home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23340
  0 Brugere, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: Kylie123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ¶25 - Coincidence
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: ¶25 - Coincidence  (Læst 21865 gange)
Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ¶12 - Coincidence
« Svar #30: 07 Apr 2012, 10:44 »

Fremragende! tillykke med oprykningen! Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #31: 07 Apr 2012, 10:57 »


Men dum nok til ikke at gemme, slukket for computeren, eller noget som helst. Derpå skulle der da falde en reprimande fra kæresten når man vågnede…


Den situation kender jeg kun alt for godt, jeg håber ikke at det har betydet det jeg tror...   Forseglede Læber
Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶12 - Coincidence
« Svar #32: 07 Apr 2012, 11:11 »

Tillykke med sejren i 2. division. Jeg kan ikke sige det nok gange, men det er bare GENIALT!!
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶12 - Coincidence
« Svar #33: 07 Apr 2012, 13:46 »

Den situation kender jeg kun alt for godt, jeg håber ikke at det har betydet det jeg tror...   Forseglede Læber

Tillykke med sejren i 2. division. Jeg kan ikke sige det nok gange, men det er bare GENIALT!!

Fremragende! tillykke med oprykningen! Opstemt

Tak til hele striben Wink

Yessir; Kommer sgu an på hvad du tror Opstemt
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶12 - Coincidence
« Svar #34: 07 Apr 2012, 13:56 »


Yessir; Kommer sgu an på hvad du tror Opstemt

Jeg troede at kæresten havde været så "sød" at slukke din computer for dig, men det var måske bare en overfortolkning  Tunge
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶12 - Coincidence
« Svar #35: 07 Apr 2012, 18:56 »

Jeg troede at kæresten havde været så "sød" at slukke din computer for dig, men det var måske bare en overfortolkning  Tunge

Haha, på den facon Wink Nej, så uheldig var jeg dog ikke. Sådan noget kan jeg sgu selv få lov til, det gider hun ikke  Grin
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #36: 08 Apr 2012, 10:45 »



De første par måneder i 1. Division har satme været en spændende omgang. I og med vi er rykket op, så har omdømmet også fået et boost, så vi nu kan hente endnu flere spillere på Tiago Lopes’ niveau. For jeg skal da godt nok love for, at jeg har lokket spillere til, som smadre de andre 1. Division spilleres stats fuldstændig.

Gennemsnitsalderen i truppen er blot 21 år, hvilket også afspejles i, at det kun er de unge talenter, som er blevet droppet i deres respektive storklubber, der har lyst til at komme til klubben. Med spillere der tidligere har spillet for Schalke, Werder Bremen og Bayern München, så er det, med 1. Divisions brillerne på, et par gode signings der er blevet gjort.

Og selvom der er blevet hentet så stærke spillere til truppen, så er vi den trup med de 3. laveste lønudgifter i 1. Division. 9 andre klubber ligger foran os i det kapløb, som bliver ført af FC Nordsjælland med 9,37 millioner i årlig lønudgift, mens vi kun punger ud med 2,2 millioner kroner om året.

De bedste tilføjelser i truppen må være Tim Albrecht, Martin Mucha og Slawomir Krolikowski. Efter min mening har de alle sammen Superliga niveau, så det er forrygende at kunne stille op med sådanne spillere i 1. Division.

Indtil videre er der spillet 3 turneringskampe samt 3 pokalkampe. I pokalturneringen er vi videre til fjerde runde, efter sejre over Greve, Skovbakken og AB. I turneringen slog vi Viborg 4-1, Hobro 3-0, og sidst led vi et nederlag til nedrykkerne fra Nordsjælland på 1-3. Men jeg er tilfreds, og det lover til en dejlig sæson!


Heep!
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶13 - Coincidence
« Svar #37: 08 Apr 2012, 11:12 »

Simpelt simpelt simpelt, alligevel genialt! Jeg ved ikke hvad du gør, men det virker tydeligvis, jeg hænger fast endnu  Thumbs Up

Har så satans svært ved at tyde hvor god en spiller er, når folk spiller på dansk, men ham forsvarsspilleren så ikke helt ringe ud i hvert fald  Smiley

En detalje der for mig kunne være interessant, ville være hvis du smed et par ord hver sæson om de største spillere du har eller har haft. Kunne f.eks godt tænke mig at følge Tiagos karriere, fatter slet ikke at du har kunne lokke ham til  Tunge
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶13 - Coincidence
« Svar #38: 08 Apr 2012, 12:04 »

Yessir rammer helt plet i det med det simpel og geniale. Det er simpelthen så stærkt de resultater du har banket på benene. Jeg plejer at kede mig ihjel i den danske liga, men jeg tror jeg snart skal have mig et LLM-spil i DK og så se om jeg lige som dig over tid kan tiltrække de rigtige unge talenter, så jeg også kan skabe "young guns"

Fremragende!  Thumbs Up
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶13 - Coincidence
« Svar #39: 08 Apr 2012, 12:38 »

Er næsten, men også kun næsten, forelsket i den her blog, det er bare  så GENIALT. I LOVE IT!!!!!
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ¶13 - Coincidence
« Svar #40: 08 Apr 2012, 17:25 »

Du har også fået mig til at starte med et dårligt Dansk hold. Mørkøv! De spiller i serie 3,og indtil videre er jeg igang med 3 sæson, og der kommet op i serie 2.

Ps. spiller med denne db ( http://www.fmdanmark.dk/downloads/show_download.php?id=217)
Grunden til at den her virker, i forhold til op/nedrykning i 1.div og 2.div. Er at 1.div forbliver med 14 hold. Så man undgår diverse problemer.
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #41: 08 Apr 2012, 20:47 »



Det er fandme noget af det største, som jeg nogensinde har opnået med en klub i min FM karriere. Ganske vidst har jeg vundet store trofæet med større klubber igennem versionerne, men den rejse jeg har taget med Brabrand, er virkelig en mindeværdig en af slagsen. Lige nu kan jeg slet ikke huske noget før Brabrand kom med et kontrakttilbud. Jeg har været i klubben i 3 sæsoner, men det føles som om, at jeg har kæmpet med dem i noget nærmere 10 af slagsen.

Well, som i nok allerede har fanget, så har jeg fandme gjort det umulige med lille bitte Brabrand. Øjet for fantastiske indkøb viste klasseforskellen i løbet af sæsonen, og til sidst var det kun os, Viborg og Silkeborg der kæmpede om den anden oprykker plads. FC Nordsjælland havde for længst løbet af sted med førstepladsen, så vi var tre om den sidste plads til Superligaen.



Med to kampe igen lå vi nummer 4 med 54 point. Foran os lå Viborg med 55 og Silkeborg med 57. Altså lå det sgu ikke lige til højrebenet for os. Men det skulle det komme til! I 32. spillerunde skulle vi ude kæmpe mod B93. Et hold vi ikke har haft det let med igennem sæsonen. Denne gang viste vi dog hvor skabet skulle stå, og med 4 kasser vandt vi sikkert 4-1. Silkeborg tabte samtidig ude mod Thisted med 1-2, og det samme gjorde Viborg mod FC Fredericia med 1-3.



Nu lå det hele sgu til os selv. Vi lå á point med Silkeborg, dog med en bedre målscorer. Altså kunne vi kører den anden oprykningsplads i hus med en sejr i sidste runde. Og her skulle vi, ironisk nok, møde min gamle klub Aarhus Fremad. Skulle min gamle klub stå i vejen for en af de største bedrifter i min FM karriere til dato? NOPE! Selvom Silkeborg vandt deres kamp, så tromlede vi Aarhus Fremad ned med 2-1 på eget græs, og dermed var det en realitet.



Og symbolsk nok skulle Tiago Lopes scorer sejrsmålet i det 62. minut. Tiago kom til klubben i sidste sæson, og spillede en stor faktor, da vi rykkede op i 1. Division. Og det har han skam også gjort i denne sæson. Med 19 kasser blev Lopes topscorer for holdet. Derudover satte vi os også på 2., 3., og 4. pladsen på topscorerlisten med spillerne Krolikowski, Mark van Geffen og Lopes, med hhv. 17, 16 og 16 mål.

Disse fantastiske spydspidser har igennem hele sæsonen fremført en utrolig farlig trio oppe i front. De har haft en stor andel i de 77 mål vi scorede igennem hele sæsonen. Det var 20 mere end FC Nordsjælland bankede ind. Imponerende af en oprykker.

Nu har jeg i hvert fald fået banket noget omdømme op. Når næste sæson så småt går i gang, og optakten til Superligaen begynder, så ryger mit omdømme forhåbentlig lidt i vejret. Hele denne sæson har den ligget på ”nationalt”. Men med en lønforhøjelse og en oprykning, så måtte den da gerne tage endnu et nøk op.

Om jeg bliver i klubben eller ej , er ikke til at vide. Skal – skal ikke? Ja venter og ser hvad fremtiden byder. Hvis der kommer nogle større tilbud andre steder i verden, så vil jeg da i hvert fald gerne overveje det. Indtil videre bliver jeg hos Brabrand. Men jeg glæder mig sgu som et lille barn til at se hvad der nu vil ske!


Heep!
Logged


ReaLFCK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #42: 08 Apr 2012, 20:51 »

Fantastisk blog du har kørende her. Og der er kun en ting at sige, BLIV!! Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #43: 08 Apr 2012, 20:53 »

Hold da helt kæææææfffttt!!! Hvad fanden sker der?


Hvad er det her? :lkwhrjewkhjksdbfsbf ewoqhuqewf

Det er min kæbe, der ligger og roder rundt nede på keyboardet, så sej er du!
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #44: 08 Apr 2012, 20:55 »

Hold da helt kæææææfffttt!!! Hvad fanden sker der?


Hvad er det her? :lkwhrjewkhjksdbfsbf ewoqhuqewf

Det er min kæbe, der ligger og roder rundt nede på keyboardet, så sej er du!

På en dag hvor City og Silkeborg tabte, har du lige reddet det hele. Grin

Og tillykke med oprykningen Erzael.
Jeg troede du var en ligeså stor taber som g00n til FM, men det er ikke tilfældet kan jeg se Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010