home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Sv: Min vej til verdens top ! - stoppet!  (Læst 38332 gange)
euthenasia
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #90: 08 Aug 2012, 11:21 »

fortsat spændende læsning! Den eneste blog jeg til dato har følgt med i.. Fortsæt endelig den spændnede læsning..
Logged

LFC & OB!!!

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #91: 11 Aug 2012, 00:15 »

Hvornår kommer den opdatering? Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #92: 13 Aug 2012, 15:51 »

Hvornår kommer den opdatering? Smiley
+1
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #93: 18 Aug 2012, 22:18 »

skal beklage den lange ventetid, men har været en uge ved Garda søen i Italien, så der har ikke været meget FM
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #94: 18 Aug 2012, 22:32 »

Håber du havde en god ferie og glæder mig til næste update Wink
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #95: 20 Aug 2012, 17:41 »


29|Trouble in Stoke



Stresset nærmede sig det højeste punkt. Whiskyen var blevet hældet ned, og Junker var ved at være godt fuld. Han følte presset på sine skuldre, et tryk som han aldrig havde oplevet før. Junker var i krise. Han havde arbejdet alt, alt for meget i den seneste tid. Han sov for lidt, fik for lidt at spise. Han havde svært ved at finde det gode humør frem, samt se positivt på tingene. Desværre var der ikke så meget positivt i Stoke.

Stoke var rendt ind i en krise. Pointhøsten i de seneste 6 kampe havde kun været sølle 4 point. Man kunne også sige at modstanden havde været hård. Liverpool, Tottenham og Arsenal havde været for svære at hamle op med, og det så heller ikke godt ud i fremtiden. Manchester City og United ventede i den nære fremtid, og altid solide Everton var næste modstander. Der var ikke meget at glæde sig over i Stoke, der med sin 12 plads i Premier League lå langt fra det mål Junker havde håbet på.
 
Selvom det så skidt ud, var spillerne alligevel tilfredse. Nogle endda glade. Junker forstod ikke helt deres indstilling, men så længe moralen var høj og de var villige til at arbejde på det, kunne lyset anes for enden af tunnelen. Lyset blev også klarere når Junker kiggede på spillerpræstationer ne. Lejede Lucas Andersen havde lagt godt fra land, samt havde Christian Benitez og Valentin Stocker.
 
Junker kiggede på uret. 04.17 om morgenen. Det var simpelthen ikke sundt det han foretog sig. Han havde ikke fået andet til aftensmad end en flaske whisky. Han havde ikke sovet i 2 dage nu. Hvorfor var han så stresset? Sæsonen var ung og alt kunne ske, men alligevel følte Junker sig mærkelig trist til mode. Han håbede en sejr i næste kamp kunne hjælpe, så han igen kunne få smilet frem!


Fortsættelse følger...
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #96: 21 Aug 2012, 21:33 »

En rigtig god og velskrevet blog, som jeg virkelig nyder at følge! Forsæt det gode arbejde du ligger i Bloggen!  Peace
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #97: 22 Aug 2012, 09:10 »

En rigtig god og velskrevet blog, som jeg virkelig nyder at følge! Forsæt det gode arbejde du ligger i Bloggen!  Peace

Tak Smiley skal nok forsøge at fortsætte !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #98: 22 Aug 2012, 15:36 »


30|Mødet med Oldham


Junker havde fået holdet tidligt afsted. De var i rigtig god tid i forhold til kampstart. Spillerne havde undret sig lidt, men havde alligevel haft forståelse for hans beslutning. Junker stod nu i tunnelen. Der var stadig lang tid før kampstart. Han trippede lidt frem og tilbage, han var urolig. Han havde talt tidligt til spillerne, og bedt dem om at være forberedt. Han virkede derimod utilpas ved situationen. Han tog det første skridt. Et mere og et mere. Hans krop dukkede op fra tunnelen og ind på banen trådte han. Klapsalver fra det allerede fyldte stadion regnede ned over ham. Han hævede armene over hovedet og klappede tilbage. Publikum hyldede ham for den manager han var. De klappede og takkede ham for de år han havde stået i spidsen for deres hold. Hans hår rejste sig i takt med at kampen kom nærmere. Han befandt sig igen på Boundary Park!

Fløjten lød og bolden blev sat i gang. Spillet flød frem og tilbage fra den ene ende til den anden. Et sus gik igennem tilskuerne så snart hjemmeholdet var tæt på at score. Et hovedstød fra Jay Spearing sejlede lige over mål, og et lettet suk slap publikums læber.
Indlæget var kommet fra Nicolai Boilesens venstre fod. Det var fløjet langt ind over feltet og over mod bagerste stolpe. Publikum havde sukket, og der var blevet helt stille da Hobbit Bermudez sendte bolden i nettet med en kattepote til stilling 0 - 1. Kampen fortsatte men stillingen forblev uændret i et godt stykke tid.
Junker vandrede frem og tilbage på sidelinjen. han dirigerede sine tropper på bedste vis, men alligevel virkede Stoke holdet tamt. Der manglede noget. Christian Benitez stod på sidelinjen. Han hoppede og var parat på at komme ind. På klokken stod der det 66 minut, og Junker kunne se sit hold stadig foran med 0 - 1.

Junker løftede armene i sejrsjubel. Han rejste sig og hoppede frem af glæde! En nydelig afslutning fra kanten af feltet var sejlet ind i det lange hjørne og Benitez, manden med målet, var stormet ud mod de tilrejsende Stoke fans. Junker følte en lykke ved at se målet og jublede lidt højere.
Stikningen kom fra midten af banen og bolden trillede ned mod målet. Den accelererede da Benitez køligt satte en inderside på. Den krydsede linjen og Junker hoppede igen ud af stolen. Med næven knyttet og løftet jublede han den tredje scoring i mål!

Fløjten lød og Stokes tilhængere brød ud i jubelsang. Stoke havde vundet 0 - 3 og alle spillerne var tilfredse. Junker derimod var en lille smule trist. Naturligvis var han tilfreds med sejren, men han kunne ikke undgå at føle sig lidt trist til mode og sympatisere med Oldhams fans. Det var trods alt en klub han havde elsket i fem år, og stadig holdte meget af. Selvom de havde tabt, fik Junker stadig en applaus da kampen var slut. Han klappede og vinkede også til fansene som han forlod stadionet. På tavlen stod resultatet der stadig. Oldham 0 - 3 Stoke.


Fortsættelse følger...

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

reneskovgaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #99: 22 Aug 2012, 15:47 »

Jeg må indrømme at jeg fik en lille kuldegysning af den sidste update.. Flot skrevet!  Thumbs Up
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #100: 22 Aug 2012, 15:52 »

Jeg må indrømme at jeg fik en lille kuldegysning af den sidste update.. Flot skrevet!  Thumbs Up

Jeg gør mit bedste Smiley Tak !
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

RasmusXF
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #101: 22 Aug 2012, 23:04 »

Det er smukt! Ærgerligt der er så få blogs, hvor man følger en opdigtet historie med få vigtige detaljer fra spillet fremfor det ene kampreferat efter det andet.

Jeg kan virkelig se og føle scenerne for mig, hvor han står i tunnelen og hårene rejser sig Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #102: 24 Aug 2012, 21:29 »


31|Vinter i Stoke


Krisen var blevet afværget. Sejrene var begyndt at komme, og med dem havde Junkers gode humør fundet sig vej tilbage. Træningerne var en fornøjelse, en perfekt blanding af seriøsitet og  hygge. Folk grinede, jokede og havde det generelt godt i Stoke. Junker kunne se at folk der arbejdede for klubben var tilfredse. De følte også gnisten fra den fantastiske stemning der befandt sig i klubben.

Vinteren var kommet, og det nye år var begyndt. Transfervinduet var så småt ved at være i gang, og Junker havde da nogle spillere i sigte. Om han fik dem, måtte tiden vel vise. Stoke havde trods alt fornuftige spillere i truppen. Det var da også truppen der gennem sved på træningsbanen og hårdt arbejde i kampene, havde fået vendt krisen til en spillemæssig fornøjelse. Den pressesky manager, en titel han efterhånden havde fået, var blevet hyldet rundt omkring som taktisk mester. En manager der med sine mange muligheder og taktiske dispositioner havde ført Stoke frem i ligaen, fra en 12 plads til en solid 6 plads.

Junker kunne naturligvis ikke tage al rosen for Stokes fine formkurve. Spillerne havde præsteret flot! Angriberen Christian Benitez, var begyndt at finde formen og med 5 mål Stokes topscorer i ligaen. Han havde fået opbakning af en flot præsterende Lucas Andersen, der med sin bevægelighed og kreativitet havde været holdets farligste spiller. I defensiven havde Dedryck Boyata været solid hele sæsonen og det glædede Junker at se en stabil forsvarsspiller. I hans startopstillinger var der dog også fundet plads til gamle kendinge. Alderspræsidenten Peter Crouch, der havde fået en leder roller, havde alligevel været garant for nogle mål på banen, og var derfor ikke helt glemt.

Alt i alt gik det fantastisk. Taktikkerne virkede, spillerne var glade og pointene trillede ind på kontoen. Livet var godt i Stoke! Junker kunne dog heller ikke lade være med at bemærke, at efter 20 kampe lå Oldham på en fremragende 11 plads i ligaen. Han var stolt af at se, at hans efterfølger havde fuldt i hans fodspor med succes i den lille engelske klub. Det varmede i hans sjæl, at alt i livet var godt lige nu. Vennerne der engang havde drillet ham med hans drømme om at blive fodboldmanager, bøjede sig nu i støvet for den store Bo Junker, for en succesfuld manager var blevet!


Fortsættelse følger...
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #103: 01 Sep 2012, 19:23 »


32|Første pokal i Junkers skab!


Modstanderen havde været Southampton. En klub der befandt sig i oprykningszonen fra championship. Kampen var blevet spillet på det overdådige stadion wembley, som til denne kamp var pakket totalt! Junkers hold havde mødt opgaven med den sædvanlige ro og respekt, som var Junkers kendetegn. Efter kampen, havde roen dog forladt holdet, og jublen havde indfundet sig. Klubben havde vundet 1 - 0 over Southampton i Carling Cup finalen. Junker havde oplevet større fester, men var alligevel glad for at han endelig havde en pokal på sit CV. Som en ekstra bonus, havde Stoke også kvalificeret sig til Europa League, en fortræffelig præstation syntes han.

Junker måtte dog erkende at der var to sider af mønten. I ligaen var Stoke stadig solidt placeret med en flot 9 plads efter 27 kampe. De var ikke i fare for at rykke ned, og der skulle også ske noget, hvis holdet skulle nå at kvalificere sig til Champions League. Det der dog irriterede ham, var at holdet kun havde lavet 31 mål i disse kampe. Topscorerne var Peter Crouch med 8, Christian Benitez med 7 og Hobbit Bermudez med 4. Han var simpelthen utilfreds med den offensiv han havde og dette skulle der gøres noget ved! Defensiven kunne man dog ikke klage over. Med kun 21 mål lukket ind, måtte modstanderne erkende at Premier Leagues andet bedste forsvar var i Stoke. En bedrift han var stolt af!

Transfervinduet var også forbi. Der var blevet handlet meget ind i de forskellige klubber, men Stoke havde forholdt sig forholdsvis tavse. Der var dog hentet lidt ind til klubben, men ingen store handler. Spillere som John Flanagan og Matej Delac var tiltrådt var henholdsvis Chelsea og Liverpool. Af andet materiale havde Junker fundet et talent, ved navn Jostein Tveit. En mand han forventede sig meget af. Helt oppe foran, var der også blevet hentet forstærkninger ind. De to unge og meget talentfulde angriber, Vitor og Jacob Grändås, skulle være afløsere for de nuværende angriber engang i fremtiden.

Selvom livet ikke var skidt i Stoke, var Junker alligevel ikke helt tilfreds. Han længtes efter noget, men hvad kunne han ikke sætte en finger på. Han var spændt på fremtiden, og så allerede frem til sommerens pause. Der skulle ligges hårdt arbejde i at forbedre Stoke og hans egne chancer i fremtiden!


Fortsættelse følger...


« Seneste Redigering: 02 Sep 2012, 12:29 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Min vej til verdens top !
« Svar #104: 01 Sep 2012, 22:43 »

så for satan! Nasri kommer til Stoke ! :O
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010