home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23475
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: roysamantha224
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ¶25 - Coincidence
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: ¶25 - Coincidence  (Læst 25339 gange)
Erzael
Manager

Sv: ¶19 - Coincidence
« Svar #75: 19 Apr 2012, 07:25 »

Jeg sidder og savner en ny update !!!

Og den skal du selvfølgelig få!  Cool

Den vil blive smidt op senere idag  Smiley

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 23 Apr 2012, 19:11 »

Har nu læst hele din blog igennem, og jeg synes det er rigtig god. Er helt vild med disse journeyman blogs Smiley

Håber snart der kommer en update Smiley

KIU!

Neal Caffrey!

Thomashald
Gæst

« Svar #77: 25 Apr 2012, 13:55 »

Og den skal du selvfølgelig få!  Cool

Den vil blive smidt op senere idag  Smiley

Det sagde du, men der sker ikke så meget Wink!!!

Erzael
Manager

« Svar #78: 25 Apr 2012, 15:47 »

Hey gals and gals Wink

Det kan sikkert lyde som en triviel undskyldning, men min ældre maskine har valgt at stå af. Fjerde kamp i træk hvor lortet gik ud, så orkede jeg ikke mere. Rage quittede, og tog et par dage væk fra den - og så har jeg haft glemt alt om denne sag i mellemtiden.

Nu sidder jeg på løftcomputeren, som ikke kan trække skidtet. Så tillykke til Dusty med sejren herfra Wink

vt11
Ynglingespiller

« Svar #79: 25 Apr 2012, 18:21 »

No!! Synes klart at denne blog var konkurrencens bedste blog. Den havde det hele. Humor, fantastiske resultater (tænker på Braband) og god  og kort beskrivelse af hvad der skete i dit save. I mine øjne var det her klart en vinderblog! Smiley

Barça: Més que un club <3

Dusty78DK
Manager

« Svar #80: 25 Apr 2012, 20:00 »

Nøj, hvor er det bittert! Ville meget gerne have fulgt med i hvad du ville finde på fremadrettet. Æv, æv, æv. LOV OS at du får lavet en lige så fed blog når du får en civiliseret computer igen, ikke? Ellers får du tæsk!  Djævel

P.S.: Hey, jeg vinder sgu' da ikke! Jeg tror andre er større favoritter end mig  Rullende Øjne

Yessir
Manager

« Svar #81: 25 Apr 2012, 23:42 »

Nøj, hvor er det bittert! Ville meget gerne have fulgt med i hvad du ville finde på fremadrettet. Æv, æv, æv. LOV OS at du får lavet en lige så fed blog når du får en civiliseret computer igen, ikke? Ellers får du tæsk!  Djævel

P.S.: Hey, jeg vinder sgu' da ikke! Jeg tror andre er større favoritter end mig  Rullende Øjne

Enig!

Og mon ikke det er jeres interne konkurrence der hentydes til?  Wink

Erzael
Manager

Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #82: 19 Maj 2012, 11:20 »

Nu kunne jeg sgu ikke lade det ligge mere. Længe har dette save ligget og stirret på mig, som en pose Kims chips med sur creme og løg. Nej, fristen blev for stor, og jeg måtte simpelthen skrive hvordan det gik i Braintree. Bloggen døde stille og roligt i april måned, da min stationære computer ikke gad at lege med mere. Men på det sidste har den opført sig pænt, og måske kan den trække lidt FM arbejde igen. Who knows? Den kunne da holde til denne update.

Men tilbage til Braintree. Her gik det skam over al forventning i denne sæson. Med 1 point ned til forfølgerne sikrede vi os en billet til play-off kampene i Blue Square North. Angående indkøb, så kan jeg ikke tage æren for nogle af de spillere der pt. befinder sig i klubben. Ingen af dem har jeg scoutet mig frem til. Til gengæld har de præsteret fantastisk, i og med de kunne sikre mig en lun 3. plads.

Den direkte oprykning var aldrig rigtig i spil, da Matlock for længst havde lagt sig i spidsen, og med et par runder igen allerede havde sikret sig tronen. Men vi har sikret os en gylden billet til at komme videre i systemet. Om vi så kan udnytte den anes der ikke. Men jeg vil da gerne gøre et forsøg.

Angående den elskede klub Brabrand, så ligger de pr. dags dato, med 12 kampe igen (hæftigt maj-juni program) med 13 point ned til den nærmeste forfølger. Tiago Lopes har været altoverskyggende, og ligger suverænt som topscorer i klubben.

Heep!

mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: ¶20 - Coincidence
« Svar #83: 19 Maj 2012, 11:42 »

Jubiiiii!!!  Grin

Jeg følger helt sikkert med   Thumbs Up

Neal Caffrey!

Erzael
Manager

« Svar #84: 19 Maj 2012, 12:08 »

Selvfølgelig blev det sæsonens plageånd som vi skulle op imod i finalen. Semifinalen gik som smurt, og med en samlet 6-1 sejr over Macclesfield, så var det hurtigt overstået. Nej, problemt lå i FC Halifax. Klubben som vi også havde tabt til i to turneringskampe, og heller ikke i dette tredje forsøg lykkedes det os at tæve dem. Pisse irreterende hvis du spørger mig direkte.

Well, vi kan se tilbage på en godkendt sæson, hvor vi over al forventning endte i playoff kampene. Dog bliver det ikke til Blue Square Premier i næste sæson, hvilket ærgrer mig forfærdeligt meget. Jeg gider ikke rende rundt hernede i Amatør Rækken A/S, hvor man fra 11-meter pletten snildt kan få et indkast, hvis man forsøger at sparke på mål.

Noget andet positivt er dog, at jeg stadig bliver sat i kontakt med andre klubber. Blandt andet har FC Nordsjælland været ude i løbet af foråret og nævne mig som mulig kandidat til det varme sæde. Dog reagerede jeg ikke på det, men man bliver da i det mindste lagt mærke til. Det er godt nok. Om mit ry pt. ville kunne lokke en bedre klub til ved jeg sgu ikke. Formodentlig ikke. Så jeg skal nok bevise noget på dette boldmongol plan først, før der kommer nogle andre tilbud kravlende…

Heep!

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

Sv: ¶21 - Coincidence
« Svar #85: 19 Maj 2012, 13:02 »

Welcome back! Elsker det

Hala Madrid!

Stimorol
Førsteholdsspiller

« Svar #86: 19 Maj 2012, 13:47 »

Yes, fantastisk. Jeg var lige ved at begynde at græde da du skrev at det var slut Smiley

Liverpool, Dortmund, AGF

Dusty78DK
Manager

« Svar #87: 19 Maj 2012, 19:30 »

Tak, tak, tak fordi du genopliver denne KLASSE Blog!

Måske vandt du ikke konkurrencen, men det her kan stadig blive årets blog!

P.S.: Jeg stemte på dig  Thumbs Up

Erzael
Manager

Sv: ¶20 - Coincidence
« Svar #88: 20 Maj 2012, 16:52 »

Jubiiiii!!!  Grin

Jeg følger helt sikkert med   Thumbs Up

Welcome back! Elsker det

Yes, fantastisk. Jeg var lige ved at begynde at græde da du skrev at det var slut Smiley

Tak, tak, tak fordi du genopliver denne KLASSE Blog!

Måske vandt du ikke konkurrencen, men det her kan stadig blive årets blog!

P.S.: Jeg stemte på dig  Thumbs Up

Hold da fest Smiley

Tak for bakopningen, det stiller jeg i vand så længe  Thumbs Up

Og selvtak til dig Dusty - følger hæftigt med på sidelinjen hos dig Smiley

Erzael
Manager

« Svar #89: 20 Maj 2012, 17:03 »

Done. Over and out. Finito. Færdig. Slut. Prut. Semifinale. Helt og aldeles done John. Det bitre nederlag  i playoff finalen gad jeg ikke finde mig i. Jeg skred fra fuglereden, og så måtte de små unger sgu klare sig selv. Jeg havde fået stjernenykker efter at være blevet spået til en Superliga klub, så jeg regnede med, at jeg med denne omtale kunne hive et job hjem i Danmark.

De eneste der dog turde røre ved mig var Thisted i 2. Division. Nogen der sagde en spand kold vand i fjæset? Frustrerende, intet mindre. Samtidig var det eneste landshold, der ville have noget med mig at gøre, San Marino. Ikke en nation der kunne ryge videre i VM-kvalen i pulje med Tyskland, Belgien m.fl.

Så jeg smuttede på ferie, og lod computeren finde et job til mig. Jeg selv kunne ikke finde noget – hvilket eventuelt kunne skyldes en sommerpause, hvor der ikke rigtig sker noget, som kunne forårsage trænerfyringer. Så jeg regnede med, at når vi kom lidt ind i den nye sæson, så skulle der nok dukke en eller anden desperat klub op, som manglede en ny frontfigur.

Og ganske rigtigt. Coca Cola League 2 klubben MK Dons sparkede den tidligere Manchester City manager Paul Simpson I røven, og han måtte forlade klubben med ømme baller. Derefter smed de besked efter mig, og jeg takkede ’ja tanks’ til jobbet.

Heep!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010