home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  1 Bruger, 835 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Et sidste fix - #SLUT
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Et sidste fix - #SLUT  (Læst 35481 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #14
« Svar #60: 04 Mar 2012, 13:34 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

15: DM i FM

Jeg er pt. ved at færdiggøre mit DM i FM projekt, og derfor holder bloggen en kort pause. Jeg spillere videre på selve savegamet men der kommer ingen updates foreløbig. I skal nok få et fyldigt sammendrag når den engang starter op igen.

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #15
« Svar #61: 05 Mar 2012, 11:23 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

16: Professionelle tilstande

Der blev ikke det run på DM i FM som jeg havde regnet med, så jeg har gamet en hulens masse. Så jeg fået gamet hele 2 sæson i Blue Sqaure Premier færdig og det blev en stor succes. En lille visuel illustration om hvor dejlig sæsonen var, det kan i se her. Årets mål på Woodstock Sports Stadium.

<a href="http://www.youtube.com/v/z7UMRdojlqA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/z7UMRdojlqA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Jeg var med i toppen af ligaen hele vejen igennem og fik tilkæmpet mig en playoff. billet som jeg indløste til en oprykning til League 2.

En oprykning der straks fik bestyrelsen til at reagere med planer om at udvide det nye stadion med yderlige pladser. Og når byggeriet er færdigt, så kan der være 5000 tilskuere.

Igennem de seneste sæsoner har bestyrelsen virkelig været handlekraftig og har flere gange tilføjet penge til Woodstock projektet. Der er ingen tvivl om de vil projektet ligeså meget som deres manager og jeg er ovenud lykkelig for deres dedikation. Oprykningen til League 2 betyder også at klubben er blevet professionel, jeg har dog til indgangen til den nye sæson rigtig svært ved at få det til at hænge sammen, for lønbudgettet er ikke steget på trods af overgangen til prof. – det giver simpelthen ingen mening.

De manglende finanser på lønbudgettet betyder, at det er den samme start 11er, jeg tager med op fra Blue Square til League 2. Det bliver nok en lang proces at gøre alle til fuldtidsproffer og jeg mister nok 3-4 profiler efter sæsonen, da de kræver 3-4 gange mere i løn end jeg kan tilbyde. Jeg tror, at det tager rigtig lang tid at komme videre fra League 2, og frygter jeg slet ikke har tålmodigheden til at rode rundt dernede i flere sæsoner.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #16
« Svar #62: 05 Mar 2012, 22:57 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

17: ZZZzzzZZZzzz

Jeg gik ind til sæsonen 2017-18 mere motiveret og målrettet end nogensinde. Jeg vidste, at der ventede hårdt arbejde foran, og jeg ville involvere mig i en hver lille detalje. Det første jeg gik efter var at gøre så mange af mine spillere professionelle og det lykkes næsten hele vejen. Målet var at undgå nedrykning og da jeg var halvvejs i sæsonen, så lå jeg lunt lige midt i ligaen med hverken risiko for at rykke ned eller chance for at rykke op. Og så ramte kedsomheden mig hårdt, GAB zzzZZZzzz, når der ikke længere er nogen spænding, så er FM fandeme et kedeligt og langt spil. Jeg overlod roret til Ass.Manageren, for jeg magtede ikke at gøre sæsonen færdig selv. Det kostede rigtig meget på resultaterne men nedrykning blev heldigvis aldrig aktuelt. Stillingen

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Yessir
Manager

Sv: Et sidste fix - #15
« Svar #63: 05 Mar 2012, 23:15 »

og frygter jeg slet ikke har tålmodigheden til at rode rundt dernede i flere sæsoner.

Det har du bare at ha'  ticked off
Du er den eneste blogger jeg tjekker regelmæssigt for, og hvis det her er den sidste i et stykke tid, så kan den ikke slutte før du har nået dit mål  Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #17
« Svar #64: 06 Mar 2012, 07:56 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

18: Så kører vi…

Så fik jeg fornyet sponsoraftaler og bestyrelsen hævede lønbudgettet til de 4 dobbelte. Så gik jeg amok og hentede 7 nye spillere ind og skrev kontrakter med alle profilerne i truppen. Nu står jeg med 22 fuldtidsproffer af høj kvalitet. Jeg forventer oprykning og om 5 sæsoner rykker jeg op i Premier League  Opstemt

Det er så fedt, det skal fejres med en smøg og kop kaffe.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #18
« Svar #65: 06 Mar 2012, 08:30 »

Tillykke, men du kunne jo nøjes med at fejre det med en kop kaffe Wink

PL om 5 sæsoner, det er vel meget realistisk  Thumbs Up

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #66: 06 Mar 2012, 08:37 »

PL om 5 sæsoner, det er vel meget realistisk  Thumbs Up

ja det vil jeg mene.. en mere i League 2, 2 sæsoner både i League 1 og Championship... Du burde kunne lade sig gøre men nu må vi se...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #67: 07 Mar 2012, 08:47 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

19: Så lang, så godt

23 kampe mere og så hedder den forhåbentlig League 1.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #19
« Svar #68: 07 Mar 2012, 20:41 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

20: Pensionisttilværels en

I denne uge har jeg ferie og dagene er indtil videre gået med min søn, i dag var dog fars egen dag, da lillemanden havde en aftale med sin farmor hele dagen og med overnatning. Så efter en god omgang morgenmad, så blev han afleveret hos sin bedste og derefter var dagen min egen. Dagen i dag har været en forsmag på en kommende pensionisttilværels e senere i livet, sådan så jeg i hvert fald gerne dagene bliver, når jeg engang bliver rigtig gammel.

Jeg havde pakket bilen med min nye golfbag og sammen med konen tog vi en tur ud på golfbanen. Et par timer på par3 banen i en stiv kuling blev der tilbragt og derefter en varm kop kakao i klubhuset. Det blev en rimelig omgang golf, jeg er utrolig tæt på de 46 slag det kræver at komme på den store bane. Jeg fuckede dog total op på 2 af hullerne og kom op på 52 slag.

Så gik turen hjem og et par højtbelagte rugbrødsmader blev konsumeret, så var morfar træt og tog en lille lur på et par timer. Lidt praktiske ting blev ordnet efter luren og så var det tid til eftermiddagskaffe og en omgang FM. Et par timer senere råbte konen: ”Der er aftensmad” – Så blev der hygget lidt med konen og klokken nærmede sig 20.00, så en hurtig tur i kiosken efter morfar-brød til kaffen, for uden morfar-brød er det ikke en rigtig Champions League aften. Det skulle da lige være øl og chips i samvær med drengene men i dag var pensionistdag. Nu er jeg godt plantet i morfar loungen i kælderen, klar til en god omgang FM og Champions League.

Jeg har selvfølgelig også en lille odds kupon i gang, hvor der gerne skulle vindes lidt penge til at forsøde den kommende pensionisttilværels e. De to første kampe er hjemme, nu skal Messi og Lyon give den gas.

Så er der selvfølgelig også FM delen som denne blog jo handler om og der er der seriøs spænding på.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #20
« Svar #69: 07 Mar 2012, 22:26 »

Sådanne dage kunne man da godt bruge nogle flere af?

Håber du kan opretholde placeringen og rykke op.

Det fede ved denne blog er at den er så virkelighedsnær som den er, altså du skriver hvad du foretager dig i virkeligheden og så kommer der nogle indput med FM. Super arbejde.

Hvordan går det med smøgerne?

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #70: 07 Mar 2012, 22:28 »

Sådanne dage kunne man da godt bruge nogle flere af?

Håber du kan opretholde placeringen og rykke op.

Det fede ved denne blog er at den er så virkelighedsnær som den er, altså du skriver hvad du foretager dig i virkeligheden og så kommer der nogle indput med FM. Super arbejde.

Hvordan går det med smøgerne?

Ja det er meget ananas i egen juice  Wink Takker..

Smøgerne snakker vi ikke om...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #71: 07 Mar 2012, 22:28 »

Ja det er meget ananas i egen juice  Wink Takker..

Smøgerne snakker vi ikke om...

Det lyder ikke alt for positivt  Forlegen

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #72: 07 Mar 2012, 23:33 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

21: En mindeværdig aften

Selvom min odds kupon fejlede med Lyon, så blev det på mange måder en mindeværdig aften. En aften hvor jeg gennemgik et drama uden lige i FM, kampen om topplaceringerne i League 2 den var ufattelig tæt. I sidste kamp skulle jeg bruge en sejr og samtidig håbe på de rigtige resultater i de resterende kampe, hvis jeg ville have en direkte billet op i League 1. Jeg vandt selv 0-3 men længe så det ud til jeg ikke fik 3.pladsen men i de døende minutter, så fik AFC Telford gummiben og smed en 1-2 føring over bord og tabte 3-2. Også i playoff. finalen fik AFC Telford gummiben og tabte igen 3-2 og blev dermed sæsonens store SortePer, den sidste oprykningsbillet gik til Gillingham.

Selvom mine præstationer i FM var mit personlige højdepunkt, så drukner min historie nok i verdenspressen med Messi ’s præstation i aften. Og selvom jeg er træt af Barcelona’s dominans så må jeg overgive mig og bukke dybt, for hold da kæft de er gode og Messi er uden sidestykke verdens pt. bedste spiller, ligegyldig hvad folk siger. (Jeg magter ikke en Messi vs Ronaldo snak, så æde den) Jeg så personligt gerne Ronaldo sad på den titel men man kan ikke underkende det Messi laver. Jeg er efterhånden en gammel dreng og jeg har fulgt mange af de helt største igennem tiden, Diego Maradona, Zidane, Laudrup, van Basten og mange flere men jeg har aldrig set en dominere så meget som Messi. – Han nærmer sig verden bedste nogenside, VM titel eller ej.

Jeg må dog erkende, at selvom glæden var stor her i morfar lounge og på Camp Nou, så overskygges det nok af glæden fra Cypern. Som nok var det mest mindeværdige i aften, for det var da en sensation, der var til at føle på. Og nu hvor Lyon ikke kunne nosse sig sammen, så var skadefryden stor i min lille hule. Hehe…

Nu vil jeg slutte en mindeværdig aften af under tæppet med en varm kop kaffe og nyde en god action film, for jeg skal ikke tidligt op i morgen, for den opgave tager farmor sig af  Thumbs Up

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #21
« Svar #73: 09 Mar 2012, 10:09 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

22: Profilerne

Så er jeg rykket op i League 1 og her forventer jeg, at jeg skal blive i 2-3 sæsoner før oprykningen til Championship kan lykkes. I første sæson er jeg selvfølgelig kæmpe underdog og de andre hold vil helt sikkert spille offensivt imod mig, det vil jeg straffe hårdt ved at ændre min Diablo til kontraangreb frem for standard. På den måde regner jeg med at undgå nedrykningen rimelig sikkert og håber på en midterplacering. Jeg har dog sat mine forventninger lavt til bestyrelsen, så jeg ikke skuffer dem, undgå nedrykning er målsætningen.

Jeg har igennem de seneste sæsoner bygget et ret slagkraftigt hold sammen og jeg vil gennemgå de største profiler i hver kæde. Og vi starter ud i defensiven.

Defensiven

Dominic Iorfa har nu været i klubben i 5 år og er i gang med sin 6. sæson, han har taget rejsen hele vejen fra Blue Square South op i League 1 og er stadig holdets solide klippe i forsvaret. Jeg håber, at han kan tage med mig hele vejen op i Premier League. Han har igennem alle sæsonerne leveret rigtig godt, et snit på over 7 i hver eneste sæson og selvom der er store talenter på vej i defensiven, så er hans plads i midtforsvaret sikker. Han er uden tvivl stadig den største profil i defensiven.

Midtbanen

Midtbanen er nok mit svageste led, der har jeg haft store problemer med at finde spillere af den rigtige kvalitet. Hvilket er vildt underligt, for syntes ellers altid det er på den centrale midtbane jeg normalt svømmer i gode regen og talenter når jeg spiller FM.

Jeg har dog et par enkelte talenter, som jeg håber, der kan udvikle sig til rigtig store profiler. I sidste sæson hentede jeg Sandy Pettigrew på en free transfer. Den unge skotte kommer fra Arsenals ungdomsakademi og hans potentiale er stort. Han er nok midtbanens største profil og jeg håber han for alvor slår igennem i denne sæson.

Angrebet

I angrebet har jeg ligefrem luksusproblemer, der er flere store profiler men en overskygger dem alle og det er Fedorico Domenichioni. Han åbnede også sæsonen med et hattrick og vi vandt kampen 3-1 over Stockport. Jeg forventer minimum 30 mål af Fedorico i denne sæson. Han er uden tvivl holdets største stjerne. At Preston i Championship ikke kunne bruge ham, det er mig ubegribeligt og jeg hentede ham for sølle 4000 £ i sidste sæson.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #22
« Svar #74: 11 Mar 2012, 09:17 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

23: Don’t worry, be happy

Helt som ventet så er jeg underdog i hver eneste kamp, og bookmakerne giver os ikke mange chancer. Forventninger til at Woodstock får point, det er ufattelig lave og den underdog rolle passer mig fint. Så før hver eneste kamp, så lyder holdtalen nogenlunde således: We are huge underdogs, nobody expects us to get a result so just go out there and enjoy playing without any pressure on you. Enjoy the match today. Play your natural game, and then the result will come. - Hver eneste kamp reagere spillere som en flok hellig indiske køer, de er helt rolig og afslappede. – Kort sagt Don’t worry, be happy…

<a href="http://www.youtube.com/v/d-diB65scQU?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/d-diB65scQU?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Den afslappede tilgang krydret med en effektiv kontra, så kan man komme langt som underdog. Blandt uafgjort ude mod storfavoritterne Millwall og sejr ude mod Hull. Så et godt stykke henne i sæsonen, så er vi pludselig med i toppen af ligaen. I’m happy…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010