home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 339 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)  (Læst 21072 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #75: 03 Jun 2012, 23:35 »

jeg kunne godt tænke mig at få nogle SS af spillerstatistikker og holdudtagelser, så man se hvordan de forskellige spillere præsterer Smiley i skriver godtnok noget om det, men det virker bare bedre hvis man også får muligheden for at se hvordan de har præsteret Smiley Ellers en fremragende blog !

Takker for kommentaren...  Smiley

Vi er i vores save nået et stykke videre end hvor bloggen er li nu, så de aktuelle spillerstatistikker bliver lidt svære at finde frem. Men jeg kan godt følge dit argument Wink Vi skal prøve at få taget nogle ss af det næste gang vi har gang i savet. Peace
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #76: 10 Jun 2012, 21:02 »

Jeg syntes det er superfedt at i laver en blog omkring jeres netspil, det er lækkert at følge med! - Det gør selvfølgelig ikke noget det handler om Chelsea, men jeg havde nok fulgt med alligevel  Thumbs Up

Ser frem til næste update Peace
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #77: 11 Jun 2012, 22:58 »

Jeg syntes det er superfedt at i laver en blog omkring jeres netspil, det er lækkert at følge med! - Det gør selvfølgelig ikke noget det handler om Chelsea, men jeg havde nok fulgt med alligevel  Thumbs Up

Ser frem til næste update Peace

Godt at ha dig med Hcan Smiley
Ja vi tænkte at i andre også skulle ha lidt gavn af vores netspil Smiley Samt det er dejligt at få lidt respons på hvorn vi klarer os.

Vi arbejder på at finde tiden til den, men vi er pt begge godt optaget andetsteds, men den skal nok komme så snart vi har tid Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #78: 10 Jul 2012, 12:41 »

Død? Skuffet
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #79: 11 Jul 2012, 00:38 »

Død? Skuffet

Må erkende at der har været meget stille den seneste tid. Men for mit vedkommende er den ikke, ville gerne tilføre bloggen lidt mere, når jeg ikke lige arbejder Smiley Men skal også have fat i TripleX9, for vi har ikke haft gang i savet i en del tid.

Vi må li arbejde på sagen og se om vi begge kan blive game på at skrive lidt mere Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #80: 13 Jul 2012, 00:21 »

Død? Skuffet

Hej, nej håber bestemt vi kan genoptage den her efter ferien. Må tage det meste af skylden på min kappe, men først var arbejdet dobbelt, og nu er det ferietid og oveni det kommer en flytning snarligt, men den skal nok komme i gang igen, og mere regelmæssigt, som jeg jo synes vi begge er kendt for Smiley


Den dør ikke, er det fedeste save jeg har haft i alle årene Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #81: 12 Aug 2012, 13:02 »

I mit sidste indlæg var jeg sikker på, at vi ville komme igang med bloggen igen. Det var super sjovt at prøve det første netspil, og var et ret fedt save. Men som sagt tidligere, var der pludseligt meget arbejde, ferie og flytning oveni hinanden, så vi har ikke gamet i alt for lang tid, og det må jeg tage helt på min kappe

Tiden er bedre nu, og Highbury og jeg har snakket sammen, og vil meget gerne netgame igen, men vi har besluttet at det er for længe siden at vi har spillet på dette save, og alt for svært at kommet tilbage til nu. Derfor har vi valgt at lukke bloggen her ned.

Fortvivl ikke, for vi starter vores nye blog i dag! Denne gang bliver det med vores favorithold i den engelske Premier League. Liverpool er klart min klub i England, og der er vist ingen, der kan være i tvivl om at Arsenal er Highbury's .

Vi takker alle som har fulgt med her, og også for kommentarerne, og så håber vi selvfølgelig at I vill følge med i vores nye blog.

Highbury & TripleX9
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] - The Battle of London - (TripleX9 & Highbury)
« Svar #82: 12 Aug 2012, 13:19 »

Så Folkens!

Så er den nye blog skudt igang her på sitet. Håber i vil læse med der også Wink

Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010