home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ¶25 - Coincidence
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: ¶25 - Coincidence  (Læst 21773 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #45: 08 Apr 2012, 21:12 »

Hold da helt kæææææfffttt!!! Hvad fanden sker der?


Hvad er det her? :lkwhrjewkhjksdbfsbf ewoqhuqewf

Det er min kæbe, der ligger og roder rundt nede på keyboardet, så sej er du!

 Grin




Har du et screenshot af Tiago?
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #46: 08 Apr 2012, 21:14 »

Jeg er lige nødt til at kommentere igen

Her gik jeg og troede at jeg var rimelig sej i min blog som landstræner for Slovakiet, men hold da op, at rykke op i suppen efter en så relativt kort årrække med et absolut lille hold ... det må være blogkonkurrencens største præstation indtil nu.

Hvordan ser du på muligheden for at overleve blandt de 12 bedste danske hold?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #47: 08 Apr 2012, 22:03 »

Fantastisk blog du har kørende her. Og der er kun en ting at sige, BLIV!! Opstemt

Tusinde tak  Wink - Nu må vi se hvad der sker Smiley

Hold da helt kæææææfffttt!!! Hvad fanden sker der?


Hvad er det her? :lkwhrjewkhjksdbfsbf ewoqhuqewf

Det er min kæbe, der ligger og roder rundt nede på keyboardet, så sej er du!

Den skal du sgu have lige over Dusty  Grin Du har skam også ført drevet store bedrifter med små klubber Smiley

På en dag hvor City og Silkeborg tabte, har du lige reddet det hele. Grin

Og tillykke med oprykningen Erzael.
Jeg troede du var en ligeså stor taber som g00n til FM, men det er ikke tilfældet kan jeg se Smiley

Det kan ikke lade sig gøre. Den plads sætter g00n sig egenhændigt og sikkert på  Djævel

Grin




Har du et screenshot af Tiago?

Yes, fra Juli 2018 Wink http://i.imgur.com/Yj1J1.png

Jeg er lige nødt til at kommentere igen

Her gik jeg og troede at jeg var rimelig sej i min blog som landstræner for Slovakiet, men hold da op, at rykke op i suppen efter en så relativt kort årrække med et absolut lille hold ... det må være blogkonkurrencens største præstation indtil nu.

Hvordan ser du på muligheden for at overleve blandt de 12 bedste danske hold?

Det er, som sagt, i hvert fald en af mine største præstationer som manager indtil videre! Wink

Dem ser jeg faktisk som relativt gode. Med mindre transfervinduet slår fuldstændig fejl, og der ikke er en eneste fornuftigt handel i sigte, så kan det selvfølgelig godt blive vanskeligt. Der er kun 4-5 spillere fra 1. Division mandskabet, som jeg har valgt at fortsætte samarbejdet med. Resten fandt jeg simpelthen ikke gode nok til Superligaen.

Og så har jeg i øvrigt modtaget mit første bud på en spiller. 3,5 millioner på Tim Albrecht, mit forsvarstalent. Prøvede at presse prisen op, men med et nej fra den anden part, så blev det også et nej herfra Wink
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #48: 08 Apr 2012, 22:09 »

Det lyder ret hardcore kun at beholde 4-5 spillere, men jeg kan godt tænke mig til at det kan være nødvendigt. Nu må vi så bare håbe du kan finde nogen at erstatte dem med  Wink
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #49: 08 Apr 2012, 23:29 »

Forkert screenshot  Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #50: 08 Apr 2012, 23:41 »

Forkert screenshot  Wink

Det kan der være noget om  Tunge

http://i.imgur.com/GtAWo.png
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #51: 09 Apr 2012, 08:52 »

Det lyder ret hardcore kun at beholde 4-5 spillere, men jeg kan godt tænke mig til at det kan være nødvendigt. Nu må vi så bare håbe du kan finde nogen at erstatte dem med  Wink

Det var helt klart nødvendigt. En del af mine spillere i 1. Division kunne kun lige klare sig dernede, og fejlede indimellem også. Derfor vurderede jeg, at de ikke ville være gode nok til suppen. Så der har været en stor udskiftning på, så alle spillere nu er på de resterende 4-5 mands niveau Wink
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #52: 09 Apr 2012, 11:28 »

Glæder mig til at høre om dine forberedelser til suppen, det er en af de mest underholdende blogs, KIU!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #53: 09 Apr 2012, 13:07 »

Glæder mig til at høre om dine forberedelser til suppen, det er en af de mest underholdende blogs, KIU!

Hørt, hørt! Og vi vil høre om dem ... NUUUUU!!!!!!
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #54: 09 Apr 2012, 14:32 »

Det bliver bare bedre og bedre. Du har gjort mig fuldstændig mundlam med dine Brabrand resultater. Men du vover at skifte væk fra klubben, prøv det i det mindste i en sæson, også tag den derfra.

Det er så udefinerbart godt!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶14 - Coincidence
« Svar #55: 10 Apr 2012, 11:21 »

Glæder mig til at høre om dine forberedelser til suppen, det er en af de mest underholdende blogs, KIU!

Fantastisk! Wink Der kommer en forberedelse senere idag Smiley

Hørt, hørt! Og vi vil høre om dem ... NUUUUU!!!!!!

Nu det nu, og det er senere  Tunge

Det bliver bare bedre og bedre. Du har gjort mig fuldstændig mundlam med dine Brabrand resultater. Men du vover at skifte væk fra klubben, prøv det i det mindste i en sæson, også tag den derfra.

Det er så udefinerbart godt!

Haha, så er det godt du kan skrive  funny

Spøg til side, dejligt du er med på vognen! Nu må vi se om jeg bliver eller jeg har taget mit gode tøj og forladt stedet Smiley
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #56: 10 Apr 2012, 23:42 »



Så er det sgu blevet en realitet. Superligaen er her, og Brabrand er en af de stolte 12 deltagere i denne sæson. Lige så let som det var at rykke op i Superligaen, lige så svært tror jeg virkelig det bliver at overleve. I de sidste par sæsoner har jeg kunne gafle spillere til klubben, som var langt over de resterende spilleres niveau. Det kan man altså ikke i Superligaen.

De spillere jeg kan hente til klubben på en fri transfer, har en gennemsnitsværdi på lidt under 1 million. Samtidig passer deres stats ganske fint til 1. Division, men springet derfra og så op til Suppen er virkelig stor. Bare se på de problemer jeg havde mod Silkeborg og FC Nordsjælland i sidste sæson.

Med en oprykning følger som oftest også en pose penge. Dog er det her ikke England, så der bliver kun tilføjet et par millioner i klubkassen. Det kaster små 600.000 kroner af sig til transfers, hvilket jeg vælger at overføre til lønbudgettet. Jeg vurderede, at jeg alligevel ikke ville kunne lokke nogen spillere til klubben, som allerede var på kontrakt. Og til de penge, så ville de i hvert fald ikke have niveauet til Superligaen. Derfor blev der satset på udløbet kontrakter og frie spillere.

De spillere jeg valgte at forlænge med fra sidste sæson, var blandt andre Tiago Lopes, Slawomir Krolikowski, Mark van Geffen, Adam Malinowski, Tim Albrecht og keeperen Tomas Kadlec. At beholde keeperen var ikke mit oplagte valg, men da jeg ikke kunne lokke bedre til, så måtte Tomas blive. De resterende fra 1. Division vurderede jeg til ikke at have niveau til Suppen, så de røg gratis til andre mindre klubber grundet kontraktudløb.

Af de bedre spillere, jeg har lokket til klubben i dette vindue, har været Mario Haas, Leonardo Mattioni, Vojtech Urban og stortalentet Petr Simr på blot 17 år. Det var cremen af cremen, hvilket er blevet efterfulgt af en håndfuld andre spillere, som lige er et par stats under.

Kort før sidste sæson blev færdigspillet, blev jeg tilbudt en ny kontrakt på 4500 kroner om ugen. Ikke meget, men det var da små 2000 kroner mere end den sidste. Så det sgu fint. På den private front, så er jeg lige kommet fra en træningskamp mod klubbens gamle hoveder. Eller, gamle og gamle, de flest havde kun lige rundet 30. Så der var kamp til stregen, men med en basse herfra, så reddede vi dog en 1-1’er i land.

Ferien er slut, og den sædvanlige dagligdag er startet igen. Jeg har med vilje undladt FM på min bærbar, da jeg ellers ikke ville lave andet. Så der bliver kun gamet, når jeg er hjemme på den go’e gamle kæmpekasse i stuen. Men der er også tid til et par nørde timer hver dage, som bliver spenderet intensivt med FM, TV, let mad, støj fra højtaleren og en rød gummi and på mit skrivebord. Jo, det går sgu vildt for sig i  Viva los Mit hjem.

Heep!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #57: 11 Apr 2012, 11:16 »



Nu hvor vi er kommet op i de voksnes rækker, så synes jeg ikke, at vi skal springe en halvsæson opdatering over. Som min mavefornemmelse forudså, så ville det blive en meget, meget svær opgave, at skulle overleve i Superligaen. Dog tror jeg selvfølgelig stadig på, at det nok skal ske. Men 12 nederlag i 19 kampe peger i en anden retning.

Dog skal det lige siges, at vi faktisk ikke ligger nederst i rækken. Lyngby overvintrer som bundprop med kun 10 point, hvor vi selv har skrabet 13 af slagsen sammen. Over os ligger FC Nordsjælland, den anden oprykker, med 14 point. Derfra og så op til Esbjerg på 9. pladsen er der dog hele 9 points forskel.

Selvom vi har tabt 12 gange, så synes jeg sgu alligevel, at de unge gutter i truppen har gjort et godt stykke arbejde. Vi lagde ud med 2 x 2-2 kampe mod hhv. AaB og OB. Der var jeg allerede helt oppe i mesterskabsdrømmene, men det blev desværre efterfulgt af 4 nederlag i streg, hvorefter endnu en uafgjort fulgte mod Lyngby.

Efterårets helt store bedrift har helt sikkert været kampen mod Randers. Kronjyderne gæstede Brabrand den 26. september, til en kamp der skulle gå over historien. Slutresultatet lød på hele 7-1 i værternes favør, hvilket samtidig blev til den første sejr i Superligaen. Det blev satme gjort med manér!

En del af nederlagene udsprang også fra meget sene scoringer. 5 af de kampe vi har tabt med et mål, er situationer, hvor der er blevet scoret efter 85 minutter. Femte gang det skete, var det virkelig ved at gå mig på nerverne. Men, jeg fik pusten igen, da jeg lige tog en slapper og kiggede på det hele i perspektiv.

Vi er oprykkere. I forrige sæson lå vi i 2. Division. At rykke ned vil være meget naturligt. Kold vand i blodet Hr. Grønlund.. Men det skal sgu ikke ske. Jeg har ikke bragt klubben til Superligaen for at ryge ned igen med det samme. Glem det. Vi bliver, om så resten af holdene vil gøre alt for at stoppe os. Fuck janteloven, nu er det kun Brabrand det handler om!



Heep!
Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶16 - Coincidence
« Svar #58: 11 Apr 2012, 15:29 »

Yeah, FUCK JANETLOVEN. selv hvis du rykker ned, vil det stadig være et kanon arbejde du har lavet.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶16 - Coincidence
« Svar #59: 11 Apr 2012, 17:41 »

Yeah, FUCK JANETLOVEN. selv hvis du rykker ned, vil det stadig være et kanon arbejde du har lavet.

Der findes ingen ord for hvor enig jeg er.

Give 'em hell!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010