home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 810 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spørgsmåls tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåls tråden  (Læst 113277 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Spørgsmåls tråden
« Svar #225: 21 Jun 2012, 18:28 »

I mindre klubber er det normalt at man kun kan scoute f.eks. eget land, region eller kontinent. Mener du kan spørge din bestyrelse om at få muligheden for at scoute flere lande, men ellers kan det også ske automatisk hvis du f.eks. rykker op.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #226: 21 Jun 2012, 19:50 »

Okay.. tak for hjælpem :-)

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #227: 22 Jun 2012, 16:55 »

Jeg har vakgt at være AS Monaco i Ligue 2, men jeg kan ikke få mine talentspejdere til at kigge på sydamerikanske spillere.. Jeg kan sagtens ved europæiske spillere. Nogen der ved hvorfor??

Du skal spørge bestyrelsen om at udvide talentspejder rækkevidden i bestyrelseslokalet.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #228: 26 Jun 2012, 22:31 »

Nogen der ved hvad der skal til for at man får et sponsorat, er i år 2015 og der står stadig intet om at min klub har nogen?

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #229: 26 Jun 2012, 23:06 »

Nogen der ved hvad der skal til for at man får et sponsorat, er i år 2015 og der står stadig intet om at min klub har nogen?
Ingen der ved noget?

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

U-4-E
Manager

« Svar #230: 26 Jun 2012, 23:18 »

Det kan du ikke gøre noget ved.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #231: 26 Jun 2012, 23:42 »

Det kan du ikke gøre noget ved.
Man må vel få et sponsorat på et eller andet tidspunkt?

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #232: 27 Jun 2012, 11:46 »

Hvordan kan det være, at jeg ikke kan købe en spiller til 72.5 mio over 48 måneder, hvor han forlanger en loyalitetsbonus på 7 mio og agenthonorar på 7 mio, 215.000 om ugen, mens jeg har 40 mio at købe for, hvis jeg ændrer på lønbudgettet?? Jeg er Monaco, og spilleren spiller i Lille?

U-4-E
Manager

« Svar #233: 27 Jun 2012, 12:06 »

Man må vel få et sponsorat på et eller andet tidspunkt?

Måske, måske ikke, men som sagt kan du ikke selv gøre noget.

Hvordan kan det være, at jeg ikke kan købe en spiller til 72.5 mio over 48 måneder, hvor han forlanger en loyalitetsbonus på 7 mio og agenthonorar på 7 mio, 215.000 om ugen, mens jeg har 40 mio at købe for, hvis jeg ændrer på lønbudgettet?? Jeg er Monaco, og spilleren spiller i Lille?

Svarer du ikke selv lidt på det? Han koster 72,5 mio, og du har kun 40 mio i transferbudget.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #234: 27 Jun 2012, 12:12 »

Jeg køber ham over 48 måneder, hvilket ikke vil røre mit transferbudget?

EDIT: Derimod "skader" det min økonomi

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #235: 27 Jun 2012, 12:15 »

Jeg køber ham over 48 måneder, hvilket ikke vil røre mit transferbudget?

EDIT: Derimod "skader" det min økonomi

X antal procent af købet tager den af dit transferbudget i det år du køber spilleren. Det er forklaringen.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Anfield Road
Manager

« Svar #236: 02 Jul 2012, 09:17 »

okay jeg spurgte om det for noget tid siden så nu omformulerer jeg lige mit spørgsmål Smiley

nogen der ved hvorfor alle mine kampe bliver spillet samtidigt når jeg har markeret den boks hvor der står "flyt kampe til TV"? og jeg havde den også markeret inden jeg startede savet. det er monster irriterende.  Sur

skal man også markere noget andet eller sådan noget?

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #237: 03 Jul 2012, 01:20 »

Jeg er igang med et save hvor jeg er i 2015, og har da scoutet en herlig boksspiller, hvis kontrakt med barca udløber til sommer.. Men for at sige det mildt, så hader hans agent mig, hvilket åbenbart er sket fordi jeg flere gange har villet skrive med spilleren, men ikke har kunnet lokke ham, men nu er det i stedet for agenten der spærrer for en handel...

Nogen nem måde at komme i kridthuset igen? så jeg kan forhandlet med denne herlige spiller:

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #238: 03 Jul 2012, 12:53 »

Jeg er igang med et save hvor jeg er i 2015, og har da scoutet en herlig boksspiller, hvis kontrakt med barca udløber til sommer.. Men for at sige det mildt, så hader hans agent mig, hvilket åbenbart er sket fordi jeg flere gange har villet skrive med spilleren, men ikke har kunnet lokke ham, men nu er det i stedet for agenten der spærrer for en handel...

Nogen nem måde at komme i kridthuset igen? så jeg kan forhandlet med denne herlige spiller:

Du kan prøve at "praise" ham i pressen.. Men ellers skal der gå en rum tid før agenten vil lade dig prøve igen

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #239: 03 Jul 2012, 14:58 »

Du kan prøve at "praise" ham i pressen.. Men ellers skal der gå en rum tid før agenten vil lade dig prøve igen

Det er noget møg.. For barca presser på med en kontrakt, da han gerne vil til arsenal.. Kun hans dumme agent der er i vejen..

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 33 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010