home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 967 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Introduktionstråd
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Introduktionstråd  (Læst 43532 gange)
HansenLFC
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #120: 29 Mar 2012, 12:43 »

Newton Heath og jeg må desværre melde afbud til årets blogkonkurrence. Beklageligt at det sker med så kort varsel, men vi har begge meget travlt for tiden, og hvis vi skulle deltage, vil vi helst lave en god blog. Det har vi simpelthen ikke tiden til. Desværre.

Der skal naturligvis lyde et held og lykke til resten af deltagerne! :-)

Der røg Neymars mulighed for ikke at ende sidst.  Forlegen

Træk stikket Neymar, for din egen skyld.  Ubeslutsom
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #121: 29 Mar 2012, 19:05 »

Så nærmer vi os! Har allerede updates til hele første sæson liggende, så det tegner lyst for at jeg i det mindste fuldfører konkurrencen i år
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #122: 29 Mar 2012, 19:44 »

Så nærmer vi os! Har allerede updates til hele første sæson liggende, så det tegner lyst for at jeg i det mindste fuldfører konkurrencen i år

Hehe har det helt modsat. Universitetet har trukket store veksler på min tid, så jeg sidder tilbage med kun en halv sæson spillet knap og nap, samt en intro. Ikke alverden, slet ikke i forhold til hvad jeg normalt har, men mon ikke det går alligevel Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #123: 29 Mar 2012, 19:49 »

Hehe har det helt modsat. Universitetet har trukket store veksler på min tid, så jeg sidder tilbage med kun en halv sæson spillet knap og nap, samt en intro. Ikke alverden, slet ikke i forhold til hvad jeg normalt har, men mon ikke det går alligevel Smiley
Samme her! Selvom jeg ikke har haft travlt. Og jeg ikke har fået startet spillet op endnu. Mæææn. Tager det hele som det kommer.

Neymar har fortalt mig, at han har snydt i sit spil... Han må ikke være ned nu.
Okay! Neymar tuder for meget på msn, så han har slet ikke snydt eller noget i den stil. Slet ikke. Intet snyd der.
« Seneste Redigering: 29 Mar 2012, 19:58 af KyleBrotzman » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #124: 29 Mar 2012, 20:34 »

Samme her! Selvom jeg ikke har haft travlt. Og jeg ikke har fået startet spillet op endnu. Mæææn. Tager det hele som det kommer.

Bliver den bare halvt så legendarisk som "A, B, C, F - Alphabet Challenge", "Cleveland - we're not Detroit", "Colwyn mod Barnsley mod Newport og Ulf" & "Mr. Red Cross" så er det en sikker vinder allerede!

Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #125: 29 Mar 2012, 20:57 »

Hey, jeg skal ikke have skylden for det netspil. Jeg er stadig en taber uden liv. Det var C23 som bare fik et liv ud af det blå. Men enig.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #126: 29 Mar 2012, 20:58 »

Hey, jeg skal ikke have skylden for det netspil. Jeg er stadig en taber uden liv. Det var C23 som bare fik et liv ud af det blå. Men enig.
Var det ikke meningen, at dig og Bave skulle lave en fællesblog?
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #127: 29 Mar 2012, 21:00 »

Vi kom fra det igen. Vi kunne ikke finde et nyt og mere spændende koncept end sidst. Hvem ved, måske finder vi ud af noget i sidste sekund. Jeg tror det dog ikke. Havde håbet lidt på, at jeg/vi kunne burde vores ML Super Draft-netspil, men vi ikke kommet igang med det endnu. Desværre.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #128: 29 Mar 2012, 21:20 »

Vi kom fra det igen. Vi kunne ikke finde et nyt og mere spændende koncept end sidst. Hvem ved, måske finder vi ud af noget i sidste sekund. Jeg tror det dog ikke. Havde håbet lidt på, at jeg/vi kunne burde vores ML Super Draft-netspil, men vi ikke kommet igang med det endnu. Desværre.
Når okay, det var ellers en meget sjov idé, I fandt på sidst. Men jeg vil da følge din blog om det engelske landshold.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #129: 29 Mar 2012, 21:56 »

Når folk konstant falder fra og ikke har updates osv., ender det jo med at man har en chance for en top 3 placering Opstemt
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #130: 30 Mar 2012, 08:10 »

Så skete det. Ynkelig som jeg er, gav jeg i sidste ende efter. Her, blot timer før deadlinen, har jeg endelig besluttet mig for at stille op. Mit hold er græske Aris, i bare frustration over at alle så mod England og Italien. Lad os da få lidt adspredelse. Om det bliver en fugl eller en fisk bliver nok svært at afgøre før måneden er slut. Jeg er kun lige gået i gang med forberedelserne... Og ja, nu hopper jeg så i seng. Jeg holder ellers meget at lang tid til at gøre mig klar.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #131: 30 Mar 2012, 09:18 »

Så skete det. Ynkelig som jeg er, gav jeg i sidste ende efter. Her, blot timer før deadlinen, har jeg endelig besluttet mig for at stille op. Mit hold er græske Aris, i bare frustration over at alle så mod England og Italien. Lad os da få lidt adspredelse. Om det bliver en fugl eller en fisk bliver nok svært at afgøre før måneden er slut. Jeg er kun lige gået i gang med forberedelserne... Og ja, nu hopper jeg så i seng. Jeg holder ellers meget at lang tid til at gøre mig klar.
Sådan! Så er rammen sat!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #132: 30 Mar 2012, 22:49 »

Sådan! Så er rammen sat!

Det er måske så meget sagt. Jeg har skrevet noget der minder om 10-15 linjer, der kan bruges til updates... Så mit bud vil være jeg er langt efter alle andre på nuværdende tidspunkt. Eller slakcer folk også helt indtil startskuddet?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #133: 30 Mar 2012, 22:57 »

Er nød til at trække mig.. Anzhi er dermed fri.

Jeg får ikke tid, og er samtidig helt fanget af et andet hold. Jeg er ked af det drenge, men jeg vender tilbage med en blog på det andet tidspunkt.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #134: 31 Mar 2012, 00:17 »

Må sku sige at jeg er glad for hvad jeg har fået skrevet indtil videre. dette kan rent faktisk ende med at blive min bedste blog indtil videre på siden, både skrivemæssigt, men også indlevelsesmæssigt.

så pas på derude Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010