home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ubådens Kamp (Pause til efter blog-konkurrence)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Ubådens Kamp (Pause til efter blog-konkurrence)  (Læst 29292 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller

Sv: Ubådens Kamp
« Svar #90: 23 Feb 2012, 13:24 »

Når desværre ingen update inden jeg smutter til Gladbach og ser Bundesliga. Det må vente til jeg kommer hjem Søndag.

Men har spillet to kampe. Shaqiri valgte så at slagte en mand efter 20 minutter i første halvleg i hjemmekampen. Mata valgte at gøre det samme ude mod Sevilla i anden kamp. Så to gange direkte rødt indenfor 20 minutter af hver kamp, og så stadig nå 4 point. Det er sgu ok Smiley

Transfers og alt det der andet på søndag.

God Weekend  Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #91: 27 Feb 2012, 15:00 »

Så er man hjemme fra Gladbach igen. Blev ikke til nogen update igår... tømmermændene var sgu for store  Grin...

Kommer update i aften.

Lige nu trækker det dog helt vildt i mig at starte et tysk save up.... Men Villarreal er også super fede, er sgu lidt af et dilemma  Opstemt

Men MEn... målsætningen var at blive den største i Spanien og vinde CHL og VM-Klubhold, så bliver i Villarreal Smiley

Ændrer dog formen til at skrive i Jeg-form hedder vel 1.person eller sådan noget. Damn det er for længe siden man havde Dansk i skolen  Grin
« Seneste Redigering: 27 Feb 2012, 17:41 af TripleX9 » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #92: 27 Feb 2012, 19:58 »

TRANSFEROVERBLIK

Endnu en stor sæson er startet. Forhåbningerne er store både hos mig selv, fansne og ikke mindst formanden. Det er nu det skal være!! Forventningerne hedder som minimum enten Ligatitel eller Champions League sejr. Hverken mere eller mindre. Det er nu, jeg som manager, spillerne og hele klubben skal vise, hvor gode vi er.

Økonomien er på plads. Træningsfaciliteter og nyt stadion er på vej. Alt omkring holdet er nu til stede, for at det kan lykkes. Ikke flere undskyldninger, ej heller flere acceptable 2.pladser. Det er kun Titler, som tæller!

Tre markante spillere har forladt truppen gennem sommeren. Desværre 2 af vores helt unge spillere. som har gjort det fortrinligt på 1. holdet. Marcao havde enorme personlige krav til en forlængelse, som jeg ikke havde lyst  til at honorere. Da AZ samtidigt udløste frikøbsklausulen, var skiftet hurtigt en realitet. Sergio Romero, målmanden vi hentede i Barcelona for ca 50 mill, har været svingende i præstationer, og med et bud på 175 mill fra Shaktar, var hverken klubben eller jeg selv i tvivl. Sidste markante spiller, der har forladt os, var den unge CB Recife. Konkurrenterne bød 70 mill kroner, og dette var et tilbud, som vi ikke kunne sige nej til.

TRANSFERS

Samtidigt er der hentet en ny ung målmand ind, som roterer sammen med vores egen Claudemir. Til Backpladserne er der hentet to spillere, og en enkelt spiller til den defensive midt. Hvor vi samtidigt har hevet vores egen Florin Moraru op på førsteholdet. Det mest velkendte navn, der er ankommet til klubben, må være Carlos Fierro.

På trænersiden har jeg hentet både Riquelme og Senna ind, som de to koryfæer de er.

Der er ikke så meget at sige. Alt er på plads og kun sejre tæller - Jon Dahl Tomasson

(SS kan vises på opfordring)

« Seneste Redigering: 27 Feb 2012, 20:04 af TripleX9 » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #93: 27 Feb 2012, 21:16 »

Godt at høre at du fortsætter i det spanske, selvom jeg godt kan følge dig med det tyske... overvejer samme ting nemlig, selvom jeg også rigtig gerne vil køre Arsenal videre med de unge spillere...

Høje, men gode målsætninger, bar det ikke går galt på den bekostning...

Ville gerne se et ss a din ungdomsspiller du har hevet op på førsteholdet...

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #94: 27 Feb 2012, 21:38 »

Godt at høre at du fortsætter i det spanske, selvom jeg godt kan følge dig med det tyske... overvejer samme ting nemlig, selvom jeg også rigtig gerne vil køre Arsenal videre med de unge spillere...

Høje, men gode målsætninger, bar det ikke går galt på den bekostning...

Ville gerne se et ss a din ungdomsspiller du har hevet op på førsteholdet...

Ja min motivation er ikke så stor lige nu.. og efter at være Borussia Park i fredags kom lysten til igen at spille i tyskland bare. Kæmper lige nu med at fortsætte med Villareal :-s , kunne blive til en pause måske og senere komme tilbage til Villareal.

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #95: 28 Feb 2012, 09:50 »

Desværre er motivationen til at spille videre med Villarreal lige pt væk. Bloglysten er ikke, så istedet for at lave nogle dårlige indlæg med Villarreal uden gejst, sætter jeg Bloggen på pause, og prøver noget nyt  Wink

Alfster
Blogmester

« Svar #96: 28 Feb 2012, 10:01 »

Desværre er motivationen til at spille videre med Villarreal lige pt væk. Bloglysten er ikke, så istedet for at lave nogle dårlige indlæg med Villarreal uden gejst, sætter jeg Bloggen på pause, og prøver noget nyt  Wink

Bittert lysten er væk..  Men sådan er det bare nogle gange..  Så må du starte en op med Gladbach og stortalentet Reus (er det ikke det han hedder)

Jeg følger med uanset hvad :-)  Håber dog du vender tilbage til Villareal på et tidspunkt

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #97: 28 Feb 2012, 10:25 »

Bittert lysten er væk..  Men sådan er det bare nogle gange..  Så må du starte en op med Gladbach og stortalentet Reus (er det ikke det han hedder)

Jeg følger med uanset hvad :-)  Håber dog du vender tilbage til Villareal på et tidspunkt

Ja er sgu bittert, er farligt at se livekampe ser det ud til Wink... Regner med at lysten vender tilbage.. Villarreal er en fed klub ingen tvivl.

Bliver faktisk ikke Gladbach, der bliver min klub. Synes de har fede spillere og IRL totalt fedt stadion og super fans. Men hælder mere til Die Rothosen, da jeg ser dem IRL ca 10 gange om året. Desuden ser det ud til at rigtigt mange spiller med Gladbach lige nu, så mon ikke en eller anden starter en Blog med dem. Smiley

Lyder skønt du vil følge med igen Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #98: 28 Feb 2012, 11:00 »

Du mener, at du kan gøre det bedre end Arnesen  Wink

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #99: 28 Feb 2012, 11:02 »

Du mener, at du kan gøre det bedre end Arnesen  Wink

Kan det blive værre Peace

Alfster
Blogmester

« Svar #100: 28 Feb 2012, 11:04 »

Kan det blive værre Peace

Nej du har sgu nok ret...  Smiley

Held og lykke.. Og se så at komme igang med HSV...

Følg mine blogs:
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #101: 28 Feb 2012, 12:15 »

Nej du har sgu nok ret...  Smiley

Held og lykke.. Og se så at komme igang med HSV...

Er skam igang... kommer update når det satans arbejde er overstået, medmindre jeg lige kan lave en update fra jobbet Wink...

Tak, bliver nok ikke mester første sæson, men hvem ved Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #102: 12 Mar 2012, 15:13 »

Tillykke med månedens blog, selvom jeg godt ved du er igang med HSV på nuværende tidspunkt, men du vender vel tilbage til det spanske igen Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #103: 12 Mar 2012, 15:19 »

Tillykke med månedens blog, selvom jeg godt ved du er igang med HSV på nuværende tidspunkt, men du vender vel tilbage til det spanske igen Wink

Garanterer jeg vender tilbage hertil også Smiley.. Og mange tak Wink

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #104: 13 Mar 2012, 16:55 »

Jon Dahl er tilbage. Ubådens kamp bliver genoptaget i aften. Lysten til savet er tilbage, efter kåringen til månedens blog, plus en pause fra Die Rothosen vil gøre jeg ikke mister lysten til det save. Smiley

Så håber folk vil læse med igen, jeg glæder mig i hvert fald til at komme i gang igen Smiley

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010