Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23601
0 Brugere, 677 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
narinpersson
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
24
Forfatter
Emne: Årets manager - Det store farvel (Læst 83019 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - Oktober 2015
«
Svar #135:
13 Apr 2012, 11:45 »
Citat af: rynke 13 Apr 2012, 11:42
Det skal da nok være spændende med en ny 4-3-3 taktik, selvom jeg personligt godt kan li' mine kanter :-D
Who cares, hvis du vinder ;-)
Ku være fedt at få en gennemgang af taktikken når den er finpudset ja.
Så må vi bare håbe du kløver ligaen og får titlen!
Jeg er allerede godt igang med at ødelægge alt og alle med den taktik...
Jeg er også glad for kanter men det var tid til at lege med noget nyt... Og det er ikke helt uden kantspil i denne taktik, de to yderst angribere tager tit udgangspunkt via kanten... Så har med succes brugt wings og IF typer i de positioner...
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Oli
Landsholdsspiller
«
Svar #136:
13 Apr 2012, 13:01 »
Hehe, er yderst tilfreds med at navngive en så, tilsyneladende, effektiv taktik som denne
Mon ikke du snupper mesterskabet i år? Tottenham virkede ikke som et stort problem, så mon ikke det bliver en skæbneskamp, når du får United på besøg...
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #137:
13 Apr 2012, 20:46 »
Årets manager 2013 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013 - FA Cup 2014 - Community Shield 2014 Premier League ? - Champions League ? - VM for klubhold ? - League Cup ? Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager - Mod nye mål - November 2015
FM-nørden
FM-nørden blev lidt for overmodig og eksperimenterede for meget i månedens sidste kamp, det var dumt og sæsonens første nederlag ramte ham. Leicester kørte ham over på kontraen og vandt 3-0. Så han skiftede hurtigt tilbage til de oprindelige indstillinger, for
resultaterne
havde jo været fantastiske.
STILLINGEN
Nu var den endelig klar til udgivelses og tidspunktet var ramt helt perfekt, for
programmet i december
måned så rigtig svært ud. Det var den perfekte test til han nye taktik.
’The shit’
Defensivien
Alle de taktiske aspekter for målmanden og forsvaret er præcis om i Gung-Ho hvor der kun er ændret på presspillet, som er taget fra SAF 4-4-2. Derfor vil jeg ikke gennemgå spillerrollerne i defensive men bare henvise til Gung-Ho tråden. (Afsnit 4 og 9)
Midtbanen
MCD - Balancespilleren
Midtbanen består af 3 centrale spillere og her er balancespilleren hele nøglen til succes. (Afsnit 3 og 4) – Balancespilleren er den centrale af de 3 og er midtbanespiller med defensiv rolle. Han er blevet twiket lidt i forhold til Gung-Ho taktikken. Han har lidt lavere mentalitet og presspil i denne taktik. Jeg vil rigtig gerne have han holder sin position inde centralt og fungere lidt som en Anchor man. I Gung-Ho og i Diabloen havde han tendens til at presse for langt op og forsvinde fra sin position, det efterlod et hul mellemforsvaret og midtbanen, som det store hold tit udnyttede, derfor har jeg fortaget denne ændring.
Balancespilleren
MCDR + MCDL – 18eren
Her har jeg opfundet en ny rolle, hvor jeg har valgt at kombinere de centrale midtbanespillere i support fra Diablo taktikken med Playmakeren og MCO fra Gung-Ho taktikken. Ideen er at tage det bedste fra de roller og skabe nogle kreative, bevægelige roller som sammen med STCR og STCL skal udgøre ”Smørstangen” i denne taktik. (Afsnit 39, side 12) – Det er dog en lidt mere flydende smørstang denne gang og den beskriver jeg senere, når jeg også har gennemgået angrebet. Nye roller skal selvfølgelig have deres eget navn, og jeg har valgt at kalde den 18eren, som en hyldest til Paul Scholes, som igennem sine mange år i Man Utd har spillet de 3 roller som jeg har kombineret i denne taktik.
18eren
Angrebet
STCR + STCL – The decoys
“Den falske 9” er blevet omdødt til ”The Decoys” i denne taktik. De er nøglen til den offensive succes i denne taktik. Deres fornemmeste opgave er at fungerer som lokkeduer, som skal skabe plads til Poacheren. Deraf navnet The decoys. Hele princippet er taget fra den velkendte taktik Diablo, altså den rigtig Diablo og ikke kopien Wester’s Diablo.
I den klassiske Diablo taktik havde man to angribere der lokkede midterforsvaret væk fra deres position og op igennem midten kom den centrale midtbane til et helt tomt hul. Det gav et hav af frie løb mod mål, som var garanti for mål på samlebånd. Taktikken blev anset som snyd, da den udnyttede en bug i spillet.
Det er det samme, der skal udnyttes i denne taktik. ”The Decoys” skal bevæge sig frit rundt og lokke midterforsvaret ud af deres positioner og dermed skabe plads til Poacheren, som skal sætte bolden i kassen. De kan både gå ned i banen, derfra skal de sammen med ”18eren” sætte Poacheren op med dybe stikninger. De kan også trække ned langs kanten og sætte ham op med hårde flade indlæg.
Det kræver at de har stor kreativitet og bevægelighed. De skal spille hurtigt og kreativt sammen med ”18eren” og danne ”Den flydende Smørstang”, som jeg har valgt at kalde den. Den kommer vi nærmere ind på i næste update. – Derudover er det vigtigt at de to skifter position, da det gør dem svære at dække op, især for hold der kører med mandsopdækning.
De er sat et par hak ned i mentalitet, da de skal danne bindeled mellem midtbane og angrebet.
The Decoys
Poacheren
Er helt klassisk og han kommer til at hagle mål ind.
Poacheren
Swansea fakta
Sæsonens transfers
Ass.manager vurdering af truppen:
A-kæde
og
B-kæde
Trænerstaben
Faciliteter
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - November 2015
«
Svar #138:
13 Apr 2012, 23:01 »
Årets manager 2013 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013 - FA Cup 2014 - Community Shield 2014 Premier League ? - Champions League ? - VM for klubhold ? - League Cup ? Verdens bedste FM-gamer ?
Årets manager - Mod nye mål - December 2015
FM-nørden
Det var fredag aften, og FM-nørden var børnefri, sønnen var til overnatning hos svigerfamilien. Det betød FM gaming til sent ud på natten, så alt var som det plejede, denne gang skulle han bare ikke tidligt op dagen efter. Så han var ekstra tændt, der ventede jo også et fantastisk
december program
forude.
Den første store udfordring var kampen hjemme mod Man Utd, kampen mod nr.1 og 2 i ligaen. Kunne han vinde den, så ville han skabe et hul på 6 point, hvilket ville være den helt perfekte start på en god FM aften. Det ville Zlatan dog ikke hører tale om, han skulle nok selv sætte dagsordenen. Så efter kun 7 minutter i kampen mod Man Utd, så modtog han direkte rødt. Få minutter senere røg Aurier ud med en skade og efter 18 minutter kom Man Utd foran 1-0.
Her gjorde FM-nørden det usandsynlige, han satte kampen på pause. Han var ellers overtroisk omkring den slags men måske det også virkede den anden vej? For sådan en start på aftenen magtede han ikke. Det virkede, for efter 5 minutters pause så kom Swansea tilbage i kampen som endte 3-3. Et fornuftigt resultat med 10 mand mod mægtige Man Utd.
Resultaterne
i Premier League resten af måneden var acceptable, ’The shit’ havde bestået svendeprøven og FM-nørden lugtede guld. Det eneste han var skuffet over, det var nederlaget mod West Ham i League Cuppen, det var jo et trofæ han også skulle erobre, hvis han skulle nappe titlen som Verden bedste FM-gamer. Nu måtte han nok nøjes med Premier League og Champions League i denne sæson.
STILLINGEN
’The shit’
Det sidste taktiske vi tager fat i er “Den flydende smørstang”, som er hele nøglen til den offensive succes. I Gung-Ho tråden lavede jeg et begreb der hed smørstangen, som så således ud:
"Smørstangen"
Ideen var at vise hvordan Poacheren skulle fodres fra de 4 kreative folk bag ham. I denne taktik fungere samme princip. Hvor de i SAF 4-4-2 holdte sig til samme position og dermed havde deres faste plads i ”Smørstangen”, så er de i denne taktik langt mere bevægelig. ”The Decoys” kan tage udgangspunkt i alle de 4 positioner, da de skifter positioner hele tiden og har ”fri rolle”. Det samme gør sig gældende for 18eren, som tit laver skifte med en af ”The Decoys” og dermed kommer ud på kanten og ”The Decoy” krydser ind centralt.
Alle 4 roller er nemlig fri roller, der har høj kreativitet og det gør dem meget bevægelige. Så de skifter positioner hel tiden og derfor kalder vi det ”Den flydende smørstang”. Den bevægelig især ved ”The Decoys” går at der opstår huller til Poacheren, som får mange 100 % chancer på den konto.
’The shit’ - download
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
Sv: Årets manager - December 2015
«
Svar #139:
14 Apr 2012, 03:41 »
Årets manager - Mod nye mål - Januar 2016
FM-nørden
FM-nørden vidste godt, at det måske ikke var tiden til flere eksperimenter, men der var en kommentar, der sad som en splint i hans hjerne.
Citat af: rynke 13 Apr 2012, 11:42
Det skal da nok være spændende med en ny 4-3-3 taktik, selvom jeg personligt godt kan li' mine kanter :-D
For skulle folk der var glad for kanter snydes? Han var jo også selv glad for fløjspil. Det måtte da være muligt, at lave en taktik med kanterne, som stadig havde effektivitet fra ’The shit’ og Diabloen. Han kunne simpelthen ikke dy sig, endnu engang gik han i gang med et taktisk projekt.
Og den første test måned gik perfekt! Den skabte fine
resultater
og fungerede efter hensigten. Han var især tilfreds med sejren over Man City, for det viste at taktikken måske kunne stå prøven mod de store hold. Den havde dog brug for at blive testet en måned eller to mere, før han turde, kalde det en succes.
STILLINGEN
Wings Of Fury
Den kunne umuligt hedde andet, det spil var simpelthen ‘The shit’, da morfar var ung.
Det bliver ikke en større taktisk gennemgang, for hele taktikken er en twiket udgave af ’The Shit’. Så alle de grundlæggende teorier fra den taktik er de samme i denne. Der er blevet ændret på 2 ting i forhold til ’The shit’ taktikken.
Først og fremmest eksperimenteres der med, at ingen spillere har løb med bolden. Jeg syntes tit spillerne har bedre muligheder ved at spille bolden men de vælger at drible ind i en blindgyde. Tit mister de også dumme bolde på disse solo ture og det er jeg pisse træt af. Disse boldtab betyder ofte, at jeg bliver overløbet af modstanderen på en kontra. Samtidig bliver spillet også meget hurtigere, når de ikke dribler rundt men i stedet lader bolden gøre arbejdet. Netop for at få mere tempo i spillet, så er der heller ingen, der holder på bolden. Hele formålet er at skabe en taktik med højt tempo i spillet men stadig være kreativ og flydende.
Formationen
Mit førstehåndsindtryk af taktikken er, at den er næste ligeså effektiv som ‘The shit’, den leverer bare bedre og flottere spil. Samtidig får man meget mere ud af sine 18eren, da de ikke klumper sammen med ”The Decoys” inde på midten. De får mere rum at bevæge sig på. Kan taktikken skabe ligeså flotte resultater, de næste 2 måneder så bliver det nok min nye favorit taktik.
Wings Of Fury
Jeg har skabt to nye roller, som selvfølgelig bliver kaldt Wings Of Fury. Jeg har flyttet ”The decoys” ud på kanterne men ikke på den offensive midtbane men ved siden af Poacheren. Det er for at få lidt den samme effekt, hvor de skal lokke forsvaret væk. Derfor har de fri rolle, bytter positioner, har høj kreativtet og kan gå både ned i banen, ind i banen og langs fløjen.
Nu studser du måske over, en taktik med wings og poacher hvor de ikke skal løbe med bolden. Det kan dog forklares, for i mixed tilstand er det op til spilleren selv og når du blander det med høj kreativ frihed, så lader man spiller selv finde de rigtige tidspunkter frem for at tvinge ham til at løbe med bolden. Det giver et langt mere intelligent spil, hvor man lader spillerne tænke selv.
Wings Of Fury
«
Seneste Redigering: 14 Apr 2012, 04:20 af Wester
»
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Thebarber
Landsholdsspiller
Sv: Årets manager - Januar 2016
«
Svar #140:
14 Apr 2012, 11:52 »
Fantastisk, jeg vil helt klart få prøvet nogen af disse taktikker af på et senere tidspunkt, lige nu spiller jeg med Kalundborg så der er nok ikke der jeg skal spille flot fodbold, håber da også "Wings Of Fury" kommer op til download, den ser rigtig lækker ud.
Med hensyn til selve bloggen havde jeg forventet utroligt meget af dig, efter din Hearts blog og havde dog håbet på noget i samme stil. Så blev en smule "skuffet" da jeg startede ud med at læse denne her, dog synes jeg det er blevet bedre og bedre efter hånden, specielt her til sidst har du virkelig formået at kæmpe dig tilbage. KIU!!!
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #141:
14 Apr 2012, 12:04 »
Citat af: Thebarber 14 Apr 2012, 11:52
Fantastisk, jeg vil helt klart få prøvet nogen af disse taktikker af på et senere tidspunkt, lige nu spiller jeg med Kalundborg så der er nok ikke der jeg skal spille flot fodbold, håber da også "Wings Of Fury" kommer op til download, den ser rigtig lækker ud.
Med hensyn til selve bloggen havde jeg forventet utroligt meget af dig, efter din Hearts blog og havde dog håbet på noget i samme stil. Så blev en smule "skuffet" da jeg startede ud med at læse denne her, dog synes jeg det er blevet bedre og bedre efter hånden, specielt her til sidst har du virkelig formået at kæmpe dig tilbage. KIU!!!
Det var da dejligt jeg nåede at fange dig inden måned var omme
Hearts bloggen var jo klassisk storytelling og jeg ville prøve noget andet denne gang. Jeg havde dog ikke forventet at jeg skulle nå så mange sæsoner, så har lavet lidt et skifte for start formen var kun designet til 3-4 sæsoner men nu ender jeg sq med 7-8 sæsoner måske...
Ja Wings Of Fury kommer selvfølgelig til download
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Thebarber
Landsholdsspiller
«
Svar #142:
14 Apr 2012, 12:14 »
Citat af: Wester 14 Apr 2012, 12:04
Det var da dejligt jeg nåede at fange dig inden måned var omme
Hearts bloggen var jo klassisk storytelling og jeg ville prøve noget andet denne gang. Jeg havde dog ikke forventet at jeg skulle nå så mange sæsoner, så har lavet lidt et skifte for start formen var kun designet til 3-4 sæsoner men nu ender jeg sq med 7-8 sæsoner måske...
Ja Wings Of Fury kommer selvfølgelig til download
Hvornår regner du med det sker?
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #143:
14 Apr 2012, 12:16 »
Citat af: Thebarber 14 Apr 2012, 12:14
Hvornår regner du med det sker?
Om en time måske... skal lige spille en måned i FM og skrive en update til bloggen, så kommer den...
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
rynke
Reserveholdsspiller
«
Svar #144:
14 Apr 2012, 17:51 »
Spændende resultater, og kan godt li den alternative stil hvad angår din blog.
keep it up
Det bedste manager der har været, er cm 0102
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #145:
14 Apr 2012, 21:34 »
Citat af: rynke 14 Apr 2012, 17:51
Spændende resultater, og kan godt li den alternative stil hvad angår din blog.
keep it up
Tak...
Ja det går ganske fint med Swansea
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #146:
14 Apr 2012, 21:41 »
Årets manager - Mod nye mål - Marts 2016
FM-nørden
FM-nørden sov længe, rigtig længe men han havde også været oppe det halve af natten og nørdet med sin nye taktik, Wings Of Fury. Han havde som sagt børnefri, og satte sig med morgenhår foran computeren med sin kaffe. Nu skulle testperioden for hans nye taktik færdigspilles og så skulle taktikken lægges op. Han havde lovet den ville være der indenfor en time, et løfte han lige nået at give men så bankede det på døren.
Der stod hans svigerfar med brækjernet og værktøjskassen, han var klar til arbejde, nu skulle terrassetaget rives ned og et nyt sættes op. FM-nørden skulle lige sætte ansigtet i de rette folder, for han ville ikke virke utaknemmelig og det var han da heller ikke. Han var mere end taknemmelig, det er jo ikke hver dag, der kommer en gratis håndværker frivilligt forbi, som er klar til at fixe hus. Det var mere ændringen af planerne og skiftet fra FM-jakkesættet til arbejdstøjet på hans børnefri dag, han lige skulle have hjernen omkring. Taget blev fixet, så nu kunne lille Anna-Björk stå i tørvejr, når hun skulle sove til middag. Nu skulle hun jo først komme til verden og hun lod sig vente på, på det punkt lignede hun allerede sin mor og det var inden hun overhovedet, var kommet til verden.
Det blev aften før han kunne færdiggøre testperioden og der var han flying high on the wings of awesomeness. Endelig en taktik der havde det flotte spil fra Gung-Ho og effektiviteten fra Diabloen. Det var en stor dag for vores FM-nørd, det var med stolthed, at han kunne præsentere
testresultaterne
for den 3 måneders testperiode.
STILLINGEN
Vores FM-nørd stod nu med 5 matchbolde, der manglede kun et enkelt point, så ville mesterskabet være hjemme. Samtidig var drømmen om Champions League stadig i live, Lyon ventede i kvartfinalen.
Wings Of Fury - Download
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
LukasPodolski
Landsholdsspiller
Sv: Årets manager - Marts 2016
«
Svar #147:
14 Apr 2012, 21:55 »
Det er jo nogen vilde resultater Wester. Jeg bruger 3 af dine taktikker. Gung-Ho SAF, The Shit og nu glæder jeg mig til at prøve den nye Wings af!! Jeg spiller selv med Swansea og indtil videre er det blevet til en 6 og 5 plads i ligen! Håber jeg kan gøre dig kunsten efter!!
KIU virkelig god blog! Jeg er fast læser og glæder mig rigtig meget til at høre mere!!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #148:
14 Apr 2012, 21:56 »
Citat af: Sj1986 14 Apr 2012, 21:55
Det er jo nogen vilde resultater Wester. Jeg bruger 3 af dine taktikker. Gung-Ho SAF, The Shit og nu glæder jeg mig til at prøve den nye Wings af!! Jeg spiller selv med Swansea og indtil videre er det blevet til en 6 og 5 plads i ligen! Håber jeg kan gøre dig kunsten efter!!
KIU virkelig god blog! Jeg er fast læser og glæder mig rigtig meget til at høre mere!!
Faste læsere er de bedste, dem kan jeg lide
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
LukasPodolski
Landsholdsspiller
«
Svar #149:
14 Apr 2012, 22:00 »
Har dog lige et spørgmål, hvad gør du med banens mål ved sæson start? Hvad passer bedst til dine taktikker?
Sider:
1
...
8
9
[
10
]
11
12
...
24
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »