home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34# Faith
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 34# Faith  (Læst 34237 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
34# Faith
« : 01 Apr 2012, 00:02 »



FAITH
Han var trist som han sad der. Det var med sorg at han kiggede tilbage. Han havde givet dem alt hvad han havde i sig, ydet sit bedste, kæmpet med alt hvad han havde, både på og udenfor banen. Alligevel havde de smidt ham på porten! De havde svinet ham til, hånet ham, ladet fansene håne ham, erklæret ham som en fiasko, en mand uden det der skulle til i så stor en klub.

Han var endnu dybt såret. Det var jo ikke fordi at han selv var tilfreds, sådan som det hele var endt. Det hele var startet så godt, han havde vundet pokaler i streg, både internationalt og nationalt. Han havde givet både klubben og fansene troen tilbage på, at de kunne komme tilbage til den absolutte top - ja, han havde taget dem tilbage dertil! Men så var alt gået galt. De havde været så tæt på..

Sorgen havde dog gjort ham stærk. Han var blevet dukket før, han havde fået sine tæv, og som altid rejste han sig op igen. De skulle ikke få ham ned med nakken. Han skulle vise dem at han havde alt det der skulle til for at komme til tops - hvad end dette så måtte sende hans vej af pres og udfordringer.


HAN VAR KLAR - KLAR TIL SIN HÆVN!
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 23:46 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faith
« Svar #1: 01 Apr 2012, 00:02 »

VELKOMMEN


Velkommen til mit bud på et titelforsvar i årets udgave af blogkonkurrencen her på FmFreaks.dk. Jeg må erkende at feltet er stærkt i år, og der bliver kamp om jeres tid. Forhåbentlig vælger I at følge med her, det vil jeg i hvert fald gøre mit for.

Min historie tager i år udgangspunkt i den dag, hvor West Ham rykkes ned. Kort efter 10/11-sæsonens sidste kamp blev Avram Grant fyret, og en ny manager skal nu naturligt findes som følge deraf. Der bliver dog ikke blot tale om en kamp for West Ham om at rykke op i Premier League - den nye manager har også sin egen kamp på sidelinjen, hvorfra han har et opgør, han skal have gjort op.

Min stil bliver i år helt som de forrige år. Jeg bliver hver gang forbløffet når jeg ser den stil, mange af mine konkurrenter i år har lagt ud med, hvor historiefortællinge n er langt mere i fokus. Den er på mange måder fantastisk, og den indeholder helt sikkert en større historie i baggrunden end min kommer til. Den kreativitet besidder jeg simpelthen ikke, så i stedet får I igen en mere FM-rettet blog at se fra min side.



UPDATES
SEASON 1
1# Faith
2# Back to the Island
3# Preseason
4# New Faces
5# Taking the lead!
6# Academy Boys
7# A Small Taste of Premier League
8# Close Battle
9# Looking at the future
10# Spanish Armada in the Horizon
11# Top Performance
12# Disappointment
13# The Magical Bolyeon Ground
14# Lack of Money
15# Way Ahead
16# An Adventure
17# Champions
18# All Done
19# Angel Wings  | Part 1
20# Angel Wings  | Part 2
21# Angel Wings  | Part 3
22# Looking in the mirror

SEASON 2
23# Business Plans
24# Bankruptcy
25# Living on the Edge
26# Everything is set!
27# Surprised?
28# Defeated
29# Half-Half
30# Steady Improvements
31# Sky High!
32# Evil Spirit
33# Champions League?
34# Praise the Lord
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 23:46 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JKJ
Gæst
 
Sv: Faith
« Svar #2: 01 Apr 2012, 00:05 »

Det her blog napper jeg vist også Wink

Har jo en lille kærlighed for engelske klubber   Thumbs Up
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Faith
« Svar #3: 01 Apr 2012, 00:14 »

Den her blog følger jeg, så glæder mig til at se hvad du kan i år.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Faith
« Svar #4: 01 Apr 2012, 00:37 »

Jeg læser med her. Du har tidligere vundet konkurrencen og West Ham er et spændende mandskab. Jeg glæder mig til at følge med!

HELD & LYKKE!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faith
« Svar #5: 01 Apr 2012, 11:11 »

Spændende intro. Du er forsvarende mester, så forventningerne er store. Elsker dit enkle og stilrene layout, og samtidig synes jeg, at West Ham er et yderst spændende hold. Glæder mig til at se, hvad du kan hoste op med. God vind herfra! Smiley
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Faith
« Svar #6: 01 Apr 2012, 11:15 »

Her skal jeg helt sikkert følge med. Jeg håber, du når at få WHU op i PL igen, selvom du har skrevet, at din tid er sparsom. Jeg er også nødt til at spørge, når du skriver hævn, sorg og osv., får vi legenden, Avram Grant, tilbage? Jeg håber det!
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Faith
« Svar #7: 01 Apr 2012, 12:37 »

Jeg er rigtig glad for jeres opbakning, det luner, især nu hvor jeg for alvor kan se, hvor mange gode bloggere der er med i år. Feltet er startet stærkt ud, så der bliver uden tvivl kamp om læser-skaren, omend jeg håber at kunne rage min del til mig Smiley

Min tid er sparsom ja, men forhåbentlig kan jeg nå at udarbejde en hel del i ferien.

Næste update kommer i aften, da jeg lige skal have spillet en håndboldkamp først Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Faith
« Svar #8: 01 Apr 2012, 19:04 »



BACK TO THE ISLAND
'Rafa' var tilbage! Gårsdagens pressemøde hos nyligt nedrykkede West Ham havde tilsyneladende skabt dønninger i hele fodboldverdenen, og ikke mindst i Storbritannien, hvor man tydeligt huskede Benitez for sin tid hos Liverpool kun få år tilbage.
Historien var således på samtlige forsider, og det fremgik tydeligt, at diverse medier var blevet taget på sengen med denne udnævnelse.


'Rafa' var om nogen en kontroversiel fodboldperson. Uden personlig fodboldkarriere af betydning var han over tid steget langsomt i graderne, indtil at han tilbage i 2001 overtog styringen i Valencia. Efter tidligere at have fejlet adskillige steder, var han pludselig mand for både fantastisk fodbold og flotte resultater. På tre sæsoner lykkedes det ham således at vinde La Liga 2 gange samt at stå med Uefa-pokalen en enkelt gang. Kun uenighed med bestyrelsen i Valencia sendte ham videre, hvilket så blev Liverpools held - i hvert fald i første omgang.

Som ny mand i engelsk fodbold startede det hele nemlig fantastisk for Benitez og Liverpool. Allerede i første sæson hjemførte han Champions League-trofæet efter det, der må betegnes som en af historiens bedste comebacks i en finale (nede 0-3 mod Milan). Sæsonen efter hjemførte han FA-cuppen, men dette skulle så vise sig at blive hans sidste titel hos Liverpool. Trods sin store taktiske snilde lykkedes det ham aldrig at opbygge en trup, som han selv mente var stærk nok til at vinde det der forventedes af dem. Derfor blev det i sidste ende endnu en gang til en fyreseddel efter uenighed med klubbens bestyrelse omkring hans muligheder på transfermarkedet.

Netop 'Rafas' mange kontroverser med både bestyrelser og spillere havde givet ham et blakket ry i engelsk fodbold. Derfor blev det også anset som en satset beslutning af bestyrelsen hos West Ham at ansætte netop denne mand til at redde klubben fra tilværelsen i The Championship.

Blakket ry eller ej, så må Benitez dog anerkendes for sine meritter. Få managere kan prale af lignende bedrifter, og derfor er der umiddelbart heller ingen tvivl om, at alle forventer en direkte oprykning fra London-klubben, allerede i første sæson.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1# Faith
« Svar #9: 01 Apr 2012, 19:07 »

God update og fint trænervalg. Kan vi forvente nogle "kontroverser" i West Ham, når nu det er Rafa du har valgt?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Faith
« Svar #10: 01 Apr 2012, 19:13 »

Det får vi se hen ad vejen. Jeg må erkende, at alt der endnu er udarbejdet er 3. update, så det kan jeg hverken be- eller afkræfte endnu Smiley Men mon ikke vi kommer til at høre en smule mere til hans personlige vendetta mod de engelske medier mm., der ikke altid har været lige søde ved ham.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Faith
« Svar #11: 01 Apr 2012, 20:05 »

RAFA is back.. Spændende trænernavn og bestemt også dejlig klub, der hører til i PL.. Jeg hepper på en oprykning.. flot start på bloggen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Faith
« Svar #12: 02 Apr 2012, 20:33 »



PRESEASON
Sommerferien er forbi, og sæsonen står nu for alvor for døren. Den seneste måned har holdene kæmpet for at komme i den optimale kampform forud for de betydningsfulde ligaopgør, og skal man tage resultatet af disse forudgående kampe, som en pejling af, hvordan sæsonen kommer til at forløbe, ja så har West Ham intet at være bange for.


*bemærk West Ham altid førstnævnt.
London-mandskabet har således gjort rent bord i samtlige af de fire kampe de har spillet, og selv om ikke alle disse kan sige sig fri af, at være kommet på en billig baggrund, så luner historien om en samlet målscore på 13-2 sikkert gevaldigt hos samtlige spillere i truppen alligevel.
Forsæsonens største skalp blev en forrygende hjemmesejr over græske Panathinaikos på hele 3-1, i en kamp hvor det engelske mandskab for alvor viste, at der altså er klasseforskel på engelsk og græsk fodbold, hvad end holdet så spiller i Premier League eller i toppen af The Championship.

De fine resultater har dannet grobund for en stor optimisme omkring klubben, der ellers har været præget af en trykket stemning siden sidste sæsons nedrykning blev en realitet. Dette har ikke mindst været at føle hos klubbens nye førstemand, nemlig manager Rafael Benitez:

"Vi har leveret både flot og effektivt fodboldspil her i forsæsonen, og jeg synes allerede nu, at vi kan se hvilket potentiale vi besidder forud for denne sæson. Vi har alle troet fuldt og fast på en hurtig tilbagevenden til Premier League, og disse resultater har kun bekræftet os deri. Vi vil ligge med øverst i tabellen når sæsonen er slut, det garanterer vi allerede nu."
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Dida
Gæst
 
Sv: 3# Faith
« Svar #13: 02 Apr 2012, 21:01 »

Rigtig flot skrevet, følger naturligvis med Smiley
Logged

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3# Faith
« Svar #14: 02 Apr 2012, 21:10 »

Godt klaret, det lover godt.
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010