home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  Introduktionstråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: Introduktionstråd  (Læst 35799 gange)
Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #180: 04 Apr 2012, 21:39 »

hvor står det henne Smiley?

Det er en beslutning vi har taget i crewet. Sådan har det også været de forrige år.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #181: 04 Apr 2012, 21:40 »

Det er en beslutning vi har taget i crewet. Sådan har det også været de forrige år.

Nå, men i gider ikke lige nævne det i reglerne .. nice Smiley

Crewet ftw <3
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #182: 04 Apr 2012, 21:43 »

Nu havde du jo mere end 2 uger til at tilmelde dig ligesom alle andre.. Jeg kan ikke se hvor det er vi træder dig over tæerne.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #183: 04 Apr 2012, 21:59 »

Reglerne er ganske tydelige. Man skal tilmelde sig inden 1. april og ikke offentliggøre noget af sin blog før 1. april i det dertil indrettede konkurrence-forum. Kan det virkelig være så svært at forstå?!?
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #184: 04 Apr 2012, 22:03 »

Reglerne er ganske tydelige. Man skal tilmelde sig inden 1. april og ikke offentliggøre noget af sin blog før 1. april i det dertil indrettede konkurrence-forum. Kan det virkelig være så svært at forstå?!?

Nu er reglerne først skrevet ind efter Flink spurgte, så slap af med den tone !

(Jeg kender ikke reglerne fra andre år)
« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 22:05 af HansenLFC » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #185: 04 Apr 2012, 22:12 »

Reglerne er ganske tydelige. Man skal tilmelde sig inden 1. april og ikke offentliggøre noget af sin blog før 1. april i det dertil indrettede konkurrence-forum. Kan det virkelig være så svært at forstå?!?

Øhhhh, nej stod der intet om.. blot at konkurrencen startede 1 april.. Men så lavede de lige en ekstra * hvor der stod man skulle være tilmeldt før det startede.. Så fald lige ned mr. fancy pants Smiley
Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #186: 04 Apr 2012, 23:45 »

Øhhhh, nej stod der intet om.. blot at konkurrencen startede 1 april.. Men så lavede de lige en ekstra * hvor der stod man skulle være tilmeldt før det startede.. Så fald lige ned mr. fancy pants Smiley

Tilførslen af den ekstra regel i første indlæg er først skrevet ind nu, ja. Men det er ikke fordi at den ikke har været gældende tidligere, vi har bare antaget at det var underforstået.

Det har det så vist sig, at det ikke er. Nu er det slået fast med syvtommersøm, hvorfor det nu ikke bør være mere at diskutere.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #187: 04 Apr 2012, 23:51 »

Man kan vel, Swizz, sige, at det ville være ligemeget om man tilmeldte sig før eller efter - man får vel bare dårligere mulighed for at få fanget sine læsere, da andre måske allerede har taget læserne. Derfor forstår jeg ikke helt reglen Smiley

Jeg ville gerne have startet med Brøndby efter, men det var kun fordi jeg fandt ud af, at tiden var til det Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #188: 04 Apr 2012, 23:53 »

Kan som John hellere ikke se grunden til Flink ikke skulle have lov at starte. Så han skulle bare ha meldt sig inden og lade være med at skrive noget fordi han fandt ud af tiden ikke var til det alligevel, eller som John finde tiden og så ikke ha meldt sig. Lidt underligt, men det rammer ikke mig.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #189: 04 Apr 2012, 23:53 »

Man kan vel, Swizz, sige, at det ville være ligemeget om man tilmeldte sig før eller efter - man får vel bare dårligere mulighed for at få fanget sine læsere, da andre måske allerede har taget læserne. Derfor forstår jeg ikke helt reglen Smiley

Jeg ville gerne have startet med Brøndby efter, men det var kun fordi jeg fandt ud af, at tiden var til det Opstemt

Præcis Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #190: 04 Apr 2012, 23:55 »

Men fair nok nu hvor det så er skrevet i reglerne... Havde bare, som Flink, ikke tænkt over det, når det ikke stod nævnt... Nu er det skrevet ind, så er der vel ikke så meget at gøre Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #191: 04 Apr 2012, 23:56 »

Det handler om at gøre konkurrencen til noget specielt. Derfor er det vigtigt, at man er med hele vejen, og at alle ikke bare pludseligt kan springe på vognen uden videre. Dette er begrundelsen for beslutningen.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #192: 04 Apr 2012, 23:58 »

Det handler om at gøre konkurrencen til noget specielt. Derfor er det vigtigt, at man er med hele vejen, og at alle ikke bare pludseligt kan springe på vognen uden videre. Dette er begrundelsen for beslutningen.

Jeg er enig i, at det skal være noget specielt... Det er det vel uanset hvad, når man ved det kun er denne måned... Men er det ikke bedre, at få 2-3 blogs ind et par dage inde i konkurrencen, hvor de har fundet ud af, at de har tiden alligevel - end at miste 2/3 fordi de ikke magter det alligevel!

Men fair nok - det er crewets beslutning, og nogen gange må man tage beslutninger som ikke bifaldes af alle! Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #193: 05 Apr 2012, 00:02 »

Det mener jeg personligt ikke nej, fordi hvad skal 'reglen' så være? At man må tilmelde sig frit gennem hele måneden, eller at der er en bestemt deadline, anden end starten på konkurrencen? Jeg tror at tiden for den enkelte ikke ændrer sig væsentligt, men at det der kunne spille ind denne ene gang var, at man nu har påskeferie.

Jeg kan desuden ikke se din sammenhæng mellem at få 2-3 blogs ekstra ind via en udskydelse eller sletning af deadlinen, mens du modsat mener at deadlinen får 2/3-dele til at falde fra?
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Introduktionstråd
« Svar #194: 05 Apr 2012, 00:06 »

Personligt har jeg f.eks. ikke tilmeldt mig fordi jeg ikke har vidst hvordan mit arbejdsskema, fodboldprogram osv. har set ud... Så jeg har ikke ville gøre det, da jeg ikke gider trække stikket for min blog efter kort tid!!

Havde jeg tilmeldt mig, og ikke kunne få det til at passe ind, så havde jeg trukket min blog. Det er det jeg mener. Nogen tilmelder sig måske uden at vide om tiden er der til det... Derfor kunne man måske få nogen ind senere, Flink eller mig selv, som måske har fundet ud af at tiden er til det, men som ikke har vidst det før efter!

Skal man så hellere tilmelde sig, og først starte sin blog senere. Hvor er den store forskel på det? Hvornår skal første indlæg smides op, så man kan se bloggen er med? Nogen havde måske taget et hold, hvis det havde været ledigt, og deltage i konkurrencen. Hvad så hvis holdet slet ikke bliver brugt fordi personen dropper sin blog?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010