home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I dag kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I dag kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Introduktionstråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Introduktionstråd  (Læst 36307 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #90: 24 Mar 2012, 00:33 »

Jeg bliver måske nødt til at trække mig. Jeg får en Crash Dump nu, hver gang jeg går ind i Player Search. Jeg kan simpelthen ikke spille videre på spillet.

Edit: Fik det løst ved at skifte skin, så jeg er stadig med!
« Seneste Redigering: 24 Mar 2012, 01:21 af Gungner » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #91: 24 Mar 2012, 10:05 »

Jeg bliver nødt til at trække mig. Min computer gider simpelthen ikke være med.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #92: 24 Mar 2012, 10:35 »

Øv drenge. Det er pisse irriterende, når det er sådanne ting som skal holde en tilbage. Håber I finder ud af et eller andet alligevel, så I kan nå at være med. Der er jo trods alt stadigvæk lidt forberedelsestid at løbe på, hvis I har en anden computer til rådighed.

Var selv bange for, om jeg måske skulle melde mig ud her i går aftes, da mit spil pludselig ikke ville åbne. Heldigvis var der en venlig sjæl på sitet, som havde løsningen, og nu fungerer det.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #93: 24 Mar 2012, 10:42 »

Ahh jeg kan ikke vente, jeg når jo at skrive bloggen helt færdig før konkurrencen overhovedet starter...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #94: 24 Mar 2012, 10:53 »

Af skade bliver man klog, men sjældent rig. Jeg lærte at tage backup, da min computer for ikke så længe siden gik i sort. Det viste sig heldigvis bare at være skærmkortet den var gal med, men en advarsel fik jeg. Jeg har sluttet min eksterne harddisk til min router (det kræver selvfølgelig en router der understøtter dette), så nu kan jeg bruge den, til at tage backup af det vigtigste (heriblandt mit Foggia save) fra både min stationære og bærbare pc. Jeg kan endda sætte den op således, at jeg kan få adgang til det via internettet, hvis jeg ikke lige er hjemme.

Havde jeg overskuddet til det, ville jeg virkelig gerne have deltaget med Foggia, med udgangspunkt i legenden Zdenek Zeman, og hans offensive, håndboldinspirerede taktik, der gjorde Foggia til Italiens og Europas kæledækker tilbage i 90'erne.

Men den klapjagt som de skiftende regeringer har ført mod handicappede, og disses ret til at tjene penge, har stresset mig for meget, og drænet mig totalt for overskud til den slags.

Edit:
Men en ideen ligger til fri afbenyttelse. FM har gjort mig til lidt af en Foggia skabsfan, så ville elske at læse en blog om dem, og i særdeleshed, hvis den tog udgangspunkt i at prøve at genskabe spillestilen fra 90'erne. Det er en udfordring, men det kan lade sig gøre, også med succes.
« Seneste Redigering: 24 Mar 2012, 10:58 af DNE » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #95: 24 Mar 2012, 11:01 »

Ahh jeg kan ikke vente, jeg når jo at skrive bloggen helt færdig før konkurrencen overhovedet starter...
Glæder mig også til det hele går løs!

Det er da kun positivt, hvis du er velforberedt, så du ikke stresser i selve måneden. Havde selv planlagt, at starte forberedelserne meget tidligt, men jeg har slet ikke fået skrevet så meget som jeg havde forventet. Har jo stadigvæk lidt over en uge til at forberede mig yderligere, så jeg regner ikke med at stresse. God vind til alle deltagere, og er sikker på at arpil-måned bliver fyldt med fantastiske blogs.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #96: 24 Mar 2012, 11:12 »

Glæder mig også til det hele går løs!

Det er da kun positivt, hvis du er velforberedt, så du ikke stresser i selve måneden.

Normalt kan jeg bedst lide at skrive i nuet men konen er højgravid, og nu det store øjeblik først kommer, så er der nok ikke den store tid til blog. Jeg har længe set frem til at deltage i konkurrencen, så har været nødsaget til at skrive langt foran så jeg er sikker på at kan levere en blog.

Det går dog jeg er blevet nødsaget til at lave lidt om på min stil men håber det går..

Det bliver en fed måned for der kommer jo et hav af blogs og mon ikke der kommer nogle helt fantastiske mellem dem.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #97: 24 Mar 2012, 11:26 »

Normalt kan jeg bedst lide at skrive i nuet men konen er højgravid, og nu det store øjeblik først kommer, så er der nok ikke den store tid til blog. Jeg har længe set frem til at deltage i konkurrencen, så har været nødsaget til at skrive langt foran så jeg er sikker på at kan levere en blog.

Det går dog jeg er blevet nødsaget til at lave lidt om på min stil men håber det går..

Det bliver en fed måned for der kommer jo et hav af blogs og mon ikke der kommer nogle helt fantastiske mellem dem.
Tillykke med det, og ja det bliver nok svært at få tid til blogs og alt muligt andet, når den lille kommer til verden.

Er også sikker på, at der kommer nogle gode blogs imellem de mange deltagere.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #98: 24 Mar 2012, 11:49 »

Glæder mig til at fortælle om hvordan jeg har gjort livet surt for Gerrard og resten af de engelske Liverpool-spillere. Minus Jordan Henderson, naturligvis. 
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #99: 24 Mar 2012, 14:56 »

Glæder mig til at fortælle om hvordan jeg har gjort livet surt for Gerrard og resten af de engelske Liverpool-spillere. Minus Jordan Henderson, naturligvis. 
Ser jeg frem til!  Djævel
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #100: 24 Mar 2012, 14:58 »

Dejligt, at konkurrenter falder fra. Bliv endelig ved med det. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Gungner
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #101: 24 Mar 2012, 15:41 »

Det giver vist sig selv, men når konkurrence og afstemningen er slut, er det vel muligt at få flyttet sin blog over i det "normale" blog-forum?
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #102: 24 Mar 2012, 16:02 »

Det giver vist sig selv, men når konkurrence og afstemningen er slut, er det vel muligt at få flyttet sin blog over i det "normale" blog-forum?
Yes det er der mulighed for. Man skal vist bare underette Crewet om det, og så flytter de de, omend man sikkert også selv kan gøre det.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #103: 27 Mar 2012, 14:22 »

Uha, nu nærmer tiden sig. Jeg må sige at jeg glæder mig rigtig meget, men jeg er dog spændt på, hvordan mit eget niveau bliver i år. Hvor jeg de tidligere år bare kynisk har valgt konkurrencen over studiet, så bliver det anderledes i år, og derfor må jeg også erkende, at det nok ikke bliver til 60 updates fra min side i år. Ikke desto mindre glæder jeg mig dog meget til at give mit bud på et titelforsvar Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #104: 27 Mar 2012, 14:25 »

Hvornår kommer der noget info. med præmier? Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010