home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Three Lions - Kyle&Bave [10]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Three Lions - Kyle&Bave [10]  (Læst 21473 gange)
Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [6]
« Svar #45: 11 Apr 2012, 21:04 »

See, det er ikke så let. 
Man, we just turrible.
Det skal nok vende, alle kriser har en ende som det siges i Liverpool kredse.

Kunne meget vel være en vinderblog vi har har, hvis den falder i folks smag. I byder på noget, som kun I kan byde på, og er brugerne begejstret, kan det give mange stemmer.

Jeg er selv fan.
Vi takker mange gange, og det er selvfølgelig dejligt med den slags støtte, vi er glade for at have så trofaste fans som dig selv.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [6]
« Svar #46: 11 Apr 2012, 22:43 »

Jeg kan ikke se andet end Bave lige har sikret sejren i konkurrencen.
Tillykke.

#TeamBave!
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Three Lions - Kyle&Bave [7]
« Svar #47: 11 Apr 2012, 22:45 »


 
England
keepere
Hart
Green
Stockdale

højre back
Richards
Simpson

venstre back
Cole
Baines

centralt forsvar
Terry
Shawcross
Jagielka

central/defensive midt
Huddlestone
Barry
Milner
Lampard
Beckham
Carrick

offensiv højre kant
Chamberlain
Henderson

offensiv venstre kant
Johnson
Young

angriber
Rooney
Crouch
Agbonlahor

EM-kvalifikationskamp, England - Wales | 7.09.11
Hart; Richards, Terry, Shawcross, Cole; Huddlestone, Lampard, Carrick; Young, Chamberlain; Agbonlahor

Efter tre kampe uden sejr, er det engelske landshold inde i sin værste periode i flere årtier, mens man samtidigt er røget ned som nr. 7 i verden. En placering der på ingen måde kan tilfredstille masserne, derfor ville en kamp mod Wales, på hjemmebane være mulighed for den ultimative undergang såfremt man forlod banen uden sejr. Derfor blev vi nødt til at se på deres styrker, hvilket primært er hurtigheden hos Bale & Bellamy, kombineret med afleveringsmaskiner ne Joe Allen og Aaron Ramsey, så vi valgte at danne en offensiv trekløver der mere end matchede Bale & Bellamys speed, Young, Chambo og Gabby ville kunne løbe fra hvem som helst og med de nobodies som Wales har i forsvaret skulle det nok gå til vores fordel. Men vi ville ligeledes ikke lade os slå på deres anden styrke, så afleveringsmaskinen Carrick er valgt till at matche både Ramsey & Allen. Hvilket på ingen måde kan være et problem for en mand af hans kaliber, og skulle der opstå problemer så er der opbakning fra altid nådesløse Tom Huddlestone, så vi var egentlig de eneste der kunne stå i vejen for vores succes.

Men for tredje kamp i træk går vi til halvleg med en 0-0, og det er vel egentlig kun et spørgsmål om tid før der vil blive sat spørgsmålstegn ved taktikken. Derfor er det meget vigtigt, at vi vinder denne kamp så vi kan komme til EM, og stadig have frie tøjler omkring taktikken. Chambo går derfor ud, mens Adam Johnson kommer ind og det giver faktisk endnu mere speed end vi havde i starten. Det kan nu kun være et spørgsmål om tid før den wallisiske defensiv er blevet kørt over og holdet kan score sit første mål under vores ledelse.

Hvor vi i sidste kamp havde knas med boldbesiddelsen, så var der ingen problemer denne gang til trods for vi mødte et hold der var nr. 99 i verden. Men så sker det, det uundgåelige, det som masserne har ventet på - Agbonlahor bringer os foran og scorer sit første landskamps mål nogensinde. Hvor vi måske havde regnet med det ville være et mål hvor trekløveren løb fra alt og alle og derefter satte målmanden og løb den i mål. Så blev det et mål hvor Ashley Cole klasker den ind over og Gabby smed sig ganske elegant ind i bolden og den passerede en chanceløs Hennessey. England 1-0 Wales.

Herefter vil alle spillere med frem og deltage i festlighederne, Shawcross og Carrick forsøger sig med et-to spil og det er selvfølgelig meget sødt, men det er også fuldstændigt håbløst at det skulle føre noget med sig. Der er lidt for meget gøgl til min smag, og drengene bliver trukket lidt længere tilbage på banen så vi ikke smider dette historiske resultat væk. De adlyder, og til sidst tvinger det Wales til at forsøge at køre på andet end kontra, hvilket i sidste ende resulterer i at Gabby i kampens overtid kan løbe fra alt og alle for at smide bolden på tværs til den indskiftede AJ der nemt kan gøre det til 2-0. Vi har nu vekslet tre sejrsløse kampe til fire ubesejrede kampe, spørgsmålet er vel egentlig hvor længe der går inden vi vil blive hyldet som det bedste engelske landshold i flere årtier. Denne gang kom resultatet efter godt spil med vores 18 skud mod deres ene.
« Seneste Redigering: 12 Apr 2012, 12:32 af Notorious B.IV » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [7]
« Svar #48: 12 Apr 2012, 12:30 »

Det der lige er sket her er at Bave har fået vendt den forfærdelige start Kyle havde startet på.

Godt klaret Bave! I skal nok vinde EM!

#TeamBave!
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [7]
« Svar #49: 12 Apr 2012, 13:58 »

Det der lige er sket her er at Bave har fået vendt den forfærdelige start Kyle havde startet på.

Godt klaret Bave! I skal nok vinde EM!

#TeamBave!
Lader dog til at det jeg har vundet på banen har jeg tabt i bloggen til sammenligning med Kyle. Hvorfor det nok bliver hans tur igen efter næste update.

Men vi skal nok vinde EM! No sweat!
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [7]
« Svar #50: 12 Apr 2012, 16:44 »

Det der lige er sket her er at Bave har fået vendt den forfærdelige start Kyle havde startet på.

Godt klaret Bave! I skal nok vinde EM!

#TeamBave!
Med det hold? Yeah right. Get over your man crush.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [7]
« Svar #51: 12 Apr 2012, 17:18 »

Med det hold? Yeah right. Get over your man crush.

Du er bare sur fordi du ikke har ligeså meget fame som Bave.
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Three Lions - Kyle&Bave [8]
« Svar #52: 12 Apr 2012, 17:21 »


 
England

keepere
Hart
Green
Stockdale

højre back
Richards
Simpson

venstre back
Cole
Baines

centralt forsvar
Terry
Cahill
Jagielka

central/defensive midt
Huddlestone
Barry
Milner
Lampard
Beckham
Parker

offensiv højre kant
Lennon
Henderson

offensiv venstre kant
Johnson
Young

angriber
Rooney
Crouch
Agbonlahor

EM-kvalifikationskamp, Montenegro - England | 8.10.11
Hart; Richards, Terry, Cahill, Cole; Huddlestone, Beckham, Parker; Johnson, Lennon; Agbonlahor

Never change a winning team, den slags forholder vi os tro mod helt oppe foran hos Gabby der scorede første mål under vores ledelse. Samtidigt ville det være for risky, at starte inde med Rooney der tydeligvis ikke bryder sig om montenegrinere. Den kvikke vil samtidigt have set, at vi igen har fundet plads til Becks, da det vil være et glimrende eksperiment om han vil være lige så dødbringende, til at 'bend it' når vores trekløver op foran skal sendes afsted i dybden. Shawcross er ramlet ind i en skade og derfor har Cahill der netop er vendt tilbage fra en skade, overtaget pladsen ved siden af Terry. Samtidigt er kaptajnen vendt tilbage fra skade, og derfor er Carrick gledet helt ud af truppen - samtidigt var Chamberlain lidt en fuser og derfor har vi taget Lennon til nåde efter han - havde tilladt sig noget så respektløst - som at melde afbud til den tidligere landsholdssamling.

Herudover er holdet mere eller mindre identisk med tidligere, og vi var nødt til at have de rutinerede kræfter med for Montenegro er det eneste hold i gruppen der ville kunne true vores direkte kvalificering til EM, og samtidigt er de placeret på en frygtindgydende 29. plads på verdensranglisten. Samtidigt er de en af de få nationer der ligeledes kan prale af at have en deadly trekløver oppe foran i form af Jovetic, Vucinic og Vukcevic. Men alle hold har en akilleshæl, og vi finder deres på højreback i form af Man Citys Stefan Savic, han skulle have fornøjelsen af at spille mod holdkammerat Adam Johnson - så vi ville ikke kunne undgå at vinde en duel.

Ligesom tidligere oplever vi dog det, at modstanderen har bolden alt for meget, vi er blevet reduceret til 44% af det egentlige show. Det er en svær pille at sluge, men det lader til jeg har givet vores spillere alt for lidt credit, for de har ligesom regnet ud - at Montenegros defensive enhed overraskende nok må være for svær til at vi skulle kunne score på dem - ved egen hjælp. Derfor har vi overladt initiativet til dem, og ganske rigtigt - efter 41. minutter så tvinger vi dem til at lave et selvmål. Al dette sker naturligvis mens de er det boldbesiddende hold. Det er første gang vi er gået til halvleg uden den har stået 0-0 og det er da helt klart en speciel følelse. Gabby har dog fået pådraget sig et gult kort, og vi lader ham bytte med Roo, og selvom det var farligt at lade ham spille inden kampen, så kan han vel umuligt få lavet ballade for sig selv på en lille halvleg?

Men til trods for føringen, og klart overtag i skud, så er det som om at PROJECT-Becks midlertidigt har slået fejl igen, hvorfor vi bliver nødt til at erstatte ham med Lamps - samtidigt med at Lennon fører arven videre fra de tidligere højre midtbanespillere der ligeledes har udrettet ingenting. Derfor bliver trænerens darling Jordan Henderson skiftet ind. Lamps og Hendo har dog ikke været inde i 30 sekunder før Vukcevic i samspil med den tilsyneladende fantastiske Savic har fået gjort Ashley Cole rundtosset og derfor uden problemer har kunne passere Joe Hart. Al dette udfolder sig i det 74. minut, og herefter overtager vi alt spillet men det er bare som om at vi har ramt den rette kombination af montegrinernes keepers bedste aften nogensinde, og så det at vores egne spillere nærmest med vilje kommer i ubalance hver gang de skal skyde. Kampen slutter 1-1, resultatet sikrer os direkte adgang til EM, den slags kan man ikke brokke sig over, og spørgsmålet er vel om nationen ikke nærmere vil stemple os som værende taktiske genier for at have neutraliseret stormagten Montenegro på en måde, så vi alligevel kom ud af det med det ønskede resultat. Vi kan naturligvis slutte af på noget statistik og her havde vi arbejdet os frem til 18 skud og 3 'clear cut chances' mod deres 3 skud og 0 'clear cut chances'.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [8]
« Svar #53: 12 Apr 2012, 18:13 »

Ingen Lamps, ingen stemme.
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [8]
« Svar #54: 12 Apr 2012, 21:26 »

Ingen nederlag endnu. De burde hejse en statue ude foran Wembley af jer!
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [8]
« Svar #55: 13 Apr 2012, 09:36 »

Bave har udspillet sin rolle. Jeg har nu spillet og står foran 5(!) vanvittige venskabskampe mod Spanien, Sverige, Holland, Norge og Belgien. Spørgsmålet er så, om I vil høre om alle de kampe? Eller om I bare vil høre om kampene mod Spanien og Holland, så vi hurtigere kan komme frem til EM? Det er jeres beslutning, jeg er cool med begge.

Edit: Desuden er en massere managers ved at blive fyret, så måske vi skifter hold. Vi er dog glade for at være managers for England... for now.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2012, 09:38 af KyleBrotzman » Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [8]
« Svar #56: 13 Apr 2012, 10:54 »


 
England
keepere
Hart
Green
Stockdale

højre back
Richards
Walker

venstre back
Cole
Baines

centralt forsvar
Lescott
Dawson
Cahill

central/defensive midt
Parker
Barry
Milner
Lampard

offensiv højre kant
Henderson
Wright-Philips
Lennon
Walcott

offensiv venstre kant
Downing
Johnson
Young

angriber
Rooney
Sturridge

Venskabskamp, England - Spanien | 12.11.11
Hart; Richards, Dawson, Lescott, Cole; Barry, Lampard, Parker; Henderson, Downing; Rooney

Det er svært at beskrive den følelse jeg fik, da jeg endelige kunne smide alle Baves 'venner' af landsholdet. Spillere som Danny Simpson, Tom Huddlestone, Phil Jagielka og Peter Crouch kommer aldrig i nærheden af landsholdet så længe jeg har noget at skulle ha' sagt. Og jojo, jeg blev måske lidt revet med og nogen spillere vil blive betegnet som collateral damage. Undskyld, Gabby, Carrick og Terry. Intet er dog så skidt at det ikke er godt for noget, for vi har alle lige været vidner til: "The return of Stew!" Yep, Stewart Downing er tilbage og bedre end nogensinde. Jeg ved, at Bave kommer til at hade mig for det, men bare vent til hele Wembley begynder: "Stew, Stew, Stew, Stew!" Det er genialt. Vi har også sagt goddag til Theo og nykommeren, Daniel Sturridge. 

Min plan mod Spanien mod var egentlig at gå all "Holland" på dem, men vores Nigel de Jong og Mark van Bommel var begge skadet og kunne ikke udtages. Her snakkes der selvfølgelig om Joey Barton og Lee Cattermole. Overvejede at give Gerrard hans første landskamp i det nye årtusind, men nah. I stedet udtog jeg folk jeg kender og kan lide. Nogen vil måske mene, at 4 spillere til en kant er lidt overdrevet(5 hvis man tæller Sturridge med), men det er for at narre Spanien. Hvem skal de forberede sig på? Hvem spiller? De kan ikke vide det, når jeg ikke engang selv ved det. Jeg holdet mig dog til samme opstilling som med Algeriet. Bare med Lescott i stedet for Terry og Jord i stedet for Theo.

Da jeg så Spaniens opstilling knyttede jeg næven og sagde: "got this". De havde José Enrique på venstre backen og her er der ingen tvivl om, at Henderson/Lennon/Walcott vil "spin his head right round, right round". Ellers var det er meget defensivt Spanien hold, med 2 DMC og kun 1 angriber, dette var dog Fernando Torres og nu hvor jeg tænker mig om er vores FC's langsommere end langsom. Derfor kommer der en last minute substitution: "Ud med Lescott ind med Walker og Micah rykker ind ved siden af Dawson".

Kampen er da også kun 40 sekunder gammel, da Roo laver hans første frustrationsfrispar k. Way to go, Roo. Spillerne er tydeligvis nervøse, det samme er jeg. Husk på, at vores undefeated streak er på spil.
Man skal ikke være noget fodboldgeni for at se, at Spanien har deres way med os. Bolden bliver spillet hurtigt rundt(Hvem har vandet banen!?), bolden bliver rørt 100203 gange i løbet af sekunder og langskud er en by i Rusland. Derfor gør det også ekstra ondt, da Iniesta efter 30 minutter bringer Spanien foran 0-1 på et semi-langskud lige uden foran feltet. Lamps er tydeligvis ikke glad og i hans frustration vælger han konsekvent kun at afslutte 30-40 meter fra målet.

I halvlegen bliver Lamps da også flået ud sammen med Rooney, Jord og Dawson. Ind kommer Milner, THEEEEOOO, Lennon og Cahill. Mon dog det hjælper? Tror det eller ej, men i 2. halvleg kommer vi faktisk frem til en del store chancer. At vi så har Europas 3 dårligste afsluttere oppe foran er en skam. 

The streak is over. Vi taber en meget, meget dårlig kamp. Jeg har intet imod at tabe til Spanien, da vi jo alle ved, at når Spanien eller spanske hold vinder, er det en sejr for fodbolden. Så selv tak, Verden. Og til jer der brænder for denne information: Stew spillede sig til et hæderligt 7 tal, kun overgået af Ashley Cole og Joe Hart. Som jeg altid fortæller Bave; We had a hell of a run.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #57: 13 Apr 2012, 12:17 »

England med Downing 2 kampe uden sejr; England uden Downing 3 kampe uden nederlag.

Dog skal du have ros for at have udtaget SWP, han er løsningen på OMH problemerne.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #58: 13 Apr 2012, 12:19 »

England med Downing 2 kampe uden sejr; England uden Downing 3 kampe uden nederlag.

Dog skal du have ros for at have udtaget SWP, han er løsningen på OMH problemerne.
Jojo, men jeg brugte din taktik, såh. Dit nederlag.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [9]
« Svar #59: 13 Apr 2012, 12:31 »

Jojo, men jeg brugte din taktik, såh. Dit nederlag.
Den er skræddersyet til AJ, you didn't play AJ. Selvom jeg på det kraftigeste opfordrede til det. Downing er done, og han kommer aldrig til at være på et vindende England hold.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010