home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Three Lions - Kyle&Bave [10]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Three Lions - Kyle&Bave [10]  (Læst 21446 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Three Lions - Kyle&Bave [10]
« : 01 Apr 2012, 10:29 »

Velkommen til min og Baves blog om det engelske landshold!

Jeg tror godt, jeg kan snakke for os begge, når jeg siger, at vores forberedelser til årets konkurrence har været enorme. Allerede i januar var vi klar over hvad og hvordan vi ville med vores blog. Eller noget i den stil. Vi besluttede os for i går aftes, at vi ville stå sammen om denne blog, derfor ligger vi ikke inde med det helt store koncept. Vi spiller nok således, at jeg begynder med spillet, hvorefter jeg sender det videre til Bave og omvendt. Altså et stafetspil, som Bave så fint kaldte det i går.
Min skrivestil bliver meget direkte, fortæller egentlig bare om spillet og mine valg. Om Bave har tænkt sig at gøre samme kan jeg ikke svare på, men mon ikke det ender med det.

Vi håber naturligvis, I vil følge med i bloggen og hvorfor skulle I ikke ville det? Den eneste udfordring vi, som hold, står overfor er hvem der skal være fast mand på højrebacken, Micah eller Kyle Walker.

Ps., Hvis du er Liverpool-fan, walk along boy, walk along. Dette er næppe bloggen for dig.
Pps., Bliver vi tilbudt kontrakt af et klubhold, er det op til personen som har spillet at sige ja eller nej.
Ppps., HER! får I lige et SS af de kedelige informationer om spillet.
Pppps., vi søger et banner. Neymar har lovet, at han vil lave et. Hvornår ved jeg dog ikke. Ellers må jeg selv have gang i MS Paint.
« Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 12:46 af KyleBrotzman » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [0]
« Svar #1: 01 Apr 2012, 10:36 »

Har ikke en gang læst hvad du har skrevet.
MEN FAN!

BAVE!! TEAM BAVE!!
Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [0]
« Svar #2: 01 Apr 2012, 12:18 »

Ligemeget hvor elendigt det bliver, så læser jeg med.
Forventer at du/i ikke vælger at købe Prince hvis chancen byder sig.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #3: 01 Apr 2012, 19:19 »



#1 Bave's hard hitting questions
I stedet for at tage de kedelige spørgsmål fra FM, som man altid bliver stillet, bad jeg Bave stille mig et par spørgsmål. Vi har desuden valgt at beholde Stuart Pearce som manager. Enjoy vores lidt alternative pressekonference.

"Fabio Capello gik jo grundet pigefornærmet hed over behandlingen af John Terry, hvor pigefornærmet ser du dig selv som på en skala fra 1-20?"
Det kommer meget an på hvad du mener. Kunne jeg finde på at blive pigefornærmet over noget med John Terry? Absolut ikke. Som fodboldspiller er jeg vild med John Terry, men ingen tvivl om, at han er et rigtigt forfærdeligt menneske. #TeamBridge
Dømmer dommeren forkert bliver jeg dog ret hurtig pigefornærmet og går i SAF/Wenger-mode. Så mon ikke vi skal sige, at jeg ligger på en 16 på din skala.

"Med Luis Suarez og John Terrys eskapader er racisme igen blevet en issue i engelsk fodbold, er det noget der kommer til at præge det engelske landshold?"
På ingen måde. Og bliver vi nødt til det, vil jeg intet have imod at stille sådan her op: Ashley - Anton - Rio – Micah. I ved, #NoRacismOnD 

"Hvordan ønsker du, at spille - skal vi være kedelige som italienerne, sprudlende som brasserne eller skal vi bare fjolle rundt og vente på den straffesparkskonkur rence så vi kan komme hjem?"
Det bedste angreb er et godt forsvar, men anti-fodbold har Italien desværre patent på. Vi har ikke spillerne til at spille sprudlende. Kan du forestille dog Dawson og Crouch lave 1-2 spil? Nej vel. Vi sparker bolden op til Rooney og håber på det bedste. Skal vi ikke sige det sådan?
Du pjatter vist bare med de straffespark. Jeg har nemlig planer om at sammensætte et særligt penalty killing unit, som man kender det fra NHL. Disse spillere skal kun spille, når vi står i kampe, hvor straffesparkskonkur rence er en mulighed. Desværre, JT, Rio og Mine Rio. 

"England har i flere år været 'i krig' med Argentina, er der nye nationer vi kan se frem til at være i 'krig' med, når du overtager tøjlerne som øverst befalende?"
Nu er jeg ingen George Bush, men små fodboldkrige kan man aldrig få nok af. Argentina, Tyskland, Holland og USA. All fun and games. Dog første gang Gareth Bale forsøger at dive mod os stopper alt det sjove og der vil blive gået efter manden, ikke bolden. *Joey Barton og Lee Cattermole, hold jeres telefoner tændte*

"Sidst vi prøvede med en engelsk manager kom vi jo ikke engang med til EM, nu har vi fået en tyvstart på deltagelsen og er næsten sikret ved din tiltrædelse - har vi overhovedet en chance ved en sådan slutrunde, når manageren har engelsk pas?"
Joh, så hvis vi kvalificerer os til EM denne gang, så har jeg været en succes? A'okay with me. *Læg mærke til hvordan jeg undgik det svære spørgsmål* Pearcey does it again.

"Til slut hvor involveret vil Beckham være hos det nye hold? Som personlighed har han været darlingen hos Sven, frasorteret hos McClaren og assistenten hos Fabio. Vil der stadig være en Becks hos England?”
Becks vil være  lige så involveret som Becks har lyst til. Vil Becks spille, så spiller Becks, vil Becks lolle i LA, så loller Becks i LA. Becks skal bare holde Victoria langt væk fra landsholdssamlingen . Becks skal desuden altid omtales i 3. person. Becks.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #4: 01 Apr 2012, 19:37 »

Fantastisk!
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #5: 01 Apr 2012, 19:41 »

Hvis Becks bliver udtaget til EM har i allerede min stemme!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #6: 01 Apr 2012, 20:11 »

Spændende - glæder mig til at høre mere Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #7: 01 Apr 2012, 20:55 »

Jeg er fan no. 1.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #8: 01 Apr 2012, 20:58 »

Er flad over det interview.
Underholdende er det sgu.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #9: 01 Apr 2012, 21:28 »

Kan ikke rigtig se hvad det er i ser i det??

Det er da dybt intetsigende og virker mere til at i bare vil være med fordi i kan, og ikke fordi i har intentioner om at vinde. Jeg syntes det virker opblæst og useriøst, men held og lykke med det.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #10: 01 Apr 2012, 22:25 »

Kan ikke rigtig se hvad det er i ser i det??

Det er da dybt intetsigende og virker mere til at i bare vil være med fordi i kan, og ikke fordi i har intentioner om at vinde. Jeg syntes det virker opblæst og useriøst, men held og lykke med det.
Okaaaaay.

First of all, ja, vi er da med fordi vi kan, men vi er også med, fordi vi har det sjovt ved at skrive ting som disse. Du ved sjov.
Vi har bestemt intentioner (fancy word) om at vinde. Sidste år blev vi nummer 4 med en lignede blog. Samme humor osv. Ghert blev vist nummer 2 eller 3 med en også lignede blog. (Dog var hans langt mere genial). Og ja, vores interview er dybt useriøs. Det prøvede vi da bestemt heller ikke at ligge skjul på. Men hey, bloggen er bare ikke noget for dig. Det skal du ikke være ked af.

Og mange tak til jer andre. Det gør mig glad og Bave bliver rørt. Næste update kommer i morgen, hvor vi fortæller om vores kaptajnvalg.
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #11: 01 Apr 2012, 22:32 »

Kan ikke rigtig se hvad det er i ser i det??

Det er da dybt intetsigende og virker mere til at i bare vil være med fordi i kan, og ikke fordi i har intentioner om at vinde. Jeg syntes det virker opblæst og useriøst, men held og lykke med det.

Der er da vel heller ingen der siger, man ikke kan være med, uden intentioner om at jagte sejren? Der er vistnok et par andre, der direkte har sagt, at de blot er med for hyggens skyld. Jeg overvejede personligt at deltage på samme præmisser, selvom det ikke blev til noget grundet manglende tid.

Derudover mener jeg absolut ikke, bloggen er "intetsigende". Den er bare en anelse anderledes, og det lader til at kunne gå hen at blive ganske underholdende. Jeg har ihvertfald tænkt mig at følge med her. Hver sin smag.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #12: 01 Apr 2012, 22:35 »

Jeg er med og ser hvor det bærer hen af.

Jeg er godt nok Liverpool fan, så håber det er ok med jer Wink  Peace
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #13: 01 Apr 2012, 22:41 »

.

kaptajnvalg.


det skriger på Beckham!  Cool
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Three Lions - Kyle&Bave [1]
« Svar #14: 01 Apr 2012, 22:47 »

Jeg er fan no. 1.

Det kan du ikke være for det er jeg!  Tunge

Kan ikke rigtig se hvad det er i ser i det??

Det er da dybt intetsigende og virker mere til at i bare vil være med fordi i kan, og ikke fordi i har intentioner om at vinde. Jeg syntes det virker opblæst og useriøst, men held og lykke med det.

Kaptain Obvious.

You kidding me right?
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010