home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:24:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 22:07:07 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23598
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: maxwilliams
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Årets manager - Det store farvel
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: Årets manager - Det store farvel  (Læst 82683 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager - Counter-Strike Del 2
« Svar #285: 23 Apr 2012, 20:55 »

Min første og anden prioritet bliver sikkert taget så  Wink Den risiko vil jeg helst ikke tage.

men post nu inden deadline, det kan jo være du rykker frem på vælgerlisten hvis andre ikke får sendt deres liste...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #286: 23 Apr 2012, 20:57 »

Holland
Italien
Mexico

theking16
Lilleputspiller
*

« Svar #287: 23 Apr 2012, 21:10 »

Italien
Holland
Tjekkiet
Mexico

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #288: 23 Apr 2012, 21:17 »

Hvornår er deadline?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #289: 23 Apr 2012, 21:28 »

Hvornår er deadline?

23 et eller andet...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

MufcJones
Lilleputspiller
*

« Svar #290: 23 Apr 2012, 22:03 »

Mexico, Holland og Tjekkiet

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #291: 24 Apr 2012, 08:21 »

Tilmeldte
Så blev der valgt hold og det kom til at se således ud.

1.vælger - Oli - Brasilien
2.vælger - Stod - Argentina
3.vælger - bobbefar - Italien
4.vælger - MBJ - Holland
5.vælger - theking16 - Tjekkiet
6.vælger - MufcJones - Mexico
8.vælger - michaelk - Grækenland
Back up - SkjoldManden

Der er fyldt op på tilmeldingslisten men der er altid nogen der er forhindret når dagen oprinder. Så kunne du tænke dig at stå som back up til netspillet, så sig endelig til…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #292: 24 Apr 2012, 21:14 »

Counter-Strike   -   Del 3

Holdinstruktioner 4-1-4-1
Vi sigter som sagt efter en stram organisation, hvor der er kort mellem kæderne. Der skal lukkes af nede i forsvaret og så skal modstanderen straffes på kontra. Derfor er filosofien og strategien ridig/counter i 4-1-4-1 formationen som er udebane og undertippet taktikken. Jeg har dog ændret en smule på mentaliteten hos de enkelte spillere, så den kommer til at se således ud:

GK: 5
DC: 6
DRL: 7
DMC: 8
MCs: 9
MLR: 10
MCo: 11
ACs: 7

Passing Style: Default
Man kunne fristes til at gøre mere direkte men jeg ønsker ikke lange bolde fra forsvaret, for selvom vi kører med kontra og defensivt, så skal vi ikke gå helt old school engelsk fodbold med kick&rush

Creative Freedom: Default
Det er ikke verdens mest kreative taktik og jeg vil gerne have spillerne udfører deres job uden for meget gøgl og lir. Der skal dog være plads til en smule kreativitet på enkelte positioner, så derfor holder jeg den på standard.

Closing Down: Press more
Selvom der skal forsvares dybt og modstanderen skal lokkes frem, så vil jeg gerne erobre bolden på midtbanen frem for i forsvaret. Jeg vil gerne starte min kontras men modstanderen er på vej frem og ikke når de har belejret mit felt. De skal straffes mens de er i ubalance og det kræver jeg presser en del mere på midtbanen end i standard.

Tackling: More Aggressive
Min midtbane skal tackle igennem og være mere aggressiv, netop fordi jeg vil erobre bolden der frem for i forsvaret. Alle mine midtbanespillere tackler igennem og det skulle gerne give nogle bolderobringer.

Marking: Zonal
Jeg er af den overbevisning at på højeste plan der skal holdet kunne zonemarkere. Man Marking er til de lavere ligaer og når man møder hold som Man Utd, Arsenal osv. så står man overfor spillere som Rooney og RVP. Spillere af den kvalitet kan man ikke dække af med Man Marking, de vil glide af på deres direkte modstander. Der skal derimod dækkes i zone i et stramt system men kort mellem kæderne, så huller de vil bevæge sig i er lukket. Frem for at prøve at lukke dem ned, for det er næsten en umulighed.

Crossing: Default
Der skal sendes en god blanding af indlæg ind men der sigtes efter holdet targetman, som vi kommer ind på senere.

Roaming: Default
Spillerne skal holdes deres positioner, det er kun de ”3 Raketter” der skal bevæge sig frit.

Specific Instructions
Med de overordnede indstillinger på plads, så kommer de generelle og specifikke instruktioner til at se således ud:

Holdindstruktioner

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Mathi89
Reserveholdsspiller

Sv: Årets manager - Counter-Strike Del 3
« Svar #293: 24 Apr 2012, 22:43 »

Super blog Wester.. og nice resultater du har opnået Smiley

kan rigtig godt lide dine taktikker.. kommer den her counter-strike taktik til downloade også på et tidpunkt?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #294: 24 Apr 2012, 22:44 »

Super blog Wester.. og nice resultater du har opnået Smiley

kan rigtig godt lide dine taktikker.. kommer den her counter-strike taktik til downloade også på et tidpunkt?

Tak...

Ja nu beskriver jeg den lige færdig og så kommer den til download...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #295: 25 Apr 2012, 08:20 »

Counter-Strike   -   Del 4

Holdinstruktioner 4-3-3
Mange af indstillinger er de samme som i 4-1-4-1 så sætter kun fokus på de ændret ting i denne update. Vi sigter stadig efter en stram organisation, hvor der er kort mellem kæderne. Der skal lukkes af nede i forsvaret og så skal modstanderen straffes på kontra. Vi vil dog spille en smule mere offensivt, derfor er filosofien og strategien ridig/standard i 4-1-4-1 formationen som er hjemmebane og favorit taktikken. Jeg har dog ændret en smule på mentaliteten hos de enkelte spillere, så den kommer til at se således ud:

GK: 7
DC: 8
DRL: 9
DMC: 10
MCs: 11
MLR: 12
MCo: 13
ACs: 9

Passing Style: More Direct
Vi har skiftet strategi fra Counter til Standard men vi vil stadig satses på kontra, derfor skal der spilles en smule mere direkte.

Specific Instructions
I de specifikke indstillinger Counter Attack selvfølgelig blevet aktiveret og sammen med de overordnede indstillinger, så kommer de generelle og specifikke instruktioner til at se således ud:

Holdindstruktioner

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager - Counter-Strike Del 4
« Svar #296: 25 Apr 2012, 20:47 »

Counter-Strike   -   Del 5

Lidt tweaks
Efter en række testkampe så er jeg kommet frem til at 4-5-1formation er den mest optimale formation til Counter-Strike ideen, så det er nu den formation vi tager udgangspunkt i. Der er dog stadig en hjemme og udebane taktik. De ser således ud i deres holdinstruktioner og begrundelse for dem finder du i del 3 og 4.

Formationen

CS 4-3-3 hjemme

CS 4-3-3 ude

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager - Counter-Strike Del 5
« Svar #297: 25 Apr 2012, 21:07 »

Counter-Strike   -   Del 6

Spillerroller
Med de små tweaks i formation osv. så er vi klar til at gennemgå spillerrollerne og betydningen herfor.  Til dem der har fulgt mine tidligere taktiske beskrivelser, ved at jeg normalt selv “opfinder” nye spillerroller til mine taktikker. Roller som ”Den falske 9er”, ”Wings of Fury” osv. Til Counter-Strike taktikkerne der har FM i forvejen de roller jeg skal bruge til alle positionerne. Det er ganske få tweaks der er tale om, så det ville være en stramning at finde på nye navne til de roller. Jeg vil gennemgå dem rolle for rolle og begrunde mit valg.

Defensiven

GK – Goalkeeper – Defend

Der er ingen grund til at bruge en Sweeper målmand i disse taktikker, forsvarslinjen står ret dybt og hullet mellem forsvar og målmand er lille. Så derfor har vi en standard målmand.

DRL – Full Back – Defend

Jeg har valgt at holde 5 mand helt defensivt, for der skal lukkes af nede i forsvaret. Man kunne fristes til at give sine full backs support rolle men jeg ønsker ikke de skal overlappe mine wings. De skal stå dybt, så jeg ikke selv bliver overløbet af kontras. Selv man holder dem i defensiv rolle, så kommer de alligevel godt med frem og kan slå indlæg fra dybden ind til targetman. For at de slår de indlæg, så har jeg ændret deres Cross Ball til sometimes.

DC – Central Defender – Defend

Når man spiller med mere defensive taktikker og lavere rangeret hold, så kan en limited defender være en mulighed. Jeg spiller dog ikke ultra defensivt og ønsker lidt mere fodbold fra mit hold. Det er en ikke en kick&rush taktik og derfor tager vi en alm central forsvar i defensiv rolle. Det er i den mere direkte ende af skalaen men ikke lange bolde der er fokus på her.

DM – Defensive Midfielder – Defend

I de mere offensive taktikker er det vigtig med en balancespiller på holdet, en som binder forsvar og midtbane sammen. Den rolle har han også i denne taktik men den fornemmeste opgave er ikke balancerollen men rollen som stødpude for forsvaret. Han skal lukke hullet foran midterforsvaret. Det er tit det hul de større hold gerne vil udnytte med spillere som Rooney, RVP der går ned i banen fra deres angrebsplads eller offensive midtbanespillere der fungere i playmakerrollen på den position. Kan man stoppe det hul, så har man gode muligheder også mod de helt store. Se bare Chelsea mod Barcelona, Chelsea lukkede det hul og Barca tabte.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

JKJ
Gæst

Sv: Årets manager - Counter-Strike Del 6
« Svar #298: 25 Apr 2012, 22:04 »

Indrømmet, jeg har totalt mistet gejsten i denne blog.

Med alt det taktik osv burde du jo næsten oprette en tråd om dette i taktik sektionen. Det har vel ret best ikke noget med en blog at gøre, altså medmindre man skriver en taktik blog.

Du startede som lyn og torden, som du selv har nævnt flere gange, men imo er du ikke bare faldet lidt i niveau, du er nærmest dumpet.

Synd for du skrev en fed blog som jeg mente var stor favorit til at tage titlen som årets blog.
Det kan jeg ikke stå inde for mere  Peace

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Årets manager - Counter-Strike Del 6
« Svar #299: 25 Apr 2012, 22:06 »

Ja hver sin smag..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010