home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23478
  0 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: wandaluciaia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Et sidste fix - #SLUT
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Et sidste fix - #SLUT  (Læst 35491 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #23
« Svar #75: 12 Mar 2012, 23:29 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

24: By the fans, for the fans

Denne gang er jeg nået langt frem i spillet og der er sket mange spændende ting. Jeg vil gøre det så kort og smertefrit, så du ikke får læsekrampe.

Woodstock Sports er strøget gennem divisionerne med raketfart, stigningen på formkurven kunne få selv den mest dopet Tour de France rytter til at få åndenød ved synet.

Endnu en oprykning blev sikret med en helt fantastisk 2. plads i League 1.

Bestyrelse var vel sagtens mere end tilfreds, jeg var mere eller mindre urørlig som manager. Men klubbens fans er nogle kræsne feinsmekkere der er alt for fine til en omgang god resultatorienteret kontra fodbold. Det vil åbenbart have Barce style, så pyt med at man er rykket op fra level 9 i ligapyramiden til level 2, nej nej det er ikke fint nok.

Som tidligere var bestyrelsen handlekraftigt og da oprykningen var en realitet, så gik byggeriet på stadion i gang, yderlige 3000 pladser skulle bygges til en pris af 400k £. Sammenlagt med et stigende lønbudget og stigende omkostninger på alle områder. Så var klubbens økonomi endnu engang i de røde tal og denne gang så det alvorligt ud. Klubben havde rundet 1 mio £ i underskud og der var snak om at klubben vil blive opkøbt. Der var grundbund i rygterne.

Havde dette været en storytelling blog, så havde dette været en ren guldgrube. Klubben er blevet overtaget af klubbens egne fans, det kunne ikke være skrevet bedre. Men nu er dette ikke en storytelling blog, så jeg ville dælme godt have haft en arabisk rigmand, der kunne hælde oliemilliarder i klubben.

Klubbens nye ejere

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #23
« Svar #76: 13 Mar 2012, 18:45 »

Citat
jeg ville dælme godt have haft en arabisk rigmand, der kunne hælde oliemilliarder i klubben.

Hvem vil ikke gerne det. Wink

Damse1994
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #24
« Svar #77: 14 Mar 2012, 09:21 »

Kan rigtig godt lide din måde at skrive på, synes dog du igen glemmer lidt om dit andet del mål Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Sv: Et sidste fix - #24
« Svar #78: 15 Mar 2012, 19:53 »

Et sidste fix
-Et spørgsmål om vilje-

25: Liar liar your pants are on fire

Citat
For det bliver nok mit sidste FM2012 single player savegame.

Rygestop og mere motion fra nu af…

Ja, de holder sq ikke lige helt… Rygestoppet går af helvede til og nu har jeg meldt mig til FMFreaks blogkonkurrence. Det betyder at bloggen her nok kommer til at kører lidt langsommere i tempo den næste halvanden månedens tid. Den er dog ikke på pause eller stoppet, den er bare på halvtid.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Erzael
Manager

Sv: Et sidste fix - #25
« Svar #79: 15 Mar 2012, 19:56 »

Kan du løfte sløret, om den kommer til at køre samme stil som denne? Wink

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #80: 15 Mar 2012, 20:19 »

Kan du løfte sløret, om den kommer til at køre samme stil som denne? Wink

Ja både og... Det bliver i hvert fald ikke storytelling.. Det bliver ren FM med mit personlige input og kommentarer..

« Seneste Redigering: 03 Maj 2012, 21:48 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wulff
Ynglingespiller

« Svar #81: 01 Maj 2012, 13:44 »

Kører bloggen videre, nu når blogkonkurrencen?
Savner den Tunge

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #82: 01 Maj 2012, 14:14 »

Kører bloggen videre, nu når blogkonkurrencen?
Savner den Tunge

Som du kan se i indlægget ovenover, så leger jeg lidt med et banner til bloggen, så den er ikke helt sluppet...

Den kommer helt sikkert i gang igen men tager lige en lille FM pause, for det har været ret intens med gaming de sidste 6 uger... Men den kommer  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #83: 01 Maj 2012, 14:22 »

Fedt!!! Elsker dine blogs Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #84: 01 Maj 2012, 14:27 »

Fedt!!! Elsker dine blogs Smiley

Tak  Smiley

Nu får man jo helt lyst til at starte op men tager nu den pause.. For ellers går jeg helt FM kold

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #85: 03 Maj 2012, 22:01 »

Et sidste fix - Et spørgsmål om viljeWoodstock Sports - By the fans, for the fans

Så er vi i gang igen
Blogkonkurrencen på FMF er afsluttet og efter få dages FM pause, så trækker det igen i FM-nørden, så derfor er bloggen her genåbnet. Som FMF brugerne måske kan se, så har bloggen fået et lille ansigtsløft, forummet invitere ligesom til det. FMD brugerne må nøjes med det gode gamle indtil FMD v4 ser dagens lys.

Jeg har den seneste halvanden måneds tid brugt kræfterne på FMF blogkonkurrencen men har dog spillet en lille halv sæson med Woodstock Sports ved siden af. Så vi starter lige ud med en lille gennemgang om hvordan det går med de to målsætninger, som jo er hele bloggens omdrejningspunkt.

Målsætning - Rygestoppet
Jeg er stadig storryger og har ikke givet rygestoppet et forsøg i over en måned. Har jeg så droppet ideen med at blive ikke-ryger? Nej overhovedet ikke. Målsætningen er stadig at blive ikke-ryger inden denne blog ender. Der går dog nogle dage endnu før næste rygestop forsøg kommer. Jeg har pt. slet ikke roen i kroppen til at give det forsøget. Jeg er så rastløs i min krop i disse dage, for familieforøgelse med den lille Anna-Björk trækker ud og vi er i venteposition i det lille hjem. Det er ved at drive mig til vanvid og rygestoppet får først et forsøg når den lille prinsesse er kommet til verden.

Målsætning - Woodstock Sports
Der er sket mange ting i Woodstock Sports. Klubben gennemgik jo et ejerskifte, klubbens egne fans overtog styringen og Woodstock Sports nye motto er: by the fans, for the fans

Overtagelse betød en pengeindsprøjtning til klubben som er blevet investeret i en udbygning af stadion, der vil tilføje 3000 nye pladser, så Woodstock Sports Stadion nu indeholde 5000 tilskuerpladser.

Klubbens fans/ejere har været tilfredse med resultaterne men de er nogle finesmekkere og har ikke været tilfreds med spillet. Det må vi gøre noget ved, så Wester’s Diablo er blevet droppet. Nu skal der andre taktiske midler til og der skal satses på fejdende flot angrebs spil. Derfor gik jeg over til en tweaket version af Gung-Ho taktikken, som ser således ud:

Taktikken

Og det er gået over alt forventning med den nye taktik, Woodstock Sports forsætter med at storme frem og jeg er ikke langt fra målet med at fører Woodstock Sports op i Premier League. Om det sker i denne sæson ved jeg ikke men det er en god start som oprykker må man sige.

STILLINGEN
« Seneste Redigering: 03 Maj 2012, 23:05 af Wester » Logged

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bobbefar
Gæst

Sv: Et sidste fix - #26
« Svar #86: 03 Maj 2012, 22:30 »

dejligt at jeg lige opdager den her blog !
du skriver helt fantastisk.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #87: 03 Maj 2012, 22:32 »

dejligt at jeg lige opdager den her blog !
du skriver helt fantastisk.

Ahh man skal passe på at blande fantastisk med simpelt  Smiley

Adzke skriver fantastisk, jeg skriver simpelt... Men begge ting kan fungere.. Så tak..

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bobbefar
Gæst

« Svar #88: 03 Maj 2012, 22:34 »

jeg synes du skriver fantastisk Smiley det er god læsning

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #89: 03 Maj 2012, 23:04 »

Et sidste fix - Et spørgsmål om viljeWoodstock Sports - By the fans, for the fans

Op i gear?
Jeg skal godt nok lige have hovedet omkring projektet igen, for når man lader et save og blog hvile i over en måned, så er det som at starte helt forfra. Hvad var tankerne nu bag? Hmm… Man skal lige tilbage i det rette mindset igen. Og det kneb godt nok for mig her til aften, efter 5 kampe gik jeg allerede kold igen. Jeg havde slet ikke den fornemmelsen for spillet som det kræver. Lysten til bare at gå på ferie og få sæsonen overstået var overvældende høj, og det går jo slet ikke.

Det bliver et spørgsmål om vilje for at komme tilbage til formen og finde passionen. Lige nu er jeg godt nok i 1.gear men i morgen træder vi lidt på speederen igen. Så må vi se om vi får omdrejningstælleren langt nok op til et gearskifte. Men for nu holder vi ind på rastepladsen….

STILLINGEN

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010