home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 319 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Three Lions - Kyle&Bave [10]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Three Lions - Kyle&Bave [10]  (Læst 21412 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #15: 01 Apr 2012, 22:57 »

Det kan du ikke være for det er jeg!  Tunge
Nej, jeg har en aftale med Kyle og Bave.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #16: 01 Apr 2012, 22:58 »

Den er allerede verdensklasse den her blog. Sikker vinder!
Logged

Hala Madrid!

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #17: 01 Apr 2012, 23:00 »

Fuldt enig med de fleste af de andre der har kommenteret, det er en interesant blog. Mht. kaptajnvalget er der kun en man kan vælge. Englands smukkeste mand, Scott Parker. Ser frem til mere fra jer!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #18: 02 Apr 2012, 00:02 »

Med tanke på Kyles fascination af Scott Parker, så tror jeg det er et godt valg. Men mon ikke Bave trækker kortet og peger på City-legenden David Seaman. Jeg tror det.

Mht. selve bloggen, så er jeg ret glad for Baves arbejde. Men Kyle bør hæve niveauet asap.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #19: 02 Apr 2012, 00:05 »

Med tanke på Kyles fascination af Scott Parker, så tror jeg det er et godt valg. Men mon ikke Bave trækker kortet og peger på City-legenden David Seaman. Jeg tror det.

Mht. selve bloggen, så er jeg ret glad for Baves arbejde. Men Kyle bør hæve niveauet asap.

Det er jo også svært for Kyle når Bave er så unik som han er.
Det er jo et kæmpe pres at leve op til.
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #20: 02 Apr 2012, 11:08 »


#2 Captain, my Captain!
Allerede i går besluttede vi os faktisk for, hvem der skulle være Englands nye anfører og vice-anfører. Bave startede med at remse diverse City-spillere op og jeg viste, at hvis jeg skulle have min spiller gennem som anfører, så måtte jeg føje Bave. Jeg lovede ham, at Joe Hart kunne blive vice-anfører, hvis Scott Parker blev anføreren. Baves første prioritet var, til mine store overraskelse, Wayne Rooney. Her måtte jeg dog nedlægge veto.
Her i morges, da jeg endeligt skulle tage valget var Bave no where to be found. Jeg tænkte, at han nok lå og sov og som man siger; you snooze, you lose. Derfor blev Joe Hart vraget til vice-anfører og Frank Lampard beholdte den ære. Jeg har det lidt dårligt med at gå bag ryggen på Bave, især fordi nu hvor jeg tænker mig om, så var han ikke online, fordi han sikkert er på vej til det der Sommerbold. Oh well.

I FM er Scott Parkers mentale stats udmærkede. Hans indflydelse er dog alt, alt, alt for lav og det er en stat, som er ret vigtig for en anfører. Her har Parker dog kun 11. Den burde, efter min mening, ligge omkring 16-17 stykker. Vi har vel alle hørt historien om West Hams kamp mod West Bromwich, hvor West Ham var bagud 0-3 ved halvlegen og Parker, som anfører, holdte en tale, som bragte tårer frem hos flere af West Ham-spillerne. En kamp som desuden endte 3-3. Eller da Parker trak i West Ham-trøjen for at spille mod lokalrivalerne, Tottenham, kun timer efter hans far var gået bort. Kampe endte 0-0, og Parker spillede, hvis jeg husker korrekt, en stor kamp.
Ting som disse gør, at jeg ikke er i tvivl om, at Parker er det rigtige valg trods hans 'lave' indflydelse. Frank Lampard er bare en all-around stabil vice-anfører. Selvom alderen er ved at indhente ham, så har han stadig et par gode år tilbage for det engelske landshold. De fysiske stats daler for Lampard, men de mentale er bedre end nogensinde.

Nu må vi så se hvordan Bave tager nyheden om Joe Hart. Resten af den engelske trup er bestemt ikke fans. Kun Parker himself er tilfreds med det valg, what a legend.  
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #21: 02 Apr 2012, 17:20 »

You broke my Hart with that decision.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #22: 02 Apr 2012, 17:38 »

Kyle stjæler showet.
Logged


Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #23: 02 Apr 2012, 20:21 »

Det skal så siges at det allerede hævede niveauet med denne update!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #24: 02 Apr 2012, 22:47 »

Det skal så siges at det allerede hævede niveauet med denne update!

Har svært ved at se om det er ironisk eller ironisk det du skriver.
For updaten er da mindst ligeså spas og gag, som den første.

/TEAM BAVE!
Logged


dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #25: 02 Apr 2012, 23:04 »

Lækkert du gennemtrumfer valget uden Baves indflydelse, Kyle. Fan #3 (for de to første pladser som fan nummer 1 & 2 er vel taget Peace )
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #26: 03 Apr 2012, 01:02 »

Har svært ved at se om det er ironisk eller ironisk det du skriver.
For updaten er da mindst ligeså spas og gag, som den første.

/TEAM BAVE!
Kunne forestille mig det mere er det, at stilen er tegnet tydligere op nu, hvor det måske vil være svært at bedømme en hel blog ud fra en update + intro, så er det måske nemmere at se hvordan fortæller måden er delt op nu, og hvor meget der er spas og gag, og hvor meget der så er reelt.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [2]
« Svar #27: 03 Apr 2012, 12:30 »


#3 Luck of the Irish
Ganske hurtigt efter spillet var blevet startet op, skulle der trækkes lod til VM kvalifikationen. England var som altid seedet 1'er og var dermed sikret en overkommelig gruppe. Den eneste trussel vi skulle undgå var Frankrig, som var seedet i 2. lag. Jeg ser England som et langt bedre hold end Frankrig, men med mine og Baves manager-evner er det better safe than sorry. Vi undgik Frankrig og kom i en gruppe, som vi begge er svært tilfredse med.

Første hold der blev trukket op i Englands gruppe 8 var stornationen, San Marino. Vi kender vel alle San Marino, som den lette nation, man skal vinde med +5 mål over. De har hele 5 spillere, som ikke er oprettet af spillet og hvis jeg skal nævne deres bedste spiller, må jeg blankt erkende, at de ingen gode spillere har. Næste hold der blev trukket op var Moldova. Moldova har, overraskende nok, kun én spiller som findes i virkeligheden. Angriberen, Viorel Frunza. Ringer det en klokke? Nej vel? Jeg har aldrig hørt om ham, hans største bedrift må være, da han blev lånt ud til PAOK og fik hele 4 kampe. Lidt af en crowd favorite. San Marino og Moldova er begge hold vi skal slå alle dage. Næste hold blev et af de bedre fra 4. seedningslag, Polen. Eller Team Dortmund som de snart er bedre kendt som. Polen er, på sine bedste dage, et hold der sagtens kan drille os. Plads for plads er vi et langt bedre hold, men som kollektiv burde de kunne volde os problemer. Jeg frygter, at Robert Lewandowski kommer til at skabe en del problemer for de ældre herre i vores midterforsvar. Som det ser ud nu, har de ikke Sjæszny med, hvilket jeg er glad for, da jeg har meget lidt lyst til at skulle skrive hans navn flere gange. No joke, efter Polen trak vi deres vennenation, Ukraine. Det er længe siden, at Ukraine har set deres storhedstid med Andriy Shevchenko, Andriy Voronin, og den sidste Andriy, som alle er ligeglade med. Jeg frygter egentlig Polen mere end Ukraine, men fordi jeg skriver dette, ender det sikkert med, at de slår os 2 gange og vi ikke kommer med til VM på grund af det. Sidste hold der blev trukket op inden os, var vores venner fra EM kvalifikationen, Montenegro. Montenegros trup behøver næppe nogen større introduktion. Offensivt er de et klassehold, som sikkert kommer til at skabe en del problemer for vores defensiv. Deres defensiv burde dog være mere til at tale med. Som med resten af holdene i vores gruppe ser jeg os som et bedre hold end Montenegro, men skulle de gå hen og slå os op til flere gange vil jeg slet ikke blive overrasket.  
 
Der er svære hold, men også lette hold i vores gruppe, så mon ikke spillerne kan finde ud af at gå videre. Jeg er glad for de svære hold, så vi undgår fadæser som denne. Montenegro er et godt hold, men havde vi ikke trukket dem, så var vi endt i gruppe med Frankrig og vi kan ikke lide Frankrig.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 12:32 af KyleBrotzman » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [3]
« Svar #28: 03 Apr 2012, 13:37 »

Det ser jo fornuftigt nok ud.
Det burde i kunne klare uden problemer jo.
Logged


Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [3]
« Svar #29: 03 Apr 2012, 14:33 »

Det ser jo fornuftigt nok ud.
Det burde i kunne klare uden problemer jo.
Det er normalt den slags som pressen får fremstummet om Englands chancer, og så går det galt X. Du kan også se Kyles link til avisforsiden hvor der bl.a. står EASY & Best English Group Since the Beatles. Ingen grund til at jinxe, som man siger så er der ingen nemme kampe i international fodbold, kun dem mod San Marino.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010