home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 66375 gange)
Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - CS Test - del 3
« Svar #315: 28 Apr 2012, 20:18 »

Syntes sgu det er dybt imponerende så dybt du går i taktikken.  Og ikke mindst nogle super resultater med Swansea.

Vil mene at du er en at favoritter til titlen i år..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - CS Test - del 3
« Svar #316: 28 Apr 2012, 20:22 »

Syntes sgu det er dybt imponerende så dybt du går i taktikken.  Og ikke mindst nogle super resultater med Swansea.

Vil mene at du er en at favoritter til titlen i år..

Tak..

Ahh det er der vist blandende meninger om tror jeg men tak for tilliden  Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: Årets manager - CS Test - del 3
« Svar #317: 28 Apr 2012, 20:29 »

Tak..

Ahh det er der vist blandende meninger om tror jeg men tak for tilliden  Smiley
Du må gerne blive nummer to for min skyld, det er en ganske glimrende blog det her - og slet ikke hvad man er vant til herinde Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - CS Test - del 3
« Svar #318: 28 Apr 2012, 20:33 »

Du må gerne blive nummer to for min skyld, det er en ganske glimrende blog det her - og slet ikke hvad man er vant til herinde Wink

Uhhh du er altid så sød  Wink

Ja jeg kan godt mærke at det er lidt blandet med responsen og jeg måske rammer lidt forbi med nogle ting. Det er dog min stil og kan sq ikke helt lave det om.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - CS Test - del 3
« Svar #319: 28 Apr 2012, 20:49 »

Årets manager 2013, 2016 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013, 2016 -  FA Cup 2014 - Community Shield 2014, 2016 - Premier League 2016 - Champions League 2016 - VM for klubhold 2016 - League Cup 2017 - Verdens bedste FM-gamer 2017
Farvel og tak til Swansea

FM-nørden
Han havde opnået alt i Swansea og klubben havde virkelig fundet vej ind i hans hjerte. Sådan havde han haft det med flere klubber igennem hans karrierer som FM-nørd. Swansea havde klart bevæget som op blandt top 5 over fedeste saves og havde også indtaget en plads i top 5 over hold, der også ville få æren af et besøg af FM-nørdens i FM13. Det var dog slut for denne gang med Swansea, for der var vist ikke mere at hente fra dem i FM12.

Det var blevet til hele 6 sæsoner i Swansea, hvor han havde vundet alt, hvad der var værd at vinde. FM-nørden forlod Swansea efter sæsonen 2016-17 og efterlod dem i rigtig fin stand. Nu var spørgsmålet bare, om det fundament han havde opbygget, om det var stærkt nok til, at Swansea kunne fastholde deres position som tophold i England.

I Premier League forsatte Swansea rigtig flot efter FM-nørden exit. Det blev til følgende:

Sæsonen 2017-18: 2.plads
Sæsonen 2018-19: 1.plads
Sæsonen 2019-20: 3.plads
Sæsonen 2020-21: 6.plads
Sæsonen 2021-22: 4.plads

Swansea har i samtlige sæsoner kæmpet med om Champions League billetterne og har kun misset dem en enkelt gang. Det er også blevet til et enkelt mesterskab i en utrolig tæt Premier League. Hvor Swansea har taget deres faste plads de andre storhold. Det er dog ikke blevet til andre pokaler andet end mesterskabet i 2018-19 sæsonen men FM-nørden var stadig stolt over sit arbejde. Swansea kunne stadig kaldes et tophold 5 sæsoner efter hans exit, så det fundament han skabet, det var stærkt!

FM-nørden kunne klart anbefale alle at tage et savegame med Swansea, det ville de helt sikkert ikke fortryde. Og som slut ville han anbefale sine Gung-Ho taktikker frem for Counter-Strike taktikkerne, for hellere vinde i god stil og med flot spil og det kunne man sagtens, det havde han bevist.

og sidste men ikke mindst. Har du ikke allerede gjort det, så HUSK, ligegyldig hvem du er, så køb Gylfi Sigurðsson.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - Farvel Swansea
« Svar #320: 28 Apr 2012, 21:26 »

Rastløs

FM-nørden
FM-nørdens ben hoppede op og ned så hele bordet rystede. Der var en voldsom uro i hans krop. Aldrig før i sit liv havde han været så rastløs som nu. Hans liv var pt. en lang ventetid og han kunne ikke finde ro.

Han glædede sig som en sindssyg til den store finale på hans blog, hvor han havde sat sin selvbestaltede titel som Verdens Bedste FM-gamer på spil men det var først søndag aften at slaget skulle stå. Og der var ingen der ville lege FM med ham i Managerlife SuperDraft netspillet. Så han havde svært ved at underholde sig selv. Det eneste han kunne foretage sig, det var at skrive lidt mundlort til hans blog.

Samtidig var spændingen omkring det store brag mandag aften mellem City og United ved at drive ham til vanvid. Åhh hvor han dog håbede på en United sejr, det ville ikke være til at bære hvis City tog titlen. Han kunne ikke mindes at spændingen havde været større i hans tid som Man Utd fan. Han kunne slet ikke vente.

Men både United kampen og netspillet blegnede i forhold til rastløsheden over at vente på den forstående fødsel. I over en måned havde han og konen været på mærkerne og været i venteposition. Aften efter aften havde de bare ventet uden at lave de store planer og deltage i de vilde ting. Lægen og jordmoderen havde jo sagt, at det ville ske lige om lidt. Nu var der gået en måned og intet var sket. Det var ikke til at holde ud, nu måtte der dæleme godt snart ske noget.

Rastløsheden var uudholdelig…
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - Rastløs
« Svar #321: 29 Apr 2012, 08:35 »

Årets manager 2013, 2016 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013, 2016 -  FA Cup 2014 - Community Shield 2014, 2016 - Premier League 2016 - Champions League 2016 - VM for klubhold 2016 - League Cup 2017 - Verdens bedste FM-gamer 2017                              EM ? - VM ?
Football's coming home   -   VM netspil del 3


FM-nørden udfordre dig
Så var det søndag og det store slag skulle stå. Kampen om titlen som Verdens bedste FM-gamer skulle afgøres og der var en lille steam sidegevinst til vinderen. FM-nørden var psyched, for han elskede netspil og især når der var noget på spil.



michaelk – Grækenland vs theking16 – Tjekkiet

Stod – Argentina vs FM-nørden – England

Oli – Brasilien vs MBJ – Holland

MufcJones – Mexico vs bobbefar – Italien




Det så spædende ud, for han kendte intet til sine modstandere. Var de lige så store nørder som ham selv? Og gik de ligeså meget op i det? Havde de trænet og fundet en taktik frem der kunne stoppe hans Diablo? Uhhh hvor han glædede sig. Nu måtte det gerne blive aften men det var over 12 timer til, så FM-nørden var stadig rastløs.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 3
« Svar #322: 29 Apr 2012, 08:39 »

Held og lykke.. Selvom jeg tror du nok skal hive den hjem  Thumbs Up
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 3
« Svar #323: 29 Apr 2012, 08:44 »

Held og lykke.. Selvom jeg tror du nok skal hive den hjem  Thumbs Up

Uhh tak..

men det ender sq nok som England IRL. Håbet er stort og derfor bliver skuffelsen dertil så større når de fejler. Argentina i første kamp, vi husker jo nok...

<a href="http://www.youtube.com/v/0Rsc-7TZ9T8?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/0Rsc-7TZ9T8?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Så lur mig om Rooney ikke får et rødt kort og det bliver min exit...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bobbefar
Gæst
 
Sv: Årets manager - VM netspil del 3
« Svar #324: 29 Apr 2012, 18:32 »

jeg glæder mig !!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 3
« Svar #325: 29 Apr 2012, 18:46 »

jeg glæder mig !!

Så er vi mindst 2  Opstemt
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 3
« Svar #326: 29 Apr 2012, 19:54 »

Back up pladser til netspil


Lur mig om der ikke bliver en enkel eller to back up pladser til aftenens store finale... Så kunne du tænke dig at smadre FM-nørden i netspil, så sig endelig til. Det kunne jo være der blev en plads fri...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 3
« Svar #327: 29 Apr 2012, 20:08 »

Årets manager 2013, 2016 - Euro Cup 2013 - Euro Super Cup 2013, 2016 -  FA Cup 2014 - Community Shield 2014, 2016 - Premier League 2016 - Champions League 2016 - VM for klubhold 2016 - League Cup 2017 - Verdens bedste FM-gamer 2017                              EM ? - VM ?
Football's coming home   -   VM netspil del 4


FM-nørden udfordre dig
Så var det store øjeblik lige om hjørnet, kampen om titlen som Verdens bedste FM-gamer skulle afgøres. Der var intet, der skulle være op til tilfældighederne. Så FM-nørden gennemgik sin tjekliste.

Sønnen puttet – Tjek

Ingen veer hos konen – Tjek

FM-jakkesæt – Tjek

Kaffe – Tjek

Smøger – Tjek

Morfar-brød – Tjek

Netforbindelse - Tjek

Gør som server – Tjek

Wester’s Diablo – Tjek

God karma – Tjek

Nu kunne de bare komme an, for han var 100% klar… Nu var han bare spædt på om alle ville møde op men en time før kickoff. var der allerede 4 online på MSN, så det så godt ud. Der var lagt op til en fed aften med FM.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 4
« Svar #328: 29 Apr 2012, 20:56 »

Fedt fedt..

Kommer der LIVE opdateringer??

Hvornår starter I??
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årets manager - VM netspil del 4
« Svar #329: 29 Apr 2012, 21:09 »

Liveopdatering netspil


Dette indlæg vil fungere som liveopdatering fra kampene...

God fornøjelse...

1: runde

Første runde byder på følgende kampe:

michaelk – Grækenland vs theking16 – Tjekkiet

Oli – Brasilien vs MBJ – Holland

-----------------------------------------------------------------------------------------

Der er nerver på... MSN er rødglødende...

0-1 til Tjekkiet efter 15 minutter

Der er halvleg i Holland vs Brasilien og stadig 0-0... Spændingen er enorm og pludselig er MSN helt død

Der er dødvande i begge kampe... Der er virkelig noget på spil.. ingen tør angribe... NERVER NERVER NERVER

Det må være varmen i Qatar der har taget pippet fra spillerne.. Offensive hold som Holland og Brasilien og stadig 0-0.. Det er varmen, nerver og manglende FM-skills

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL...... ........... 0-2 til Tjekkiet

RØDT KORT til Grækenland... Frustrationen er stor

Tjekkiet vandt 0-3



WOW så kom der gang i Holland vs Brasilien... Et mål i 88min og i 90 min... 1-1 og vi er nu i forlænget spilletid... Det er SINDSSYGT!

Ahhhhhhhhhhhh SKANDALE... MBJ røg af nettet og nu er det hele op til hans Ass.manager og så i forlænget spilletid.. Det er for surt

Stadig 1-1 og vi nærmer os straffesparkskonkur rence...

Kampen røg i straffesparkskonkur rence og den endte 4-2 til Oli/Brasilien... Nettet svigtede og det kostede MBJ og Holland... Sur måde at dø på...

Vi har dermed Brasilien og Tjekkiet videre til semifinalerne



2: runde

2. runde byder på følgende kampe:

Stod – Argentina vs FM-nørden – England

MufcJones – Mexico vs bobbefar – Italien

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så er det nu.... FM-nørden skal i spil... Nerverne er helt ude på FM-jakkesættet


JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA 1-0 til England efter 15 min

Puuuhaa kæmpe afbrænder af Argentina

Nej nej nej England England England dog... 1-1 efter 28 min

England falder helt fra hinanden nu efter en god start... 2-1 til Argentina efter 35 min... FM-nørden sveder... PANIK...!

AVVVVVVVVVVVV en svinestreg af Argentina og direkte rødt... 41 min...

Italien vandt 1-0... FM-nørden kunne ikke følge begge kampe...


Der har været DRAMA DRAME DRAMA i England vs Argentina... Vi er ved halvleg og Argentina har fået endnu et rødt kort og er nede på 9 mand.. Der står nu 2-2 for England udlignede på straffe, som kostede Argentina det røde kort

3-2 England 53 min

SIKKE ET DRAMA

FM-nørden havde forudset drama og røde kort men det var for vildt...

England og Italien videre


Semifinaler

Så er vi klar til semifinalerne som ser således ud:

theking16 – Tjekkiet vs FM-nørden – England

Oli – Brasilien vs bobbefar – Italien



Italien er helt fit for fight...

England mangler Kyle Walker på backen men er også i fin form

Tjekkiet mangler deres stærkeste angriber..

Brasilien er hårdt ramt med to nøglespillere ude med karantæne...



Det bliver spændende...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Første kamp... Tjekkiet vs England

Tjekkiet er farlige og rigtig godt forberedt på Wester's Diablo... Et solidt 3 mands midterforsvar har taget brodden totalt af FM-nørden spil... Stadig 0-0 efter 30 min...

Tjekkiet har haft alt spillet men efter 35 minutter skiftede FM-nørden om... Wings Of Fury... og 1-0 til England i det 44. minut og hvem andre end Rooney... PAUSE...

55 min og fortjent 1-1... Tjekkiet sidder på alt og FM-nørden kan ikke knække TheKing16s taktik...

Tjekkiet slået på kontraen... 2-1 England 66 min


Puha... Liveopdatering røg en tur.. FM-nørden måtte fokusere 100 % på kampen... TheKing var en hård nød at knække... Hans taktik var perfekt til mødet mod Diabloen men Wings Of Fury kunne han ikke modstå... Stille og roligt kom FM-nørden tilbage i kampen og vandt kampen 4-2...

England er i FINALEN....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så er det Brasilien og Italien der skal i kamp...

Her er hvad der foregår på MSN.. Der er lagt op til fight!

bobbefar siger
Wester, spiller vi også bronzekamp ?

Thomas Westermann siger
Ja hvis i har lyst?

bobbefar siger
det skal du spørge oliver om, fordi det er ham der skal spiller bronzekampen  crazy

Thomas Westermann siger
hahaha
elsker når der er kamp på MSN

Oli siger
Jajajajaja, bare vent kære Italien....

_-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Italien foran... bobbefar har håneretten indtil videre... 1-0 17 min..... Skal hans spådom gå i opfyldelse?

Superstjernen Neymar ser rødt.. 27 min... Brasilien er presset... Er Oli på vej ud?

HALVLEG

WOW 1-1 efter 47. min... Kan Brasilien gøre det umulige???

Et Counter-Strike af Italien og 2-1 til Italien... 58 min...

Oli siger
Min trup er sgu ikke for bred :/

Spørgsmålet er om Oli ikke har ligeså mange med til dette VM som alle andre??

Vi nærmer os slutningen af kampen

Oli og Brasilien er nede på 9 mand... En skade ramte dem og alle 3 udskiftninger er brugt... 83 min

2-1 til Italien som skal møde England i Finalen



Bronzekampen

Oli og TheKing16 vil gerne kæmpe om 3.pladsen og det skal de selvfølgelig have lov til.. For FM-nørden kunne også godt bruge en smøg og en kop kaffe før den store finale...

Der var flere der lige skulle have en pause, så Bronzekampen er først lige startet.. Mit bud er at Tjekkiet overrasker og TheKing16s taktik kommer bag på Oli..

Det trækker ud.. TheKing røg ud lige før kampen... Det er en midnatsforestilling en men alle hygger sig...

Brasilien stormer hen over Tjekkiet.. 3-0 ved halvleg...

Bronzekampen blev en underholdende forestilling. Hele 6-2 vandt Brasilien og Oli slap afsted med æren i behold.

Så er det finale tid...


FINALEN

Så er det blevet tid til den store finale om titlen som Verdens bedste FM-gamer. Kampen står mellem FM-nørden og England på den ene side og bobbefar og Italien på den anden.

Man ville mene at FM-nørden ville gå efter de sikre kort og gribe Diabloen eller Gung-Ho klassisk. Han vil dog noget helt andet. Han var trods alt England og hvad mere passende at skifte til en 4-4-2. Samtidig skulle det være en hyldest til Verdens bedste Manager nogensinde, ham der fortjener en sådan titel. Verdens bedste manager. Det er selvfølgelig Sir Alex Ferguson. Derfor stiller FM-nørden op i hans SAF 4-4-2 til finalen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAA

1 minut spillet og England foran med 1-0

Det tegner til at blive en EPISK finale... 1-1 efter kun 9 minutter

Wilshere dobbelt målscorer 2-1 til England efter 37. min

Et helt igennem GENIALT mål af England... 3-1... 54 min

Finalen blev lukket og slukket med endnu et mål... England var fantastiske og SAF 4-4-2 slog igennem...

4-1 og FM-nørden er den store vinder
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 00:11 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010