home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:36 warmon Blogkonkur... [30] Journeyman - Og g...
24 Maj 2024, 22:38 szukizek Blogkonkur... 8# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
23 Maj 2024, 20:17 Bubbles Blogkonkur... #9 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23310
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132789 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: aineirish
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  ¶25 - Coincidence
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: ¶25 - Coincidence  (Læst 21596 gange)
Thomashald
Gæst
 
Sv: ¶6 - Coincidence
« Svar #15: 03 Apr 2012, 14:03 »

hahahah JEG ER FAN !!!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶6 - Coincidence
« Svar #16: 03 Apr 2012, 23:14 »

Hold nu kæft hvor er det der gennemborende genialt! For fanden, det morer mig virkeligt det her. Dine lade og ligeglad attitude, den fantatiske humor og selvironi, brænder virkelig fortrinligt igennem. Minder om den gang filmen "Easy Rider" blev produceret i 1969(selv om jeg ikke var født på det tidspunkt). Men den gav virkelig den helt store fuck finger til Hollywoods æreskodeks, også kaldes "The Production Code", som klargjorde hvad, der var acceptabelt at skildre på det store lærred. Filmen var slet ikke i stil med andet man havde set før, tidligere meget tabulagte emner blev skildret tydeligt, og vagte forargelse hos de kronisk konservative filmproducenter, mens ungdommen blev dybt forelsket i den rebelske måde at lave film på..

Et lille sidespring.. Men det var altså det jeg tænkte på, da jeg læste din blog

Keep em coming!
Et ganske underholdende sidespring Wink Er super glad for du er med på los vognos Wink

1 ord, GENIALT.

1 ord, mange tak Wink

hahahah JEG ER FAN !!!

FANTASTISK! Wink
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #17: 04 Apr 2012, 14:00 »



Ja, det kom sgu ikke som nogen overraskelse, at det var Korup, som tilbød mig en kontrakt. De var rykket op i 2. Division, og savnede en såkaldt manager til at stå i spidsen for holdet. At jeg ikke har haft nogen succes indtil videre, betød åbenbart ikke noget.

Men jeg fik da takket jo tak til de 1400 kroner om ugen, og så måtte jeg ellers i gang med endnu et håbløst opgør mod resten af 2. Divisions klubberne. Og der gik da heller ikke lang tid, før jeg sad og rystede på hovedet af endnu et talentløs lortemandskab, som bare ikke duede til en fløjtende færing. 

De første fire kampe blev hurtigt tabt, og august måned lakkede mod enden. Dog kom jeg pludselig på en idé, som jeg fulgte i Aarhus Fremad. Nemlig at lytte til personalets råd om nye spillere. I Aarhus gik det jo egentlig meget godt i den sæson jeg var der, så med en håndfuld dage tilbage, så blev der ivrigt hentet nye ansigter ind i varmen.

Og det må man sgu sige hjalp gevaldigt. Vi var ubesejret de følgende 6 kampe i streg, og fik lagt en god afstand til bunden af rækken. Ved årsskiftet overvintrede vi på en 12. plads, hvilket var hele 2 pladser udenfor nedrykningsfaren.

Efter vintermånederne begyndte det dog hurtigt at se noget sløjt ud. Vi startede ud med fire nederlag i streg, hvilket dog heldigvis blev efterlignet af de andre nedrykningskandidat er. Så med en blandet landhandel resten af sæsonen, så reddede vi sgu røven med 9 point ned til stregen. Samtidig satte Korup Idrætsforening med den bedste placering i Danmark til dato, i skikkelse af en 11. plads.

Disse dage hvor kæresten har andet at tage sig til, og man bare kan få lov til at godte sig med bold, FM, musik, bold og TV er simpelthen luksuriøst. Og parret med en påskeferie, ja, så bliver man sgu lidt glad i sit fodbold hjerte. Ingen forstyrrer dig. Du er ét med computer og TV. Smukt.


Heep!
Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶7 - Coincidence
« Svar #18: 04 Apr 2012, 14:50 »

Stadig Genialt, og godt klaret i Korup.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶7 - Coincidence
« Svar #19: 04 Apr 2012, 17:29 »

Stadig Genialt, og godt klaret i Korup.

Viel glück Wink

Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #20: 04 Apr 2012, 21:37 »



Oh, i love 2. Division. Den følelse af magtløshed, og det fact man må se i øjnene, at ens klub simpelthen bare har et lortemandskab. Jeg formåede at vinde en enkelt kamp, og allerede fem runder før sæsonafslutningen var løbet kørt. Nedrykningen var en realitet, og vi formåede ikke at leve op til sidste sæsons storhedsvanvid.

Selvom jeg forsøgte mig med sidste sæsons fremgangsmåde, med at hive spillere ind som personalet rådede mig til, så var de ikke helt skarpe i skuffen med deres beslutninger. Det var i hvert fald ikke nogle talentfulde gøglere vi fik skrevet under med. Det kan let afspejles i vores topscorer, som nettede hele fire (!!!!!) gange.

Nu er jeg tilbage på arbejdsløshedens gyldne spor, og denne gang vil jeg selv påtage mig rollen som jobsøgende, i stedet for at lade computeren stå for det. Og indtil videre har det faktisk givet pote, selv at udføre rollen som søgende, da både Brabrand og Fremad Amager har været smigret over interessen. Om det bliver til en kontrakt er for tidligt at sige, men i det mindste er det ikke nyoprykkere der er smigret. Lovely.



Heep!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #21: 05 Apr 2012, 17:15 »



Og ganske rigtigt. Bum bummelum, så let kan det sgu være. Computeren har åbenbart været handicappet til at finde mig en ny klub de sidste par sæsoner, og så måtte jeg jo selv tage over. Den med at Fremad Amager og Brabrand var smigret over min interesse, var åbenbart god nok, og nu står jeg sgu som kaptajn for sidstnævnte.

Og sørme om de ikke også bankede min løn lidt i vejret, i forhold til hvad jeg ellers har været vant til fra tidligere klubber. Fra nyoprykkere fik jeg typisk 1400 kroner om ugen, hvorimod Brabrand har kastet 2200 efter mig. Kanonje Frederik.

Klubben har pt. et minus på 1 million kroner på kistebunden, hvilket jeg selvfølgelig vil prøve at gøre bedre under min tilstedeværelse. Der bliver brugt 10.000 kroner mere om måneden på løn, end hvad der er blevet tilladt fra bestyrelsen. Der skal strammes op!

Brabrand har ligget i 2. Division hele spillet igennem, og jeg står nu og skal til at tage hul på 5. sæson på min færd. De har sluttet på en 5., 10., 3., og 11., plads igennem tiden, så det er forhåbentlig et solidt 2. Divisions mandskab, jeg skal overtage.

Denne gang skal jeg satme få tingene til at spille, så det kan blive til et par sæsoner for mig i klubben. De har lidt bedre omdømme end Korup og Tjørring, så formodentlig kan der lokkes lidt bedre spillere til, og eventuelt også istandsættes et samarbejde med en Superligaklub. It’s good. It’s good. It’s goooooood.


Heep!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #22: 05 Apr 2012, 23:32 »



Endnu en sæson er nu gået i mit tilfældige save, hvor jeg ikke har nogen anelser om, hvad der kommer til at ske i fremtiden. Dog kan jeg nu slå fast, at jeg sikrede Brabrand endnu en stabil midterplacering i 2. Division, hvilket ikke kommer som nogen overraskelse for hverken mig eller bagmændene.

Dog lå vi faktisk skide godt til i toppen før vinterpausen, men ligesom i første sæson med Aarhus Fremad, så bliver mine spillere bare dårligere og dårligere henover året, selvom der blev hentet nyt blod ind, afprøvet andre taktikker osv. Det er lidt frustrerende at være vidne til, at vi gang på gang tabte til bundpropperne i forårskampene. De selv samme mandskaber som vi tørrede fuldstændig i efteråret.

Men summa summarum er, at Brabrand fik sig en 8. plads i ligaen, hvilket ikke rigtig kan give noget billede af, hvad man kan forvente af klubben til næste sæson. Holdet havde rækkens 7. bedste forsvar og angreb. Altså er der plads til forbedring begge steder. Men disse nye spillere aner jeg ikke rigtig hvor skal komme fra.

Dog er der skam blevet sagt jo tak til endnu en sæson i klubben, hvor jeg er gået hele 100 kroner op i løn om ugen. Jeg har vores alle sammens Jacob Laursen som assistent, som vi jo kender så godt fra 6’eren’s optaktsprogrammer. Han har nogle udmærket stats, og hans kontrakt løber først ud i 2017, hvilket er om et års tid. Det kan være jeg søger nye græsgange på det tidspunkt, hvis han også vælger at forlade klubben.

Angående økonomien i klubben, så har jeg aldrig været så skarp til det punkt. Der skulle strammes op da jeg kom til klubben, men med 6.000kr for meget i løn hver uge, så har den mission været lidt svær. Dog har det været lidt nødvendigt, da de spillere jeg har haft i kikkerten, og som jeg kunne se ville bidrage med noget, alle har efterspurgt en pæn løn. Men balancen ligger pt. på 525.000 kroner, så lidt er der da endnu.

Heep!
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #23: 06 Apr 2012, 10:37 »



Optakten til den nye sæson har været lidt anderledes, i forhold til hvordan den ellers ser ud i en 2. Divisions klub. I hvert fald hvis man tager et kig på spillermaterialet. For hold da kæft nogle statskraftige drenge jeg har fået lokket til klubben.

Hvis man kigger på, hvad der ellers bliver købt ind i transfervinduet i 2. Division, så er der sjældent noget som får ens øjne til at spærre sig helt op. I dette transfervindue valgte jeg at kigge udenfor Danmark, og se om jeg kunne finde nogle unge, dygtige talenter i lande som Frankrig, Spanien, Portugal og Italien. Og når en spiller som Tiago Lopes signer, så kan jeg slå mig selv oven i hovedet for ikke at have søgt ned i syden noget før.

Da han sagde jo tak til at spille for Brabrand, så måtte jeg sgu lige kigge en ekstra gang. Manden har spillet i den bedste portugisiske række, og stod nu uden kontrakt. Det kan godt være, at det bare er midt ”jeg-har-kigget-for-lang-tid-på-lortespillere” øje der gik bag af dansen, men jeg synes virkelig han er en vild gut at hente til 2. Division.

Af andre dygtige solbrune spillere der er kommet til klubben, så er det også værd at nævne Paulistano og Markel Aramaio. Desværre har ingen af dem været interesseret i at skrive under for mere end et år, hvilket gør det til et vaskeægte tag selv bord efter sæsonen. Ingen af dem vil formodentlig være tilfredse med at blive i denne række. I så fald, så må de da gerne sørge for, at vi rykker op, når vi engang når juni måned!




Heep!
« Seneste Redigering: 06 Apr 2012, 10:39 af Erzael » Logged


Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ¶11 - Coincidence
« Svar #24: 06 Apr 2012, 11:23 »

ELSKER stadig bloggen ligeså meget som før. Helt vilde spillere du har hentet ind der.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶11 - Coincidence
« Svar #25: 06 Apr 2012, 11:32 »

ELSKER stadig bloggen ligeså meget som før. Helt vilde spillere du har hentet ind der.

Ja hold da op! Specielt Tiago er virkelig et scoop. Potientielt større scoop end da Holbæk hentede Gilberto til Danmark, godt krejlet!  Thumbs Up
Logged


SkjoldManden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: ¶11 - Coincidence
« Svar #26: 06 Apr 2012, 15:36 »

Aramaio er allrede væk :p
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶11 - Coincidence
« Svar #27: 06 Apr 2012, 20:34 »

ELSKER stadig bloggen ligeså meget som før. Helt vilde spillere du har hentet ind der.

Kanon Stimorol Wink Især Tiago kan jeg ikke fatte ville skifte til klubben. Well, nu må vi se hvor godt et køb han har været Wink

Ja hold da op! Specielt Tiago er virkelig et scoop. Potientielt større scoop end da Holbæk hentede Gilberto til Danmark, godt krejlet!  Thumbs Up

Det er også det største scoop jeg nogensinde har lavet i FM tror jeg, taget ud fra spillerens stats og klubbens position  Shockeret

Aramaio er allrede væk :p

Ja, og så endda til Bilbao  Hævet Øjenbryn Nu er billedet så lidt senere henne fra sæsonen, men jeg tror, at jeg kommer til at lægge søvnløs over, at han valgte baskerklubben frem for Brabrand Smiley
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶11 - Coincidence
« Svar #28: 07 Apr 2012, 07:08 »

Det er top dollar humor, og jeg kan lide det!!!

Håber også du får mulighed for at "stige lidt i graderne" sportsligt.

Feeeee' blog i hvert fald!  Thumbs Up
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ¶1 - Coincidence
« Svar #29: 07 Apr 2012, 10:08 »



Selvom jeg kom sent hjem i går aftes, så kunne jeg simpelthen ikke lukke et øje, før mesterskabskampen i 2. Division var afgjort. Slutspurten bestod af os selv, FC Roskilde og Nordvest FC. Derfor var jeg nødt til at kapre stolen foran computeren i de sene nattetimer, så jeg kunne få ro i sjælen. Så kæresten blev skubbet på gulvet, og jeg placerede mig i stolen i mit bedste FM outfit; underdrenge.

Med fire kampe tilbage lå vi i spidsen med 62 point. Derefter kom Nordvest med 60 point, og til sidst FC Roskilde med 58 point. Roskilde havde ligget og ført suverænt med 9 point ved årsskiftet, men grundet for meget sløseri, så havde vi andre to hælet stille og roligt ind på dem.

I den 27. spillerunde skulle vi møde Svebølle, mens de to øvrige spidskandidater skulle tørne sammen i Nordvest. Vi kom bagud efter en lille halv time, og selvom vi pressede og pressede, så lignede det mere og mere et nederlag til os. Heldigvis kom vores brasilianske ven Paulistano frem til en mulighed efter 94 minutter. Den bankede han i nettet, og sikrede os det ene point. I det andet opgør scorede begge mandskaber 2 kasser, hvilket også resulterede i en pointdeling.

Der var altså status quo i toppen. I tredjesidste turneringskamp skulle vi ude forsøge at nedlægge Blokhus. Med en sen scoring til hjemmeholdet måtte vi tage hjem med 0 point i bagagen. Ifølge kampstatistikken var det også fortjent, men det skulle dog ikke stå i vejen for en ordentlig skideballe til drengene. Roskilde formåede at nedlægge Odder med 3-0 på hjemmebane, mens Nordvest tørrede Hjørring med samme resultat.

Det betød, at stillingen var blevet et hak værre for vores vedkommende, og et hak mere spændende for resten af holdene. Nordvest kom op på 64 point, Roskilde på 62, og vi lå nu selv nummer 2 med 63 point. I andensidste spillerunde var rammerne lagt for en sand gyser. Klokken havde på dette tidspunkt passerer 02.00, men jeg var stadig lysvågen. Roskilde gæstede Brabrand, og det gjorde de, i vores øjne, med velbehag. Trods en udvisning kort inde i anden halvleg, formåede vi at holde en 2-0 føring hjem, efter at have scoret i det 13. og 16. minut. 3 point til os, alt imens Næsby drog hjem fra Nordvest med 1 point!

Brabrand 66, Nordvest 66, FC Roskilde 62. Løbet var kørt for Roskilde, og det var kun Nordvest der kunne spolere denne nat for mig. Inden sidste spillerunde tjekkede jeg lige, om døren nu skulle være lukket ordentligt ind til soveværelset, i tilfælde af jeg enten skulle udbryde i en jubeldans med dertilhørende indianer hyl, eller bande og svovle, og fordømme Nordvest langt ned til satan i helvede. Døren var lukket, tjek.

Nu kunne sidste runde begynde. Med vilje lod jeg vær med at følge med i de andre kampe, selvom jeg havde gjort det indtil nu, i de resterende kampe af sæsonen. Vi skulle selv et smut til Hjørring, mens FC Fyn skulle forsøge at banke Nordvest på TRE-FOR Park. I vores opgør kom værterne i front efter små 10 minutter. Det fulgte vi heldigvis hurtigt op på, og med endnu en scoring efter 22 minutter, så lå de tre point soleklart til os allerede. Nu skulle den bare holdes hjem. Og med langt større boldbesiddelse, så formåede vi faktisk også at gøre dette. Lige indtil overtiden. Vores idiot til højreback skulle selvfølgelig fælde en eller anden islænding i feltet, og dermed blev der dømt straffe. Klosterentusiasten Klavs Munk skulle eksekvere, og det gjorde han selvfølgelig også…



Jeg holdt vejret. Med en følelse af raseri, uvidenhed og chokforberedelse klikkede jeg mig videre til resultatoversigten….
Nr. 1. Nr. fucking 1! Jeg udbryd i indianerdans, og faldt pladask ned på sofaen, hvor jeg kort efter snorkede så højt, at Fru Jespersen nede på 1. med høreskade kunne have vågnet. Lykkelig. Men dum nok til ikke at gemme, slukket for computeren, eller noget som helst. Derpå skulle der da falde en reprimande fra kæresten når man vågnede…



Heep!
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010