home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Et sidste fix - #SLUT
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Et sidste fix - #SLUT  (Læst 35477 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #5
« Svar #30: 26 Feb 2012, 18:36 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

6: Starfucker

Jeg må nok krybe til korset og sige, at jeg er en starfucker, for min motivation i FM falder kraftigt når man skal spejde langt efter stjernerne. Og stjerner er der dælme ikke nogen af i Evo-Stik League Southern Division One Midlands (Ja det hedder divisionen). Rangeringsmæssigt svare det til den danske Serie 3. Jeg må nok erkende, at jeg befinder mig bedre i de øverste lag, ikke nødvendigvis hos de helt store hold men i rækkerne lige under, hvor udsigten til at signe stjerner er mulig. Og jeg skammer mig ved at sige, at min tålmodighed allerede er tynd slidt. Jeg ved jo godt, at det ikke giver det store FM-respekt hos mine mednørder her på FMD og FMF. Og jeg vil så gerne være en nørdernes nørd som kan vise sine skills også i LLM. Så jeg kæmper videre men shit det er hårdt.

Please giv mig 7 oprykninger i streg.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Erzael
Manager

Sv: Et sidste fix - #6
« Svar #31: 26 Feb 2012, 19:01 »

Hey Wester Smiley

Jeg fik lige læst hele din gamle "Et sidste fix" blog inde på FMDanmark. Jeg skal være ærlig at sige, at jeg sjældent har været så fanget af en blog. Så jeg sad helt og savnede mere, da jeg var blevet færdig. Så det er jo super skønt, at du nu har startet et nyt eventyr på samme facon. Du kører en super dejlig kombination af virkeligheden og FM, hvilket gør det hele meget mere spændende og levende.

Så jeg glæder mig meget til at følge med her Smiley

Bedste hilsner,
Erzael

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #32: 26 Feb 2012, 19:02 »

Super update!
Håber du når de 7 oprykninger i streg crazy

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #33: 26 Feb 2012, 19:23 »

Hey Wester Smiley

Jeg fik lige læst hele din gamle "Et sidste fix" blog inde på FMDanmark. Jeg skal være ærlig at sige, at jeg sjældent har været så fanget af en blog. Så jeg sad helt og savnede mere, da jeg var blevet færdig. Så det er jo super skønt, at du nu har startet et nyt eventyr på samme facon. Du kører en super dejlig kombination af virkeligheden og FM, hvilket gør det hele meget mere spændende og levende.

Så jeg glæder mig meget til at følge med her Smiley

Bedste hilsner,
Erzael

Jeg takker mange gange... Det var i hvert fald jeg blev glad for  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #34: 26 Feb 2012, 21:32 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

7: Sikke en stemning…

Level 8 i ligapyramiden foregår selvfølgelig i ydmyge men hyggelig kår..

Velkommen til Woodstock Park..

Mærk suset i spillertunnelen…

Reserverne skal også have noget at lave…

Så er vi klar…

Ja selvfølgelig og mon ikke den har været billig…

Spillerne er jo toptrimmet..

Og det samme er græstæppet…

Faciliteterne er i orden..

Tomme sæder..

Selvfølgelig er der tomme sæder, rigtige fans står op..

Gratister slipper man aldrig for..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Mickelborg
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #7
« Svar #35: 26 Feb 2012, 21:50 »

Fede billeder af en fantastisk klub Opstemt

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #7
« Svar #36: 26 Feb 2012, 22:49 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

8: South Park

Så skulle jeg møde en klub der hedder South Park og med det samme kom jeg til at tænke på serien South Park og måske det bedste afsnit i serien. Make love not Warcraft. Hvor Cartman og Co. tager på en lang og nørdet mission ind WOW. – Bare jeg dog ikke ender som Cartman her i min FM-mission.

<a href="http://www.youtube.com/v/9iLkISmXlKU?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/9iLkISmXlKU?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #8
« Svar #37: 29 Feb 2012, 00:10 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

9: Guleroden

Som nogle måske har bemærket, så har mission 2 ikke fyldt det store i bloggen. Jeg har prøvet at liste uden om emnet så godt som muligt. Jeg er nemlig en pinlig svagpisser uden rygrad og jeg ryger mere end nogensinde. Siden jeg begyndte tankerne om rygestop, så er lysten til at ryge eksploderet og jeg tænker på rygning 24/7. Det er ikke til at holde ud. Ideen med at holde op med at ryge pga. helbredet, det hjælper ikke en skid. Jeg kan slet ikke forholde mig til døden, for det er for langt ude i tiden eller i hvert fald ikke med fastsat dato og er derfor for uhåndgribeligt. Så hvad gør jeg så? – Jeg må have noget mere håndgribeligt, en gulerod at gå efter, noget jeg kan tage at føle på.

Min nye tilgang vil være penge spørgsmålet, tanken om de mange penge man spare ved at holde op. De vil dog bare forsvinde i det daglige husholdningsbudget, med mindre jeg havde et håndgribeligt opsparingsmål med pengene. Så nu vil jeg tage de 1000 kr. jeg bruger hver måned, putte dem i en sparegris og hvis jeg skal ryge, så skal jeg tage penge fra sparebøtten. Op over sparebøssen vil jeg hænge billeder af de ting jeg gerne vil bruge pengene til, altså den gulerod der er at gå efter. På den måde kan jeg se pengene fosse ud og dermed guleroden forsvinde, hvis jeg vælger at ryge.

Guleroden er to oplevelser for mig og min søn, to ture ud i den store verden og se fodbold. Den ene er den bløde start, en tur til København til efteråret med en tur i tivoli og senere til landskamp i Parken. Den næste er en tur til Manchester og se United på Old Trafford, som skal foregå i foråret 2013. En gave der også skal symbolisere at han nu er en stor dygtig dreng, der snart skal starte i skole. To ture der ca. koster de 12 000 kr. jeg kan spare på et år ved at holde op med ryge. – Mission 2 starter for i morgen tidlig, da det er lønningsdag og de første 1000 kr. bliver smidt i bøtten, så må vi se hvor mange der er tilbage i bøtten fredag den 30. marts, hvor der igen går penge ind på kontoen.

Nå ja, så er jeg for resten strøget igennem to divisioner og befinder mig nu i mere vante omgivelser i FM. Jeg er nemlig rykket op i Blue Square South men mere om det i næste update, hvor jeg også kan afsløre planerne om et nyt stadion.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #9
« Svar #38: 29 Feb 2012, 00:22 »

Fedt at du har sat dig et mål for hvorfor du vil stoppe, udover det med helbredet.
Gælder mig til at læse videre!!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #39: 29 Feb 2012, 08:49 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

10: Vokseværk

Det nye stadion står klar til sommeren 2016, og hvis alt går vel, så skal det nye stadion indvies i League 2. Men først skal jeg lige sikre mig oprykning fra Blue Square South og Premier først.  Hvilket måske ikke bliver så nemt, for selvom truppens potentiale er godt, så er truppen smal og jeg har ualmindeligt svært ved at finde spillere. Så jeg overvejer at droppe reglen om jeg kun må signe spillere mine scout har fundet. Måske skal jeg i gang med spillersøgning.

Truppen
« Seneste Redigering: 29 Feb 2012, 08:51 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 29 Feb 2012, 08:51 »

Hvor stort bliver det stadion?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #41: 29 Feb 2012, 08:52 »

Hvor stort bliver det stadion?

Det står der intet om endnu, lige nu er det kun planlægningen der er i gang. Så mon ikke der kommer noget når byggeriet starter.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 29 Feb 2012, 08:59 »

Det står der intet om endnu, lige nu er det kun planlægningen der er i gang. Så mon ikke der kommer noget når byggeriet starter.

Fair nok. Jeg har aldrig set nogen få et nyt stadion på BSS-niveau før, så det bliver interessant at se.

Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #43: 29 Feb 2012, 09:00 »

Lækkert med et par updates, godt at se du er rykket op X 2. Hvor stort er dit nuværende stadion for det nye virker ikke til at blive alt for stort, har ikke den store tro på at man kan bygge et stadion med plads til 10.000 tilskuere for 15-17 millioner danske kroner Wink

Glæder mig til at læse videre Opstemt

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #10
« Svar #44: 29 Feb 2012, 09:03 »

Lækkert med et par updates, godt at se du er rykket op X 2. Hvor stort er dit nuværende stadion for det nye virker ikke til at blive alt for stort, har ikke den store tro på at man kan bygge et stadion med plads til 10.000 tilskuere for 15-17 millioner danske kroner Wink

Glæder mig til at læse videre Opstemt

Nej nu befinder vi os jo langt nede i rækkerne. Så tror ikke de udvider med kapaciteten som pt. er på 1500. Jeg tror det bliver et stadion til max. 2000 men med mulighed for udbyggelse og med langt bedre faciliteter end det nuværende.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010