home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 86652 gange)
mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: Årets manager - CHL finale 2016
« Svar #165: 15 Apr 2012, 11:01 »

Jeg synes personligt, at det kunne være interessant med et klubskifte Smiley

Men det er jo dit valg.

Mvh. Mathias

Neal Caffrey!

Dusty78DK
Manager

« Svar #166: 15 Apr 2012, 11:28 »

Intet mindre end imponerende.

Rigtig mange gange tillykke.

Jeg overvejer seriøst at begynde at arbejde på detaljerede taktikker ud fra de ting du har skabt. Det tror jeg ikke jeg for alvor har rodet med siden FM08

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #167: 15 Apr 2012, 11:40 »

Hold da ferie hvor er det flot. Har selvfølgelig fulgt siden bloggens start, er bare ikke så aktiv med hensyn til kommentarene, men det er vel heller ikke så vigtig Wink

Tillykke med sejren i både CL og PRL. Glæder mig utrolig til at se hvad du finder på når du har vundet de sidste par turneringer med Swansea Smiley

Keep it up!!!

PuumBaa
Ynglingespiller

« Svar #168: 15 Apr 2012, 13:26 »

hall of fame kalder vidst Smiley

Impossible Is Nothing

-LFC-
Manager

« Svar #169: 15 Apr 2012, 13:38 »

Efter jeg må sige, at jeg har kigget et par gange uden at finde interessen har du med din seneste succes, plus gennemgang af din taktik fået mig med på vognen! Din opbygning af The Shit og tweaking til Wings Of Fury var rigtig spændende at læse for en manager, der for det meste spiller med middelstore til subtophold, og derfor uden samme grundighed, sagtens kan lave en taktik der med tid kan fungere godt.. Bruger selv måske 20 minutter på at overveje min taktik og tweaker den alt efter hvad der fungerer og ikke fungerer, når jeg spiller den! Jeg er med, det er rigtig godt det her! Dejligt anderledes!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #170: 15 Apr 2012, 16:17 »

Årets manager 2013, 2016 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013 -  FA Cup 2014 - Community Shield 2014 - Premier League 2016 - Champions League 2016                          VM for klubhold ? - League Cup ?                             Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager     -     Mod nye mål     -     August 2016

FM-nørden
Selvom han for kort tid siden, havde lært, at man ikke måtte blive stolt, hvis man fik ros eller anerkendelse på FMF. Så blev han det nu alligevel, hvorfor måtte man ikke det? Var det ikke Street? – Han var i hvert fald stolt over de pæne ord bloggen havde modtaget på det seneste. Det hjalp rigtig meget på hans motivation, at han vidste, at der var læsere, der værdsatte hans ”arbejde”.

TAK  Smiley

Det var lidt en mærkelig følelse, at gå ind til en sæson hvor hovedmålet var at vinde Mælke Cuppen aka League Cuppen. Det havde han sq aldrig prøvet før. Normalt var den ikke ligefrem første prioritet og han brugte den som regel til at teste de unge talenter og give reserverne noget spilletid. Nu var det alle stjernerne der skulle på banen, for Mælke Cuppen og VM for klubhold skulle vindes. Så han kunne tage den selvbestaltede titel som Verden bedste FM-gamer.

Selvom han havde to klare mål for sæsonen, så var han en ærekær herre, så han gik selvfølgelig efter pokaler i de andre turneringer, den eneste han ville nedprioritere var FA Cuppen. Den ville blive hans Mælke Cup i denne sæson, altså turneringen for talenter og reserver.

Der ville i denne sæson være ikke mindre end 7 pokaler at kæmpe om, Community Shield, Euro Super Cup, VM for klub hold, Premier League, Champions League, League og FA Cuppen. Det krævede selvfølgelig en bred trup og en masse rokering mellem spillerne, for ellers ville de nok blive godt nedslidt.

Og Wings Of Fury forsatte bare derudaf, resultaterne gik stadig FM-nørdens vej og efter den første måned i sæsonen 2016-17, så var de to første pokaler allerede i hus. Community Shield og Euro Super Cuppen blev hentet ind til samlingen.

Swansea
7 turneringer var ret mange og det krævede mange spillere, og spillere af høj kvalitet. Så han måtte en tur på transfermarkedet, for Zlantan gik på pension og van der Vaart var ved at være over the hill. Swansea forstærkede sig med 2 nye spillere, en erstatning for Rafael van der Vaart og en wing, da det var en mangelvare i klubben.

Og som Champions League vindere, så kunne der købes stort ind. FM-nørden smed ikke mindre end 29 mio. £ efter erstatningen for van der Vaart men han var ikke et sekund i tvivl om, at han ville være alle pengene værd. Det var med stolthed at han kunne præsentere Javier Pastore. Han passede perfekt ind i den nye rolle, ”18eren” som han havde skabt til Wings Of Fury.

Så var pengene næsten opbrugt men det blev også til en Wing, og her søgte han en venstrebenet wing, da han ikke havde en i truppen. Han hentede Julian Draxler i Schalke for 6 mio. £. Han var ikke født som wing men hans stats var perfekte til rollen som Wings Of Fury.

Han stod nu med 18 spillere, der alle skulle rokere og med 7 unge back up spillere. Han var mere end tilfreds med sin trup og måske det kunne blive til 7 pokaler i denne sæson?

FM-nørden fik også styrket sin trænerstab, som nu så ganske nydelig ud.

Efter Champions League triumfen, så handlede bestyrelsen hurtigt og gik i gang med at udvide både stadion og træningsfaciliteter ne. Swanseas faciliteter begyndte efterhånden at ligne et topholds.

Premier League og verden rundt
Der var igennem den seneste sæson selvfølgelig sket en masse i ting i Premier League og et hav af managers kom og gik. Blandt andet forsvandt Laudrup og tog turen til Dortmund og Mourinho smed håndklædet i ringen i Man City. The Special One måtte bare erkende, at der var en ny Player in town.

Og så blev der selvfølgelig shoppet på livet løs i Premier League, her er de dyreste af slagsen.

EM som FM-nørden havde fulgt, dog uden at finde guld på transfermarkedet. Der var finalen skør, for det var et møde mellem Bosnien og Ukraine, som Ukraine vandt på straffesparkskonkur rence.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Oli
Landsholdsspiller

Sv: Årets manager - August 2016
« Svar #171: 15 Apr 2012, 17:22 »

Super køb af Pastore!! Han har altid været en af mine absolutte yndlingsspillere i FM, men har aldrig fået ham anskaffet i 12'eren... Håber han er alle pengene værd! Smiley

EM som FM-nørden havde fulgt, dog uden at finde guld på transfermarkedet. Der var finalen skør, for det var et møde mellem Bosnien og Ukraine, som Ukraine vandt på straffesparkskonkur rence.
Tja, det er vel lige så skørt, som at Swansea vinder Champions League Peace

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #172: 15 Apr 2012, 17:51 »

Tja, det er vel lige så skørt, som at Swansea vinder Champions League Peace

Nej det er da meget realistisk  Rullende Øjne

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #173: 15 Apr 2012, 19:54 »

Tillykke med PL & CL pokalerne! Virkelig godt klaret! Tænkte på at hvis du mangler et nyt mål med Swansea så kunne det jo være at få et hold kun af britiske spillere eller spillere af egen avl.. Bare et forslag Smiley Det ville være synd hvis du forlod Swansea!!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #174: 15 Apr 2012, 20:39 »

Tillykke med PL & CL pokalerne! Virkelig godt klaret! Tænkte på at hvis du mangler et nyt mål med Swansea så kunne det jo være at få et hold kun af britiske spillere eller spillere af egen avl.. Bare et forslag Smiley Det ville være synd hvis du forlod Swansea!!

Ja ideen er god men meget at nå på måske 10 dage...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #175: 15 Apr 2012, 21:08 »

Årets manager 2013, 2016 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013, 2016 -  FA Cup 2014 - Community Shield 2014, 2016 - Premier League 2016 - Champions League 2016                          VM for klubhold ? - League Cup ?                             Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager    -    Mod nye mål    -    September 2016

FM-nørden
FM-nørden var i CHOK! Var hans Wings Of Fury alligevel ikke usårlig? To nederlag i Premier League bød resultaterne for september på. Han var jo ærekær, og det skulle da lige passe, hvis han nået at hype en døgnflue? Det ville simpelthen være for pinligt!

Heldigvis viste taktikken stadig sin styrke i de andre turneringer, og han hentede sit første tocifret sejr og så endda i League Cuppen. Så helt skidt så tingene ikke ud men der skulle strammes op i Premier League.

for han var jo ærekær og det ville simpelthen være for pinligt, hvis det skulle vise sig, at Wings Of Fury

Swansea
Om det var skader hos to af hans nøglespillere, der var skyld i resultaterne, det kunne han ikke sige. En ting var sikker, han savnede både Shawcross og sit nye stjerneskud Pastore som var ude med skader. Og de ville være ude mindst en måned mere.

Premier League og verden rundt
3 sæsoner uden et mesterskab, det var ikke hverdagskost i Man Utd. De så dog stærke ud i denne sæson, hvor Frank de Boers tropper stadig var ubesejret og så endda med stil. FM-nørden tog et kig på deres trup og tænkte, ja med den trup så skulle man også gerne være ubesejret.

STILLINGEN
« Seneste Redigering: 15 Apr 2012, 21:31 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 15 Apr 2012, 21:26 »

Swansea
Om det var skader hos både som nøglespillere, der var skyld i resultaterne, det kunne han ikke sigw. En ting var sikker, han savnede både Shawcross og sit nye stjerneskud Pastore. De ville være ude mindst en måned mere.
Syntes dette lyder underligt, eller er det bare mig der er underlig? Wink

Ellers som tidligere sagt fantastisk blog!

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #177: 15 Apr 2012, 21:32 »

Syntes dette lyder underligt, eller er det bare mig der er underlig? Wink

Ellers som tidligere sagt fantastisk blog!

Haha jo, det var kladden jeg kom til at poste der  Forlegen

Det skulle lyde:

Om det var skader hos to af hans nøglespillere, der var skyld i resultaterne, det kunne han ikke sige. En ting var sikker, han savnede både Shawcross og sit nye stjerneskud Pastore som var ude med skader. Og de ville være ude mindst en måned mere.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller

« Svar #178: 15 Apr 2012, 21:33 »

Haha jo, det var kladden jeg kom til at poste der  Forlegen

Det skulle lyde:

Haha, det er helt i orden Wink

Ingen mennesker er fejlfrie  Peace

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #179: 15 Apr 2012, 21:34 »

Haha, det er helt i orden Wink

Ingen mennesker er fejlfrie  Peace

nope og slet ikke her...

Gid jeg kunne skrive som Adzke...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010