home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Information og regler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Information og regler  (Læst 28322 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #45: 03 Mar 2012, 11:48 »

Okay. Med hensyn til draftet, så holder vi altså fast i at det bliver 11 runder med 1 spiller ad gangen. Som Yessir skriver i snakketråden er det bedre med et gennemført projekt, i stedet for at det bliver sådan en omgang jag. Når de 11 runder så er gået kører vi 3 runder hvor vi drafter 2 spillere og i den allersidste runde bliver det så 3 spillere. Når spillerne så er trukket laver vi en ny lodtrækning om rækkefølgen til at drafte en manager.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #46: 03 Mar 2012, 12:06 »

Det lyder som en ganske udemærket ordning FCB.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #47: 04 Mar 2012, 10:48 »

Som også tidligere nævnt, foreslår jeg, at man i fremtiden (måske også denne gang hvis man kan nå at koordinere det), laver et tidspunkt på et par timer hvor folk drafter, så går det unægtelig lidt hurtigere Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #48: 04 Mar 2012, 10:55 »

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad du vil give klubberne af penge, budgetter, omdømme og lign. Jeg frygter lidt for at der måske vil komme nogle handler som jo egentlig ikke er meningen. Du har selvfølgelig mulighed for at fjernemuligheden i det første sommervindue, men til Januar kan der jo ske mange ting?
Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #49: 04 Mar 2012, 11:21 »

Som også tidligere nævnt, foreslår jeg, at man i fremtiden (måske også denne gang hvis man kan nå at koordinere det), laver et tidspunkt på et par timer hvor folk drafter, så går det unægtelig lidt hurtigere Smiley

Nogle af deltagerne har vel også et liv udenfor FMF, tålmodighed!
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #50: 04 Mar 2012, 11:22 »

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvad du vil give klubberne af penge, budgetter, omdømme og lign. Jeg frygter lidt for at der måske vil komme nogle handler som jo egentlig ikke er meningen. Du har selvfølgelig mulighed for at fjernemuligheden i det første sommervindue, men til Januar kan der jo ske mange ting?

Umiddelbart er mit indtryk da, at den trup du vælger fra starten også er den der bliver spillet færdig med.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #51: 04 Mar 2012, 11:24 »

Ja, det er også det jeg håber på, men hvordan kan det forhindres at klubberne handler i Januar, ikke kun indbyrdes men også med Barcelona og lign?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #52: 04 Mar 2012, 11:25 »

Nogle af deltagerne har vel også et liv udenfor FMF, tålmodighed!

Haha hvor er det dumt sagt  funny

Det handler jo bare om, at det er sjovere når det går lidt hurtigere. Jeg er langt fra online hele tiden, men det ændrer ikke på at jeg stadig synes det går for langsomt.

Som det bliver gjort i NFL fantasy, er for mig ideelt. Jeg ved godt vi ikke kan lave det på den måde, men vi kunne lave et tidspunkt for hvornår draften finder sted.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #53: 04 Mar 2012, 11:27 »

Umiddelbart er mit indtryk da, at den trup du vælger fra starten også er den der bliver spillet færdig med.

Derfor kan det jo godt blive et problem når vintervinduet åbner, der kan man vel ikke få sat lås på? Jeg er ikke så meget inde i editoren, så jeg ved ikke helt hvad man kan ændre. Men det kan godt gå hen og blive besværligt sådan som jeg selv lige umiddelbart forestiller mig man skal gøre for at ingen spillere bliver solgt/købt.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #54: 04 Mar 2012, 11:29 »

Haha hvor er det dumt sagt  funny

Det handler jo bare om, at det er sjovere når det går lidt hurtigere. Jeg er langt fra online hele tiden, men det ændrer ikke på at jeg stadig synes det går for langsomt.

Som det bliver gjort i NFL fantasy, er for mig ideelt. Jeg ved godt vi ikke kan lave det på den måde, men vi kunne lave et tidspunkt for hvornår draften finder sted.

Jeg er enig i at det er noget der ikke kan lade sig gøre nu, men til en evt. V. 2, så burde det bestemt overvejes som jeg også tidligere har skrevet. Så går deltagerne ind i projektet velvidende at x antal timer en bestemt aften skal bruges på det, og så er det ligegyldigt om man har et liv udenfor FMF..  Smiley
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #55: 04 Mar 2012, 11:34 »

Jeg er enig i at det er noget der ikke kan lade sig gøre nu, men til en evt. V. 2, så burde det bestemt overvejes som jeg også tidligere har skrevet. Så går deltagerne ind i projektet velvidende at x antal timer en bestemt aften skal bruges på det, og så er det ligegyldigt om man har et liv udenfor FMF..  Smiley

1+  Thumbs Up

Draften er tidligst færdig næste weekend med den fart den har på nu Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #56: 04 Mar 2012, 11:35 »

Derfor kan det jo godt blive et problem når vintervinduet åbner, der kan man vel ikke få sat lås på? Jeg er ikke så meget inde i editoren, så jeg ved ikke helt hvad man kan ændre. Men det kan godt gå hen og blive besværligt sådan som jeg selv lige umiddelbart forestiller mig man skal gøre for at ingen spillere bliver solgt/købt.

Tror det er muligt at fjerne transfervinduer, men så skal det jo gøres for alle ligaer.
Logged

Notorious B.IV
Gæst
 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #57: 04 Mar 2012, 11:35 »

Derfor kan det jo godt blive et problem når vintervinduet åbner, der kan man vel ikke få sat lås på? Jeg er ikke så meget inde i editoren, så jeg ved ikke helt hvad man kan ændre. Men det kan godt gå hen og blive besværligt sådan som jeg selv lige umiddelbart forestiller mig man skal gøre for at ingen spillere bliver solgt/købt.
Tænker man kan sætte klubberne i transfer-karantæne, ved dog ikke hvad det gør ved deres salg - men kan forestille mig de ikke kommer. Går dog udfra der er styr på det.
Logged

2770-Realfan
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #58: 04 Mar 2012, 11:39 »

Nogle af deltagerne har vel også et liv udenfor FMF, tålmodighed!

Vi har vel alle et liv, så hvor er det dog bare dybt uintelligent sagt.

Som der bliver skrevet, handler det om at man gerne må gå lidt mere op i projektet, end bare at være på en gang i døgnet af 5 min. varighed. Så meget kræver det trods alt heller ikke af folk, for at der bare er et nogenlunde tempo på denne idé.

Man kunne have haft forventninger om at weekenden ville sætte skub på tingene, men så blev man da meget skuffet. Synes det er irriterende at folk ikke er mere online, når nu man har tilmeldt sig noget!
Logged

philips
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #59: 04 Mar 2012, 11:41 »

Derfor kan det jo godt blive et problem når vintervinduet åbner, der kan man vel ikke få sat lås på? Jeg er ikke så meget inde i editoren, så jeg ved ikke helt hvad man kan ændre. Men det kan godt gå hen og blive besværligt sådan som jeg selv lige umiddelbart forestiller mig man skal gøre for at ingen spillere bliver solgt/købt.
Er ret sikker paa at man kan fjerne transfervinduet i editoren, men er ikke sikker da det efterhaanden er lang tid siden jeg har leget med editoren
Logged

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010