark Wink

Citat
Nej det heller ikk med min gode vilje det ser sådan ud... Men Triple gør det rigtig godt, og hans angreb hjælper ham en hel del.

Du gør det sgu egentligt også godt Highbury, er jo ikke mod tophold du har smidt dine point, udover Tottenham  funny , men derimod mod mindre hold, hvor heldet ikke lige har været på din side. Tror dog begge vi er lidt overrasket over hvor få mål jeg lukker ind, kontra andre saves du og jeg har diskuteret Smiley

Konklusionen er vel, jeg har fundet verdens bedste taktik  crazy
Logged


Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #66: 30 Maj 2012, 14:47 »

Citat
Konklusionen er vel, jeg har fundet verdens bedste taktik  crazy


Klart xD
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #67: 30 Maj 2012, 15:59 »

Klart xD

Han er bar irriterende heldig med at holdet og taktikken virker for ham li nu Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #68: 30 Maj 2012, 16:07 »

Han er bar irriterende heldig med at holdet og taktikken virker for ham li nu Wink

Ekstremt heldig... var så heldig at jeg jeg bankede dig med 10 mand, du var jo nærmest chanceløs Peace, jeg tager alt i mig efter næste møde garanteret Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #69: 30 Maj 2012, 16:47 »

Ekstremt heldig... var så heldig at jeg jeg bankede dig med 10 mand, du var jo nærmest chanceløs Peace, jeg tager alt i mig efter næste møde garanteret Peace


Vi får se... om ikke andet er jeg hverken glad for tottenham eller chelsea på sejraskammelen Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Battle of London - (TripleX9 & Highbury) - [9]
« Svar #70: 31 Maj 2012, 17:17 »



Who is gonna win?


Året er gået på hæld for den engelske Premier League, og det er utroligt tæt i ligaen. Tre hold har skilt sig ud, Tottenham, Manchester United & Chelsea. De tre tophold ligger her den 4. februar kun med 4 points mellemrum. Tottenham så ellers ud til at være ustoppelige, men en hård december måned gjorde at Chelsea og Tottenham lå fuldstændigt lige pr. 31 December. Kun en bedre målscore til Tottenham gjorde at de forblev på duksepladsen. Siden da er det blevet til et lille hul igen, men kun 3 point ned til United og 4 point ned til Chelsea, gør at spændingen er fuldstændigt intakt i Premier League.

Netop den 31. December mødtes de to duellanter på Stamford Bridge. Endnu engang trak Tottenham et rødt kort tidligt i kampen. Michael Dawson fik sit andet gule kort efter 16. minutter. Ruud Gullit havde helt styr på situationen denne gang, og Chelseas sejr på 2-0 kan der ikke rokkes ved. Godt nok kom målene først i anden halvleg, men Chelsea var dominerende på både spil og chancer. Det har uden tvivl lunet godt i chelsealejren netop at slå rivalerne fra White Hart Lane.

Tottenham tabte hele 3 kampe i December, mens Chelsea nøjedes med et enkelt nederlag, trods fravær af holdets store stjerne Fernando Torres, hvilket har gjort mesterskabskampen helt åben igen.

Begge hold har fundet deres modstandere i Champions League. Chelsea skal op mod spanske Valencia, mens Tottenham skal møde franske Lille. Begge hold forventes at gå videre, dog må Chelsea siges at have fået den værste modstander.

FA-cuppen blev ingen succes for hverken Chelsea eller Tottenham. 4. Runde blev skuffende endestationen for begge klubber. Chelsea tabte på straffespark til Wolves, mens Tottenham blev nærmest udspillet af West Ham. En skuffelse for begge klubber, og ikke mindst for deres fans.

Kapløbet mellem de to klubber bliver utroligt tæt i både Premier League og Champions League. Når man snakker med både Gullit og Koeman, kan man godt fornemme den venlige tone mellem dem, men helt sikkert også rivaliseringen, og kampen om håneretten efter sæsonen.

Netop de to klubber har også oprustet i vinduet, der lige er smækket i, og min kollega Chris Pikeman vil komme med et indlæg om det snarest, og kigge nærmere på køb og salg i de to konkurrerende klubber.

Dan Peacock - Sky Sports


Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #71: 03 Jun 2012, 14:44 »



Expensive transfers



Transfervinduet er netop overstået, og det er tid til at se på hvem der har skilt sig ud i dette vindue. Det har været sådan at det faktisk er de to nye managers i hhv. Tottenham og Chelsea der har spenderet mest i dette januarvindue. Af hver sine årsager.

Spurs

Profiler:
Podolski og Subotic.
Flop:
Adebayor.


Koeman har haft stor succes i Tottenham indtil videre, hvor hans angreb har været flyvende, med en undtagelse. Men vilkårene har heller ikke været nemme for Adebayor, når han ikke kan score mål, så er det svært at konkurrere imod spillere som Podolski, der i sandhed må siges at være en af de bærende kræfter. Subotic har som en af de andre bærende kræfter formået at lave flere mål end Adebayor, når han gør sig farlig på dødboldssituationer .


The Blues

Profiler:
Torres og Malouda.
Flop:
Cech.


Chelsea oplever for tiden et formdyk, som så ud til at starte kort efter at holdets helt store profil, i den første halvdel af sæsonen, Torres blev skadet. En skade der holder ham ude indtil slutningen af sæsonen, hvis alt går vel. Overrevne haser er ingen spøg. En af de få spillere der har formået at fortsætte sit gode spil er den erfarne kantspiller Malouda, der har vist flotte takter i forsøget på at holde Chelsea inde i titelkampen. Men i den anden ende har Cech gjort dette sværere end nødvendigt, for han har i samråd med forsvaret lukket endnu flere mål ind end normalt. Defensiven er langt fra den vanlige standart.



Men begge klubber har gjort et forsøg på at forbedre forholdene i det seneste transfervindue. Tottenham har været ude og sikre sig yderligere støtte til midteraksen i form af Hummels, fra Dortmund til forsvaret. Ganso fra Santos til midtbanen og Doumbia fra CSKA Moskva til angrebet. Bestemt en fornuftig styrkelse af et allerede velspillende hold. Ud er der i stedet gået to midtbanefolk og en enkelt forsvarsspiller.

Chelsea har kun hentet to nye folk ind og det er til de to pladser der har voldt flest problemer lige op til transfervinduet. For ind er der nemlig blevet hentet Igor Akinfeev fra CSKA Moskva til at udfordre Cech i målet. Til angrebet er der blevet hentet en sand spansk målmaskine, der forhåbentlig kan fortsætte sit flotte spil i England, nemlig Fernando Llorente fra spanske Athletic. Ud af holdet er det kun blevet til en spiller, nemlig den aldrende Drogba, der ikke har formået at finde målinstinktet frem og derfor er draget til det italienske, hvor han nu vil tørne ud for Juventus. Gullit forsøgte ellers at afsætte op til flere spillere, men handlerne blev ikke en realitet da parterne ikke kunne blive enige om prisen.



Spørgsmålene er mange: Hvem har gjort de bedste indkøb? Vil begge hold stadig være med i kampen om titlen til slut, eller er Chelseas formkurve allerede et for stort problem?...

Chris Pikeman - Sky Sports


Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #72: 03 Jun 2012, 14:52 »

Sjovt at følge kampen i mellem jer, men hvor er det sindsygt ureallistisk. Spillerindkøb for samlet 2,7 milliarder(!) på lidt over en halv sæson ( Shockeret ) er IMO ikke fedt
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #73: 03 Jun 2012, 15:27 »

Sjovt at følge kampen i mellem jer, men hvor er det sindsygt ureallistisk. Spillerindkøb for samlet 2,7 milliarder(!) på lidt over en halv sæson ( Shockeret ) er IMO ikke fedt

Dejligt du er med Risom, og at kampen mellem os fanger lidt Smiley

Det kan nok godt siges det er urealistisk, men vi holder os jo indenfor budgetterne, ved at handle over x-antal mdr. Så er købene gjort over 48 mdr., så har hvert hold handlet for ca. godt 300 millioner årligt i de fire år, og det lyder vel meget rigtigt for nogen af PRL topklubber. Samtidigt er der røget lidt millioner ind den anden vej også. Jeg forstår dog hvad du mener, og er dejligt med et andet syn på spillet end en selv  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 15:29 af TripleX9 » Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #74: 03 Jun 2012, 15:43 »

jeg kunne godt tænke mig at få nogle SS af spillerstatistikker og holdudtagelser, så man se hvordan de forskellige spillere præsterer Smiley i skriver godtnok noget om det, men det virker bare bedre hvis man også får muligheden for at se hvordan de har præsteret Smiley Ellers en fremragende blog !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010