home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34# Faith
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 34# Faith  (Læst 34167 gange)
jona633c
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #15: 02 Apr 2012, 21:53 »

Kan godt lide denne her blog, og følger i hvert fald med.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #16: 03 Apr 2012, 01:12 »

Spændende trænervalg, det må jeg sige... Havde regnet med Grant i stedet, men jo godt at blive overrakset en gang imellem... Som forventet lægger du ud i fin stil, bar fortsæt, selvom det nu ikke li er mit yndlings London-hold Opstemt
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #17: 03 Apr 2012, 05:07 »

Stilrent. Der er ikke så mange dikkedarer hverken skriftligt eller layout-mæssigt. Jeg håber kommende updates ikke bliver helt så overfladiske, men det er selvfølgelig bare mig. Jeg kan godt li' de "tabeller" du stiller op ude i siden. Dem må du godt blive ved med at bruge! Alt i alt er det fint, om end denne seneste update var en smule tynd. Men jeg tror på det var undtagelsen til reglen. Jeg læser stadig med!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #18: 03 Apr 2012, 10:13 »

Glæder mig til at følge vejen tilbage mod Premier League. Manager valget er spændende og nogle kontroverser vil kun krydre det ekstra;) So far so good  Thumbs Up
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #19: 03 Apr 2012, 12:44 »

Rigtig flot skrevet, følger naturligvis med Smiley

Godt klaret, det lover godt.

Kan godt lide denne her blog, og følger i hvert fald med.

Mange tak for jeres kommentarer Smiley De luner.

Spændende trænervalg, det må jeg sige... Havde regnet med Grant i stedet, men jo godt at blive overrakset en gang imellem... Som forventet lægger du ud i fin stil, bar fortsæt, selvom det nu ikke li er mit yndlings London-hold Opstemt
Bare rolig Highbury - Det blir' det inden vi når enden af april Tunge

Glæder mig til at følge vejen tilbage mod Premier League. Manager valget er spændende og nogle kontroverser vil kun krydre det ekstra;) So far so good  Thumbs Up

Der kommer kontroverser ja, bare rolig. Du må dog væbne dig med tålmodighed her i starten. Tingene skal jo lige gå galt før den iltre spanier kan fare i flint Wink

Stilrent. Der er ikke så mange dikkedarer hverken skriftligt eller layout-mæssigt. Jeg håber kommende updates ikke bliver helt så overfladiske, men det er selvfølgelig bare mig. Jeg kan godt li' de "tabeller" du stiller op ude i siden. Dem må du godt blive ved med at bruge! Alt i alt er det fint, om end denne seneste update var en smule tynd. Men jeg tror på det var undtagelsen til reglen. Jeg læser stadig med!

Det er taget til efterretning. Det er ikke min plan, at normale "kamp-updates" bliver så korte og ukonkrete. Denne var dog undtagelsen til reglen, da venskabskampene mildest talt ikke var særlig spændende at fortælle om Smiley


EDIT: Jeg kan yderligere lige advare mod, at den kommende update nok bliver en smule lang.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 12:46 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #20: 03 Apr 2012, 13:21 »



NEW FACES
En ny manager betyder nye øjne på truppens sammensætning og klubbens spillestil. Helt sådan har det også været i West Ham forud for denne sæson. En nedrykkerklub står altid overfor forandringer i truppen, og i West Ham har man således måttet sige farvel til profiler som Scott Parker, Matthew Upson og Thomas Hitzlsperger.

Dette til trods, så har 'Rafa' dog meldt slagkraftigt ud fra start. Hans hold agter at vinde rækken, og dette er med stil. Forankret i den stærkt britiske trupsammensætning vil holdet den kommende sæson komme til at byde på mere seværdig fodbold, hvor nøglespillerne ifølge Benitez vil være Abdoulaye Faye, Mark Noble og Nicky Maynard.
Hvis holdet skal have en chance imod større hold, så har holdet dog fra start en række svage punkter. Offensivt er alternativerne til især Maynard og højrekanten svage, mens man i defensiven mangler en decideret skraldemand på midtbanen og en central forsvarsspiller til at danne noget bredde.

Nedrykningen til The Championship har dog taget hårdt på pengepungen i West Ham. Pengene til investeringer i spillertruppen har derfor været små fra start. Ikke desto mindre har klubben dog formået at få hevet tre spillere til klubben, mens ingen er gået fra førsteholdet. Offensivt har man tilknyttet David Bentley til højrekanten, hvorfra han forhåbentlig vil kunne gøre en stor forskel i den kommende sæson. Som skraldemand har man gjort sig et kup ved købet af Eyong Enoh til den centrale midtbane, mens man i forsvaret har satset på den resolutte belgier, Birger Maertens.

Offensivt bliver Noble styrmanden. Han bliver på samme tid viceanfører, boldfordeler og beslutningstager. Ideen i det offensive spil er, at netop Noble skal have så mange afleveringsmulighed er som muligt. Så snart bolden fås spilles den langt op på Cole/Carew, som så lægger den tilbage til en fremstormende Noble. Herfra er det så hans ansvar at fordele bolden det rigtige sted hen. I udgangspunktet vil han så have fire offensive spilmuligheder - én ligefrem, én til højre og to til venstre.

Lige fremme ønskes det, at Maynard altid skal være klar i dybden eller klar til en direkte mand-mand duel mod sin direkte oppasser. Til højre ønskes Bentley at holde bredden, og så ellers søge mod baglinjen, hvorfra han kan sigte efter Maynard forrest eller Cole/Carew ved bagerste stolpe.
Til venstre har Noble to offensive spillere, nemlig både Vaz Te på kanten og Taylor på backen. Vaz Te søger indad, under Cole/Carew, og kan således trække forsvaret skævt ved dette ryk. Taylor holder samtidig bredden, og kan til hver en tid storme frem og slå et præcist indlæg. Imens alt dette foregår, så vil den anden midtbanespiller få til rolle at være til rådighed for korte pasninger, blot for at spille sikkert og holde på bolden.

Defensivt har Benitez fra start gjort det klart, at der arbejdes med zone-opdækning. Dette har 'Rafa' altid sværget til, og det er der ingen grund til at lave om på i West Ham. Således ønskes de centrale midtbanespillere at vogte rummet foran de centrale forsvarsspillere, helt som man ser Carrick og Scholes gøre det hos United. Kanterne skal hjælpe til defensivt, men dog kun såfremt modstanderne spiller med offensive backs. De skal til hver en tid være klar til at stikke afsted i et kontraløb den anden vej. Så snart bolden vindes søger Cole/Carew at få plads kort oppe på modstandernes banehalvdel, hvorefter der sigtes efter dem i opspillet.


OFFENSIV                                                DEFENSIV
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #21: 03 Apr 2012, 15:25 »

Kanon update! Alt er simpelthen bare perfekt denne gang. Fantastisk indblik i taktikken, krydret med lækker grafik i bunden. Det skriftlige er lige så rigtig godt og layoutet er dejligt at se på, mens det holder fokus på teksten. Alt i alt en kanon update, der forklar dit koncept rigtig fint. Fremragende! 
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #22: 03 Apr 2012, 15:36 »

Enig med Nibali.

Klasse update, som er meget dybdegående, hvilket er fantastisk i min bog. Fortsæt den gode stil, Swizz!
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #23: 03 Apr 2012, 16:23 »

Rigtigt god update nu her, og det lover super for din fremtidige blog. Er vild med som du er gået i dybden med det taktiske og giver et indblik i ´Rafa's tanker omkring det Smiley
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #24: 03 Apr 2012, 17:42 »

Er enig med de sidste tre kommentarer, det ser sku godt ud... jeg er dog uenig med dig Swizz, West Ham er og bliver en rival til mit hjertebarn Wink

Ikke for sjov jeg skrev 70+ updates om The Gunners, og har da overvejet at vende tilbage til bloggen igen Opstemt Selvom der også ligger et LLM save og venter på mig efter konkurrencen her...  crazy crazy crazy
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #25: 03 Apr 2012, 17:45 »

@Highbury:
Du skulle nu alligevel prøve West Ham, om ikke andet, så bare i FM Wink

@Alle:
Mange tak fore jeres meget flotte kommentarer. Dem er jeg rigtig glade for. Den komme update kommer til at omhandle de første kampe i ligaen, og jeg håber I også vil kommentere på den. Det er muligt, at nogle af jer vil finde den for overfladisk, så hvis det er tilfældet, så sig endelig til. Så er der nemlig masser af muligheder for at bygge den slags updates anderledes op Smiley
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 17:47 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #26: 03 Apr 2012, 19:16 »

Vil se om jeg ikke kan finde lidt tid til et West Ham save så Wink kan jo altid bar snuppe en sæson eller to... Eller skulle måske bar satse på at ramme dem i et LLM save? Burde man ikk kunne det efter en håndfuld sæsoner eller lidt mere? (nok mere, ved det godt)  crazy
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Faith
« Svar #27: 03 Apr 2012, 22:18 »



TAKING THE LEAD
Da West Ham som afslutning på sidste sæson måtte erkende, at holdet måtte en tur i The Championship, så var det med en smuldrende tro på egne evner. Traditionsklubben var i knæ, og lyset forude var efterhånden kun en illusion.
Den opfattelse ser dog ud til at være blevet ændret hen over sommerferien. Tilgangen af Rafael Benitez har tilsyneladende givet masser af ny tro på egne evner, og holdet ser mere fokuseret ud end nogensinde før.


*bemærk West Ham altid førstnævnt.
Efter nu 8 kampe har West Ham således lagt sig i spidsen af rækken, dog kun med to point ned til Bristol City på andenpladsen. The Hammers har dog ikke blot raget point til sig, de har nærmest udraderet de modstandere der er kommet på tværs. Over otte kampe har London-mandskabet scoret iøjnefaldende 27 mål, hvilket lader et snit på over tre mål pr. kamp stå tilbage. Dette er mildest talt imponerende. 'Rafa's taktiske justeringer har indtil nu virket efter bedste evne. Nicky Maynard har således scoret hele 10 mål i perioden, mens Mark Noble og Matty Taylor tilsammen har lavet ligeså mange assists.

West Ham startede ud hjemme mod Watford i en kamp, der skulle vise sig væsentligt mere ensidig end forventet. West Ham nærmest blæste Watford ud ad banen, og især Maynard var varm fra start. Han scorede således både til 1-0 og 2-0 før Ricardo Vaz Te i overtiden satte sidste søm i kisten med sit mål til 3-0. Dermed skulle man tro at The Hammers var flyvende, men meget skulle imidlertid vise sig at gå galt i runden derefter.
I sæsonens første udekamp skulle man op imod ærkerivalerne fra Millwall. Dette møde blev langt mere tæt og også væsentligt præget af de to holds had til hinanden. Efter planmæssigt at være kommet foran med 1-0 efter 10 minutter, så så det længe ud til, at Green igen kunne fejre et clean sheet, men dette ønske blev dog skudt i sænk på det skammeligste. Dommeren signalerede til slut 3 minutters overtid, men grundet tekniske problemer med sit ur, blev dette imidlertid lavet om til 6 minutter. I det femte minuts tillægstid gik det så galt. David Bentley laver et tyndt straffe på Harry Kane, hvorefter selvsamme Kane gør det onde ved West Ham. Steve Tanner, dommeren, var ikke nogen populær mand efter den kamp!

Ærgrelsen over de mistede point skulle dog vise sig at sætte en ild under West Ham-truppens arbejdsraseri i de efterfølgende kampe. Først gik det ud over Coventry, der blev blæst ud af Upton Park med et nederlag på 6-0 og en skudstatistik imod sig på 28-1, hvorefter Doncaster på eget græs blev nedlagt med 3-0 efter en stærk anden halvleg af gæsterne.

Derefter blev det igen tid til et skuffende resultat. Ude mod Ipswich blev holdet således rystet i flere omgange. Det tidligere Arsenal-talent, Jay Emmanuel-Thomas, sendte sit hold i front allerede efter 11 minutter på et fantastisk mål. West Ham kom sig dog hurtigt, og blot tyve minutter senere havde gæsterne således vendt opgøret på hovedet på mål af Faye og Tomkins via to dødboldsituationer.
Ipswich var dog ikke færdige. Allerede inden første halvleg var færdigspillet fik de udlignet via et afrettet spark ind på Faye, og i anden halvleg var Jason Scotland så den eneste der kunne få bolden prikket i mål. Dermed måtte man igen bygge op forfra i West Ham. Endnu engang fik de uheldige omstændigheder dog tændt voldsomt op under London-mandskabet, der igen startede en sand 'rampage' mod modstandernes mål.

Tilbage på Upton Park sænkede Nicky Maynard i første omgang egenhændigt Burnley med to fantastiske mål til kampens resultat, inden at man drog videre til Barnsley, hvor man sænkede hjemmeholdet med solide 4-0, igen med Maynard som dobbelt målscorer.
I den 8. runde havde man så igen chancen for at sikre sig tre sejre på stribe, og denne gang tog man endelig imod den. Festfyrværkeriet startede således allerede efter 4 minutter, hvor Vaz Te bragte hjemmeholdet foran. Dette blev startskuddet på en fantastisk hjemmesejr, der endte på hele 6-1, og hvor Nicky Maynard endnu engang fik gjort opmærksom på sig selv via to sene mål i kampen.


« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 10:13 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Faith
« Svar #28: 03 Apr 2012, 22:31 »

Fuck dig Swiss..  Sur Så simpelt kan det siges.. (JA man kan ane en smule jalousi  ticked off) For satan hvor er det altså HØJ HØJ klasse gang på gang og jeg får sgu selv lyst til at skrotte Everton for at leje med West Ham (igen)  Thumbs Up

Flot skrevet, gode updates, god grafik og flot opsætning..  Thumbs Up

EDIT: Helt klart også en top3 blog i min bog Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Faith
« Svar #29: 03 Apr 2012, 23:04 »

Det ser sku godt ud Swizz, bestemt en flot sidste update...  Håber du holder det fine niveau Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010