home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  34# Faith
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 34# Faith  (Læst 34281 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# Faith
« Svar #45: 07 Apr 2012, 02:04 »

Nogle gode updates Wink og det sku nogle flotte resultater du skraber sammen Wink

Glæder mig til at se hvad Rafa gør ved holdet i transfervinduet...

Okay, det lød dog bar som en del hårde skader, i forhold til ambitionerne... 
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 11# Faith
« Svar #46: 07 Apr 2012, 06:38 »

Flot. Det virker til du virkeligt har fundet melodien for West Ham. Thumbs up for det. Som altid en god update. Ikke saa meget at tilfoje der. Nicky stikker da helt af paa din topscoreliste! KIU!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Faith
« Svar #47: 07 Apr 2012, 06:47 »

Af mystiske årsager af West Ham et af de hold jeg aldrig har spillet med i FM. En stor fejl, kan jeg se. Du skriver et flot blog med det primære fokus på bolden frem for udenomshistorie, hvilket lige er min kop te

Du har i hvert fald en fast læser i mig, for jeg vil gerne se hvordan man får The Hammers til at blive en magtfaktor i Premier League  Thumbs Up
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Faith
« Svar #48: 07 Apr 2012, 13:26 »

Nogle gode updates Wink og det sku nogle flotte resultater du skraber sammen Wink

Glæder mig til at se hvad Rafa gør ved holdet i transfervinduet...

Okay, det lød dog bar som en del hårde skader, i forhold til ambitionerne... 

Der var også rigtig mange i en kort periode, hvilket gjorde det rigtig svært. Jeg siger blot, at set over hele sæsonen, så er jeg dog sluppet billigt i samtlige andre perioder.

Flot. Det virker til du virkeligt har fundet melodien for West Ham. Thumbs up for det. Som altid en god update. Ikke saa meget at tilfoje der. Nicky stikker da helt af paa din topscoreliste! KIU!

Mange tak. Det kører derudaf ja. Nu må vi se om Nicky kan holde dampen oppe. Jeg har ikke just erfaringer med storbombende angribere set over hele sæsoner, et evigt problem jeg aldrig har fundet grunden til.

Af mystiske årsager af West Ham et af de hold jeg aldrig har spillet med i FM. En stor fejl, kan jeg se. Du skriver et flot blog med det primære fokus på bolden frem for udenomshistorie, hvilket lige er min kop te

Du har i hvert fald en fast læser i mig, for jeg vil gerne se hvordan man får The Hammers til at blive en magtfaktor i Premier League  Thumbs Up

Bestemt en stor fejl ja Wink Det er dog også først for nyligt, at de jo ikke er med i PL længere. Jeg håber at kunne holde dig fast. Første skridt mod at blive en magtfaktor i engelsk fodbold er i hvert fald ved at blive taget.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 11# Faith
« Svar #49: 07 Apr 2012, 17:08 »



DISAPPOINTMENT
Januars transfervindue var ventet med spænding blandt mange tilhængere af West Ham, ikke mindst efter at have hørt nærmere til de florerende rygter der bandt klubben sammen med adskillige spillere fra både ind- og udland. Transfervinduet blev dog alt andet end en succes for London-klubben, der mildest talt så handlingslammede ud hele vinduet igennem.

De mange rygter var i de forløbne uger blevet centraliseret omkring især Jonathan Viera, der på det seneste offentligt havde omtalt ønsket om et muligt skifte til West Ham. Derfor var det forventet at handlen var så godt som i hus allerede inden at transfervinduet åbnede. Sådan skulle det dog vise sig ikke at gå. Midt i transfervinduet var der stadig intet sket, og ud af den blå luft kom Sevilla pludseligt ind i billedet. Det spanske storhold sendte straks lidt over 30 mio. DKK i retning mod Las Palmas, hvilket ø-klubben accepterede med det samme. Der kom intet modsvar fra West Ham, hvorfor Viera få dage senere kunne skrive under på en aftale med Sevilla, uden så meget som at have forhandlet med The Hammers.

Ovenpå den skuffelse skulle man tro at West Ham med det samme gik efter deres næste mål i køen. Heller ikke det skete dog. I stedet blev det et tamt vindue, hvor London-klubben ikke fik købt nogen spillere overhovedet. Alt det blev til, var en kontrakt med den Barcelona-skolede venstreback, Carles Planas, der starter i West Ham til sommer.

Vinduet har dog indbragt et par håndører til The Hammers. Ud er gået Joey O'Brian og Pape Bouba Diop, hvilket tilsammen indbragte klubben lidt over 8 mio. DKK. Tilsammen optrådte de to spillere én gang i løbet af den første halve sæson, hvorfor de klart var i overskud i klubben. Begge fik de opfyldt deres ønske om spilletid andetsteds, O'Brian i Cardiff og Diop i Brøndby.

Hvordan Benitez tager det tamme vindue er hidtil uvist. 'Rafa' var bestemt ikke ude for at slå rygterne ned i sin tid, hvorfor det må formodes, at han selv havde håbet på et mere aktivt vindue, end det blev tilfældet. Hvorfor vinduet blev så tamt som det gjorde, vides endnu ikke.

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12# Faith
« Svar #50: 07 Apr 2012, 18:37 »

Surt at Sevilla li overhalede indenom... Men mon ikke du kan fortsætte den gode stil fra første halvdel af sæsonen... Du jo først ved at ramme den periode i sæsonen hvor man plejer at stikke af i toppen Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Faith
« Svar #51: 08 Apr 2012, 00:31 »

F**k Sevilla.. Men øv.. Rafa burde dog stadig kunne rykke op med holdet og så kan man jo i stedet begynde at scoute efter PL materielle.. Velskrevet og rigtig flot Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Faith
« Svar #52: 08 Apr 2012, 12:27 »

Jaa, det var ikke just planen at Sevilla skulle nappe ham. Nu har jeg ikke givet SS af ham, men han er en spiller jeg egentlig altid gerne har villet have i FM, uden dog nogensinde at ham. Denne gang passede han perfekt ind i klubben, men det blev så ikke til i denne omgang.

Men nej, truppen mangler nu ikke noget Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Faith
« Svar #53: 08 Apr 2012, 13:11 »



THE MAGICAL BOLYEON GROUND
Kalenderen siger 2-1-2012, og halvdelen af sæsonens kampe i The Championship er lige akkurat overstået. West Ham har klaret sig helt som forventet. The Hammers indtager en sikker førsteplads i øjeblikket, og medmindre formen for alvor vender i løbet af foråret, så tyder meget på, at London-mandskabet får lov til at beholde den placering turneringen ud.

West Hams resultater lyder efter 24 kampe på atten sejre, fire uafgjorte og to nederlag, hvilket giver en pointtotal på 58 point. Af de 24 kampe er de elleve blevet spillet hjemme på Upton Park, hvor klubben for alvor har vist storform gennem den første halvdel af sæsonen. Af de elleve kampe, og deraf 33 mulige point, er der blevet hentet ti sejre og en enkelt uafgjort. Dermed er kun to point gået tabt for The Hammers hjemme på Upton Park, hvilket nærmest får hjemmebanen til at virke magisk.

Sejrene på hjemmebane har dog ikke blot været heldige. Holdet har spillet størstedelen af modstanderne ud af banen og derved krydret flot og kreativt angrebsspil med yderst solidt forsvarsspil. Den samlede målscore for de elleve kampe lyder således på hele 32-4, hvilket er intet mindre end imponerende, selv for et tophold.

Såfremt West Ham kan holde den fine hjemmebaneform ved lige, så kan holdet meget muligt stå tilbage med et godt våben overfor alle mandskaber, hvad end de så spiller i The Championship eller Premier League.

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13# Faith
« Svar #54: 09 Apr 2012, 00:07 »



LACK OF MONEY
Sidste måneds nærmest pinligt tavse transfervindue ser nu ud til muligvis at have en konkret begrundelse, og ikke blot at skyldes uheldige forhandlinger med diverse klubber. Efter at det i går kom ud, at Benitez havde meldt skuffet ud til spanske medier, om de få penge til sin rådighed, så begyndte der nu at bredde sig et billede af, at økonomien i West Ham tilsyneladende ikke var så god som ellers antaget.

Hvor meget hold der er i historien vides endnu ikke. Det tamme transfervindue kan sagtens tydes som, at noget er galt. Samtidig viser statistikker, at West Ham uden sammenligning betaler de dyreste lønninger i The Championship, hvilket givetvis ikke hænger sammen med de formindskede indtægter, klubben må acceptere i denne sæson.

De ringe transfermuligheder i januar sætter naturligvis spørgsmålstegn ved klubbens købeevne frem mod sommeren. Dette kan meget vel blive en ekstra chance for Carew til at bevise, at han endnu bør være med i planerne på Upton Park, hvis ikke for andet, så pga. klubbens manglende evne til at finde alternativer. Intet er dog sikkert endnu, ligeså vel som det ej er sikkert, hvor slem situationen i virkeligheden er.

'Rafa's udbrud til de spanske medier er næppe et godt tegn. Ganske vist er hans opførsel i sagen hidtil ikke voldsomt upassende, men set i lyset af hans tidligere kontroverser omkring problemer af samme slags i både Liverpool og Valencia, så er det en sag der hurtigt kan udvikle sig i en skidt henseende. Forhåbentligt vil dette dog ikke ske. West Ham fører trods alt ligaen, og selv hvis økonomien på nuværende tidspunkt skulle være på lavpunkt, så er der endnu tid til sommer, hvor klubben formentlig vil skulle gøre sig klar til næste sæsons Premier League.

Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14# Faith
« Svar #55: 09 Apr 2012, 13:58 »



WAY AHEAD
I fodbold ligner forår og efterår sjældent hinanden. West Ham har dog hidtil været en undtagelse i denne sæson. Efter et forrygende efterår fortsætter klubbens succes her i det tidlige forår, og trods svingende resultater i den seneste periode, så øges forspringet i toppen af rækken blot yderligere. Reading og Blackpool har indledt en sand dødskamp om andenpladsen, og medmindre at meget pludseligt ændres, så bliver det formentlig aldrig til mere for de to klubber i denne sæson.


*bemærk West Ham altid førstnævnt
Efter i at have gjort fantastisk figur i den forrige periode, så fortsatte sejrsstimen lidt endnu ind i denne periode. Striben på fem sejre i streg blev udbygget til hele otte styks, før et uafgjort resultat hjemme mod Ipswich endte sejrsrækken. Herefter blev både spil og resultater en rodet omgang, og med hele to nederlag i de følgende fire kampe, så begyndte holdet pludseligt at vakle en smule, trods det store forspring og det deraf formindskede pres på spillertruppens skuldre.

De tre sejre i starten bød blandt andet på en sejr over rivalerne fra Millwall. Efter at det første opgør var endt 1-1 ude, så fik The Hammers dermed gjort rent bord med en flot 3-0 sejr hjemme på Upton Park. Modsat gik det skidt mod Ipswich endnu engang, da man hjemme kun var i stand til at spille 3-3 mod de upåagtede modstandere. Det første opgør var endt med et smalt nederlag til  London-mandskabet på 2-3, hvorfor man da havde håbet på en bedre revanche hjemme.

Det uafgjorte resultat startede en svingende periode, hvor man på forunderlig vis formåede at tabe til både Barnsley og Leeds, der ellers begge var dybt involverede i nedrykningskampen på tidspunktet. Ikke just imponerende af det ellers så sikre førerhold. Hvor man tidligere havde kunnet skyde skylden for svingede spil over på dusinvis af skader, så var de eneste blot mulige forklaring nu, at man enten havde begyndende mesterskabsnerver, eller at koncentrationen ikke længere var på toppen mod så upåagtede modstandere.


Spillermæssigt har perioden budt på et sjældent formdyk til Nicky Maynard, der dog stadig leder den interne topscorerliste uden nævneværdig konkurrence. Blot to mål i otte kampe er en sjældenhed for englænderen, der ellers har været så stærkt spillende hele sæsonen. Netop de få mål fra hans side kan have været medvirkende til de svingende resultater i periodens afslutning. Ser man på de resterende angribere i truppen, så har disse nemlig været imponerende ineffektive. Tilsammen tager de tre alternativer de sidste tre pladser på den interne topscorerliste, og med blot fire mål tilsammen i sæsonen, så er det stærkt begrænset hvad der er kommet af mål fra deres fødder. Opløftende har det dog været, at Cole omsider er spilleklar igen, hvilket han også fik vist med sit første sæsonmål midt i perioden.

Perioden efterlader West Ham klart og alene i front. Ingen konkurrenter er inden for rækkevidde, og meget skal derfor gå galt, hvis ikke holdet skal være at finde øverst i rækken når denne når sin afslutning. Selv en formsvag Maynard er næppe nok til at gøre udslaget, men de manglende mål understreger dog angrebets manglende bredde, hvilket blot sætter en endnu tykkere streg under, hvorfor det er Benitez så brændende ønsker flere og bedre alternativer til Maynard oppe foran.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Faith
« Svar #56: 09 Apr 2012, 14:00 »

Jeg beklager de manglende SS af ligastilling og statistikker. Det er simpelthen glippet i processen. De er dog taget i de kommende updates Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Faith
« Svar #57: 09 Apr 2012, 22:41 »

Som I nok har anet, så er tempoet gået en smule ned i denne blog. Det ændrer sig nok ikke opadgående, nu hvor ferien er ved at være slut. Jeg håber dog at I hænger ved, hvis I altså stadig er her. Der er bestemt mere i vente, både blogmæssigt men i den grad også resultatmæssigt Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15# Faith
« Svar #58: 10 Apr 2012, 00:50 »

Hænger i den grad ved, og vil rose dig for en flot blog indtil videre! Ser ud til, at du er på sikker kurs mod PL-fodbold, og jeg er vanvittig stor fan af, at du har valgt Rafa som din manager! Tempoet skal du ikke bekymre dig om, synes selv det har været vanvittigt svært at hænge på mange blogskrivere, selvom jeg med 8 updates + intro sidder i midterfeltet, synes jeg du skal være stolt af dine 15! Wink
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15# Faith
« Svar #59: 10 Apr 2012, 05:32 »

Jeg læser stadig med - og nyder hver sætning. Det er stilrent og gennemført. Det er ikke prangende, men når først man begynder at læse med stopper man ikke. Der er et solidt stykke arbejde bag og jeg føler mig overbevidst om at du holder dampen hele vejen igennem... Modsat næsten alle andre. KIU Swizz, jeg smiler stadig lidt hver gang jeg læser en ny update!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010