home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23482
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: lilyzoe324
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Et sidste fix - #SLUT
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Et sidste fix - #SLUT  (Læst 35553 gange)
Grün
Landsholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #34
« Svar #105: 07 Maj 2012, 20:27 »

Premier League here Woodstock come!! Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #106: 07 Maj 2012, 20:29 »

Premier League here Woodstock come!! Smiley

Jep og overraskende hurtigt.. Havde godt nok forventet det ville tage langt flere sæsoner.. Men forventer nogle rigtig svære år i Premier League før vi nærmer os toppen...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #107: 07 Maj 2012, 20:57 »

Et sidste fix - Et spørgsmål om viljeWoodstock Sports - By the fans, for the fans

Humlebien
For mange år tilbage vandt han en blogkonkurrence på websitet FMDanmark, bloggen omhandlede computerspillet Football Manager, hvor han havde skrevet om hans fiktive bedrifter i Southampton. Som præmie vandt han et halvt års gratis abonnement på Tipsbladet og han fandt ud af, hvor fantastisk det magasin var som toiletlæsning, når alt for meget kaffe og morfar-brød pressede sig på. Siden da havde han været fast abonnent på bladet. Uden vi skal gå i detaljer, så lad os sige at tingene igen pressede sig på og med Tipsbladet under armen tog han turen ud til dagens rolige stund på toilettet. Det var en særudgave af Tipsbladet, en Premier League speciel hvor der blev sat fokus på de enkelte hold op til sæsonen der i blandt Woodstock Sports.

”Woodstock Sports er fodboldens svar på en Humlebi, deres vinger er for små til at flyve, de ved det bare ikke og nu flyver de blandt kongeørnene. Jeg tvivler dog meget på at eventyret om Woodstock Sports og deres himmelflugt mod stjernerne forsætter. Jeg spår dem ikke mange chancer i Premier League og med alt ære og respekt for deres danske manager, så tvivler jeg på hans blåøjet tilgang til fodbold er vejen frem nu. Hvis de forsat insistere på at spille flydende angrebsfodbold, så får de en ordentlig en over nakken og ryger direkte tilbage til The Championship.” Citat fra Tipsbladet

Han måtte jo indrømme, at hans taktiske tilgang passede meget godt til hans udseende, helt blond og blåøjet men han nægtede at give slip. Han var overbevist om, at det sagtens kunne lade sig gøre, at spille godt fodbold og samtidig overleve som oprykker i Premier League. Han huskede tydeligt den gang tilbage i 2011-12 sæsonen, hvor Swansea havde imponeret alt og alle med en positiv tilgang til fodbolden og overlevede med stil. Han ville gøre det samme med Woodstock Sports, så den taktiske tilgang ville forblive lækkert og flydende fodbold.

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller

Sv: Et sidste fix - #35
« Svar #108: 07 Maj 2012, 21:00 »

Du skriver simpelthen så godt. Dine blogs er bare dem, der fanger mig allermest! Smiley

Neal Caffrey!

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #109: 07 Maj 2012, 21:00 »

Wester jeg er stor fan af dine taktikker, men Gung-Ho i PrL som oprykker, tror du bliver kørt over.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 07 Maj 2012, 21:03 »

Ja, det bliver sku spændende at følge din færd i Premier League med Woodstock.
Kommer der endnu en update senere?   Rullende Øjne

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #111: 07 Maj 2012, 21:07 »

Først tak for de pæne ord, fedt at vide der er nogle der følger en.. Det er ligesom drivkraften bag det at blogge om FM..

Jaaaa nu må se... Det er ikke helt Gung-Ho.. Det er en standard version uden det store hokus pokus.. Det er helt standard roller, dog roller med stor kreativitet i forvejen.. Jeg tror selv på det ellers må Diabloen frem, hvis det går helt galt  Smiley

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #112: 07 Maj 2012, 21:10 »

Angående Diabloen... Når du er et hold som Woodstock(Altså et af de dårligere hold) Starter du så på standard eller kontra/kontroller eller hvad? Smiley

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #113: 07 Maj 2012, 21:11 »

Angående Diabloen... Når du er et hold som Woodstock(Altså et af de dårligere hold) Starter du så på standard eller kontra/kontroller eller hvad? Smiley

Mod de store hold på udebane så starter jeg med kontra.. Ellers er det standard i alle andre kampe...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 07 Maj 2012, 21:13 »

Ved godt jeg har mange spørgsmål, men er bare meget interesseret i dine taktikker. Og ellers ændrer du så strategien i løbet af kampen? Smiley

Neal Caffrey!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #115: 07 Maj 2012, 21:20 »

Ved godt jeg har mange spørgsmål, men er bare meget interesseret i dine taktikker. Og ellers ændrer du så strategien i løbet af kampen? Smiley

Ja alt efter hvilket resultat jeg jagter, om jeg kommer bagud eller foran osv...

Jeg går tit kontra når jeg er foran med 2 mål, for så åbner det andet hold sig som regel helt op og det kan man straffe hårdt med en effektiv kontra...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #116: 07 Maj 2012, 22:21 »

Et sidste fix - Et spørgsmål om viljeWoodstock Sports - By the fans, for the fans
Det falske smil
Han var rasende da han bragende ind på bestyrelsesformand Neil Wilkins kontor.

”Hvad helvede bilder du dig ind? Hvordan kan du acceptere bud på mine spillere uden at tage mig med på råd? Forventer du virkelig, at jeg skal klare opgaven med at overleve i Premier League, når du sælger vores bedste spillere to dage før sæsonstarten? Og så til total underpris. En spiller med hans potentiale er mindst det tredobbelte værd. Det er jo komplet latterligt!”

Neil Wilkins havde accepteret et bud fra Man City på 3,8 mio. £ for danske Allan Cortsen, som var en af nøglespillerne i planerne for sæsonen. Han var rystet og rasende. Han havde stor forståelse for det forretningsmæssige og han havde ikke forventninger om at man ville holde på spillerne for en hver pris. Woodstock Sports var jo underlagt en stadionudvidelse for at leve på til FA’s krav. Det havde kostet klubben 10 mio. £ samtidig med at klubbens faciliteter ikke ligefrem havde Premier League standard og klubbens økonomi var i de røde tal. Men desperate salg til underpris var bare ikke vejen frem. Det var dårlig købmandskab og umulige forhold at arbejde under.

Rygterne om hans raseri udbryd havde åbenbart nået pressen, for efter åbningskampen i Premier League stod journalisterne klar. De ville vide hvordan samarbejdet mellem ham og Wilkins var og om der var hold i rygterne om, at Wilkins havde solgt spillere uden at rådfører sig hos manageren. – Der var kun en ting at sige:

"Vi har et fantastisk samarbejde. Konstant kommunikation mellem ledelsen og manageren er alfa omega for skabe succes. Samarbejdet mellem ledelsen og trænerteamet i klubben er sublimt og en af grundstenene i vores succes. At der opstår stridsspørgsmål er uundgåeligt, det måde de bliver håndteret på der er vigtig. Vi har ingen problemer med at håndtere sådanne problemer i Woodstock.” – Leveret med et stort falsk smil…

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ham-den-anden
Lilleputspiller
*

Sv: Et sidste fix - #36
« Svar #117: 07 Maj 2012, 22:35 »

Rigtig fin blog Wester, imponerende resultater synes jeg :-)
- Dog er den med humlebien en skrøne, den har rent faktisk fysikken til at flyve, ville bare lige sige det.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #118: 07 Maj 2012, 22:39 »

Rigtig fin blog Wester, imponerende resultater synes jeg :-)
- Dog er den med humlebien en skrøne, den har rent faktisk fysikken til at flyve, ville bare lige sige det.

Ja ja det ved jeg godt  Smiley men det ville ligesom ikke fungere med teksten: Woodstock Sports er fodboldens svar på en humlebi, som sagtens kan flyve, så de flyver bare derudaf  Grin

EDIT: Men ring til Tipsbladet og klag, de er dem der laver fejlen her...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #119: 08 Maj 2012, 22:39 »

Selvom du har skiftet stil synes jeg stadig det er en rigtig god blog, så jeg følger stadig Smiley

Jeg ville dog meget gerne efterhånden have en trupgennemgang, da man ingen af dine spillere kender Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010