home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1092 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 113327 gange)
Risom
Manager

Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #240: 03 Jul 2012, 21:59 »

Hvordan får man den der side frem, hvor man kan se hvor mange timer man har spillet på savet? Den kommer altid frem lige når man har loadet spillet, men forsvinder lige med det samme.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

mikestorbank
Lilleputspiller
*

« Svar #241: 03 Jul 2012, 22:01 »

Du klikker på fanebladet FM oppe til højre og så klikker du på spilstatus  Smiley

Én klub, èt Landshold - FC Bayern & Tyskland.

Risom
Manager

« Svar #242: 03 Jul 2012, 22:03 »

Du klikker på fanebladet FM oppe til højre og så klikker du på spilstatus  Smiley

Danke Smiley

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #243: 04 Jul 2012, 22:53 »

Nu har jeg spurgt om det før, men nu spørger jeg igen.. Hvorfor kan jeg ikke købe en spiller til 33 mio fuldt ud, mens jeg har 55 mio at handle for???

Anfield Road
Manager

« Svar #244: 06 Jul 2012, 00:55 »

Nogen der ved hvad der sker hvis man rykker ud af den laveste række? altså hvis jeg nu f.eks rykker ud af 2.division øst  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

OliverO
Lilleputspiller
*

« Svar #245: 06 Jul 2012, 01:21 »

Nogen der ved hvad der sker hvis man rykker ud af den laveste række? altså hvis jeg nu f.eks rykker ud af 2.division øst  Smiley

Mener at du vil blive fyret

Anfield Road
Manager

« Svar #246: 06 Jul 2012, 01:22 »

Mener at du vil blive fyret

fordi den ikke kan spille den liga?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

OliverO
Lilleputspiller
*

« Svar #247: 06 Jul 2012, 01:31 »

fordi den ikke kan spille den liga?

Er ikke 100% bekendt med begrundelsen. Men vil næsten tro det er derfor. Du vil jo ende i en situation hvor der ikke skal spilles nogen kampe - på nær venskab- og pokalkampe. Det er jo heller ikke muligt at ansøge om job i en klub, der ikke er placeret i en spilbar liga.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #248: 06 Jul 2012, 17:25 »

WTF!!! Overvejer om det er en bug i spillet...

For længe har agenten kategorisk afvist mig, ligemeget hvor meget jeg har rost hans klient... men nu kan jeg så jf teksten få lov at forhandle men det kan jeg så ikke når jeg ikke kan få lov at lave nogle ændringer i kontraktforhandling erne...

Edit: Så da hans kontrakt udløb fik jeg pludselig mulighed for at hente ham, selvom Inter og City også gjorde et forsøg.
« Seneste Redigering: 06 Jul 2012, 18:48 af Highbury » Logged

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #249: 07 Jul 2012, 01:19 »

Hvordan er det muligt at påvirke en spillers målrettethed?

darkalf
Manager

« Svar #250: 07 Jul 2012, 05:31 »

hvis det er en ung spiller så kan du kæde ham sammen med en ældre spiller som har et højere målrettetheds tal for på den måde at få den unges målrettethed til at stige. Og ellers er det vel noget der stiger efterhånden som spilleren bliver ældre og mere erfaren.

KFBDK
Ynglingespiller

« Svar #251: 07 Jul 2012, 10:22 »

[/quote

]
hvis det er en ung spiller så kan du kæde ham sammen med en ældre spiller som har et højere målrettetheds tal for på den måde at få den unges målrettethed til at stige. Og ellers er det vel noget der stiger efterhånden som spilleren bliver ældre og mere erfaren.

@ Darkalf

Det er ikke altid tilfældet at målrettethed stiger med alderen! Men det tror jeg nu heller ikke at du mener! Nogle spillere vil selvfølgelig stige i diverse mentale stats efterhånden som de bliver ældre! I mit Everton save er har Fellaini snart rundet de 30 år og som I nok ved har han rigtig gode mentale stats. Han falder en smule i målrettethed for tiden. Det har så nu udmøntet sig i at han gerne vil have en ny udfordring og vil skifte klub da han mener at han har vundet alt hvad der kunne vindes med Everton.

Men som Darkalf siger, så er det en god idé at få en ældre erfaren spiller til at vejlede et talent. Der kan man vælge om det skal være for at blive bedre på banen eller om den erfarne spiller skal vejlede talentet udenfor banen. Jeg har haft held med at få talentet til at stige i nogle mentale stats ved at vælge at vejlede ham udenfor fodbold banen!

Mvh KFBDK

El Cubo
Ynglingespiller

« Svar #252: 07 Jul 2012, 11:06 »

@Darkalf & KFBDK jeg takker for svarerne Smiley

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #253: 07 Jul 2012, 18:52 »

Jeg så den anden dag, at der her på fmfreaks blev oprettet en tråd, hvor man kunne downloade noget så ens spil blev hurtigere, men kan ikke finde den nu, og husker ikke hvad tråden hed. Er der nogen, der husker hvad den hed, eller kan hjælpe mig med at finde den, da mit spil er utroligt langsomt Smiley 

Søgaard
Gæst

« Svar #254: 07 Jul 2012, 19:23 »

Jeg så den anden dag, at der her på fmfreaks blev oprettet en tråd, hvor man kunne downloade noget så ens spil blev hurtigere, men kan ikke finde den nu, og husker ikke hvad tråden hed. Er der nogen, der husker hvad den hed, eller kan hjælpe mig med at finde den, da mit spil er utroligt langsomt Smiley 
Hvis du tænker på spil generelt på din computer, så er det formentlig denne tråd du har i tankerne: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=32963.0 Smiley

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010