home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 422 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Introduktionstråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint
Forfatter Emne: Introduktionstråd  (Læst 35753 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #195: 05 Apr 2012, 00:19 »

Alt det du skriver er selvfølgelig de konsekvenser, man desværre kan se og opleve ved den regel vi kører med. Det er bestemt ikke optimalt, men netop derfor prøver vi jo også at gøre hvad vi kan for så at undgå netop de konsekvenser. Vi annoncerer konkurrencen og tilmeldingsfasen så sent som muligt, vi opfordrer og minder folk om, at de bør være sikre i deres tilmeldelse, idet at de kan spærre holdet for andre osv..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #196: 05 Apr 2012, 16:46 »

Er kæmpe fan af blogkonkurrencen, men hold kæft jeg synes det er svært at følge med updatemæssigt... At nogen har 11 updates fem dage henne i april, synes jeg er imponerende, men besværligt os! :O Godt arbejde til alle dog, standarden er høj i år synes jeg!
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #197: 05 Apr 2012, 17:16 »

Hvis jeg lige skal give mit holdning til diskussionen omkring deadlinen, så er den jo med til at gøre blogkonkurrencen eksklusiv. Brugerne forbereder sig (måske) og yder en indsats på forhånd for at være med omkring disse flotte præmier, som Softfair smider i hovedet på os hvert år. Hvis vi droppede deadlinen, så mister man meget af det specielle, da folk så bare skal oprette en blog i et specielt forum og dermed er hele optakten til denne konkurrence lidt flad. Derudover jamen, så står vi jo også med kaos angående klubvalg, hvis man fjerner den.

Som Swizz også pointerer, så har man altså 14 dage eller noget lignende til at tilmelde sig og til at overveje sin tid og lyst til at deltage. Dette burde være mere end nok tid til at tænke over ens deltagelse. At man ikke får taget sig sammen til at smide en PB afsted til et crewmedlem om sin deltagelse er jo brugerens egen skyld og absolut ikke noget man kan brokke sig over.

Det burde måske være udpenslet i teksten, men hvorfor have en deadline, hvis den reelt ikke har nogen betydning og man bare kunne tilmelde sig efter overskridelse af deadlinen? Den har selvfølgelig en virkning, hvilket burde være indforstået i dens eksistens.

Jeg kan sagtens se dine pointer, N17, og det er svært valg, hvorvidt man bør optage et hold for ikke at oprette bloggen alligevel, eller om man bør lade være med at deltage, for så at finde ud af tiden er der alligevel. Nu har jeg stået for konkurrencen de seneste par udgaver og der har det været min klare overbevisning, at man tilmelder sig og tager chancen angående tid og lyst til at deltage. Sidste år burde vi have haft et stort felt af bloggere, men mange oprettede ikke deres blog eller formåede ikke at holde den kørende ret længe. Så jeg kan da bare opfordre til at være lidt egoistisk og optage et hold til næste udgave af konkurrencen og regne med ens tidsplan tillader at man bruger meget tid foran computeren med FM åbent.


Til sidst vil jeg så rose de mange deltagere, for at vi i år har et meget bredt felt med mange forskellige stilarter, som alle holder et rigtig højt niveau. Det kunne love godt for blog-forummet, hvis alle fik blod på tanden og kørte deres blogs videre efter konkurrencen Smiley
« Seneste Redigering: 05 Apr 2012, 17:17 af Søgaard » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #198: 06 Apr 2012, 10:32 »

Er kæmpe fan af blogkonkurrencen, men hold kæft jeg synes det er svært at følge med updatemæssigt... At nogen har 11 updates fem dage henne i april, synes jeg er imponerende, men besværligt os! :O Godt arbejde til alle dog, standarden er høj i år synes jeg!

Kvalitet frem for kvantitet  Smiley
Så længe man kan holde sin blog kørende over hele måneden, så tror jeg ikke det gør den store forskel om du har 60 updates eller 20-25.

Men ja, standarden er faktisk (overraskende?) højt i år, der er ikke blevet skilt mange får fra bukkene endnu.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #199: 06 Apr 2012, 10:40 »

Ja forberedelses tiden gør at det vælter ind med indlæg her i starten men mon ikke det finder et mere moderat tempo i løbet af den næste uge?

Jeg er i hvert fald ved at løbe tør for updates, så snart går jeg live.

Kvaliteten er sq høj syntes jeg, det er en god kombination mellem kvali og kvanti
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #200: 06 Apr 2012, 10:49 »

Ja, pga. forberedelsestiden har der jo været god tid til at lave et par (eller mange?) updates, som man kan kaste af sted rimelig hurtigt her i starten. Det gør jeg også selv, fordi jeg ved, at der er mange, der har ferie nu. Så kan man lige så godt gøre det nu, synes jeg. Smiley

Men jeg synes, at niveauet er ret højt, og det tegner til at blive en spændende april måned, hvis alle kan holde dampen oppe.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #201: 06 Apr 2012, 11:00 »

Er kæmpe fan af blogkonkurrencen, men hold kæft jeg synes det er svært at følge med updatemæssigt... At nogen har 11 updates fem dage henne i april, synes jeg er imponerende, men besværligt os! :O Godt arbejde til alle dog, standarden er høj i år synes jeg!

Tja, det handler om forberedelse. Dem, der har nærlæst starten af min blog kan se at jeg har arbejdet på min blog i et stykke tid. Hvor mange updates jeg havde på lager den 1. april vil jeg af gode grunde ikke ud med, men det er mere end 11  Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #202: 08 Apr 2012, 00:39 »

Bliver satme umuligt at finde den helt rigtige at stemme på i denne omgang.. godt der er lang tid til endnu..

I GØR DET SATME GODT DRENGE  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #203: 08 Apr 2012, 01:59 »

Tja, det handler om forberedelse. Dem, der har nærlæst starten af min blog kan se at jeg har arbejdet på min blog i et stykke tid. Hvor mange updates jeg havde på lager den 1. april vil jeg af gode grunde ikke ud med, men det er mere end 11  Wink
Ja, jeg har så kun haft mulighed for at have det hele i hovedet, havde min intro og første update på plads og havde lige startet spillet, og min idé til grafisk opsætning udarbejdede jeg på små 10 minutter... Så det var lidt af et sats, men har spillet en halv sæson nu og det fungerer for mig.. Wink

Men det er satme svært at indhendte!
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010