home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 278 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Introduktionstråd
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Introduktionstråd  (Læst 36281 gange)
Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #75: 18 Mar 2012, 16:56 »

Så har jeg fået skrevet de elleve første updates Smiley
Logged

Toby aka Lynge
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #76: 18 Mar 2012, 17:16 »

Det skulle nu være ordnet Wink Husker jeg helt forkert ved at placere Vestsjælland i 1. division?

Men ja, der er rigtig mange spændende navne med umiddelbart. Jeg håber på endnu flere i de kommende uger, sådan at vi forhåbentlig kan stille mange til start, og også gerne mange til slut når vi når dertil..
Du husker skam helt rigtigt Wink
Logged

Brøndby til jeg dør! <3
You'll never walk alone! <3

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #77: 18 Mar 2012, 17:18 »

Så fik jeg mig også tilmeldt (Har ikke fået svar endnu, men regner ikke med at andre har taget mit hold)

Men spillet er netop startet op nu, så det bliver spændende at se hvor meget jeg når at spille og få skrevet, inden det går løs..   Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #78: 19 Mar 2012, 01:42 »

Nu har matematik aldrig været min stærke side, men jeg fik det til 34 tilmeldte da jeg talte. Det synes jeg er rigtigt imponerende. Thumbs up. Det tegner allerede lyst for konkurrencen.

PS. For et år siden brugt Ghert overskriften "Kim Jong Il til Brøndby" som blikfang. I dag, et år senere, har Brøndby været gennem deres værste halvsæson længe set mens den kære nordkoreanske diktator er død. #Justsayin'
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #79: 19 Mar 2012, 02:09 »

PS. For et år siden brugt Ghert overskriften "Kim Jong Il til Brøndby" som blikfang. I dag, et år senere, har Brøndby været gennem deres værste halvsæson længe set mens den kære nordkoreanske diktator er død. #Justsayin'

Nice one Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #80: 19 Mar 2012, 20:22 »

Nogen har lyst til at levere grafik til min blog? Rullende Øjne

På forhånd tak Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #81: 19 Mar 2012, 21:22 »

Overvejer at melde mig til, men det går altid galt, da jeg kun gider at skrive i en uge. Jeg tror, at jeg tager den på sidelinjen, selvom jeg overvejer et last minute!

Desuden fedt at der er så mange tilmeldte! Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #82: 21 Mar 2012, 16:14 »

Så har jeg desværre måtte melde mig fra igen som Danmark pga. manglede tid i April.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #83: 22 Mar 2012, 18:37 »

Har desværre også meldt mig fra igen, da jeg har fundet ud af, at jeg får travlt i april Skuffet

Så derfor vil jeg ikke stå i vejen for anden, der gerne vil være Liverpool i konkurrencen.
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #84: 22 Mar 2012, 18:45 »

Der er vel omkring 30 deltagere nu, det er da en del! Peace

Glæder mig efterhånden til at komme i gang.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #85: 22 Mar 2012, 22:04 »

Jeg bliver, formentlig, nødt til at trække mig helt fra blogkonkurrencen. Min computer valgte at afgå ved døden sent i går aftes. Den skulle egentlig bare genstartes fordi der var opdateringer der skulle installeres, men siden har den ikke villet starte, hvilket betyder at jeg har mistet ikke bare spillet, men også alle de updates jeg havde lavet. Og det kan også blive problematisk nok at starte en ny, for nu har jeg ikke noget at spille FM på. Det er faktisk lidt af en krise lige nu. Det er ikke helt ved siden af at sige at jeg er lidt i undtagelsestilstand .
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #86: 22 Mar 2012, 22:09 »

Jeg bliver, formentlig, nødt til at trække mig helt fra blogkonkurrencen. Min computer valgte at afgå ved døden sent i går aftes. Den skulle egentlig bare genstartes fordi der var opdateringer der skulle installeres, men siden har den ikke villet starte, hvilket betyder at jeg har mistet ikke bare spillet, men også alle de updates jeg havde lavet. Og det kan også blive problematisk nok at starte en ny, for nu har jeg ikke noget at spille FM på. Det er faktisk lidt af en krise lige nu. Det er ikke helt ved siden af at sige at jeg er lidt i undtagelsestilstand .

Det samme skete for min! Men en kammerat formaterede bare min com, og gemte de ting jeg skulle gemme på en ekstern? Det burde du også kunne så Smiley
Logged

Manchester United

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #87: 22 Mar 2012, 22:18 »

Jeg kan ikke starte den i fejlsikret tilstand af en eller anden grund. Nu er jeg kommet dertil hvor den smider mig ind i HP Recovery Manager eller hvad programmet nu hedder. Her siger jeg så at jeg gerne vil sikkerhedskopiere og vælger 'dokumenter, filer' og noget tredje, og siger at det skal overføres til den eksterne harddisk jeg har. Der er rigeligt med plads der på, 450 GB og de filer der skal sikkerhedskopieres fylder 15 GB eller noget i den stil, men hver gang den når til 87% får jeg en meddelelse om at 'det ikke kunne lade sig gøre'. Jeg har også prøvet bare at sige at jeg ikke vil have noget sikkerhedskopieret, men blot have computeren formateret, men endnu engang får jeg bare en besked om at 'det ikke kunne lade sig gøre', når den næsten er færdig med det.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #88: 22 Mar 2012, 22:22 »

Jeg kan ikke starte den i fejlsikret tilstand af en eller anden grund. Nu er jeg kommet dertil hvor den smider mig ind i HP Recovery Manager eller hvad programmet nu hedder. Her siger jeg så at jeg gerne vil sikkerhedskopiere og vælger 'dokumenter, filer' og noget tredje, og siger at det skal overføres til den eksterne harddisk jeg har. Der er rigeligt med plads der på, 450 GB og de filer der skal sikkerhedskopieres fylder 15 GB eller noget i den stil, men hver gang den når til 87% får jeg en meddelelse om at 'det ikke kunne lade sig gøre'. Jeg har også prøvet bare at sige at jeg ikke vil have noget sikkerhedskopieret, men blot have computeren formateret, men endnu engang får jeg bare en besked om at 'det ikke kunne lade sig gøre', når den næsten er færdig med det.

Ja okay, så er der nok ikke så meget at gøre.. Du ville ellers være en top kandidat til at vinde tror jeg Smiley
Logged

Manchester United

Gungner
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #89: 22 Mar 2012, 23:14 »

Bliver sq godt at komme igang. Er selv lige gået igang med at skrive indledningen og de første par updates Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010