home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks  (Læst 8721 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« : 02 Maj 2012, 19:13 »



INDLEDNING


Denne blog bliver fortsættelsen af min El Gran Danés fra blogkonkurrencen. Håber mange af jer har lyst til også at læse med her. Endnu engang skal vi følge Michael Laudrups karriere, denne gang i tiden efter han sagde op i Atletico Madrid efter 6 meget succesfulde år.

Som altid er jeg meget glad for kommentarer af alle slags, så tøv ikke Smiley



INDHOLDSFORTEGNELSE

1# INDLEDNING
2# BESLUTNINGEN
3# 31. AUGUST 2018
4# THE PEACOCKS ARE FLYING
5# CHAMPIONS
6# End of Season
7# SÆSONSTART
8# VI KAN VÆRE MED
9# KRISE
10# PÅ RETTE VEJ
11# TRANSFER JANUAR





« Seneste Redigering: 11 Maj 2012, 17:54 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
"2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #1: 02 Maj 2012, 21:40 »



BESLUTNINGEN


Et år er gået siden jeg valgte at sige op i Madrid. Jeg har bestemt ikke fortrudt, at jeg gjorde, som jeg gjorde. Det var på tide med et skift, både for klubben og jeg. Vi har fået det ud af hinanden, som vi kan. Jeg planlagde egentligt at holde en lille pause fra fodbolden, men helt sådan gik det ikke. Jeg blev tilbudt posten som landstræner for Argentina, og det kunne jeg ikke sige nej til.

Målet var fra start at genvinde VM for Argentina, og det skulle gøres et år efter min ansættelse. Helt sådan gik det dog ikke i sommeren 2018. Vi fik aldrig det spil frem, som jeg sådan havde håbet på med de klassespillere landet har. Et år var muligvis for lidt som landstræner, til at spille de systemer ind, som jeg gerne ville.

Helt elendigt gik det dog slet ikke. Vi vandt kval. puljen foran Brasilien, hvilket er meget vigtigt på de egne. Til VM kom vi helt frem til finalen, uden at imponere i en eneste kamp, tværtimod var vi flere gange på vej ud af turneringen. I finalen ventede Paraguay, og for første gang anså jeg os som store favoritter, og det blev så lige den kamp, som vi tabte. Hovedrystende indgav jeg samme aften min opsigelse til det argentinske forbund, og priste mig egentligt lykkelig over at være kommet væk fra et hold og et forbund, der havde alt for mange primadonnaer i blandt.



Jeg glædede mig nu helt vildt til at komme tilbage til erhvervet som manager for et klubhold. Jeg havde længe drømt om at komme i spidsen for Arsenal, og mange gange havde jeg været i London, for at snakke med formanden, og overvære flere af holdets kampe. Jeg følte mig både klar og sikker på at jobbet ville blive mit, så snart muligheden ville byde sig. 

5 dage efter VM bød muligheden sig, og jeg tøvede ikke, jeg skulle ikke vente på at blive tilbudt jobbet, så fin er jeg heller ikke. Jeg ansøgte øjeblikkeligt, og blev nævnt af medier og flere kendte Arsenal personligheder som den helt store favorit til jobbet. Alle forudsætninger var på plads efter 6 succesfulde år i Spanien, det kunne ikke gå galt.

Der gik en uges tid uden kontakt med klubben og jeg kunne læse i pressen at Diego Simeone var ansat som ny manager for Arsenal. Ikke et ondt ord om Diego, som jo også har været i Atletico Madrid i løbet af hans karriere. Jeg er derimod rystet over måden formand, Mark Preston har håndteret denne sag. Først 2 dage efter kontaktede klubben mig og sagde at jobbet var gået til anden side. Jeg følte mig ganske enkelt trådt på! En helt ny følelse kom op i mig, aldrig havde jeg følt sådan i min efterhånden ret lange karriere. Jeg ville have hævn, hævn over Arsenal, hævn over Mark Preston.

Få dage efter kom et tilbud, der var perfekt til min hævn. Leeds United Football Club gav mig et tilbud og jeg var ikke sen til at sige ja tak. The Peacocks var godt nok lige rykket ned fra Premier League, men sikke en klub. En klub med historie, en klub med en fremtid, en klub jeg kunne forme, og en klub hvor supporterne er fantastiske til at støtte op om holdet. Leeds skulle være min nye klub, jeg var slet ikke i tvivl og helt ligeglad med mediernes hovedrysten over min accept af et tilbud fra næstbedste række.

Jeg kunne ikke vente med at komme i gang, og med 70 mill. kroner til at forbedre truppen, var både bestyrelsens og mit krav det samme, oprykning i første sæson!

« Seneste Redigering: 02 Maj 2012, 22:00 af TripleX9 » Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: "The Rise of The Peacocks"
« Svar #2: 02 Maj 2012, 21:48 »

Spændende Smiley Vil følge.
Logged

Hala Madrid!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The Rise of The Peacocks"
« Svar #3: 02 Maj 2012, 21:48 »

Spændende Smiley Vil følge.

 Thumbs Up Lyder godt Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #4: 02 Maj 2012, 22:31 »

Har været fast læser på dine andre blogs, så den winning streak laver jeg ikke om på Smiley

Skal jo se om du rent faktisk kan klare dig i de voksnes rækker, nu du er endt i fodboldens hjemland  Djævel

KIU  Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #5: 02 Maj 2012, 22:40 »

Har været fast læser på dine andre blogs, så den winning streak laver jeg ikke om på Smiley

Skal jo se om du rent faktisk kan klare dig i de voksnes rækker, nu du er endt i fodboldens hjemland  Djævel

KIU  Thumbs Up

Haha.... tro mig det kan jeg Peace.... lyder godt du er med igen Champ, og er jeg jo også når du sparker liv i din blog igen Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #6: 02 Maj 2012, 23:13 »

Haha.... tro mig det kan jeg Peace.... lyder godt du er med igen Champ, og er jeg jo også når du sparker liv i din blog igen Wink

Nu får vi at se... har jo kun set dig have succes i spanien og tyskland... mangler at se det i england endnu Wink Men med Leeds har du jo valgt en sovende kæmpe Wink

Lyder godt at du også vil kigge med der... jeg regner med der kommer rigtig liv i den i weekenden, men ser dog frem til at der ikke er samme rush på som i konkurrencen... Skal dog bar li tilbage i Adams ånd inden jeg går i gang med skriveriet... og så skal jeg også li ha afleveret en eksamensopgave i morgen;)
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #7: 02 Maj 2012, 23:17 »

Nu får vi at se... har jo kun set dig have succes i spanien og tyskland... mangler at se det i england endnu Wink Men med Leeds har du jo valgt en sovende kæmpe Wink

Lyder godt at du også vil kigge med der... jeg regner med der kommer rigtig liv i den i weekenden, men ser dog frem til at der ikke er samme rush på som i konkurrencen... Skal dog bar li tilbage i Adams ånd inden jeg går i gang med skriveriet... og så skal jeg også li ha afleveret en eksamensopgave i morgen;)

Nej det bliver heller ikke så intenst her... som den måned vi lige har overstået... men glæder mig til at føre den sovende kæmpe til storhed Wink

Du skal også huske at du skal en ting mere Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #8: 02 Maj 2012, 23:23 »

Nej det bliver heller ikke så intenst her... som den måned vi lige har overstået... men glæder mig til at føre den sovende kæmpe til storhed Wink

Du skal også huske at du skal en ting mere Wink

Det bliver en spændende rejse... Wink

Ja vi må li se på hvornår vi får gang i den blog Wink Skal nok gå igang med forberedelserne i weekenden også...

Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #9: 02 Maj 2012, 23:32 »

Det bliver en spændende rejse... Wink

Ja vi må li se på hvornår vi får gang i den blog Wink Skal nok gå igang med forberedelserne i weekenden også...



Det gør det sgu Wink for os begge Smiley

Ja det går nok.. jeg er jo nok på druk hele weekenden pga det der lyserøde cykelløb Wink
Logged


rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #10: 03 Maj 2012, 14:04 »

Det blir godt det her, I CAN FEEL IT!
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #11: 03 Maj 2012, 14:50 »

Det blir godt det her, I CAN FEEL IT!

Håber du får ret rynke Wink

Regner med transferupdate i aften, medmindre jeg bliver headhunted til en omgang Giro-druk Smiley
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #12: 03 Maj 2012, 15:04 »

Fedt klubvalg... 

Ser frem til at følge dig Leeds og føre dem tilbage til tronen i England.. 

Og smadre gerne Arsenal på den vej
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #13: 04 Maj 2012, 09:29 »

JAAAAAAAAAAA!

Så er du her igen, og så med Leeds. Det bliver spændende og se om du bare havde de gode spillere i Atletico Madrid, eller om du også kan udrette noget med et mindre hold :-)
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "2# BESLUTNINGEN" Rise of The Peacocks
« Svar #14: 04 Maj 2012, 12:25 »

Fedt klubvalg... 

Ser frem til at følge dig Leeds og føre dem tilbage til tronen i England.. 

Og smadre gerne Arsenal på den vej

Skal gøre mit bedste til at føre holdet til tops, og ikke mindste gøre det hedt for Arsenal Wink

JAAAAAAAAAAA!

Så er du her igen, og så med Leeds. Det bliver spændende og se om du bare havde de gode spillere i Atletico Madrid, eller om du også kan udrette noget med et mindre hold :-)

Yes... jeg er her sgu igen Peace .... Håber jeg kan udrette mirakler selv med et hold fra den anden bedste række, og jeg tror på det Smiley

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beklager .. bliver nok først fra næste uge, at jeg rigtigt får gang i bloggen. Giro d'Italia, tager nok det meste af den her weekend Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010