home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34,- Kongekabalen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 34,- Kongekabalen  (Læst 37973 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3,- Kongekabalen
« Svar #15: 06 Apr 2012, 01:33 »

Wauw! Fantastisk.

Så fik du fandme udfoldet dine grafiske kompetencer, og skriftligt ser det også fremragende ud. Fedt trænervalg og spændende handler. Jeg har, som du jo ved, selv Balzaretti på mit Palermo-hold, og han er en fremragenede spiller. 120 mio. kr. er mange penge, men mon ikke, han betaler noget af summen tilbage i form af godt spil?

Held og lykke med Den Gamle Dame, og jeg følger helt klart med.
Jeg takker Daniel!

Andre kommentarer værdsættes højt og flot! Opstemt
Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #16: 06 Apr 2012, 01:37 »

Super god update Smiley KIU
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #17: 06 Apr 2012, 01:40 »

Så synes jeg da også, at du fortjener en kommentar, når du er kommet i gang med at lave updates. Thumbs Up

En rigtig fin blog, jeg følger helt sikkert med her. Du er en god blogger. Det eneste, der holder dig nede, er, at du ofte går død rimelig hurtigt. Jeg håber naturligvis, at du kan holde motivationen oppe. Også et rigtigt lækkert resultat i første kamp!

Det eneste, jeg lige vil tale "negativt" om (og ja, det er mega latterligt, I know Grin), er dit topbanner. I kronen mangler der noget af det runde i toppen ude til venstre, hvis du ved, hvad jeg mener. Det er jo intet specielt, jeg lagde bare lige mærke til det.

Held og lykke med konkurrencen (og motivationen): Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #18: 06 Apr 2012, 01:48 »

Så synes jeg da også, at du fortjener en kommentar, når du er kommet i gang med at lave updates. Thumbs Up

En rigtig fin blog, jeg følger helt sikkert med her. Du er en god blogger. Det eneste, der holder dig nede, er, at du ofte går død rimelig hurtigt. Jeg håber naturligvis, at du kan holde motivationen oppe. Også et rigtigt lækkert resultat i første kamp!

Det eneste, jeg lige vil tale "negativt" om (og ja, det er mega latterligt, I know Grin), er dit topbanner. I kronen mangler der noget af det runde i toppen ude til venstre, hvis du ved, hvad jeg mener. Det er jo intet specielt, jeg lagde bare lige mærke til det.

Held og lykke med konkurrencen (og motivationen): Thumbs Up
Rigtig mange tak, Neymar! Thumbs Up

Jeg har motivationen med endnu, også derfor det lige lykkedes mig at spytte fire updates ud i dag! Fandt den grafiske linje jeg ville lægge og den historiske havde jeg delvist på plads og arbejder stadig på! Wink Derfor har jeg stadig motivationen, ligesom jeg heller ikke har spillet forud for engangs skyld! Opstemt

Nej, hvor er det godt set, jeg kan simpelthen ikke erindre hvordan den fejl er kommet, da jeg bare har resizet billedet jeg brugte.. Jeg prøvver lige og finde originalen! Grin
Super god update Smiley KIU
Jeg takker SkjoldMand! Opstemt
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #19: 06 Apr 2012, 02:25 »

Det ser sgu godt ud, Kusse Christian Kridzmaker! Nu håber jeg ikke, at denne blog vil få dig til at blive op til klokken lort om natten så du ender med ikke at komme i skole. Peace

Men jeg følger den i hvert fald!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #20: 06 Apr 2012, 02:29 »

Det ser sgu godt ud, Kusse Christian Kridzmaker! Nu håber jeg ikke, at denne blog vil få dig til at blive op til klokken lort om natten så du ender med ikke at komme i skole. Peace

Men jeg følger den i hvert fald!
Det gik i folkeskolen, men den går sgu nok ikke nu her i 2.g med fuldt pensum, kære Gipsywitz.. crazy

(Til de undrende, så går vi i klasse sammen og kalder hinanden for rigtig sjove ting i hele vores klasse Grin)
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #21: 06 Apr 2012, 02:30 »

Det er så skrøbeligt og så flot. Det bliver næsten helt "Lad os nyde det mens det vare"-agtigt, at læse med her. Dine updates er ganske som Den Gamle Dame - med helt i toppen. Dit layout og grafik er stilrent, om end jeg ikke var meget for måden du brød sort/hvid med Gazzetta-banneret. Lad denne blog vare i al evighed - Gør dette til dit eksamensprojekt, som Cesc gjorde med "Kings of...". Hvis du lover at gøre forsøget, lover jeg ikke at bringe din fortid som ustabil blog-kreatør op længere.

BTW. Overlegen 6:0-sejr. Solidt! Hvorfor har du fuldt pensum? Lidt rigeligt fraværsdage i 1.G? Opstemt
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #22: 06 Apr 2012, 02:35 »

Det er så skrøbeligt og så flot. Det bliver næsten helt "Lad os nyde det mens det vare"-agtigt, at læse med her. Dine updates er ganske som Den Gamle Dame - med helt i toppen. Dit layout og grafik er stilrent, om end jeg ikke var meget for måden du brød sort/hvid med Gazzetta-banneret. Lad denne blog vare i al evighed - Gør dette til dit eksamensprojekt, som Cesc gjorde med "Kings of...". Hvis du lover at gøre forsøget, lover jeg ikke at bringe din fortid som ustabil blog-kreatør op længere.

BTW. Overlegen 6:0-sejr. Solidt! Hvorfor har du fuldt pensum? Lidt rigeligt fraværsdage i 1.G? Opstemt
Neeeej fin kommentar! Opstemt Nej var heller ikke vild med at bryde det, men det er Gazzetta'en jo trods alt.. den er lyserød... kan ikke ændre ved det.. omend jeg så må køre med farver i de få Gazzetta-updates der nok lige dukker op indimellem! Wink

Vil gerne gøre det til mit "eksamensprojekt", også derfor jeg nok ikke rigtigt kommer til at køre for mange updates i blogkonkurrencen, kan nok ikke nå det, men vil gerne køre videre! Historien om den Torinos fremmeste hær er jo trods alt kun lige begyndt.. Wink

Ja skal op i fuldt pensum fordi 2.g som jeg går i nu er den vildeste bitch ever! Tunge
Logged

Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #23: 06 Apr 2012, 02:59 »

Neeeej fin kommentar! Opstemt Nej var heller ikke vild med at bryde det, men det er Gazzetta'en jo trods alt.. den er lyserød... kan ikke ændre ved det.. omend jeg så må køre med farver i de få Gazzetta-updates der nok lige dukker op indimellem! Wink

Vil gerne gøre det til mit "eksamensprojekt", også derfor jeg nok ikke rigtigt kommer til at køre for mange updates i blogkonkurrencen, kan nok ikke nå det, men vil gerne køre videre! Historien om den Torinos fremmeste hær er jo trods alt kun lige begyndt.. Wink

Ja skal op i fuldt pensum fordi 2.g som jeg går i nu er den vildeste bitch ever! Tunge

Du begynder jo helt at snakke som en østeuropæer! Well done, my son!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #24: 07 Apr 2012, 12:40 »

Der er to blogs jeg vil prøve at følge med i i år, og denne er den ene. Juventus er en virkelig interessant klub, men også en klub jeg hele tiden glemmer eksisterer, og hvor stor den egentlig er. Fedt at du holder den sort-hvide stil igennem det meste af bloggen, det klæder jo en blog om Juve, og det får det også til at se elegant ud. Elegant kan man også sige om sproget indtil videre, men det er jeg jo ikke overrasket over.

Keep 'em coming, søtte.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #25: 07 Apr 2012, 15:00 »

Kongekabalen – Juventus F.C. – Præsidenten
Vi skrev d. 6 november og på kongelig vis havde han ledt sin hær til en foreløbig 1. plads lige foran de uadelige, fortabte, men midlertidigt dygtige bondeknolde fra Palermo. Kun nederlag på svære stadioner som San Paolo og Det Olympiske Stadion mod Lazio, var det blevet til.



Den sensationelle start blev til 2-2 på Friuli, en kamp hvor di Natale kørte rundt med Juventus, men hvor fighterviljen og viljen til at kæmpe for den nye konge, bragte blod på tanden og flere points til Torino. Det havde generelt været ét af kendetegnene for Cannavaros Juventus. Der blev fightet for målene på udebane, hvor spillet ikke helt havde levet op til de stilsikre sejre der blev hevet hjem på Juventus Stadium. De første 11 kampe havde budt på syv sejre, to uafgjorte og to nederlag.

Han var blevet kaldt op til præsidentens kontorer i de skjulte afkroge af stadionet, en del af stadionet han ikke befandt sig på særligt tit. Jo nærmere han kom præsidentens kontorer, jo smukkere udsmykket var området. En fryd for øjet var denne del af Juventus Stadium, på trods af manglen på fodboldmæssig udsmykning, som han mente var essentiel for alle dele af et stadion, men han tvivlede ikke på evnen til at imponere de forskellige vigtige personer der ligeledes må lægge vejen forbi Præsidenten nu og da.

Han havde fået sit fineste jakkesæt på og følte en form for selvsikker nervøsitet forud for sit møde for med præsidenten. Det var første gang, at han skulle bedømmes af en af de få mænd i klubben, der havde magten til at vælte ham af tronen, om end han følte sig sikker på, at det i hvert fald ikke var i dag han skulle væltes. Så bange som han ville være for en af de forhenværende præsidenter var han dog heller ikke.

Præsidenten var nemlig en ung mand som ham selv, kun små 36 år gammel, så han tænkte at med sine 38 år, måtte de kunne tale sammen. Nok var han en Agnelli, men han var en moderne Agnelli. En Agnelli der godt kunne påvirkes lidt i hvert fald i forhold til klubben. Det var det han gerne ville. Ganske som han havde forventet var det næsten ubetonet ros der kom fra Præsidenten, og det lettede ham. Præsidenten ville dog gerne se nogle flere overbevisende sejre på udebane. Derudover kom han derfra med udvidelser og forbedringer af både ungdomsanlægget og træningsanlægget.

 Kabalen kunne fortsætte og han kunne ligge flere kort på.

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5,- Kongekabalen
« Svar #26: 08 Apr 2012, 00:28 »

"Der er nu æ nowet som at læe kabale" Olof Sand Rullende Øjne

FED, FANTASTISK OG VANEDANNENDE!!!  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4,- Kongekabalen
« Svar #27: 08 Apr 2012, 02:16 »

Der er to blogs jeg vil prøve at følge med i i år, og denne er den ene. Juventus er en virkelig interessant klub, men også en klub jeg hele tiden glemmer eksisterer, og hvor stor den egentlig er. Fedt at du holder den sort-hvide stil igennem det meste af bloggen, det klæder jo en blog om Juve, og det får det også til at se elegant ud. Elegant kan man også sige om sproget indtil videre, men det er jeg jo ikke overrasket over.

Keep 'em coming, søtte.
Tak Mikkel. i will keep em' coming! Faktisk lige om ikke længe skulle der gerne komme lidt mere! Thumbs Up
"Der er nu æ nowet som at læe kabale" Olof Sand Rullende Øjne

FED, FANTASTISK OG VANEDANNENDE!!!  Thumbs Up
Tak Jimmy! Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5,- Kongekabalen
« Svar #28: 08 Apr 2012, 03:23 »

Kongekabalen – Juventus F.C. – Der lugter lidt i Torino...
Stadig lidt halvmuggen efter gårsdagen kamp, mødte Kongen ind halv otte på sit kontor på Juventus Center, klubbens træningsanlæg. Dagens Gazzetta lå flot placeret på bordet og indeholdte en længere artikel om hans flotte start i klubben med titlen ”Der lugter lidt i Torino...”, og han åbnede sin Macbook Pro og tjekkede et par af de andre kampes highlights hurtigt. Klokken blev hurtigt otte og den tro væbner og assistent, del Piero mødte ind og de satte sig for at diskutere kampen i går.

3-3 på udebane mod Lecce havde været en ærgerlig afslutning på et fantastisk flot efterår, hvor der længe havde lugtet af guld i Juventus, men Kongen kunne ikke udelukkende tillade sig at være negativ efter en kamp, som også indeholdte et flot comeback og fantastisk udførsel af strategien i lang tid undervejs. Hæren havde ellers bekriget Lecce langt tilbage på egen banehalvdel og havde haft bolden 70% af tiden over en halv time inde kampen og endte kampen på 64% i vaskeægte Barcelona-stil præcis som han ville have det. 1-0 føring på mål af Vucinic og kampen så ud til at gå i samme retning som alle andre Juventus-kampe dette fantastisk flotte efterår, men pludseligt stod den 3-1 og den skaldede mand på 1.77 stod og råbte og skreg i sit stilede, specialsyede Juventus-jakkesæt fra Armani, men lige lidt hjalp det.

Pludseligt tog fanden ved Mirko Vucinic, som havde været inde i en god periode og scoret i fire kampe i streg, efter en svær start i klubben og med to hurtige mål fik han sørget for endnu en kæmpe Juventus-bølge ned mod stakkels Julio Sergio i Lecce-målet. Lige lidt hjalp det dog, og man måtte gå fra banen med en fantastisk statistik og et irriterende, ligegyldigt 3-3 resultat. Han var først muggen over at Lecce får tre chancer og tre mål, men herefter valgte han at rose sine krigere og især montenegrineren Vucinic for en flot kamp for points.

Det var den eneste plet på et fantastisk flot efterår. 17 kampe var blevet spillet, 12 af dem var blevet vundet, tre af dem var blevet spillet uafgjort og kun to af dem tabt. Runden inden Lecce-blamagen havde budt på en fantastisk fight på Sicilien og bondeknoldene fra Palermo var fortjent besejret 2-1 efter en kamp, hvor deres talisman Miccolo var blevet lukket helt ned og resten af holdet reduceret til langskytter. Skud havde de masser af, men når de fleste af dem er fra over 25 meters afstand og legendariske Buffon står på mål, er det svært at få vekslet det til mål. I den anden ende spillet Juventus anderledes defensivt, men på to flotte kontramål af henholdsvis Matri og Vucinic var sejren blevet hentet hjem. Begge havde spillet et fint efterår og noteret sig for 8 scoringer i ligaen hver. Første kamp i Coppa Italia spilles efter nytår og her står samarbejdsklubben Siena på menuen. En menu Juventus-krigerne så frem til at æde råt.


Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7,- Kongekabalen
« Svar #29: 08 Apr 2012, 18:06 »

Kongekabalen – Juventus F.C. – Primo derby d’Italia
2012 var startet præcis som han havde håbet det ville starte. Kort inden årets første kamp mod Roma, kom han ud på transfermarkedet og fik lavet aftaler med tre nye soldater til den sorthvid-stribede hær. I selvsamme Roma som stod på programmet kun to dage efter, fik han hentet stortalentet, argentineren Erik Lamela på blot 19 år. Lamela var utilfreds med Roma og efter at have sendt 77,5 millioner til hovedstaden, var Lamela hans. Et indkøb han glædede sig meget over, og håbede at få meget gavn af. Derudover havde han udnyttet to spanske talenters kontraktudløb og Barcelonas Márvin Montoya en 20-årig højre back samt Sevillas José Campana, central midtbanespiller, ville rykke teltpælene op og tage turen til Torino i sommeren 2012. Det var alt hvad han kunne foretage sig på transfermarkedet, men han var fint tilfreds med hans tre indkøb denne sæson.



2012’s første kamp var mod Roma på Juventus Stadium, en umiddelbart forholdsvis tæt kamp, men sådan skulle det ikke blive. Til hans egen store positive overraskelse, gik hans hold ud og fejede den stakkels hovedstadsklub af banen og Enriques klub blev sendt hjem sønderskudt med et 4-0 nederlag i baggagen efter en scoring fra Matri, Vucinic, del Piero og Vidal, de to sidste på straffespark. Efter kampen havde han udtalt sig i nærmest rørstrømske vendinger om sit holds forrygende spil. Juventus havde gennem hele sæsonen været en fornøjelse og det gav genlyd i samtlige italienske aviser dagen efter, mens også resten af verden var begyndt at lægge mærke til tilbagekomsten til toppen af Serie A. En negativ bet fra samme kamp var dog Vucinic' skade, som holder ham ude de næste seks uger, men han følte tryghed ved at have Quagliarella og del Piero som erstatninger.

Få dage efter stod samarbejdsklubben fra Siena på programmet, han følte ingen interesse i kampen, men det skulle tage 120 minutter før del Piero havde gjort det til 2-1 til klubben, noget der gjorde ham sur bagefter, men han glemte det hurtigt for han skulle snart føre klubben igennem sit første derby d’Italia. Den største kamp i Italien.  Ikke en kamp om mesterskabet i denne sæson, men Inter kunne sagtens stadig nå noget med en sejr. Denne kamp havde så meget historie. Den havde før i tiden især afgjort mange mesterskabers destination. Den havde for Kongen også været en stor del af hans karriere, da han var Inter-spiller inden han tog til Juventus. Men hans tid som Inter-spiller var fortid. Hans tid som spiller var fortid. Nu stod han i det tekniske felt i stedet. I Juventus’ tekniske felt. Elsket af det meste af Torino. Her ville han gerne blive stående længe endnu. Og det første Derby d’Italia skulle fortsætte succesen.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010