Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23601
0 Brugere, 705 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
narinpersson
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
22
Forfatter
Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING" (Læst 116193 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés
«
Svar #150:
14 Apr 2012, 00:37 »
Citat af: TripleX9 13 Apr 2012, 15:16
Klart du har en god trup, og nogle gode navne. Tror du går en stor sæson i møde, men mit angreb kan du sgu ikke stikke
Typisk os to... din defensiv er jo som altid solid, og har går amok offensivt haha
Ja.. Altid en bundsolid defensiv... Vent og se hvad j henter til angreber... Men når nok ikk at lave et bedre angreb.. Desværre...
FCK88
Manager
«
Svar #151:
14 Apr 2012, 11:24 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1741801.ece
.. Jeg troede kun det var et sjovt twist i din blog, men det er åbenbart ikke alt der bare er fri fantasi, TripleX9
..
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #152:
16 Apr 2012, 13:38 »
Citat af: FCK88 13 Apr 2012, 22:44
For fanden da Mourinho, din portugisiske tosse
Sjov ekstraupdate, TripleX9
Du har i hvert fald min stemme i blogkonkurrencen
Hehe takker, ja Mourinho er sgu en spasser
... men efter dit link, sker det åbenbart ikke kun inde i mit hoved
Takker for stemmen, som håber bliver her, selvom jeg nu "ændrer" drastisk i bloggen for de næste sæsoner.
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #153:
16 Apr 2012, 13:48 »
ÆNDRING!
For at redde bloggen føler jeg at jeg er nødt til ændre nogle ting. Jeg var i weekenden helt ved at stoppe, fordi motivationen bare var væk.
Jeg har selv lavet fejlen, nemlig at spille forud, da jeg gerne ville nå mange sæsoner på en måned til den her konkurrence. Det var en kæmpe fejl, da jeg helt sikkert har fundet ud af, at jeg elsker at skrive i nuet. De to andre blogs, jeg har lavet, er skrevet i nuet, og mens jeg har spillet på savet. Jeg har ikke spillet FM siden et par dage før vi startede konkurrencen her, og mangler det sgu. Er vel lidt addicted.
Startede et spil op i Argentina i går aftes, og havde med det samme lyst til at fortælle om det save, og det fik mig til at se muligheden for at denne blog kan overleve. Jeg er mit Atletico save henne omkring nov/dec sæson 5, så er langt fremme.
Da jeg vil spille i nuet, bliver sæson 2-4 derfor samlet i halvårsinlæg, det vil sige 2 indlæg for hver af de 3 sæsoner. Jeg ved godt det er noget skidt, og der er mange ting man ikke kan få med, men det gør, at jeg kan game igen, og dermed kan holde bloggen i live.
Håber I der allerede nu følger med bliver ved med det.
Mulighederne er mange i fremtiden for Laudrup, hvem ved om et klubskifte kan komme på tale i løbet af månedens sidste uger
«
Seneste Redigering: 16 Apr 2012, 14:26 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
ReaLFCK
Førsteholdsspiller
Sv: El Gran Danés "ÆNDRING"
«
Svar #154:
16 Apr 2012, 14:06 »
Citat
ÆNDRING!
For at redde bloggen føler jeg at jeg er nødt til ændre nogle ting. Jeg var i weekenden helt ved at stoppe, fordi motivationen bare var væk.
Jeg har selv lavet fejlen, nemlig at spille forud, da jeg gerne ville nå mange sæsoner på en måned til den her konkurrence. Det var en kæmpe fejl, da jeg helt sikkert har fundet ud af, at jeg elsker at skrive i nuet. De to andre blogs, jeg har lavet, er skrevet i nuet, og mens jeg har spillet på savet. Jeg har ikke spillet FM siden et par dage før vi startede konkurrencen her, og mangler det sgu. Er vel lidt addicted.
Startede et spil op i Argentina i går aftes, og havde med det samme lyst til at fortælle om det save, og det fik mig til at se muligheden for at denne blog kan overleve. Jeg er mit Atletico save henne omkring nov/dec sæson 5, så er langt fremme.
Da jeg vil spille i nuet, bliver sæson 2-4 derfor samlet i et sæsonindlæg til hver. Jeg ved godt det er noget skidt, og der er mange ting man ikke kan få med, men det gør, at jeg kan game igen, og dermed kan holde bloggen i live.
Håber I der allerede nu følger med bliver ved med det.
Mulighederne er mange i fremtiden for Laudrup, hvem ved om et klubskifte kan komme på tale i løbet af månedens sidste uger
Selvom det naturligvis ikke er optimalt, så må jeg sige at jeg stadig vil følge. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det ihvertfald bedre end at du helt slutter denne gode blog! Glæder mig til at se hvad du kan drive det til i Argentina
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #155:
16 Apr 2012, 14:11 »
Citat af: ReaLFCK 16 Apr 2012, 14:06
Selvom det naturligvis ikke er optimalt, så må jeg sige at jeg stadig vil følge. Uanset hvordan man vender og drejer det, så er det ihvertfald bedre end at du helt slutter denne gode blog! Glæder mig til at se hvad du kan drive det til i Argentina
Tusinde tak Real.... Tror det bliver meget bedre, nu hvor jeg kan få lov at game samtidigt, og sgu lækkert du stadigt vil følge
Hvad angår Argentina, så ser det sgu godt ud efter 8 kampe som oprykker
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #156:
16 Apr 2012, 14:19 »
Hvis bloggen kan redes så er det jo bar at gør det
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #157:
16 Apr 2012, 14:20 »
Citat af: Highbury 16 Apr 2012, 14:19
Hvis bloggen kan redes så er det jo bar at gør det
Nemlig!!
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #158:
16 Apr 2012, 15:33 »
FEBRUAR 2013
Det er gået rigtigt godt her i anden sæson. Vi har spillet rigtigt god fodbold, og ikke mindst Edison Cavani er helt ustyrlig, han kan muligvis runde de 50 mål denne sæson. Vi har præsteret godt i samtlige turneringer, og harmonien på holdet er helt i top.
LA LIGA
Vi ligger lige nu på en 3.plads efter vores to værste konkurrenter. Barcelona har lagt sig i spidsen med 59 point, Real Madrid følger med 56 point, hvorefter vi så selv ligger med 52 point. Barca har spillet en kamp mindre, og ser desværre ud til at skabe et hul, som de også gjorde sidste år. Ingenting er umuligt, der er stadig længe til sidste runde. Det positive er, at vi selv har skabt et hul ned til nummer 4, Betis der har 50 point.
Vi har kun tabt to kampe i hele sæsonen, desværre også de to kampe vi ikke må tabe. Vi tabte 2-1 ude til ærkefjenden Real, hvilket ikke er så slemt, hvis vi ellers kan få hævnen hjemme på Vicente Calderon. Det er værre, at vi led et hjemmebane nederlag til Barca på 0-1. Disse kampe er så utroligt vigtige for at følge med, derfor er det også bittert, at vi lige netop har tabt mod de to hold.
CHAMPIONS LEAGUE
Vi kom i pulje med med Manchester United, Sporting Lissabon og Dinamo Zagreb. Det er gået over alt forventing i Champions League. Vi gjorde næsten rent bord. Samtlige kampe på nær en blev vundet. Manchester United var det eneste hold, der tog point fra os, nemlig ved at få 1-1 i Madrid.
Det er en helt sikkert godkendt indsats drengene har lavet her, og jeg glæder mig enormt til forårets afgørende knockout runder.
POKALEN
Pokalturneringen, som vi vandt sidste år, er ikke i fokus som sidste sæson. Må indrømme jeg mere bruger turneringen til at give unge spillere, samt folk der er på vej tilbage fra skadespause, lidt spilletid. Vi er dog stadigt med, og som alle ved, så er alt muligt i en pokalturnering, og derfor afskriver jeg da heller ikke helt en mulig pokaltitel igen i år.
TRANSFERS JANUAR
Det blev et knapt så hektisk vindue, som de foregående ellers har været. To spillere blev hentet til truppen som forstærkning. Til defensiven blev Sokratis Papasthathopoulos hentet i Genoa for hele 145 mill. kroner. Adam Johnson blev hentet til kanten i Man. City for 48 mill. kroner.
Efter de to handler havde jeg egentligt ikke regnet med, at der ville ankomme flere nye spillere denne sæson. Men da en af mine scouts havde været en tur i Frankrig, og pludseligt ringede med besked om, at Pastore var en mulighed til omkring 100 millioner kroner, kunne jeg ikke lade være. Dette tekniske vidunder skulle til klubben, hvis det var muligt. Vi fik et bud accepteret på 40 mill kroner. Samt en klausul med yderligere 45 millioner efter 20 kampe.
Denne klausul var vigtig for mig, da jeg var usikker på, om nu også Pastore kunne udfylde rollen på vores midtbane. Vi spiller ikke med en offensiv midt, som han er vant til at spille på, og derfor syntes jeg, at det var genialt at kunne prøve ham af i op til 19 kampe for den billige pris af 40 mil. kroner.
Sanogo nåede kun en enkelt kamp for holdet, men trods det valgte Mancheste City, at betale 65 millioner for ham i Januar. En ret god handel eftersom vi betalte 0 kroner for 6 mdr. siden.
Richie De Laet er som forventet også fortid i klubben. Knægten har gjort det udemærket, men da Ajax smed et bud på 35 mill, kunne vi ikke sige nej. Han ankom også i sommeren på fri transfer.
Til sidst er midtbaneslideren Gabi udlejet til Fiorientina for 6 mill kr. Gabi ville komme i overskud efter ankomsten af Pastore, men jeg ville dog kun leje ham ud, da jeg endnu ikke ved om Pastore kan udfylde rollen.
TRANSFER 2. SÆSON
«
Seneste Redigering: 16 Apr 2012, 15:36 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "FEBRUAR 2013"
«
Svar #159:
16 Apr 2012, 20:14 »
FANTASTISK SÆSON
Vi er kommet til Juni 2013, og vi har netop afsluttet en ikke mindre end fantastisk 2. sæson. Det er gået over alt forventning denne sæson. Jeg kan stadig ikke fatte at vi allerede er kommet så langt med holdet og klubben, det er fantastisk.
POKALEN
Som tidligere nævn havde vi ikke specielt stor fokus på denne turnering i år. Vi trak Real Madrid til kampene omkring nytår. På trods af det er arvefjenden, valgte jeg ikke at stille i stærkeste opstilling, men vil bestemt heller ikke sige det var et reservehold. På trods af en ok trup blev Real desværre endestationen. Vi tabte 2-1 på Bernabeu og fik desværre ikke scoret hjemme på Vicente Calderon, opgøret endte 0-0. Et exit som ikke gjorde så meget, men som blev lidt mere bittert, da det var Real Madrid.
ÅRETS SPILLER
Årets spiller blev "El Matador". Edison Cavani blev årets spiller i skarp konkurrence med sin angrebsmakker. Rondon var næsten på niveau med Cavani, men stadigt var El Matador i en klasse for sig. Cavani spillede samlet 43 kampe, hvoraf de 11 var som indskifter, og scorede hele 40 mål i ligaen og internationale kampe. Fantastisk bedrift af vores, nu ikke længere, nye stjerne.
Rondon var tæt på med 42 kampe og 34 mål. Det var dog ikke kun målene der gjorde valget faldt på Cavani. Det var lige så meget måden han kunne komme ind og afgøre kampene på. Det var som vi ikke kunne tabe med Cavani på holdet, var vi bagud uden ham på banen, var det bare at lave en udskiftning, så var kampen vendt. Fantastiske individuelle præstationer, og samtidigt enormt stor holdspiller, der nyder stor repsekt i truppen.
Det skal nævnes at en anden stjerne også har spillet afsindigt godt. Hulk har været placeret som inside forward på højrekanten det meste af sæsonen, trods det har han scoret 20 mål og holdt et flot snit på 7,47.
CAVANI
LA LIGA 2.SÆSON
Vi fik vores ønskede hævn hjemme mod Real Madrid. Vicente Calderon dannede rammen for en superkamp, hvor vi blev sejrherrerne med cifrene 3-1. Endnu bedre var det, at vi endte over Real Madrid denne sæson. 1 point mere end rivalerne fik vi skrabet sammen, blandt andet ved at spille 1-1 ude mod Barca i 2. sidste kamp.
Det har været en stor sæson, og vi er bestemt på rette vej. Der er stadig et stykke vej op til Barcelona. Hovedsagligt skal vi undgå de dumme pointtab i mindre kampe. Holdmæssigt synes jeg nemlig bestemt, at vi kan være med nu, og jeg glæder mig endnu mere til 3.sæson.
CHAMPIONS LEAGUE
CHAMPIONS!!!! Vi gjorde det, ingen havde troet på det, knapt nok os selv, ikke desto mindre kunne vi løfte pokalen som afslutning på en fantastisk sæson.
Det var en lang hård vej til trofæet. Vi har både været heldige og dygtige. Nederlaget hjemme til Man. City, for derefter at rejse os i England og gå samlet videre, er fantastisk.
Vi har mødt mange store hold, vi har kæmpet, slidt og slæbt og vi har vist, at vi er blandt Europas bedste, og vi går efter at blive endnu bedre.
Det var en fantastisk triumf for hele klubben, og alle der har Atletico i hjertet.
Det 3. trofæ på bare 2 år er sikret, og der er bestemt grund til at glæde sig til fremtiden. Vi bliver konstant stærkere og stærkere. Det er helt sikkert ikke gået mange fodboldinteressered
e næsen forbi, at Atletico Madrid virkeligt er en klub, som er på vej helt op på ranglisterne.
The Road Back To Anfield
slindj93
Reserveholdsspiller
Sv: El Gran Danés "28. FANTASTISK SÆSON"
«
Svar #160:
16 Apr 2012, 21:39 »
Stadig en dejligt blog og fremragende resultater! Jeg har lagt mærke til, at du har købt en masse spillere, hvordan ser din økonomi ud?
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #161:
16 Apr 2012, 22:03 »
Kunne jeg lokke dig til at poste vejen gennem knock out fasen, for min og nogle af de andres skyld? Så vi kan se din vej mod toppen af europæisk fodbold
Men tillykke med sejrem
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #162:
16 Apr 2012, 22:19 »
Citat af: slindj93 16 Apr 2012, 21:39
Stadig en dejligt blog og fremragende resultater! Jeg har lagt mærke til, at du har købt en masse spillere, hvordan ser din økonomi ud?
Kommer lidt om økonomien i næste update "upstart til sæson 3"
Tak for roserne, er sgu selv overrasket over det går så godt, CHL plejer at være en kælling at vinde for mig
Citat af: Highbury 16 Apr 2012, 22:03
Kunne jeg lokke dig til at poste vejen gennem knock out fasen, for min og nogle af de andres skyld? Så vi kan se din vej mod toppen af europæisk fodbold
Men tillykke med sejrem
Den er der skam allerede Highbury.... der er ss af la liga stillingen og CHL kampene i den understregede afsnitsoverskrift
Og tak, blev super glad da jeg vandt, men vidste du jo godt, var helt oppe at køre bare over at komme i finalen
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
«
Svar #163:
16 Apr 2012, 22:23 »
Citat af: TripleX9 16 Apr 2012, 22:19
Den er der skam allerede Highbury.... der er ss af la liga stillingen og CHL kampene i den understregede afsnitsoverskrift
Og tak, blev super glad da jeg vandt, men vidste du jo godt, var helt oppe at køre bare over at komme i finalen
Ja vidste det jo godt
men altid noget helt specielt at nå så langt allerede i anden sæson
Okay, min fejl heh... troede bar du havde lavet almindelige overskrifter hehe... Bar fortsæt det gode arbejde så
Så må vi andre jo se om vi kan følge bar en smule med... kommer med noget om venskabskampene i anden sæson om lidt
slindj93
Reserveholdsspiller
«
Svar #164:
16 Apr 2012, 23:17 »
Citat af: TripleX9 16 Apr 2012, 22:19
Kommer lidt om økonomien i næste update "upstart til sæson 3"
Tak for roserne, er sgu selv overrasket over det går så godt, CHL plejer at være en kælling at vinde for mig
Det lyder godt. Kommer updaten i aften? :-P
FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:
Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26
Sider:
1
...
9
10
[
11
]
12
13
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »