home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks  (Læst 8718 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #30: 11 Maj 2012, 17:49 »



TRANSFER JANUAR


Et heftigt transfervindue er overstået. Et vindue, hvor vi er blevet forstærket, og også fået solgt spillere vi ikke skulle bruge i det nye system. Det blev også det første vindue, hvor vi rent faktisk solgte for mere end vi købte for. Ikke færre end 7 spillere har forladt os i denne måned, og tilsammen indbringer de 246 mill. kroner. 6 spillere er kommet til klubben som erstatning for de solgte, og den samlede købssum beløber sig til 231 mill. kroner.

TRANSFERS

Sishuba
Sishuba er hentet i skotske Celtic for 77,5 mill., og vil være nyt førstevalg på venstrebacken. Sishuba har utroligt mange kvaliteter, og en af dem er bestemt hans hurtighed.

Mariko
20 årige Mariko er hentet hos rivalerne Arsenal for 32 mill. Han er købt som fremtidens mand, men vil allerede nu indgå, som en af de 4 centerforsvarer, der skal rotere på de to pladser.

Mangala
Managla, der er hentet for 10 mill. i Porto, er ligesom Mariko en af de 4 centerforsvarer, og her skal han blandt andet udnytte sin rutine, og hjælpe de unge spillere på rette vej.

Héron

Héron skal ind på den centrale midbane, hvor han skal rotere på den offensive plads. Héron er hentet i franske Dijon for 35 mill., og er en rigtig god tilføjelse til en midtbane, som virkeligt skal slide i det.

Turmus

Turmus er den sidste spiller, der er hentet i dette vindue, og han får en nøglerolle i vores tremandsangreb. Han er sammen med de Ruiter og Tounsi set som vores klare første valg til de 3 pladser. Jeg håber Turmus kan vende sig til at bo i England. Vi har hentet ham i tyrkiske Karabükspor for 48 mill.

Vi har fået samlet et fantastisk hold, og jeg begynder at se tegningen til et storhold. De næste transfervinduer forventer jeg også et overskud på salg, dermed ikke sagt vi ikke vil hente dygtige spillere, men vi går nu ind i en fase, hvor godt købmandsskab skal styrke klubbens økonomi.

« Seneste Redigering: 11 Maj 2012, 17:53 af TripleX9 » Logged


FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #31: 11 Maj 2012, 18:39 »

Rigtig fed blog - det ser jo fornuftigt ud Wink  - jeg fulgte med i din Atl. Madrid blog, og følger helt sikkert med her !

OT: hvad hedder det skin du bruger ??
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #32: 11 Maj 2012, 18:42 »

Rigtig fed blog - det ser jo fornuftigt ud Wink  - jeg fulgte med i din Atl. Madrid blog, og følger helt sikkert med her !

OT: hvad hedder det skin du bruger ??

Takker, og er glad for du er med igen Freddy.... Hmmm kan jeg sgu ikke huske... finder det lige til dig aften når jeg kommer hjem Smiley
Logged


FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #33: 11 Maj 2012, 18:46 »

Takker, og er glad for du er med igen Freddy.... Hmmm kan jeg sgu ikke huske... finder det lige til dig aften når jeg kommer hjem Smiley

Du laver jo nogle fede blogs, så man kan ikke lade være med at følge med ! - bare i orden Wink
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #34: 11 Maj 2012, 20:27 »

Bar fordi man li laver lidt skolearbejde et par dage, så er man en håndfuld updates bagud Wink heh

Men fik li læst så jeg er ført up to date Wink Det ser jo igen godt ud, og godt at se at alt ikke er lyserødt i det engelske Wink

KUTGW!  Peace
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #35: 11 Maj 2012, 22:14 »

Bar fordi man li laver lidt skolearbejde et par dage, så er man en håndfuld updates bagud Wink heh

Men fik li læst så jeg er ført up to date Wink Det ser jo igen godt ud, og godt at se at alt ikke er lyserødt i det engelske Wink

KUTGW!  Peace

Hehe, du ved jo at nogen dage, der bliver der smidt en del updates op Peace..... Nej bestemt ikke lyserødt, håber bare jeg kan få en nogenlunde sæson med den nye taktik Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# "Transfer Januar" Rise of The Peacocks
« Svar #36: 11 Maj 2012, 22:26 »

Du laver jo nogle fede blogs, så man kan ikke lade være med at følge med ! - bare i orden Wink

Tak igen Freddy, er jeg glad for du synes Smiley

Skinnet hedder plainskin, og mener jeg fandt det på Fm-base.co.uk ... mit hedder plainskin, men der er enormt fede skins der..  http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=cat&id=99

EDIT - kan se mit skin er 3 nederste på den side Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010