home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FMF Fantasy League
| | | |-+  FMF Fantasy League - Information og regler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: FMF Fantasy League - Information og regler  (Læst 28353 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #30: 29 Feb 2012, 18:33 »

Jeg må, som en garvet kending af Fantasy Draft systemet også sige, at to runder er enormt lavt sat. Synes ikke vi skal gøre det til et projekt som bare skal færdiggøres hurtigst muligt. Jeg vil ligesom Yessir også sige 11 runder lyder godt.
Logged


Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #31: 29 Feb 2012, 18:50 »

Synes også at Yessirs ide er lidt bedre, hvad med hensyn til træner hvornår skal han draftes?
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #32: 29 Feb 2012, 18:59 »

Synes også at Yessirs ide er lidt bedre, hvad med hensyn til træner hvornår skal han draftes?

Regelsættet siger i sidste runde. Dog kan jeg personligt ikke se nogen problemer i at folk vælger en træner før, skulle de have lyst til det.
Logged


Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #33: 01 Mar 2012, 10:12 »

Jeg er også positivt stemt overfor idéen om at lade den køre 11 runder, før vi går over til at drafte to spillere ad gangen. At jeg tog imod risom's idé hang sammen med at jeg var lidt i tvivl om hvor hurtigt det ville gå med at få draftet, men nu hvor jeg har set at folk er rigtig gode til at få det gjort og til at få givet besked til den næste mand i rækkefølgen, er jeg klart med på at vi ændrer det til 12 runder med én spiller og derefter 4 runder med 2 spillere.

Med hensyn til at drafte sin manager tidligere, ved jeg bare ikke om der måske er nogle af dem der allerede har draftet her i 1. runde, der retrospektivt vil føle sig uretfærdigt behandlet, hvis de fik at vide at de også kunne have draftet en manager. Det må jer der allerede har draftet jo lige melde tilbage om. Alternativt kan vi vente til 3. runde, hvor det er den originale rækkefølge der tæller igen, og så sige at man derfra kan drafte sin manager.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #34: 01 Mar 2012, 10:21 »

Går den baglæns i 2. runde? Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #35: 01 Mar 2012, 10:41 »

Ja:

Citat
'I første runde lægger nr. 1 fra lodtrækningen ud med at drafte, og i den efterfølgende runde bliver rækkefølgen vendt om således at det nu er den der trak sidst i første runde, der trækker først. Denne procedure gentages i hver runde.'
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #36: 01 Mar 2012, 10:42 »

Undskyld, jeg har haft en del andre ting om hovedet Wink
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #37: 01 Mar 2012, 11:19 »

Jeg er også positivt stemt overfor idéen om at lade den køre 11 runder, før vi går over til at drafte to spillere ad gangen. At jeg tog imod risom's idé hang sammen med at jeg var lidt i tvivl om hvor hurtigt det ville gå med at få draftet, men nu hvor jeg har set at folk er rigtig gode til at få det gjort og til at få givet besked til den næste mand i rækkefølgen, er jeg klart med på at vi ændrer det til 12 runder med én spiller og derefter 4 runder med 2 spillere.

Med hensyn til at drafte sin manager tidligere, ved jeg bare ikke om der måske er nogle af dem der allerede har draftet her i 1. runde, der retrospektivt vil føle sig uretfærdigt behandlet, hvis de fik at vide at de også kunne have draftet en manager. Det må jer der allerede har draftet jo lige melde tilbage om. Alternativt kan vi vente til 3. runde, hvor det er den originale rækkefølge der tæller igen, og så sige at man derfra kan drafte sin manager.

En ide kunne være at vi efter alle 20 spillere til hvert hold er draftet, trækker lod igen om hvem der vælger manager først. Og du behøver ikke filme det Smiley

Derudover synes jeg 12 runder med 1 pick er for meget, det skal nok komme til at gå i stå flere gange. Jeg ville mene at de første 5-6 runder kunne være med 1 pick og derefter 2 picks. Der kommer til at gå meeeget lang tid før vi er færdige.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #38: 01 Mar 2012, 15:10 »

En ide kunne være at vi efter alle 20 spillere til hvert hold er draftet, trækker lod igen om hvem der vælger manager først. Og du behøver ikke filme det Smiley

Derudover synes jeg 12 runder med 1 pick er for meget, det skal nok komme til at gå i stå flere gange. Jeg ville mene at de første 5-6 runder kunne være med 1 pick og derefter 2 picks. Der kommer til at gå meeeget lang tid før vi er færdige.

??
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #39: 01 Mar 2012, 15:22 »

Er mest til Bloms idé.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #40: 01 Mar 2012, 21:23 »

En ide kunne være at vi efter alle 20 spillere til hvert hold er draftet, trækker lod igen om hvem der vælger manager først. Og du behøver ikke filme det Smiley

Derudover synes jeg 12 runder med 1 pick er for meget, det skal nok komme til at gå i stå flere gange. Jeg ville mene at de første 5-6 runder kunne være med 1 pick og derefter 2 picks. Der kommer til at gå meeeget lang tid før vi er færdige.
Det er jeg også meget positiv overfor Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #41: 01 Mar 2012, 23:32 »


Med hensyn til at drafte sin manager tidligere, ved jeg bare ikke om der måske er nogle af dem der allerede har draftet her i 1. runde, der retrospektivt vil føle sig uretfærdigt behandlet, hvis de fik at vide at de også kunne have draftet en manager. Det må jer der allerede har draftet jo lige melde tilbage om. Alternativt kan vi vente til 3. runde, hvor det er den originale rækkefølge der tæller igen, og så sige at man derfra kan drafte sin manager.

For min skyld ingen alarm med at vente til 3. runde. Ikke at jeg tror nogen vægter en manager så højt at de bruger et højt draftvalg på det (med undtagelse af KyleB), men synes muligheden burde være der.


Derudover synes jeg 12 runder med 1 pick er for meget, det skal nok komme til at gå i stå flere gange. Jeg ville mene at de første 5-6 runder kunne være med 1 pick og derefter 2 picks. Der kommer til at gå meeeget lang tid før vi er færdige.

For at uddybe mit forslag lidt, vil jeg lige argumentere ud fra egen position i draften hvorfor min. de første 11 runder burde være 1 picks runder..

Jeg vil personligt hellere bruge et par dage ekstra på draftrunderne, end at se dobbelt så mange potientielle valuepicks smutte fra mig i hver runde. Som midt drafter, vil det blive ekstra frustrerende hvis holdene foran kan vælge dobbelt op, mens du må potentielt bare kan se de bedste spillere, runde efter runde, forsvinde for næsen af dig. Så basically bliver det bare dobbelt op på øvhedsfaktoren for dem i midten, hvis vi indfører 2 picks for tidligt.  Smiley

Helt optimalt (og et forslag til en evt. anden gang), så indfører man en draftdag i forvejen, og får det ryddet af vejen på et par timer en aften eller to med 1 pick per runde hele vejen igennem.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2012, 23:33 af Yessir » Logged


smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #42: 02 Mar 2012, 12:29 »

For min skyld ingen alarm med at vente til 3. runde. Ikke at jeg tror nogen vægter en manager så højt at de bruger et højt draftvalg på det (med undtagelse af KyleB), men synes muligheden burde være der.

For at uddybe mit forslag lidt, vil jeg lige argumentere ud fra egen position i draften hvorfor min. de første 11 runder burde være 1 picks runder..

Jeg vil personligt hellere bruge et par dage ekstra på draftrunderne, end at se dobbelt så mange potientielle valuepicks smutte fra mig i hver runde. Som midt drafter, vil det blive ekstra frustrerende hvis holdene foran kan vælge dobbelt op, mens du må potentielt bare kan se de bedste spillere, runde efter runde, forsvinde for næsen af dig. Så basically bliver det bare dobbelt op på øvhedsfaktoren for dem i midten, hvis vi indfører 2 picks for tidligt.  Smiley

Helt optimalt (og et forslag til en evt. anden gang), så indfører man en draftdag i forvejen, og får det ryddet af vejen på et par timer en aften eller to med 1 pick per runde hele vejen igennem.

Jeg syntes draft af træner/manager skal starte i en lige runde, da den så starter fra bunden. Det var jo nr. 1 der også fik lov til at vælge den bedste spiller først. Skal de også have fordel af den bedste træner?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #43: 02 Mar 2012, 12:37 »

Jeg syntes draft af træner/manager skal starte i en lige runde, da den så starter fra bunden. Det var jo nr. 1 der også fik lov til at vælge den bedste spiller først. Skal de også have fordel af den bedste træner?
Jeg synes også, at det er mest fair, hvis vi vender listen om, når det er managers, som skal vælges. Men alle vil jo helst have det bedst for sig selv, så det kan godt blive lidt svært at finde løsning, tror jeg Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FMF Fantasy League - Information og regler
« Svar #44: 02 Mar 2012, 12:55 »

Jeg syntes draft af træner/manager skal starte i en lige runde, da den så starter fra bunden. Det var jo nr. 1 der også fik lov til at vælge den bedste spiller først. Skal de også have fordel af den bedste træner?

HVorfor ikke bare trække lod igen?

Og "FC Barcelona" melder du ikke snart noget ud omkring de endelige regler i draften?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010